Porsche navýší plánovanou výrobu elektromobilu Taycan

Jan Horčík - 06 Prosinec 2018

Šéf značky Porsche Oliver Blume řekl německému magazínu WirtschafsWoche, že vzhledem k neočekávanému zájmu bude roční výrobní kapacita elektromobilu Porsche Taycan navýšena.auto elektromobil Porsche Taycan

Už v roce 2015 řekl tehdejší šéf Porsche Matthias Müller, pozdější šéf celého Volkswagenu, že Tesla nastavila standard, my musíme následovat".
foto: Porsche

Původně Porsche plánovalo ročně vyrobit 20 000 kusů elektromobilu Taycan (původně známého jako Porsche Mission E). Teď to ale vypadá, že zájem o auto je tak velký, že toto číslo poroste.

O kolik přesně bohužel zatím není přesně jasné. Svůj podíl na tom nicméně bude mít i verze Cross Turismo, jejíž výroba teprve nedávno dostala zelenou.

Jen v Norsku, kde Porsche ročně prodává kolem 600 aut, má už na elektromobil Taycan téměř 3000 rezervací, každá v hodnotě 2500 eur. Porsche Taycan přitom půjde na trh teprve koncem příštího roku.

Blume dále potvrdil, že v roce 2025 bude zhruba polovina vyrobených vozů Porche vybavena elektrickým pohonem. Porsche se v tomto ohledu snaží přizpůsobit době a dohnat americkou automobilku Tesla.

Někteří zákazníci Porsche totiž právě k Tesle utíkají, jak nedávno přiznal Klaus Zellmer, šéf Porsche v Severní Americe. V aktuálním rozhovoru pro Los Angeles Times doslova řekl:

"Když se podíváte na to co Tesla udělala, podíváte se na jejich objemy a cenovou úroveň, je to skutečně ohromující. Když to dokážete udělat s jednou značkou a prodejní sítí bez dealerů a skutečnou prodejní organizací, je to ohromující o to víc."

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale, ale.... Jak to?

Cesi maji v diskuzich prece jasno, ne.

Elektromobilita NEMA budouncost. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ále blbost, vždyt je to elektromobil, nikam to nedojede jen kolem germánskýho komínu, furt to hoří a v zatáčkách tomu jistojistě upadnou kolečka když je to jen autíčko na baterky :)))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Češi jsou všeobecně spíš proti dotacím do drahých věcí, a uspěchaného urychlování. Taky se samozřejmě všichni na sídlištích, co používají auto jen 2x týdne, bojí, pokud by elektra dostali příkazem.
Takže pomalý nástup elekter hlavně do MHD, a ve vesnicích kde v garáži můžou levně nabíjet na noční jadernou elektřinu, naopak skoro nikomu u nás nevadí.

Je to nesmysl, budem potřebovat 20 Temelínů a všude budou blekouty. Lidem rozmrznou mražáky, bude tu strášnej smrad a tlustý vyhubnou :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Dovtedy sa konecne svetova ekonomika zameria na nove technologie ako priklad solarne foto-chemicke panely u ktorych sa energia slnka uklada do chemickych vazieb kvapaliny ktora prudi cez tieto panely.

Ako si pozriete jeden zo starsich projektov Desertec tak zistite ze prezentovany nedostatok energie je len sposob ako ju kontrolovat a drzat je ako ekonomicku zbran. Uz dnes sa mozme bavit o ucinnosti viac ako 50% co v spojeni z kvapalinou ako aktivnou hmotou znamena ze zaroven mate aj vlastne ulozisko elektrickej ako aj tepelnej energie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dohnat americkou automobilku Tesla?? co je to za populistický žvásty, VW Porše se s Teslou nedá ani srovnávat jaká je namachrovaná předražená nepraktická fosilní autodebíka :)) Tahle odnož konzervy nikdy nemůže sahat Tesle ani po paty. Nejde kupředu, nic nenapravuje jen klijenty drbe :)))))))))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-porsche-taycan/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

prosím tě prober se jo, ano Tesla se s Porsche nemůže srovnávat, to máš pravdu, ale protože by to byla pro Porsche urážka, podobné prostoduché jedním směrem hovořící příspěvky mě akorát ubezpečují v tom, že na tomto webu je lepší příspěvky nečíst

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak je nečti přeci ;) seš snad úplně blbej že i stímhle potřebuješ poradit?! :))))ú

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dohnat a předehnat! Zpátky ni krok... ;-) :-)))

Porše prej změnilo slogan :)))
místo
There is no substitute. – Porsche
je
Už nás nahradila Tesla. – Porsche

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

První hřebík pro TESLA S

Obrázek uživatele ozana

V tomhle "hřebíku" rodinu neodvezeš...

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no TESLA S zrovna rodinné kombi také není, druhý hřebík bude Audi e-tron GT a Elon už si nemusí dělat starosti s dovozem S do Evropy

Obrázek uživatele ozana

Na kombi ujíždějí jen čecháčci. Rodinný sedan stačí.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kombi a hatchback preferje celá Evropa, a v zemích kde vládli sedany jako USA a Čína už je většinově vytlačili SUV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To není úplně pravda. Stačí se podívat co jezdí v Německu.

Ale jako majitel sedanu říkám, že sedan stačí. Pro dva lidi v pohodě, rodina nevím, zvlášť když jsou malé děti, kočárek a tak.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele celej svět ví že porše provozujou převážně kravatáci převlečený za buzeranty :)) to prostě neukecáš :))))))))))

Obrázek uživatele ozana

Do toho Porše rodina určtě ne.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

A jaka je vyhoda toho "rodinneho sedanu" proti "kombiku"? Mensi neni, znatelne min taky nezere, takze mozna snad, ze vypada dustojneji, pokud to nekoho trapi...

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na sedan ujíždějí čínani, v evropě S jako rodinné auto nemá šanci, pár bláznů si to koupí jako manažerské auto a tím to končí

Znáš jinej sedan do kterýho se vyrábí luxusní dvojpostel? :)))
https://dreamcase.eu

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ozana:
A při potřebě převézt menší kus nábytku, větší domáci spotřebič či cokoli rozměrnějšího končíš a voláš firmu, že jo...?
Seš blb, Víte...!

:OD

Obrázek uživatele ozana

To se do sedanu (model S) vejde. Blbe.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Ehm a model S je takovy typicky reprezentant pro cechacka dostupneho rodinneho sedanu, ze? Co treba porovnavat srovnatelne auto, napr. Oktavku nebo Passat v sedan vs. kombi provedeni a ne auto, ktere je o nejakeho pul metru delsi a 30cm sirsi nez ten Passat kombik (o oktavce nemluve)?

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele ozana

To porše pro čecháčka nebude určitě, tam se nevejdou ani kufry na dovolenou na letiště.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ozana:
Kvůli zkosení zádě se nevejde, tak nemel kraviny!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chechto ty jsi jak špatně natrávenej voběd. Ten taky dělá chvíli "dobrotu" ale nakonec vždycky skončí, tam kde patří.
Tak si pospěš ať to už máme za sebou a bude tady chvíli klid.

Chechto ty si fakt tak blbej jak daleko vidíš. Najdi si FB skupinu "Co se všechno vejde do mý Tesly" a zalez zpátky pod kámen.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele ozana

Sklopím sedačky a vejde se ledacos.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ozana:
Sedačky lze sklopit u kombíka taky - prostor je nesrovnatelně větší.
Nezkoušej tu poučovat někoho, kdo na rozdíl od tebe v různých autech vozil vše možné, včetně rozebraných vozidel.

Obrázek uživatele ozana

Almary nestěhuju.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ozana:
Aha, almary nestěhuješ. A taky nevozíš rozměrnější předměty, a taky nepotřebuješ atd. atd., prostě nemáš argument proti tomu, že kombík je vždy jen a pouze výhoda.

Obrázek uživatele ozana

Nejraději mám hatchback, kombíka nepotřebuju. To co já potřebuji odvézt se vejde i do modelu 3.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Bež si hladit svůj výuční list než ti ho seberou pro nesvéprávnost.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele ty vyuční liste, ty si zřejmě nedodělal ani základní školu, naučil si se číst a psát a tím to skončilo, od té doby tady jen prudíš s Teslou, i dítě na prvním stupni základní školy ví jaký je rozdíl mezi sedanem a kombikem tak se tu nesnaž měnit skutečnost, to tvé zaryté zastávání Tesly už hraničí s duševní poruchou, tvrzením, že i sedan tesla s je lepší než jakékoliv kombi to jen potvrzuje

Za to ty ses ještě číst ani nenaučil ty trubko. O tom, že "sedan tesla s je lepší než jakékoliv kombi" jsem nikde neřek ani slovo a ani si to nemyslím, tak si to laskavě nacpy zpátky do svý huby odkud ti to vypadlo a zklidni hormon :P
Duševní poruchu máš akorát ty z tý svý alergie na Tezlu, s kterou se tu vnucuješ. Tvoje alergie ani tvoje mindráky nikoho nezajímaj. :P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla má ještě minimálně 2 roky čas... tohle se začne vyrábět na konci roku 2019 (zatím poslední posunutý termín) a v roce 2020 je plánovaná výroba 20.000ks. Je taky otázkou, jestli bude cílit na stejnou skupinu zákazníků a jaká bude konečná cena. Bych si tipnul, že cenově to bude spíš model X.

Při těch počtech a parametrech, který nepřekonaj o 7 let starší Tezly to vypadá spíš na párátka než na hřebíky :D
Bez pořádný sítě supernabiječek to bude jen fajn autíčko kolem komína. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no při rychlosti nabíjení z nové sítě nabíječek bude Tesla jak z minulého století :D

Škoda že ty nabíječky budou tak daleko vod sebe, teda pokud budou. Ve východní Evropě maj bejt snad dokonce 3 :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nabíječky budou, neměj strach, ty se pořád něčeho bojíš :D že nebudou baterky, ted zase, že nebudou nabíječky. VW vyřešil baterky tak že jich nakoupil pro 50 milionů aut a stejně tak to bude i s nabíječkama, prostě je postaví když bude potřeba, už se přestan bát :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hehe a kde je má uskladněný?
Hovno koupil. Per huba vydává tryskové zprávy.

Hele ho jak se žvatlálek zoufale utěšuje. :)))
Vśechno bude, jenom to Audi má zrovna howno skladem takže e-tron musí jít pozdějc do prodeje protože kromě problému se softwérem pro něj LG ještě nemá baterky a navíc je zdražilo o 10 %. Tak se handrkujou vo ceně. :D Jo jo v koncernu to maj vošéfovaný, to nejsou žádný béčka, ale pořádný dinosauři. Gigabaterkárny nikde, nabíječky nikde, ale hlavně že jsou to lídři k pohledáni :)))
https://www.insidercarnews.com/audi-e-tron-launch-delayed/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele M.Krupka

3000 rezervací? Není to málo? To smontujou za 15dní a pak linku předělají zase zpět na spalováky, nebo si vemou dovolenou?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

3000 jen v Norsku hochu, to není vůbec málo, to jsou asi 3% z celkového počtu prodaných aut v Norsku, jen jeden model, auto za několik milionů a přitom to auto ještě ani neviděli

Obrázek uživatele Joe

V roce 2020 to bude ledva denní produkce Tesly. A to je konzervativní odhad...:-). Koncem 2019 by měla začít výroba továrně v Šanghaji, takže čísla budou snad ještě vyšší.

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Netuším jaká bude produkce, ted za poslední 4 měsíce mají vyrovnaný průměr cca 19 tis. aut měsíčně, což není pořád ani těch 5000 týdně. Já bych počítal prodaná auta, ne vyráběná na sklad. Až budou prodávat 500 tis. aut ročně, pak uvěřím, že to dotáhli kam chtěli.

To mi tedy povězte, kde berou ta auta, když je produkce 19 tisíc měsíčně, podle vás vyrábí na sklad a k tomu všemu jen v USA za poslední 4 měsíce dodali 23175/29975/20325/24600 + cca 5000/měsíc ve zbytku světa.
Tak se mi zdá, že neuvěříte ani až těch 500 tisíc příští rok dodají a když jo, tak si vymyslíte "uvěřím až milion, dva miliony, deset milionů...".

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Odkued berete ta čísla, já z insideevs.com. Příští rok možná dají 250 tis., to je vše.

Ze stejného zdroje. A sčítat umíte? Za 3Q dodala Tesla 83500 aut * 4 je 334 tisíc. Kde berete informace, že Tesla v příštím roce plánuje snížit produkci o více než 25 %? Fakt miluju tyhle mudrce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Už chápu, vy tam sčítáte i ty starý plečky S a X.

No vždyť říkám, že jste marnej :) Počítat roční produkci automobilky jako počet doručených kusů jednoho modelu v jednom státě, protože ostatní státy a starší modely se nepočítaj, to už je snad na nějakou diagnózu.
A víte že Škoda loni vyrobila jen 1924 aut? Samozřejmě nepočítám starý plečky jako Octavii či Fabii, jenom nejnovější Karoq a jenom prodeje v ČR :-D.

:D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba Ferrari by to v devadesátých letech montovalo celý jeden rok.
A po dvaceti letech nepřetžitého zrychlování v luxusní třídě, teď zvládnou 3000 rezervací za zhruba čtyři měsíce.

Obrázek uživatele M.Krupka

Ono vybrousit dvanáct válců, dvanáct pístů, vyfrézovat přesnou klikovou hřídel a smontovat to ručně, vyladit to, dalo vážně hodně práce. V podstatě co kus motoru to originál. Namotat měděné dráty na rotor a spojovat baterie do bloků dovede celkem rychle každý obyčejný robot automat. :-)

Porsche do kazde rodiny.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Porsche je dost malá automobilka, i Tesla je větší.

Mě se líbí. Pokusím se o objednávku, jesli na mne vyjde. Myslím, že tady někoho strašně štve, že VW ( Porsche )takové auto bude vůbec vyrábět. Je tu dost lidí, co by koncern rádi viděli v krachu. Ale pánové, ten německý autoprůmysl živí cca 10% naší ekonomiky.

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
BMW 330e

Chápeš to špatně, lidi jsou jen naštvany že jim VW svým dízllobingem zasíral životní prostředí, lhal a podváděl ve velkým (dízlgejt, kartely), totálně se vykašlal na ekoauta v době kdy je už ostatní vyráběli a ještě k tomu jenom sliboval a nesplnil. Vůbec se nikomu nedivím, že už jim nevěří a nenechá na nich nit suchou. Naopak se všichni nemůžou dočkat, kdy ty svoje werky konečne daj na trh. Lidi by si v podstatě přáli aby vyráběli miliony EV, ale vidí jak jsou ve vśem pozadu. Základem EV nejsou jen auta, ale hlavně velký baterkárny a infrastruktura nabíječek a v tom VW těžce pokulhává. Je to vidět na tom jak se snažili nástup ekoaut zbrzdit a když jim Čína dala koule do svěráku tak tam okamžite vystartoval ministr průmysl aby to oddálil, ale Čína řekla ne. Buďto dodáte 10 % EV nebo tu neprodáte ani ťuk.
Stejně tak je jakmile jejich "hybridy" přišli v německu o dotace protože nesplňují nivé emise!!! tak je hned přestali prodávat! :O Toyota s tím problém nemá. Tady je vidět jak na to VW v reálu kašle a je to pro něj jen zlo, který nechtěj. Je to moloch co udělá jen to k čemu donucenej. Víc ani ťuk.

Mě se koncept Porše i ID líběj dizajnově daleko víc než Tesly, ale bohužel jenom hezkej vzhled nestačí.

Otázka je jak dlouho bude ten autoprůmysl ještě živit naší ekonomiku, když dinosauři zaspali a jsou 10 let pozadu. Klidně je pak položi Čína se svejma levnejma autama a bude utrum s evropským sutoprůmyslem. Z historie a tradice se nenažerem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

No uvidíme.

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
BMW 330e

VW slibotechna:
VW v roce 2010 sliboval že v roce 2018 bude prodávat 300 000 elektrických aut ročně.

VW Makes Big Bet on EVs
https://www.wired.com/2010/07/vw-300k-evs-annually-2018/

German automakers stop selling plug-in hybrids after losing incentives
https://electrek.co/2018/09/27/german-automakers-stop-selling-bmw-porsche-plug-in-hybrids-losing-subsidy/

Zatímco v ČR chcíp pes...
"Za rok 2020 chce Škoda prodat celkem 2 000 elektrických a plug-in-hybridních vozidel."
https://www.novinky.cz/clanek/proc-skoda-jeste-neprodava-elektromobil-nestaci-jen-postavit-auto-40071155

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Německý ministr financí je extra kritický vůči německejm automobilkám
„Kdy vyrobíte elektromobil, který je alespoň z poloviny tak sexy jako Tesla?“ ptá se německý ministr
http://www.hybrid.cz/kdy-vyrobite-elektromobil-ktery-je-alespon-z-poloviny-tak-sexy-jako-tesla-pta-se-nemecky-ministr#comment-163516

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol