Již tuto neděli 13. května se od 9 hodin ráno opět uskuteční v Olomouci na Horním náměstí setkání elektromobilistů.
foto: PushEVs
Dopoledne od 11 hodin je pro přítomné připravena průvodcovaná prohlídka Olomoucí. Odpoledne návštěva zámku v Náměšti na Hané. Kdo se chce zúčastnit, nechť organizátorovi, p. Lukáši Kaštovskému, napíše jméno, typ elektroauta a kontakt na sebe.
NEPŘEHLÉDNĚTE POZVÁNKA: setkání elektromobilů v Olomouci
Sraz bude probíhat zhruba do 18 hodin. Nabíjení aut je zajištěno, k dispozici bude CHAdeMO, CCS, Mennekes 22 kW a také zásuvky 400V-32A a 230V-16A. Zváni jsou všichni, kdo mají zájem se setkat s fandy do elektroaut a popovídat si, případně si auta vyzkoušet.
Děkuji Lukáši za opět podařenou akci. Počasí jsi zase
Děkuji Lukáši za opět podařenou akci. Počasí jsi zase zařídil hezké a jako každý rok jsi neopomenul pozvat i vítr,aby si užil i stánek:-). Bylo to příjemné setkání a já veřím,že se sejdeme opět v hojném počtu na Jantarové stezce, či některé jeho části. Jirka
moje příští auto bude určitě elektromobil, ale teslu
moje příští auto bude určitě elektromobil, ale teslu nechci, možná hyundai, je mi v tomto směru sympatická
Ta přední černá lesklá maska se nechá v Německu koupit
Ta přední černá lesklá maska se nechá v Německu koupit jako příslušenství. U nás mi to prodejce neumožnil. Ta šedá se mi nelíbí. Řěšil jste to někdo třeba polepem?
off
IONIQ se díky naprostému nedostatku baterií bohužel
off
IONIQ se díky naprostému nedostatku baterií bohužel řadí v mezi compliance car ://
Hyundai Ioniq Electric is hard to find due to ‘battery shortage’ limiting production
https://electrek.co/2018/05/08/hyundai-ioniq-electric-battery-shortage-limiting-production/
Že by už konečně přiznali, že nejsou baterie, nebo to je
Že by už konečně přiznali, že nejsou baterie, nebo to je jen výmluva, aby to nemuseli vyrábět?
Podcenili poptávku a objednali málo baterií. Trochu z toho
Podcenili poptávku a objednali málo baterií. Trochu z toho cítím, že i cenu na další auta (IONIQ, KONA, NIRO), už nedají tak nízko…
Kdo uvažuje o IONIQu, mel by koupit ihned. Problém s baterkami bude u všech značek (mimo Tesly), viz. stažení Golfa GTE a Pašíka GTE z nabídek. Pro jistotu u KONY oznámili, že vyrobí pouze poloviční kusy oproti IONIQu. Chtěl jsem KONU, ale bál jsem se čekání, tak jsem koupil IONIQa a až bude třeba za 2 roky KONA nebo NIRO u nás k dostání, zvážím obměnu.
Rád bych uspořádal sraz majitelů Hyundai IONIQ
Rád bych uspořádal sraz majitelů Hyundai IONIQ Electric.
Dle prodejce jsem 14. majitel v ČR (27.4.2018) a vím zatím pouze o těchto dalších: Praha (snad 2x), Berounsko a pak Slovensko (eLaco).
Pokud máte zájem byť jen o výměnu informací, dejte vědět.
ladislav.sazama@centrum.cz (tel.603909878) Klatovy-Domažlice.
K tomu Ladislave doporučuji založit elektrickou sekci v
K tomu Ladislave doporučuji založit elektrickou sekci v některém z existujících klubů majitelů vozů Hyundai, sám budete muset zjistit, který vyhovuje nejlépe, je akční a funkční – http://forum.cars.cz/hyundai/, http://www.hyundaiclub.eu/ nebo http://www.hccz.cz/wp/.
Mají už hotové platformy na výměny zkušeností, vystavování textů, fotek, stačí pak jezdit na jimi dělané srazy, prostě se to zjednodušuje.
Jinak vzhledem k parádním dojezdům a rychlému nabíjení Ioniqa na běžných rychlonabíjecích stanicích doporučuji pro začátek využít srazů pořádaných ASEP a APEL, nejbližší je tuto neděli 13.5. v Olomouci, jak jste se dočetl. Další akcí je eJantarová cesta viz https://www.asep.cz/ejantarova-stezka. Na tu nemusíte vyjíždět z Ostravy, dá se dohodnout i sraz až na Bouzově. Můžete kontaktovat i Slováky, eLaco se určitě rád staví.
14 kusov Hyundai IONIQ Electric sa mi zda na ČR nejako
14 kusov Hyundai IONIQ Electric sa mi zda na ČR nejako malo.
Na Slovensku bolo podla
http://www.zapsr.sk/podpora-elektrickych-vozidiel/informacia-o-alokovanych-prostriedkov/#bxe_green_line
doteraz predanych 37 kusov BEV Hyundai Ioniq electric, (maju uvedeny VIN) dalsich 6 (bez vinu) je objednanych.
Musíš si uvědomit, že u nás není všeobecná dotace na
Musíš si uvědomit, že u nás není všeobecná dotace na kupované BEV a taky Češi jsou velmi konzervativní národ. Ve spojení s tím, že se u nás prodá asi 1 milion aut z bazarů a dovozu v průměrné hodnotě 200 tis. a „jen“ 270 tisíc nových aut (z čehož jich koupí 200 tisíc firmy) a BEV tvoří přibližně 0,1% prodeje, tak musí v zásadě vyjít, že BEV aut je tady opravdu málo a fyzické osoby koupí přibližně 70 nových BEV ročně. Hybridních aut se prodává 10x více.