Průmyslové veletrhy přinesou spoustu novinek

redakce - 04 Duben 2016

Začátkem května se otevřou brány PVA EXPO PRAHA všem návštěvníkům jarních průmyslových veletrhů. Mimo jiné i veletrhu FOR ENERGO zaměřeného na výrobu a využití energie.auto FOR ENERGO Praha PVA Letňany

Na souboru veletrhů zaměřených mimo jiné i na energetiku samozřejmě nebudou chybět elektromobily
foto: FOR ENERGO

Soubor zahrnuje veletrh FOR INDUSTRY zabývající se strojírenskými technologiemi, veletrh FOR ENERGO zaměřený na výrobu a užití energie, FOR LOGISTIC pro logistiku, skladování a manipulaci, veletrh FOR 3D pro 3D technologie a letos poprvé veletrh informačních systémů pro průmysl - FOR INFOSYS.

Kromě široké nabídky nových výrobků a technologií se může odborná veřejnost těšit také na tematické přednášky a semináře. První den veletrhů, tedy 10. května, se navíc uskuteční 2. ročník ENERGO SUMMITu s mezinárodní účastí řečníků.

FOR ENERGO 2016

Veletrh FOR ENERGO se doposud zaměřoval především na výrobu a rozvod elektrické energie. Nyní přichází se zcela novou koncepcí, kdy se soustředí zejména na výrobu, rozvod a užití energií v širším pojetí. Nomenklatura se rozšířila ve spolupráci s odborníky na energetiku a s  v Praze.

Generálním partnerem veletrhu FOR ENERGO a ENERGO SUMMITu se stala Skupina , nejvýznamnější energetická společnost v České republice, které také patří první příčka ve střední a východní Evropě, a to jak z hlediska instalovaného výkonu, tak i dle počtu zákazníků.

Aktivity skupiny zahrnují pestré spektrum činností od těžby surovin přes výrobu, distribuci a obchod až po oblast telekomunikací, informatiky, jaderného výzkumu, projektování, výstavby a údržby energetických zařízení nebo zpracování vedlejších energetických produktů.

Skupina ČEZ se věnuje i dalším činnostem souvisejících s výrobou elektřiny. Je aktivní na poli vědy a inovací, kdy je v celém regionu lídrem v rozvoji chytrých sítí a elektromobilů.

Dalším partnerem veletrhu je Skupina ÚJV, která se zaměřuje na výzkum a vývoj, projekční a inženýrské služby, technický inženýring, výrobu speciálních produktů a zařízení i expertní činnosti v oblastech energetiky, průmyslu a také ve zdravotnictví.

Mateřská společnost ÚJV Řež, a. s., je lídrem a 100% vlastníkem celého uskupení tvořeného společnostmi Centrum výzkumu Řež s.r.o., Výzkumný a zkušební ústav Plzeň s.r.o., Ústav aplikované mechaniky Brno, s.r.o. a EGP INVEST, spol. s r.o. z Uherského Brodu.

Aktivity Skupiny ÚJV zahrnují kromě zakázek v ČR a SR také desítky zahraničních projektů v zemích EU, v Americe, Asii a východní Evropě. Skupina disponuje rozsáhlou, často unikátní, technologickou infrastrukturou a je zapojena do řady technologických platforem v rámci nadnárodních struktur. Skupina ÚJV je také členem Skupiny ČEZ.

ENERGO SUMMIT

Dne 10. května 2016 proběhne již 2. ročník mezinárodního energetického summitu, který se koná vždy jednou za dva roky a reaguje na aktuální témata energetického sektoru.

Záštitu nad projektem převzalo Ministerstvo průmyslu a obchodu, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Elektrotechnická asociace České republiky, Hospodářská komora ČR a nově také předseda vlády Bohuslav Sobotka.

ENERGO SUMMIT proběhne i letos jako součást veletrhu FOR ENERGO, který se bude konat v termínu 10. – 13. 5. 2016 v PVA EXPO PRAHA Letňanech.

První ročník, který se konal v roce 2014, přilákal téměř 250 posluchačů. Mezi hosty se objevilo mnoho významných osobností z oboru a mezinárodní význam akce podtrhla účast zástupců velvyslanectví Číny, Itálie, Rakouska, Ruska, Španělska a Thajska.

Řešila se zejména témata: Budoucnost využití obnovitelných zdrojů energií a projekty energetických úspor, Nové energetické zdroje v  mimo technologie OZE, E-mobilita a Trendy světové energetiky a dopad na ČR.


V letošním roce bude summit řešit otázky tří hlavních témat, kterými jsou: Energetická unie a její výzvy, Dekarbonizace a Budoucnost české energetiky.

V programové radě summitu usedl v roli předsedy Ing. Jan Prokš, Ph.D., ředitel Českomoravské elektrotechnické asociace a jako členové pak Ing. Alena Vitásková, předsedkyně Energetického regulačního úřadu a Ing. Marcela Juračková, ředitelka odboru kontroly Státní energetické inspekce.

V rámci summitu nabízí organizátor možnost spolupráce formou sponzorství ve 3 různých variantách. Sponzoři tak mají příležitost se zviditelnit a oslovit všechny posluchače.

Zájemci z řad posluchačů se mohou summitu účastnit za poplatek 2990 Kč. Pro vystavovatele veletrhu FOR ENERGO je pak cena 2490 Kč. Již nyní je možné se registrovat na www.energosummit.cz.

GRAND PRIX a TOP EXPO

Vystavovatelé mohou jako každý rok přihlásit své nejinovativnější výrobky a produkty do soutěže GRAND PRIX. Přihlášené exponáty bude první veletržní den hodnotit odborná porota přímo na stáncích vystavovatelů.

Ocenění TOP EXPO si pak odnesou nejpůsobivější expozice veletrhu, a to v kategoriích do 50 m² a nad 50 m². 
Využijte příležitost zúčastnit se průmyslových veletrhů 
Jednotliví vystavovatelé jistě bezesporu ocení velmi vstřícnou cenovou politiku, a to nejen pro prezentaci strojů.

Navíc Praha je již tradičně místem setkání špičkových odborníků, obchodníků a představitelů veřejné správy. Tomuto faktu také přispívá, že je areál PVA EXPO PRAHA výborně dopravně dostupný nejen pro návštěvníky, ale také pro vystavovatele

Nachází se na konečné stanici metra C - Letňany, má ideální napojení na dálnici a obchvaty hlavního města včetně parkoviště v areálu a dalšího odstaveného parkoviště v blízkosti.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Dovolil bych si poznamenat, že na ilustrační fotografii vidíte elektromobil Kaipan Skupiny pro alternativní zdroje energie a v popředí (v typickém modrém svetru) jejího vedoucího docenta Bohumila Horáka z Vysoké školy báňské - technické univerzity Ostrava. Toho, který měl výbornou přednášku na letošním Amperu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Šéfům ČEZ jeblo v kouli a v tomto bludu zůstávají už léta podivuhodně konzistentní. Již v roce 2010 tvrdili, že "nabíjecí infrastruktura pro ně musí být především byznys". Oni přitom totálně zaspali zásadní změny v energetice a přesto se stále tváří, že vévodí trhu. Jenomže i každý sedlák vždy věděl, že když chce krávu dojit, musí jí NEJDŘÍV dát nažrat, a když od ní chce tele, musí jí NAPŘED dopřát bejka... Pouze ve virtuálním světě dnešních burz a finančních derivátů bývá tato logika obrácená (či spíše zvrácená). V reálném světě však nefunguje.

Ale nabíjet se bude, ať s ČEZem, nebo (raději) bez něj!!

Obrázek uživatele honza.t

"Skupina ČEZ se věnuje i dalším činnostem souvisejících s výrobou elektřiny. Je aktivní na poli vědy a inovací, kdy je v celém regionu lídrem v rozvoji chytrých sítí a elektromobilů."

Více by se hodilo pro uveřejnění datum 1 Duben 2016. To bylo pro toto tvrzení lepší datum .

ČEZ je aktivní na poli vědy a inovací, kdy je v celém regionu lídrem v rozvoji chytrých sítí a elektromobilů.

Jak autor (pan redakce) prosím přišel na výše uvedenou informaci? Na letošním veletrhu AMPER v Brně ČEZ ústy pana Chmelíka jasně prohlásil, že elektromobilitě se budou věnovat až sami uznají, že tato aktivita pro ně bude výdělečná. Tzn. jinými slovy nyní se tomu věnovat nebudou !! Jejich stávajíc síť je víceméně nefunkční, bez rozvoje, bez koncepce a poruchová škoda mluvit....

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Na konci článku je malinkým písmem uvedeno, že jde o tiskovou zprávu. Takže asi tak.

EDIT:
Jinak k často a v několika příspěvcích opakované větě "ČEZ ústy pana Chmelíka jasně prohlásil, že elektromobilitě se budou věnovat až sami uznají, že tato aktivita pro ně bude výdělečná".

Vzhledem k tomu, že už jsem starší člověk a paměť už mi neslouží tak, jako zamlada, tak raději nespoléhám na paměť a našel jsem si prezentaci pana Chmelíka na semináři Perspektivy e-mobility VIII na letošním Amperu.

Můžete mi prosím upřesnit stránku prezentace, kde se píše/mluví o tom, že "ČEZ ústy pana Chmelíka jasně prohlásil, že elektromobilitě se budou věnovat až sami uznají, že tato aktivita pro ně bude výdělečná"? Děkuji.

Já tam naopak na str.8 čtu, že (cituji): "Infrastruktura musí v zárodečném období trh předběhnout, tj. budoucí výnosy musí zaplatit počáteční investici."
Možná to špatně chápu, ale pokud by se ČEZ měl věnovat elektromobilitě, až to bude pro něj výnosné, tak nebude mluvit o tom, že infrastruktura musí předběhnout trh (s elektromobily) a ani o počáteční investici a jejím zaplacení budoucími výnosy, ale prostě by jednoduše vynechal tu počáteční investici a počkal by si jen a jen na ty budoucí výnosy.

Oba víme, že tomu tak není. Tedy aspoň pokud to budeme posuzovat nezaujatě.

---

Nissan Leaf 24kWh, 238.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 11.000 km

nezlobte se na mě, ale nic v žádných textech hledat nebudu. Na konferenci k elektromobilitě na Amperu jsem byl a nebyl jsem sám, kdo tuto větu slyšel (nemusí se jednat o přesnou citaci) a všem nám spadla brada. Jako na jediného přednášejícího nepovolili klást dotazy po jeho "projevu" - pouze jeden pán ho mohl na mikrofon pochválit a ten odešel cca 15min. po panu Chmelíkovi... Já to beru jako 20min. výmluv a obrovskou neúctu ke všem, kteří této konferenci věnovali svůj čas.
Prostě důležitý je vždy výsledek. I současná situace v oblasti rychlonabíjecích stanic v CZ danou větu potvrzuje a závěr je si myslím jasný: čez zatím nic podstatného v této oblasti dělat nebude. A ten text, který jste citoval samozřejmě prošel korekcí, aby z toho nic podstatného a zejména negativního nevycházelo. I když si to nyní přečtete, tak zjistíte, že se stejně jedná o snůšku PR k3ců. Nechtějí říct na rovinu, že se ele infrastruktuře nebudou věnovat, tak se o takto zabalí. Jinak ten trh s EV už si myslím tu infrastrukturu min. před 2 lety předběhl.

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Obrázek uživatele Radovan

To je hlavní důvod, proč je velmi potřebná evmapa.cz. Aby zapojením roztříštěných soukromých aktivit do 1 všeobecně, bez smluv, bez čipů, bez paušálů a bez karet celoevropsky využitelné sítě nabíječek a rychlonabíječek v ČR postavila ČEZu reálnou konkurenci a on se tím musel začít zabývat. Jestli Nissan dá svoji síť rychlonabíječek u dealerů elektromobilů za poplatek k dispozici ostatním, jestli to udělají soukromí vlastníci rychlonabíječek, tak za chvilku přečíslí ČEZ jak v rychlonabíječkách, tak v pomalých a běžných zásuvkách. A jestli se evmapa.cz podaří propojit s okolními zeměmi, tak to bude definitivní.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V podstatě si přejme, aby i ČR přešlo k aktivní vlastní tvorbě strojů a zařízení pro využití energií! Všechny podobné veletrhy a přehlídky jako jsou Ampera a Průmyslové veletrhy ČR, tolik podobné socialistickým BVV, Ostravské Černé louce nebo LVT. Jen s tím rozdílem, že se dnes na nich prezentují vyspělé zahraniční technologie a České a Moravské jsou i v 21.století trpění přísedící. Nejedná se ani tolik o ČEZ,E on ale spíše nespolupráce právě s Českými a Moravskými universitami a výrobními firmami. Proč musíme na Škodovácký elektromobil čekat do roku 2021, nebudou nakonec rychlejší zahraniční TPCA, Hyundai!

Fíha


veletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil