POZVÁNKA: Urbanmotion – lidé, mobilita, urbanizace

Redakce magazínu Hybrid.cz pořádá ve spolupráci s dalšími partnery ve čtvrtek 24. října seminář Urbanmotion na téma lidé, mobilita, urbanizace. Akce se uskuteční od 14.00 v kreativním prostoru GRID, Opatovická 18, Praha 1. Na závěr promítání filmu Lidský rozměr. Vstup zdarma.

foto: Urbanmotion

CO? Urbanmotion, seminář na téma lidé, město, mobilita
KDY? čtvrtek 24.10.2013 od 14.00 do cca 19.00
KDE? kreativní prostor GRID, Opatovická 18, Praha 1
FACEBOOK pozvánka
KUDY? Tram 6, 9, 18, 22 na zastávku Národní třída, rovně ulicí Ostrovní a první ulicí vlevo až na konec; trasa bude značena

PROGRAM

14.00 – 14.15 Úvod – Jan Horčík (Hybrid.cz)

14.15 – 15.00 Martin Hausenblas (Liftago)

15.00 – 15.45 Tomáš Kažmierski (Elprom)

15.45 – 16.15 přestávka

16.15 – 16.45 Vítek Ježek (ReKola)

16.45 – 17.15 Vítek Masare (Automat)

17.30 promítání filmu Lidský rozměr

Během celého programu bude možnost půjčit si elektrokolo značky ekolo.cz a vyzkoušet si ho přímo v centru Prahy.

Jste srdečně zváni. Přijďte s námi v neformální atmosféře podiskutovat nad současným stavem městské mobility a poslechnout si jak by to třeba jednou mohlo vypadat v budoucnosti.

KDO?

Martin Hausenblas

Úspěšný podnikatel, zakladatel společnosti Adler Czech, a.s., akcionář a místopředseda představenstva holdingové společnosti Adler International, a.s. Má 19 let podnikatelských zkušeností, od roku 1998 do roku 2007 byl v pozici generálního ředitele společnosti, později v představenstvu holdingové matky.

TIP: Česko se může znovu stát hospodářskou velmocí, díky robotickým autům

V roce 2011 byl oceněn cenou Podnikatel roku ústeckého kraje a v roce 2010 se stal jedním z finalistů soutěže Manažer roku České republiky. Martin Hausenblas je také předsedou projektu www.podnikamebezkorupce.cz a ve volném čase věnuje projektům zaměřeným na rozvoj regionu – stipendijní fond Renesance a facebookový projekt pro podporu rozvoje občanské společnosti „I love Ústi“. www.hausenblas.cz.

Martin je průkopníkem trendu nové městské mobility – i proto založil startup Liftago, který optimalizuje městskou dopravu a připravuje tak cestu dopravním technologiím budoucnosti.

Tomáš Kažmierski

Tomáš Kažmierski vystudoval fakultu Lesního inženýrství při České zemědělské univerzitě v Praze. Od roku 1996 se zaměřuje na oblast životního prostředí, práce s veřejností a environmentálního vzdělávání.

V letech 1996 – 2001 pracoval na Správě CHKO Křivoklátsko jako vedoucí informačního a vzdělávacího centra Budy v Křivoklátě, kde připravoval výukové programy pro žáky, učitele, zabýval se regionálním rozvojem a udržitelným cestovním ruchem.

Od roku 2002 nastoupil na pozici projektového manažera a později ředitele české pobočky mezinárodní organizace Regionální environmentální centrum pro střední a východní Evropu, kde se podílel jako vedoucí a člen týmu v národních i evropských projektech zaměřených na environmentální vzdělávání, značení místních produktů, zachování biodiverzity.

Byl též členem týmu při strategickém posuzování vlivů několika národních a rozvojových koncepcí České republiky. V roce 2007 byl jmenován ředitelem odboru environmentálního vzdělávání (později odboru nástrojů politiky životního prostředí) na Ministerstvu životního prostředí, kde měl v kompetenci rozvoj strategií a metodik v oblasti vzdělávání, poradenství, ekoznačení, čistší produkce, EMAS a dalších dobrovolných nástrojů.

V letech 2007 – 2010 působil v pozici místopředsedy Rady vlády pro neziskové organizace, zastupoval též Českou republiku při jednání Pracovní skupiny členských států pro Aarhuskou úmluvu při UNECE (2007 – 2012). V rámci českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 koordinoval a následně předsedal Pracovní skupině EU pro Aarhuskou úmluvu.

Od roku 2012 se zabývá konzultačními činnostmi v oblasti životního prostředí, pracuje na projektech zaměřených na environmentální vzdělávání, komunikaci s veřejností, tvorbu strategií a metodik a na posuzování vlivů na životní prostředí. V současné době je též zapojen do projektu ELPROM zaměřeného na propagaci čistší mobility.

Vít Masare

Stará se o vnější komunikaci, lobbying, PR a zahraniční styky sdružení Auto*Mat. Dříve se staral o pražské cyklojízdy, kampaň Do práce na kole či výkonné řízení sdružení. Propojuje a zapojuje lidi se zájmem o rozvoj Prahy.

Život v Bretagni a Budapešti a také film Auto*Mat mu ukázaly řadu způsobů, jak Prahu přibližovat obyvatelům a udělat z ní živé a moderní město. Dokončuje Bezpečnostní studia FSV UK.

Vítek Ježek

Vyoutovaný kluk. Stále hladový blázen v Clevis s.r.o. Pravidelný recesista, realizátor komunitního sdílení kol v Praze s názvem ReKola. Myšlenka projektu vychází z již funkčního provozu sítě kol v Suchdole. Hlavní odlišností od tohoto i ostatních systémů běžících ve světě je použití mobilní aplikace, která nahrazuje výdejní místa kol – tzv. „stanice“.

auto Urbanmotion seminář logo

Napsat komentář