Porsche Taycan 4S je nová výkonová verze debutového elektromobilu proslulé německé značky. K dispozici je ve dvou konfiguracích baterie.
foto: Porsche
Elektromobil Porsche Taycan 4S je k dispozici ve verzi Performance battery se 79,2kWh baterií a celkovým výkonem 390 kW, plus 225kW nabíjením. Dojezd dle WLTP pak činí 407 km.
Zároveň jde nově do prodeje verze Performance battery Plus s 93,4kWh baterií (stejná jako první představená verze Turbo/Turbo S), ovšem výkonem sníženým na 420 kW (původně 500 kW/560 kW). Rychlonabíjení je možné až 270 kW a dojezd činí 463 km (Turbo S má 450 km).
foto: Porsche
Obě nové verze elektromobilu nabízejí zrychlení 0-100 km/h během 4 sekund a max. rychlost 250 km/h. Zásadí je ale pokles ceny: nejnižší konfigurace nově začíná v USA na $103 800, druhá pak na $110 000.
foto: Porsche
To je výrazně méně, než $152 250 za verzi Turbo, resp. $186 350 (4,3 mil. Kč) za verzi Turbo S. Elektromobil Porsche Taycan se tak konečně přibližuje cenové úrovni Tesla Model S.
O.T.
Porovnávací test medzi Porsche Taycan a Tesla S P100D
O.T.
Porovnávací test medzi Porsche Taycan a Tesla S P100D Raven od Top Gear, bol pravdepodobne zmanipulovaný v prospech Taycanu. A sa to potvrdí, tak to bude pekná ostuda 😉
Četl jsem, že použili záměrně časy testu Tesly který
Četl jsem, že použili záměrně časy testu Tesly který dělali již dříve, protože pro Teslu vycházeli lépe než ty aktuální. Proto jsou ty časy stejné jako tenkrát.
Záběry na Teslu na
Záběry na Teslu na Nurburgringu
https://twitter.com/chrismodelsperf/status/1184397320474918915
Právě se ve Stuttgartu pevně sevřelo několik
Právě se ve Stuttgartu pevně sevřelo několik zadnic.
https://www.teslarati.com/tesla-model-s-nurburgring-edition-production-date/
off
Tesla už zase jezdí na Nurburgringu Model S Plaid
off
Tesla už zase jezdí na Nurburgringu Model S Plaid prototypem.
https://www.teslarati.com/tesla-model-s-plaid-p100d-spy-shots-nurburgring-images/
A načo sú tam tie dva šulce na streche?
A načo sú tam tie dva šulce na streche?
Asi nějaké senzory.
Asi nějaké senzory.
V jednej diskusii pisali o akcelerometroch.
V jednej diskusii pisali o akcelerometroch.
No možná. jenom nevím proč by je dávali na střechu. Ty
No možná. jenom nevím proč by je dávali na střechu. Ty se obvykle dávají do kufru. Ale možná chtějí jich mít více po ose auta. Čert ví.
off
Na internetu lítá drb, že Tesla by mohla začít
off
Na internetu lítá drb, že Tesla by mohla začít vyrábět Model Y o půl roku dříve než byl plán. Tedy Q1 2020.
Kde chcou vzít baterky sice nevím, ale možná to souvisí s tím plánovaným Battery Investor Day plánovaným taky na Q1.
https://cleantechnica.com/2019/10/15/breaking-tesla-model-y-production-to-start-in-q1-2020-unofficial-leak/
No pravda je, že zatímco začátkem loňského roku bylo
No pravda je, že zatímco začátkem loňského roku bylo prakticky každý týden nějaké info o navyšování výroby, optimalizaci linek atd, tak posledního půl roku je v US prakticky klid, nikde žádné info o navýšení výroby baterií, což bylo podle Tesly nejužší hrdlo. A jak známe Elona, on vždy prakticky okamžitě hledá nějaké řešení. Svého času byly neshody s Panasonicem ohledně rychlosti výroby baterek v Giga 1 a poslední dobou se spekuluje, že Tesla se snaží dostat výrobu baterií komplet pod svou režiji.
Takže tipuju, že se snaží postavit vlastní linku pro vlastní typ baterií (moxná souvislost s Maxwell a s technologií baterií pro milion mil). Dávalo by to smysl. Někde sem četl, že Elon začal hrát hru investorů a začal oficiální termíny výrazně natahovat, zatímco interní termíny zůstávají Muskovského typu „včera bylo pozdě“.
+- vraj robia 1000 „packov“ denne (len pozor, to je celkové
+- vraj robia 1000 „packov“ denne (len pozor, to je celkové číslo a LR má viac článkov ako SR), čo pri 7dňovom týždni je 7000ks/týždeň.
Vraj je plán do konca roka 10000/týždeň.
Mimochodom, odporúčam pozrieť príspevky tejto osoby
https://disqus.com/by/carsonight/
Má pár ľudí v rodine čo pracujú v giga1. Sem tam sa niečo dopočuje.
https://fdrive.cz/clanky/nekolik-tesel-model-y-spatreno-blizko-
https://fdrive.cz/clanky/nekolik-tesel-model-y-spatreno-blizko-tovarny-s-novymi-koly-4422
Každá kvalitní konkurence je potřeba jen tak dál.
Každá kvalitní konkurence je potřeba jen tak dál.
Za to co VW už utratil za DieselGate (přes 30 miliard
Za to co VW už utratil za DieselGate (přes 30 miliard dolarů), tak mohl koupit většinový podíl v Tesle a mohl mít klid a nejpokročilejší technologie na trhu 🙂
Off:
Off: https://www.autorevue.cz/porsche-taycan-zostudilo-teslu-v-losim-testu-model-s-se-mezi-kuzely-ani-nenaskladal
Na youtube se dají najít videa kde taycan nakládá tesle s ve sprintu. To mě osobně dost překvapilo, protože jsem nečekal že na ni může mít. Má přece i horší parametry.
Odpoveď na otázku na konci článku môže byť dosť
Odpoveď na otázku na konci článku môže byť dosť rozhodujúci faktor. Ale aj keby Taycan „naložil“ Tesle S, tak je to len lepšie pre vývoj 🙂
Myslíte ty gumy? Já právě našel i jiná videa, nejen to
Myslíte ty gumy? Já právě našel i jiná videa, nejen to co se týká článku. Možné je cokoliv.
Je to jedno. Dôležité je, že takéto súperenie vedie k
Je to jedno. Dôležité je, že takéto súperenie vedie k tomu, že sa budú stále zlepšovať až Porsche zistí, že Taycan je lepší vo všetkých parametroch ako ich najlepší spalovák 🙂
A Tesla má tiež čo zlepšovať.
tesla v historiji lidstva donutila konzervu dízlblejt a to je
tesla v historiji lidstva donutila konzervu dízlblejt a to je tak velká událost že žádná maloseriová rádobykonzerva jako vw porše taycan nemá šanci mediálně nijak ublížit tesle fakt tomu věř ;))
Však já jsem taky nic o nějakém mediálním ubližování
Však já jsem taky nic o nějakém mediálním ubližování nikde nepsal.
Stačí si připlatit dvojnásobek, akceptovat horší
Stačí si připlatit dvojnásobek, akceptovat horší parametry ve všech směrech a můžeš si losovat do aleluja 😀
Vyhráváš klíčenku za nejlepší zcestný příspěvek a
Vyhráváš klíčenku za nejlepší zcestný příspěvek a největší neschopnost pochopit psaný text. Máš je ještě kam dávat?
Klíčenku si nech. Neměl bys rozdávat z vlastních zásob 😀
Klíčenku si nech. Neměl bys rozdávat z vlastních zásob 😀
Kupuju je jen kvůli tobě.
Kupuju je jen kvůli tobě.
A co terpve to slavné AUTO ROKU 2019 – Jaguaru
A co terpve to slavné AUTO ROKU 2019 – Jaguaru I-Pace:
auto-roku-2019-totalne-selhalo-v-losim-testu-nefunguje-mu-ani-abs
Stejně je sranda jak se všechny automobilky snaží konkurovat nějaké „srandovní“, každý měsíc krachující, naprosto nemožné, neslícované, nefunkční, zadlužené automobilce, která nikdy nemůže vyrábět auta, zatímco oni jsou nejlepší na světě a nikdo jiný auto vyrobit nedokáže.
A pak vyrobí auto, které má problém s losím testem…
A tady ji vyloženě dost chváli:
tesla-model-3-ohromila-v-losim-testu-vyrovnat-se-ji-dokaze-jediny-vuz
No a to hybridovi nedochází, že 90 kmph v losím testu od
No a to hybridovi nedochází, že 90 kmph v losím testu od Modelu S je sakra dobrý výkon. To neznamená, že Porsche není lepší. Jeden z důvodů proč byl Porsche dobrý v losím testu je, že má 3 motory. Respektive má 2 motory pro zadní nápravu a může regulovat výkon nezávysle na každé kolo (ne pouze přibržďovat, ale přímo jej regulovat).
Až Tesla dorazí s tím jejich Plaid Model S, tak to bude teprve legrace. Ten má taky 3 motory. Když k tomu připočteš mnohem vyšší výkon a lepší techniku, tak ty výsledky budou velmi zajímavé
Martine, nezkoušel sis někdy nechat změřit IQ? Já nikde
Martine, nezkoušel sis někdy nechat změřit IQ? Já nikde nepsal že 90kmph v losím testu je špatný výkon, JÁ O NIČEM TAKOVÉM NEPSAL VŮBEC!
Nevšiml jsem si, že by se v IQ testu měřila velikost
Nevšiml jsem si, že by se v IQ testu měřila velikost alergie na trolly…
A nefnukej nad tím že jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá
Ty nebudeš nejbystřejší z vrhu, co?
Ty nebudeš nejbystřejší z vrhu, co?
Výkonová verze znamena ze ma jiny vykon a nemusi to byt
Výkonová verze znamena ze ma jiny vykon a nemusi to byt zrovna vetsi.
„Porsche Taycan 4S je nová výkonová verze“
Nerozumím. Jak
„Porsche Taycan 4S je nová výkonová verze“
Nerozumím. Jak může být výkonová když má nižší výkon motoru? A co jsou potom verze Turbo, ty nejsou výkonové?
A v čem je tato verze levnější, o co je ochuzená? To těch mínus 80 až 100 kW na motoru hned sníží cenu o 50 000 eur?
Menšia baterka
Menšia baterka …
https://www.mojelektromobil.sk/porsche-taycan-4s/
Ale verze Performance battery Plus za 110 000 eur má stejně
Ale verze Performance battery Plus za 110 000 eur má stejně velkou baterii jako Turbo, tedy 93,4 kWh.
Tak potom to bude iba v tom ako dlho ten Taycan hladkali pri
Tak potom to bude iba v tom ako dlho ten Taycan hladkali pri výrobe 😀
Bingo! 😀
Bingo! 😀