Prodeje elektroaut v USA letos na historických rekordech, může za to Tesla Model 3
Trh s auty do zásuvky zažívá letos v USA rekordní růst. Jen v září se tam prodalo téměř 44 000 elektromobilů a plug-in hybridů!
foto: Fully Charged
Čtyři z pěti rekordních měsíců s nejvyššími prodeji patří do roku 2018 - březen (26 373), červenec (29 514), srpen (36 380) a září (43 553). Pátý je prosinec 2017 s 26 107 auty.
Může za to pochopitelně jediný vůz: Tesla Model 3. Tesla za září 2018 dodala doma v USA celkem 22 250 těchto elektromobilů.
Díky těmto číslu se auto vyhouplo dokonce na 4. příčku celkového prodeje osobních aut v USA! Dalšími nejprodávanějšími elektroauty za letošní září jsou s velkým odstupem Tesla Model X (3975), Tesla Model S (3750), Toyota Prius Prime /plug-in hybrid/ (2213) a Chevrolet Volt (2129).
Překvapením je určitě Honda Clarity PHEV s 2028 prodanými kusy. Nikdo jiný se nad metu 2000 prodaných aut nedostal, nový Nissan Leaf má 1563 kusů, konkurenční Chevrolet Bolt EV pak 1549. Žádné jiné auto není nad 1000 kusy.
Celkově si Spojené státy americké letos zatím připisují, včetně září, 233 599 prodaných aut do zásuvky. A vypadá to, že letos by mohly dát třístovku. Držíme palce!
Americký policista požadoval odstranění tabletu z Tesly 3. Považoval ho za počítač :)))))))))))))))))))))))
auto.cz/pane-ridici-odmontujte-pocitac-palubni-desky-video-124984
youtube.com/watch?v=tknQoFmk5N0
:DDDDDDDDDDDDD
A akcie padaj a padaj ... :-(
A výroba exponenciálně roste. Viz Anonymouš https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/.
hariprasad
Právě proto jsem koupil nějaké akcie.
Jsem si říkal, že výroba roste, bude i cena. Ale nehážu flintu do žita... to se otočí :-)
kde sa daju kupit akcie tesly? tiez by som mal zaujem
na co tahat do republiky cizáky a vyvážet poplatky, používej českou banku!
fio.cz/e-broker/e-broker.cgi
napr.: etoro.com/cs-cz/
Já využívám Degiro.cz
Je to nějaký Nizozemský broker.
+ komunikují i česky
+ mají aplikaci pro mobil
+ nízké poplatky
+ peníze posíláte na účet v ČR, takže taky bez vysokých poplatků
- standardní účet v sobě obsahuje podmínku, že povolujete půjčování 30% svých akcií
- struktura firmy a způsob "uložení" vašich peněz je poněkud nestandardní. Píší, že je tím pádem menší pravděpodobnost bankrotu, ale kdyby přecejenom, tak kdo ví, jestli by je člověk vytahnul zpátky:-)
Pro "nízkorozpočtové" investory je fajn :-)
No aby v tom "půjčení" nebyl zakopaný pes.
U nás se daní každý prodej akcií, které máte méně než 3 roky a nejsem si jist zda se nevztahuje i na zahraniční.
Pokud by se daných 30 procent akcií koupilo a prodalo 10x za rok, tak by to mohlo dělat docela dost velkou částku (teda pro soukromou osobu).
Ja se teda nechci hadat, ale podle me se dani az vynos za rok (z prodeje akcii drzenych min nez 3 roky), ne kazda transakce. Ale mozna se neco zmenilo.
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...
Omega sponzoruje berňák. :)))
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
dakujem, pozriem na to
Např. skrze Patria, případně u kteréhokoliv jiného brokera.
šéfredaktor Hybrid.cz
To rozhodně počkejte. Tesla má dlouhodobě na to, aby se akcie ustálily někde až na desetinásobku současného stavu, tj. 3000$/akcii, pokud bude produkovat cca milion BEV/rok.
hariprasad
Teď zase stoupají. Ale stačí se podívat na vývoj ceny třeba za posledních pět let. V podstatě cena pořád roste.
Kde stoupaj? Zrovna dneska sletěli o dalších 4,4 % a v postmarketu klesaj ještě níž ;) Zrovna jsou na 273,5 :))
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
klid, je tam moc čerstvý velký dolík těch pátečních 260. musi se nejdriv stabilizovat dno dablem. protni sestupny vrcholy a vzestupny dna a najdeš bod času zlomu trendu ;) dozniva taky jeste velky medialni humbuk v americe z min tydne to SEC ;)
padalo vic titulů, padal cely ixic nasdaq
Nasdaq Composite
INDEXNASDAQ: .IXIC
obavy z rychlejšího vzestupu uroku od fedu ;)
finviz.com/quote.ashx?t=tsla
Jak dlouhá je teď čekačka na TM3?
https://3.tesla.com/model3/design#battery
Asi 2-3 měsíce ??
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
2-4 months...
Realy?
Jak kde, třeba čeští i evropští zákazníci čekají už od začátku dubna 2016...
Na konci září bylo možné si přijít i pro skladovku. Na Redditu běžně potvrzují dodací lhůty v řádu týdnů u úplně nových objednávek - a pak samozřejmě odpovědi nasraných lidí, co stáli před dvěma lety v noci ve frontě a auto dostali úplně ve stejnou dobu. V Evropě to počítám bude stejný, pokud si zaplatíš na Performance, tak to bude taky dost rychlý (možná už 1Q 2019) bez ohledu na datum rezervace.
Ale do dávky do EU začínají tuším až březen/duben ne?
Myslel jsem na přelomu roku. Nevím ale o žádném potvrzeném termínu.
Ne až tak moc mimo mísu:
Záhada jménem Tesla
jurazhor
aha,to je to samý jak dole odkazuje anonymouš
jurazhor
ach jo to je nuda soudluzi ;)
insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
Rozvaha jménem TESLA versus VW
fxstreet.cz/zpravodajstvi-99061.html
Zajímavé, díky za odkaz. Ale podle mě ještě hodně konzervativní: "Podle analytiků by Tesla ve finančním roce 2022 mohla dosáhnout výnosů ve výši 53 mld. USD". Už toto čtvrtletí se počítá až se 7 miliardami (Zdroj - CleanTechnica), tedy přepočtem na rok je to 28 miliard a to je teprve náběh výroby M3, kdy měli v průměru pod 4100 ks/týden. V příštím roce už by mělo být každé čtvrtletí skoro 10 miliard dolarů, tedy až 40 miliard za rok. Těch 32 % navíc do 53 miliard daj podle mě už v roce 2020.
přesně... bude stačit jeden rok a Tesla má všechny půjčky splacené a ostatní automobilky budou sotva vydělávat..... dobře dobře
"rozvoj inovací v Tesle je mnohem rychlejší než u konkurence a Němci Teslu prostě podcenili."
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
nepodcenili, oni jen vědí, že Němci nejsou do EV tak horcí, což je pravda ... prostě chtějí nástup EV co nejvíc oddálit, a to, jak všichni víme, závisí v podstatě jen na BMW a Mercedesu, protože tam jsou největší marže a konkurenti Tesly (VW není konkurent Tesly ve stejné třídě)
Proto počet EV v Německu ani moc neroste, tam prostě lidi jsou dost vypláchnutí propagandou, jinak by se Adolf Merkel neudržela ani měsíc se zdravým rozumem Němců.