POZVÁNKA: konference Perspektivy elektromobility X na Amperu 2018

redakce - 01 Březen 2018

Konference Perspektivy e-mobility s podtitulem "Směry a trendy vývoje vozidel, infrastruktury a legislativy", pořádaná v rámci doprovodného programu veletrhu Amper, se uskuteční dne 20.3.2018 od 9:30 v sále P1.Perspektivy elektromobility 2018

Desáté pokračování konference Perspektivy e-mobility s podtitulem Směry a trendy vývoje vozidel, infrastruktury a legislativy, kterou v rámci doprovodného programu veletrhu AMPER pořádá FCC PUBLIC na výstavišti v Brně, se uskuteční v sále P1 20.3.2018 od 9:30 (registrace od 9:00).
foto: FCC Public

Konference přiblíží posluchačům současný stav vývoje techniky v e-mobilitě a její reálné rozšíření v ČR, v Evropě i ve světě. Hodnotí společenskou připravenost a postoj státu k alternativním pohonům v automobilové dopravě, trendy e-mobility z technických a ekonomických hledisek (objem výroby a prodeje, konstrukce, materiály, energetika, řídicí a automatizační technika. Budou prezentována a diskutována např. tato témata:

Akumulace energie pro pohon vozidel; Elektrovozidla a infrastruktura pro jejich provoz jako další elementy v energetické soustavě, koncept tzv. Chytrých sítí a Chytrých měst; E-mobilita a její vliv na městský život i společenské vztahy; Směry a trendy vývoje ve veřejné přepravě osob a nákladní dopravě; E-mobilita pro volný čas – turistika, zahrada, něco pro děti.

Konference je určena širokému spektru posluchačů a zájemců z řad odborné a zainteresované veřejnosti a zájemcům o alternativní způsoby dopravy k pracovnímu a osobnímu využití.

Jsou zváni provozovatelé profesních flotil vozů ve městech, současní a potenciální majitelé a uživatelé vozů s elektrickým pohonem, pracovníci odborů dopravy místních samospráv, společnosti sdružené v hospodářských komorách a návštěvníci i vystavovatelé veletrhu AMPER 2018.

Účast je bezplatná na základě registrace, registrovaní mají volný vstup na veletrh. Registrační formulář je zde.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele ePavel

To je ta akce plna reklamnich vystoupeni, kde diskuze neni v zadnem pripade pripustena? I letos bude moderator porad zduraznovat, ze jsme ve zkluzu a na dotazy neni cas? Bud je to zamer nebo tezka amaterina, kazdopadne nedustojne.

---

Tesla referral kód: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 340.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

přesně. Toto je důvod proč zvažuju, jestli se této pseudodebaty letos zúčastním. Asi to udělám tak, že se přihlásím a jestli to bude tak jako každý rok, tak odejdu a strávím víc času na výstavišti prohlídkou + párek a pivko a tak :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Obrázek uživatele ePavel

Já už váhal minule, jestli tam jít a bylo to opět stejné. Více než cynické je nazývat to konferencí.

---

Tesla referral kód: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 340.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Obrázek uživatele Kuk

Maj z diskuze evidentně strach. Se asi bojej, že by jim diskutující rozmetali ty jejich vize jak domeček z karet :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

No když přednášející z velkých energetik stráví 98% času přednášky vysvětlováním, proč to nejde, jak je to prodělečné a že se to nemůže nikdy vrátit, tak se moderátorovi nedivím. Taky by mohlo dojít k fyzické inzultaci lidí z firem, vlastněných státem, tedy námi všemi jako akcionáři. Navíc u elektromobilistů zaujatými akcionáři, kteří jsou jednak ve střetu zájmů, protože to denně používají, druhák ví, jak to jde. Protože to vidí všude kolem.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Radovan

Těším se a už jsem přihlášen.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.


10% sleva na produkty EVmotionVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?