První kavárna v ČR zprovoznila nabíječku Tesla nejen pro elektromobily Tesla

redakce - 04 Květen 2018

Střední Čechy mají konečně první nabíječku Tesla! Kavárna pana Theodora v Doksech u Kladna instalovala tři nabíječky Tesla Destination Charger.auto elektromobil BMW i3 se nabíjí u nabíječky Tesla Destination Charger u Kavárny pana Theodora v Doksech u Kladna.

Elektromobil BMW i3 se nabíjí u nabíječky Tesla Destination Charger u Kavárny pana Theodora v Doksech u Kladna.
foto: pan Theodor

Prvorepublikově zařízená Kavárna pana Theodora, kterou najdete asi 7 km od centra Kladna, má nově k dispozici tři nabíjecí stanice Tesla Destination Charger. Dvě jsou určeny pouze pro vozy značky Tesla, jedna pro elektromobily ostatních značek.

Na mapě nabíječek Tesla už jsou stanice vidět se všemi potřebnými údaji, navíc jsou zveřejněny také na EVMapa.cz a PlugShare.

Destination Chargery dnes v České republice najdeme v Praze, Brně, Slavonicích, Hradci Králové, Plzni, Ostravě, nejnověji pak v podzemních garážích budovy Millennium v Praze 1.

Ve Středních Čechách je to první taková instalace. Zatím žádná jiná kavárna v České republice nemá vlastní nabíječky Tesla. Destination chargery instalují většinou resorty a hotely.

Několik dalších Destination chargerů přibude během léta 2018 v Děčíně, nedaleko Teplic, Neratovic, ve Slaném, u České Lípy a Roudnice nad Labem. Pan Theodor popisuje cestu k vlastním Tesla nabíječkám stručně:

"Přesvědčit Teslu o naší lokalitě nebyl velký problém, trvalo to jen necelé dva měsíce, neboť v ČR a na Slovensku je těchto nabíjecích stanic velmi málo," vysvětluje.

Pohodové posezení v Kavárně pana Theodora

Pohodové posezení v Kavárně pana Theodora
foto: pan Theodor

Hlavními podmínkami pro instalaci bylo mít dostatečný příkon. Ideálně 32 A, ale lze i použít i nižší příkon). Nabíječky ale mají možnost nastavení nabíjecího výkonu. A nejlépe samozřejmě vlastní parkovací místo.

Pro návštěvníky kavárny je dobíjení vozidel Tesla zcela zdarma, pro ostatní EV je to na domluvě přímo v kavárně. „Instalaci nabíječek a elektrický proud spotřebovaný nabíjenými vozidly platíme my, a proto bychom byli velice rádi, kdyby si u nás řidiči v kavárně dali kávu, dort nebo zmrzlinu," dodává nicméně provozovatel kavárny.

Pestrá nabídka z kvalitních surovin

Pestrá nabídka z kvalitních surovin
foto: pan Theodor

"Vše vyrábíme pouze u nás, nekupujeme žádné „polotovary do mikrovlny“, nepoužíváme umělá barviva, a tak doufáme, že se u nás bude líbit všem, nejen řidičům elektrovozidel, během dobíjení."

Vzhledem k omezenému výkonu od distributora elektřiny je 100 kWh baterie dobita zhruba za cca 7,5 hodin. "Nicméně s baterií téměř „na nule“ k nám zatím nikdo nepřijel," poznamenává pan Theodor.

"Navíc, 90 % vozidel na trhu má kapacitu baterií pod 50 kWh. Bude-li však zájem, jsme ochotni vyjednat u distributora větší kapacitu (technicky to lze) a tím zvýšit nabíjecí výkon všech našich nabíječek až na jejich maximum nabíjecího výkonu, tedy na 22 kW,“, říká pan kavárník.

Kavárna pana Theodora, tři nabíječky pravo vzadu

Kavárna pana Theodora, tři nabíječky pravo vzadu
foto: pan Theodor

„Vzhledem k přímému kontaktu v Tesle můžeme případným zájemcům o tyto nabíječky pomoci k jejich získání pro jejich provozovny. Upřednostňovány jsou hotely, restaurace, kavárny, sportovní a nákupní centra, apartmány s vlastním parkovištěm a též veřejně dostupné garáže a parkoviště,“ uzavírá pan Theodor.

Informace o nabídce Kavárny pana Theodora, otvírací době a možnosti dobíjení elektrovozidel najdete na www.kavarnapanatheodora.cz.

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář

trochu iný pohľad - https://www.facebook.com/elektromobil.cz/photos/a.1766375896923909.1073741834.1765725360322296/2155407274687434/?type=3&theater

a vedľajší efekt - kaviareň je uvedená v CELOSVETOVEJ tesla sieti!
ps - v trenčíne je viacero hotelov (aj s históriou), ale na tesla mape je zariadenie, ktoré bolo pôvodne skladom zeleniny a neskôr reštaurácia (kotva), kam som v nedeľu chodil kupovať knedlu.
https://openchargemap.org/site/poi/details/85524

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Docela by mě zajímalo jak se snadno přesvědčuje Tesla o instalaci destination chargeru. My jsme se o to snažili víc než rok a nic. Tak jsme zainvestovali Tesla wall connector vlastní a ve Slavonicích jej provozujeme už půl roku a další právě instalujeme. Nejsme ale tak cool jako Besídka tak se o tom nepíše.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobry den,
muzu, pokud budete chtit, Vam s tim pomoci primo v TESLE, mam tam cloveka, ktery s tim umi docela pohnout, ale jasne, ze nemohu nic slibit, dokud to neschvali. Klidne se mi ozvete, rad to pro Vas udelam, tedy bude-li mit zajem a samozrejme, at se ozve kdokoli, kdo by mel na vlastni provozovnu zajem o ty DACH. E-mail: kavarna@upanatheodora.cz
S uctou Theodor

Obrázek uživatele Radovan

Znáte to Pavle, voják se stará, voják má. Napište článeček, přidejte fotku a vyjde to tady. Všichni budeme rádi, budeme o Vás vědět a mít další záchytný bot na mapě nabíjecích míst. Navíc budete příkladem dobré praxe pro ostatní. V mapě evmapa.cz už ho máte?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Moje řeč, nežehrejte, dejte fotky, název podniku, článek a budete taky rázem cool. Voják se stará, voják má. A pak nemusí fňukat.
99 % obyvatelstva stejně tydle lokální nuance vo tom, kdo je víc kůůl ani nepostřehnou. Zbytečný se cejtit dotčenej ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hostinec-hotel na Bouzove je peknym prikladem, jak tohle resit. Ty wallboxy vydelavaji panu Bouzovskemu majiteli sami o sobe, ale dobry obed jsme si taky dali. Pres EVMapu jsem i od stolu presne videl, kolik uz mam v aute elektronu. Navic nabijecka funguje se vsemi EV auty a lze ji aktivovat i bez aplikace pouhym vytoceni tel. cisla. Navic komplet nonstop samoobsluha 24/365.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobry den,
vysvetlim. Podminka instalace nabijecky znacky TESLA je, ze nesmite uctovat TESLAM penize za nabijeni, ale zaroven nemusite nabijet zase uplne zadarmo. Znamena to, ze nabijete za konzumaci, a to vcetne vozidel TESLA. Kazdy provozovatel si to muze zvolit, jak chce. Muze to byt samozrjme uplne zdarma. Jak se doctete v clanku, je tam: "....pro ostatní EV je to na domluvě přímo v kavárně...". Nikde zadna veta, ze to budou platit preci...
To znamena, ze i pro ostatni EV to muze byt zdarma, pripadne za drobnou konzumaci. Nicmene dle majitele: "nedokaze si sam predstavit, kdo by jezdil jen tak nabijet a nedat si alepson kavu, dort ci zakusek, kdyz uz tam stoji a sedi v aute....", to dava smysl. Jde jen o to, aby tam nejezdili denne 3 x "vykukove", pro ktere je hledani cehokoli zdarma NARODNIM SPORTEM (a nemaji to za potrebi), kterych je bohuzel vsude dost. Tak elektromobilite zdar a doufam, ze Kavarne se bude darit, vice takovych majitelu!

Od majitele kavárny je to každopádně záslužný čin, který zaslouží pochvalu. !
Dnes se majitelé podniků kde by se dal umístit wallbox velmi těžko hledají a ti co by je to vůbec nebolelo a přivedlo by jim to zákazníky jsou ůplně nejhorší. Denně můj ev prostojí hodinu času před restaurací Globus nebo bistrem Kampus Sqare, nečinilo by mi problém kvůli troše energie vytahovat kabel, nevadilo by mi třeba přes Ev mapu zaplatit energii co spotřebuji a byl bych vlastně i vděčen, nicméně tyto obchodní monstra nemají zájem. Nechci majitle kavárny nijak ve zlém kritizovat ani jinak hodnotit, nicméně místo drahých a celkem jednoůčelových destination chargeru Tesla by ůplně stejný ůčel splnili 3ks CEE 400v 32A -červené třífázové zásuvky, nemusel se nikomu k ničemu zavazovat a službu by udělal ůplně všem. Ten destination charger třeba Nissan nemůže využít a nevím jak jiným, ale mne už fakt došla trpělivost stále kupovat další a další redukce.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Obrázek uživatele Radovan

Já do redukce Mennekes-Yazaki pro Peugeot Ion díky krajským nabíječkám v Moravskoslezském kraji (10 x wallbox Siemens 22 kW s kabelem s koncovkou Mennekes) investoval. S Ionem to funguje, stejně jako s kabelem s koncovkou Mennekes na rychlonabíječce ABB u Lidlu.
Bohužel, ve středu jsem si otestoval Tesla destination charger for all vehicle (TDCHAV) v Ostravě u hotelu Orchard a Pepa Smolík.
Nabíječka auto zaregistrovala, krátce se rozjelo chlazení baterií, jak je to obvyklé (u pomalého nabíjení 3,6 kW záhy vypne, u rychlého 50 kW chladí až do poloviny kapacity beterie, tedy 8 kWh). Na přístrojové desce blikl červený symbol nabíjecího kabelu, rozsvítila se digitální stupnice nabití baterie, zamkl se Yazaki konektor redukce v zásuvce vozu a bác, konec, nabíjení se vypnulo.
TDCHAV nepřešel ze zelené kontrolky do prolétávající zelené linky, ale svítil červeně. Po poradě se zkušeným přítelem na telefonu jsem volal výrobci redukce firmě Sampro. Spolu jsme pak formou hotline několika různými způsoby nutili kabel a TDCHAV vyslat signál autu, aby redukci a koncovku Yazaki odemklo. Protože pokud je ve voze, ochrana nedovolí ho nastartovat a odjet. Abychom nedělali spalovací komedie na Youtube, kdy (obvykle ženy) odjíždějí od benzínky s pistolí, hadicí a stojanem současně.
Nakonec se osvědčil reset TDCHAV a jakmile najelo nabíjení a chlazení, ihned vypnout tlačítkem na redukci a koncovce Yazaki jistící jazýček. Elektronika tím dostala pokyn odemknout zásuvku a já mohl - bez nabití jediné watthodiny, od TDCHAV spokojeně odjet. Poučen, že mám zde využít volných obyčejných zásuvek pod ním a rozmotat svůj kabel, nefrajeřit s TDCHAV :-(.
P.S. pokud jsem nevyhmátl ten správný okamžik a zmáčkl příliš brzy nebo pozdě, zámek zůstal zamčený.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jezisi moc diky za popsani te zkusenosti, dalsi dukaz, ze ty Tesla chargery jsou toxicke a radeji se jim vyhnout. Jsem mel pocit, ze Type1 ma to cvakatko/tlacitko na konektoru a tak lze kabel vzdy odpojit, ta Sampo redukce ho na strane Yazaky nema?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobry den,
ctu Vas prispevek na HYBRIDU, nicmene uz je znam zpusob, jak donutit TESLA DESTINATION Charger (pozor, jen ten TDACH co je oznacen EV - seda/bila tabulka, ne ten TDACH pouze pro TESLU - co ma cerveny stitek u sebe TESLA ONLY), aby nabijel i pres zapojenou redukci z TYPE 2 (Mennekes) na TYPE 1 (YAZAKI).

Obrázek uživatele Radovan

Tlačítko tam samozřejmě je, to je právě mnou popisovaný jistící jazýček. Ovšem ten zamyká konektor fyzicky manuálně, kdežto auto si ho zamkne ještě v sobě v zásuvce. Mělo by na povel stisknutím tlačítka jistícího jazýčku odemknout i zásuvku v autě, ale neudělalo to. V tom byl problém.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hasiči to umějí vyresetovat tou jejich sekerkou :-))), tohle by se mi fakt u benzínky stát nemohlo aby mi nešla z nádrže vytáhnout tankovací pistole, v jednoduchosti je síla!!

Obrázek uživatele Radovan

Není to tak dávno, co se kvůli (blondýnkám předpokládám) předělávaly všechny pistole na pumpách. Aby nešla nafta vrazit do benzíňáku a naopak. Takže natankovat něco jiného předtím šlo, dnes se může - různé průměry - stát, že někdo narve tlustší trubku do tenčího otvoru. A pak nepůjde vyndat. Ovšem je fakt, že to chce hodně nízké IQ a velkou sílu zároveň :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Technicka, uzkou hubici do sirokeho hrdla strcit jde (vyzkouseno :)) Tam se to (pokud vim) u novych aut resi na strane auta - pokud hubice neni dost siroka, neotevre mechanizmus diru do nadrze (a palivo bude cakat vsude kolem?).

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Netuším, už 4 roky to jde mimo mne. A jsem za to rád.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dekujeme za uznani, i tak to byl "porod", hlavne s elektrikari, kteri slibovali, slibovali....to asi znate. Vystridali se tu 3, ctvrty to zapojil. :-D
Dost jsme se o to nabijeni zajimali, nez jsme do toho vubec sli. Navic elektrovozidlo ani nevlastnime, coz je mozna na jednu stranu dobre, ze nas to tak neovlivnovalo. Venovali jsme tomu x navstev autosalonu BMW, NISSANU, Peugotu, HYUNDAI, vcetne x diskuzi s jejich majiteli, vcetne majitelu TESLY. TYPE 2 je tam pro ostatni, chapu ze NISSAN, PEUGOT ma jiny konektor, ale v Evrope je/bude asi "standard" uz nyni TYPE 2, proto nakonec TESLA s jejich DACH.

Verte, ze jsme zjistovali i komercni firmy jako polyfazer, CEZ, EVmapy atd, ale to bylo proti nasemu presvedceni, navic ceny za nabijeni jsou vysoke, a oni jsou ciste a jen na komercni bazi, cili logicky se jim to musi vratit, nedelaji to tedy jen pro rozvoj elektromobility, ale hlavne business. Navic ty stojany by se k nam nehodily, proto ta TESLA. Jasne, ze ani my nechceme vykrvacet za nabijeni, ale dokud to nebude bezhlave zneuzivano, nechame to zdarma pro vsechny, jak to pujde.

Prijedte na dort ci kavu, dame o tom rec. Jinak tu mame jeste 230 V zasuvku :-D tak na elektrokolo :-D
S uctou Theo

Dobrý den.
Na můj Renault Fluence Z.E. bohužel také konektor nepasuje:-) Ale i tak už jsme u Vás 2x na výborné zmrzlině byli:-) Bohužel jsem Vás nikdy nestihl,aby jsme mohli probrat elektromobilitu a nabíjení:-)
Každopádně Vám za elektromobilisty děkuji za další nabíjecí místo,stejné jako všem ostatním kdo jakékoliv vytvoří a poskytnou.A přeji ať se Vám daří...

---

Jízda na elektřinu je úžasná věc.
Renault Fluence Z.E,Toyota Prius
Na proud jezdim již 5 rok,najeto 45 tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobry den,
ctu Vas prispevek na HYBRIDU, moc dekujeme za pochvalu, moc to potesi.
Nicmene doba pokrocila uz je zname zpusob, jak donutit TESLA DESTINATION CHARGER (pozor, jen ten TDACH co je oznacen EV - seda/bila tabulka, ne ten TDACH pouze pro TESLU - co ma cerveny stitek u sebe TESLA ONLY), aby nabijel i pres zapojenou redukci z TYPE 2 (Mennekes) na TYPE 1 (YAZAKI).
Cili pokud mate Renault Fluence a mate u sebe v aute redukci z TYPE 2 (Mennekes) na TYPE 1 (YAZAKI), u nas v kavarne uz muzete nabijet! Zastavte se na kavu behem otviraci doby a vyzkousime to, tedy neni co zkouset, dobijeme to :-D
Theodor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobry den,
to me s tim konektorem mrzi, nicmene ty starsi ChAdemo (TYPE 1, J1772 /YAZAKI) pry uz se nebudou do novych vozu delat, proto TYPE 2. I novy Nissan Leaf II ma uz TAPE 2, tedy tu, co mame my zde na kavarne. Existuje redukce, ktera funguje, ale mate pravdu, stoji kolem 4 000 Kc. Koukal jsem na ty redukce, opravdu to stoji nesmysl, kolem 400 EUR, Jinak k nam zatim nejvice jezdi plug-in hybridni BMW, elektricka i3, a TESLA. Takze pokud nekdo bude potrebovat pomoci s nabijeckami, radi pomuzeme, viz clanek. S uctou Theodor

Obrázek uživatele Radovan

230V 16A je pane Theo moc dobře, zvláště pro auta malobaterkáče, elektroskútry a elektrokola. Je fajn, že je tam máte. A velká pochvala za vše ostatní.

Jen na okraj rada pro ostatní zájemce o instalace nabíjecích zásuvek, wallboxů a stojanů. Opravdu se obraťte na lidi, co v tom dělají desítky let a jsou více méně nestranní. Asociaci elektromobilového průmyslu nebo Asociaci pro elektromobilitu. Ti lidé jsou profíci, mají většinou už několikátý elektromobil, a poradí jak levné a účinné, tak dražší a efektní řešení, prostě na míru jak to kdo chce. A vysvětlí, proč jsou něco jen vyhozené peníze na efekt k ničemu a současně levnější věc přinese více muziky. Prodejci aut jsou v tomto případě nejhorší řešení, pokud tomu alespoň trochu rozumí 1-2 lidé, je to už luxus. Ani ti ale nejezdí elektromobilem a tak mají vše jen z příruček, obvykle špatných nebo jednostranných.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Hezky pěkně.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta redukce je levnější než EV kabel na 32A.
Často by pomohla obyčejná zásuvka, kabel na ni máme opravdu všichni.

Drahý anonyme,
ať to stojí třeba jen 500, dál už fakt ne !!
Už tak v kabelech co vozím mám vyhozených 30 tisíc.
Všechny tupý wallboxy, kterým říkáme nabíječky jsou jeden zmetek vedle druhýho. Když bude v tom zeleným krámu vyhozenej jistič tak je to akorát tak dobrý vzít sekeru a rozmlátit to.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen nechápu rozdil mezi Teslou a neTeslou, proč tesly mají nabijení zcela zdarma a ostatni ne. Když elektřinu platí kavarna tak je to přece jedno. Kazdopádné mohli instalovat aspoň jednu obyčejnou zásuvku aby si u nich mohli nabit i jiné neTesly nez BMW.
Jinak pro srovnaní, hotel Vír u Vírské přehrady, mají waĺlbox schneider a VW eUP, V sobotu jsem si dal v jejich kavárně kávy tři, ale odemceni nabíječky obsluhou, která slibila přijít za 10 minut a nabiječku spustit, jsem se ani po 45 miinutach nedočkal. Takže hodnotím minus 99%.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nabijecka zadarmo? Tak tam radeji nejezdit a nespolehat na ni. Muze to tam treba cely den blokovat Tesla pujcovna, rotuji klidne cely svuj fleet na jedne free dobijecce. Nebo to bude uplne vypnute, protoze nastvany majitel zjistil, ze mu nekdo “odtankoval” 10 MWh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fleet pojede nabíjet před půjčením maximálně někam k Lidlu, sem snad opravdu ne.

Obrázek uživatele ozana

Dostali "nabíječku" od Tesly zadarmo, proto je to pro Tesly zdarma.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Dostali od Tesly zdarma všechny tři wallboxy předpokládám. A taky myslím, že s menší baterkou a pomalou interní nabíječkou je menší spotřeba energie pro kavárnu.
Nakonec kavárna to dotuje, protože na kávě a zákusku není taková marže, aby to pokrylo nabíjení v normální sazbě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dnes neni nic zadarma, uz jen instalace musi stat dost, vzhledem k tem proudovym ochranam Doepke, 280 EUR/kus. Kabely 5 x 6 CYKY, atd...jistice rady C.

Mensi spotreba urcite neni, vzdyt TARIF pro EV od CEZu bohuzel pres den na nic, funguje to od 18.00 do 06.00 (presne casy urcuje navic v jejich pripade CEZ Distribuce) , max. vsak 8 hodin celkem. A kavarna logicky v noci nefunguje, cili to ani nema smysl. Ale jiny operator na trhu jim uz nabidl pry o neco lepsi cenu za kW.
Nicmene jak spravne pisete, nabijeni dotují ze svého, proto jsou radi za jakoukoli konzumaci. Kdyz vidite ceny jejich kavy a zakusku, ci domaci zmrzliny, 100% na to tim nevydelaji, cili to dotuji z vlastniho.
Jedte se tam podivat a uvidite sami. Ja tam vcera byl.

Obrázek uživatele ozana

A podmínkou pro provozovatele je, že pro Tesly to musí být zdarma.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol