Škoda Karoq je nové kompaktní SUV z Mladé Boleslavi. Nabízí nové asistenční systémy, LED světlomety a vůbec poprvé také digitální přístrojový panel.
foto: Škoda
Škoda Karoq využívá nový designový jazyk vozů SUV značky Škoda. Na výběr je k dispozici pět motorů s výkony od 85 kW (115 k) do 140 kW (190 k), z nichž čtyři jsou nové.
Systém druhé řady sedadel VarioFlex nebo Virtuální pedál, usnadňující otevření zadního výklopného víka, jsou jen dvě z mnoha promyšlených řešení v novém, kompaktním SUV značky Škoda.
Délka nového modelu Škoda Karoq činí 4 382 mm, šířka 1 841 mm a výška 1 605 mm. Motorovou paletu tvoří pět pohonných jednotek, které mají zdvihové objemy 1,0 l, 1,5 l, 1,6 l, a 2,0 l. Výkonové spektrum sahá od 85 kW (115 k) do 140 kW (190 k).
Výroba Škoda Karoq má začít už koncem června 2017. Auto bude k dispozici nejprve českým zákazníkům, a to na konci září. Škoda se chystá auto světu představit na autosalonu ve Frankfurtu.
Kašlu na stoupající oblibu SUV. A proto si koupím nové
Kašlu na stoupající oblibu SUV. A proto si koupím nové Suzuki Swift 1.2 dualjet hybrid. Všude zaparkuji a budu méně znečišťovat planetu. A hlavně se z těch SUV všichni neposerte.
Tak je pochopte, hodně plechu, hodně serepetiček, velká
Tak je pochopte, hodně plechu, hodně serepetiček, velká spotřeba, drahý servis, to všechno SUV nabídne na rozdíl od malého hatchbacku měrou vrchovatou. Pak už je to jen o tom, přesvědčit stádo, že to nutně potřebuje a soused už to má….. Nějaká obliba v tom nehraje žádnou roli, jde o marketing a prachy. A kdo koupí dnes sračkomet, už si většinou nekoupí dalších 10 let ani plynoprd ani elektriku. A o to jim jde především. Ty jejich nové motorárny, převodovkárny, investice do snížení spotřeby o směšných 0,1 L/100 km a hlavně do filtrů a katalyzátorů všeho druhu se musí finančně vrátit 🙁
Tak to máte pravdu.Škoda,že jsou lidé pořád tak omezení
Tak to máte pravdu.Škoda,že jsou lidé pořád tak omezení v myšlení při koupi auta.
Největší sranda je že SUV bazmeky se dostaly do módy v
Největší sranda je že SUV bazmeky se dostaly do módy v době krize a drahýho benzínu a nafty, kdy se každý snažíl šetřit :)))))
Opět Škoda slov. Tak alespoň písnička – Pěkně za sebou,
Opět Škoda slov. Tak alespoň písnička – Pěkně za sebou, tři ropáci jdou……
Yeti byla krabice, ale alespoň se odlišovala. Stejně jako
Yeti byla krabice, ale alespoň se odlišovala. Stejně jako Roomster.
Toto je asi stá variace na něco čeho jsou plný silnice. Děkujeme (to si nechte) odejděte.
Jo a není to elektromobil, smrdět nám tu bude dalších 10-20let.
Jinou, pozitivní reakci nemám
Na tuto hlášku ve smyslu „sice humus, ale alespoň se
Na tuto hlášku ve smyslu „sice humus, ale alespoň se odlišoval“ narážím poslední dobou u vozidel poměrně často a mám takový subjektivní pocit, že patří mezi jakýsi český folklór jak se zapojit do diskuze, který má již dlouhou tradici viz klasik: „Hovno“ řekl Švejk, aby se nenápadně vmísil do hovoru…
Samozřejmě že realita je taková že pokud výchozí vzor má všeobecně uznávaný design tak i s citem provedená variace bude vypadat dobře. Yeti i Roomster žádný designový zázrak nebyl což potvrzují jak prodeje tak právě to že nástupce vypadá úplně jinak. Pokud to vztáhneme na elektromobily, tak nový Leaf už taky cíleně není tak hnusný jako současná generace a že zrovna Nissan je vyhlášený přeborník na designování hnusných aut.
No vidíte, já považuji Yetiho a Roomster za vybočení z
No vidíte, já považuji Yetiho a Roomster za vybočení z průměrnosti. Krabice neznamená humus. Romstra považuji za nejlepší auto co jsme měli a měli jsme dva, a najeli 135 000km. Kdyby se prodával ve verzi elektro beru ho hned. Takže směle do průměrnosti, ať se toho prodá co nejvíce, dokud to jde.
Roomstera považuju za největší dizajnový paskvil, ale
Roomstera považuju za největší dizajnový paskvil, ale jeho užitné vlastnsti mohou bejt opačné.
Sice byl hnusny, ale nabizel cestujicim vzadu celkem velka
Sice byl hnusny, ale nabizel cestujicim vzadu celkem velka bocni okna, myslim, ze spousta deti v nem byla spokojenejsi nez v nekterych modernich autech, kde se okna smerem dozadu zuzuji a zaroven byva spodni hrana prilis vysoko. Celkem dobra byla i variabilita zadnich sedacek, nechci tvrdit, ze to byl skodovacky unikat, ale spousta konkurentu v tomto pokulhavala. V jinych ohledech relativne normalni auticko teto kategorie. Handicapem byla nakladaci hrana.
No nový Roomster už měl být v podstatě VW Caddy. Já bych
No nový Roomster už měl být v podstatě VW Caddy. Já bych to shrnul tak, že kdyby oba diskutované vozy byly tenkrát přijaty jako např. Seat Ateca tak v další generaci bude celý koncern pokračovat v jejich variacích. Podle mne je zkrátka naprosto pragmatické rozhodnutí, že všechny vozy drží designovou linii a díky tomu vypadají všechny stejně dobře.
Já použil úmyslně expresivní výraz. Ono v každé
Já použil úmyslně expresivní výraz. Ono v každé iteraci udělat něco úplně jiného a zároveň pěkného je lidově řečeno o držku. Tudíž proti Roomsteru ani Yetimu nic nemám. Nicméně Seat Ateca se zdá být designově mimořádně povedený a je evidentně velmi úspěšný (úspěšnější než kdy byl Yeti) tudíž se za této konstelace pokoušet o něco úplně jiného alespoň mě nedává smysl.
Chyběl mi ospravedlňují dovětek o 3kWh baterce jako super
Chyběl mi ospravedlňují dovětek o 3kWh baterce jako super hybridu.
Tak schválně za jak dlouho se tu objeví komentáře, co sem
Tak schválně za jak dlouho se tu objeví komentáře, co sem cpou ty spalováky:-)
Co sem cpou ty spalováky? Spokojenej?
Co sem cpou ty spalováky? Spokojenej?
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej!
Ale když jsem
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej!
Ale když jsem Hybridu psal námět na elektrický traktor, který se vyrábí na Slovensku, tak ani „ň“.
To radši o autu na klasický pohon, které si zaplatí reklamu.
(nic proti Škodě, ale žádný hybrid to opravdu není)
Taky mě to napadlo, ale pak jsem si řekl, že stejně do
Taky mě to napadlo, ale pak jsem si řekl, že stejně do roku 2020 bude mít každý typ Škodovky elektrickou verzi, takže není co řešit. ;D