POZVÁNKA: EbikeFest 2020 už tento víkend v Praze!

redakce - 12 Červen 2020

Už třetí ročník testovacího festivalu elektrokol EbikeFest 2020 se uskuteční v Praze - Krči (Areál Business Centrum Zálesí, Pod Višňovkou 29, Praha 4) v termínu 13. - 14. června 2020.elektrokola ebikefest

Test elektrokol v reálných podmínkách je unikátní výhodou Ebike Festu pro každého, kdo o elektrokole uvažuje, ale potřebuje si srovnat plusy a mínusy mnoha různých pohonů a typů.
foto: Ebikefest

V sobotu 13.6. se festivalová recepce otevítrá v 10:00 a poslední testy začínají v 18:30 a v neděli 14.6. Začíná se v 10:00 a poslední testery přivítají organizátory v 16:30.

Každý, kdo se na EbikeFest 2020 zaregistruje předem a zúčastní se, bude zařazen do slosování o 40 poukazů v hodnotě 2500 Kč na slevu na libovolné elektrokolo s pohonem Bafang.

Pro testování terénních elektrokol budou připraveny dvě dráhy: pro Pevné Hardtail eMTB a pro Celo-odpružené FS eMTB. Testování bude probíhat se zkušeným bajkerem na single-trailech v Krčském lese, který sousedí s místem konání akce.

Tam bude vyrážet vždy skupina s maximálně 5 jezdci pod vedením zkušeného bajkera, který jim v průběhu testu vysvětlí ovládání i techniku jízdy.

Poprvé budou na Ebike Festu též veřejnosti ve větší míře představena nákladní elektrokola, která jsou dokonalým řešením pro městskou logistiku.

K prohlédnutí a případně otestování bude zhruba 14 různých modelů od 8 značek. V pátek 12. 6. od 14:00 organizuje pořadatel Ebike Festu, společnost ekolo.cz, také odborné setkání o Cargo elektro mobilitě.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

OT: Nissan Leaf 2011 24 kWh upgrade to 64 kWh

https://www.youtube.com/watch?v=b4a_HJQ-Yd4

Obrázek uživatele Tomáš

To video sem viděl. Tvrdí tam že ty nove články vydrží větší teplotu ale hned uvedou že záruka je asi jen 2 roky. Takže nic moc.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. V EV módu najeto přes 21000 km. EV dojezd: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
Spotřeba/100km: EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Nabíječky v Japonsku: https://ev.gogo.gs/map/

To mi přijde jako úlet a co chlazení. Stejně to bude stále starej pekáč.

Ale bude to nejlevnější elektromobil s takovou baterkou a pokud to někdo sežene bez baterky za pár drobných, tak se dostane na úroveň ioniqu s poloviční baterkou. Jasně je to nesmysl, ale pro fandy...

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Když si vezmu, že na Slovensku si někdo koupí eNiro 39 kWh s dotací za 26 tis. EUR bez DPH, pak v tom smysl nevidím.....

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Koupil by jste si takové auto za plnou cenu bez dotace?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Já bych si verzi 39 kWh nekoupil z důvodů, které jsem několikrát uváděl a tedy bych šel do verze 64 kWh. Pokud stát nabízí firmám peníze plošně bez regionálních omezení a bez nějakých přihlouplých dotačních žádostí, pak by to asi využil každý, stejně jako ve všech státech kolem nás.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Takže v podstatě je to možné pochopit tak, že stát rozhazováním peněz, které vybral od daňových poplatníků, ospravedlňuje nesmyslnou cenu verze auta s 39 kWh baterií. Je to tak?

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Stát rozhazuje peníze nesmyslné denně v mld. Kč, to je pravda. eNiro 39 kWh byl jen příklad, podobné ceny jsou i ostatních aut. V Německu stojí eUP nebo Citigo-e cca 12000 Eur po dotacích.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

To je sice fajn, že po dotacích, ale katalogová cena 499 tis Kč Citi je nesmysl a ta dotace jí dává opodstatnění, protože "bez dotace se to stejně neprodá", nehledě na to, že pro řadu lidí, co je pod dotacemi je podeřelé...takže má tím elektromobilita skutečně dobrou danajskou službu.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

U nás to koupila řada lidí bez dotace, protože jinak by díky nastavení dotace museli koupit Citigo-e 2 kusy. To je celkem hezký paradox, Tesla za 1.3. mil. má dotaci, ale jedno Citigo-e za 500 tis. na dotaci nesáhne :) (alespoň tak si to pamatuju, já dotaci nechci, takže jsem to fyzicky neřešil), tedy stručně řečeno, dotace jsou jen pro bohaté :) u nás se nelze divit ničemu.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Je to tak, někde jsem se dostal k informaci, že dotace je až na dvě citi, protože na jedno by byla neefektivní a drahá na administraci.

Já si odnesl z toho, to, že kdyby chtěl stát dotovat jedno, tak je to tak nefunkční a nabubřelý moloch, že by za administraci dal víc, než kolik je dotace a popravdě po zkušenostech z několika dotačních titulů by mě to ani nepřekvapilo..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Radovan

Stát s byrokrady a politruky nastavil nesmyslně nejnižší spodní hranici čerpání dotace.
Nejprve jsme to spočítali na 2 CitiGoe, pak jsme zjistili další zákruty v podmínkách a musela k tomu přijít ještě nabíječka s podporou.
A nakonec, aby byla jistota, že tu dotaci nebude nutné při kontrole v dalších 3 letech vracet a platit pokutu ve výši 100% dotace, bylo nutno koupit CitiGoe 3.
Prostě příběh o tom, jak debilové nastavili debilní podporu tak, aby měli debilové co na práci v dalších 3 letech a mohli debily, co do ní jdou, lehce sejmout. Český kradistán v praxi.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Napřed to bylo jedno Citi, co jsem zaznamenal a pak se toho lekli... pak buď prokázali, svoji neefektivitu, nebo by se nedostalo na ty, pro koho bylo zamýšleno.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Radovan

U nás mez elektromobilisty to počítali lid, co se v dotacích pro FVE a elektromobilitu pohybují už dlouhodobě a byli z toho moc zklamaní. Třeba Mirek Matyáš https://www.mala-elektromobilita.cz/dotace

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Dotace řeší především bohatí, aby byli ještě bohatší. Kdybychom se podívali, kdo čerpal covid dotace a kdo nečerpal, to bychom se divili. Jak jsem slyšel nedávno, firma se ziskem na konci roku 15 mil. chtěla žádat o nějakou dotaci 44 tisíc Kč, nakonec to účetní majiteli po dlouhé diskuzi rozmluvila, moc se mu nechtělo ty peníze oželet..... co dodat

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

já to ani nepočítal, koukl a se zkušeností z x dalších dotačních projektů jsem se jen utvrdil v názoru - zrušit dotace

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele Radovan

Norsko - odpuštění DPH a pár dalších výhod. Funguje to. Německo - sleva od státu a výrobce uplatněná přímo v autosalonu. Funguje to. Slovensko - opakovaně vyhlašovaná výzva k podpoře formou elektronického přihlášení se o dotaci, s minimálně 3 roky provozování prvním majitelem, poslední vybraná během 4 minut. Nefunguje to. ČR - občas nepravidelně se směšnou alokací vyhlašované dotace a projekty s minimálně 3-5 letou udržitelností a maximem byrokracie. Vůbec to nefunguje.
A teď si řekněme, na čem se da dobře nakrást přímo i nepřímo. Ano, na slovenském a zejména českém modelu. Proč asi?

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Norsko - řeknu vám příklad proč to nemůže fungovat u nás. Dejte na ulici automat na kávu s cedulí káva se platí za rohem u okénka. V Norsku bude zaplaceno 99% káv, u nás tak 30% káv, tak asi tak....

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele Radovan

Špatný příklad Josefe. Bude to u nás fungovat. Odpuštění DPH není káva zdarma, jen máte o 19% levnější auto. Veřejně přístupné pomalé nabíjení elektrické zásuvky zdarma je totéž. Nehledě na to, že tam mají ty zásuvky už desítky let kvůli spalovákům k elektrickému ohřevu motorového prostoru, jinak by prostě po ránu nenastartovali. Využívání pruhů pro MHD a taxi i pro elektromobily taky nic zdarma pro všechny, stejně jako parkování v centrech měst bez placení jen pro elektromobily, podobně trajekty. Čili vše, co Norsko nabízí "zdarma", je pouze odpuštění daně, když Vy do elektromobilu dáte peníze a odpuštění poplatků, pokud ho budete používat.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Já jsem jen naznačoval českou povahu, všechno ojebat. Odpuštění DPH je pro fyzické osoby, které kupují BEV minimálně, plátci DPH ho dostanou zpět i když při prodeji nějaké zase zaplatí. Samozřejmě odpuštěním DPH vznikají různé kuriozní situace (např. vývoz auta) a souvisí s tím tedy řada omezení. Už vidím jak bezdomovci vlastní luxusní BEV prodaná kamsi do ciziny a nedohledatelná.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele Radovan

Aneb ojebávači si volí ojebávače do vedení :-)

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Protože dobře fungují jen jednoduché a snadno pochopitelné věci - jako je třeba jiná sazba DPH - ostatně proč ne ať má elektromobil DPH 10 nebo 15 procent a normální auto těch 21 procent.

A proč to negunguje u nás? Protože je to dotační titul a je v tom zapojený stát - a stát pod vedením "prostě to zařídíme" ztratil jakýkoli náznak racionální funkcionality, za to úředníci se množí jak myši a byrokracie jak houby po dešti.
Proč to negunguje na Slovensku? Popravdě nezkoumám slovenskou situaci detailně, ale když vidím, co přichází ze Slovenska k nám za lidský materiál, tak je prakticky vyloučeno, aby to tam fungovalo dobře a plamínky výjimek budou zcela jasně zašlapány..

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Cena 400 tis. Kč za předělávku na 64 kWh verzi je bohužel dost mimo, ale šikovní jsou.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele Kuk

Jsou to borci, na všechno sahaj holejma rukama.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil