Porsche hlásí, že jeho první elektromobil Porsche Taycan si už rezervovalo 30 000 zájemců. Na trh má jít letos.
foto: Porsche
Elektromobil Porsche Taycan bude k dispozici ve třech výkonových verzích. V současné době už světové silnice brázdí první prototypy.
NEPŘEHLÉDNĚTE Porsche Taycan: 90kWh baterie, tepelné čerpadlo na přání
Porsche Taycan vychází z konceptu Porsche Mission E, který se setkal s všeobecně vřelým přijetím. Automobilka údajně plánuje díky vysokému zájmu vyrábět až 40 000 těchto aut ročně.
Doufejme, že Taycan dopadne především co se týká spotřeby a dojezdu o poznání lépe, než Audi e-tron, první elektromobil Audi. Vzhledem k tomu, že o Taycan mají zájem především majitelé elektromobilů Tesla, budou bezesporu požadovat minimálně stejné, ale spíš lepší parametry, než které dnes nabízejí elektromobily Tesla Model S.
Hezky to tu plevelíte, chlapci. Možná byste si měli
Hezky to tu plevelíte, chlapci. Možná byste si měli povyměňovat zakódovaný emajly a hádat se jak desetiletý parchanti na písku mimo veřejnou diskusi.
..
..
off
čadič
https://www.youtube.com/watch?v=Y2G44D7_p50
off
čadič
https://www.youtube.com/watch?v=Y2G44D7_p50
OT: Dle SDA se v červenci se u nás prodalo 20 Tesel,
OT: Dle SDA se v červenci se u nás prodalo 20 Tesel, nejlepší měsíční výsledek vůbec. Že by TM3? 🙂
off
studie od BNP Paribas.
Když má člověk 100 miliard
off
studie od BNP Paribas.
Když má člověk 100 miliard dolarů, tak z nich udělá víc kilometrů,
když postaví větrníky a soláry a elektřinu pošle do EV
než když koupí ropu a pošle to do spalováků.
https://investors-corner.bnpparibas-am.com/investment-themes/sri/petrol-eroci-petroleum-age/
Evropské prodeje elektroprdítek v EU v červnu 2019 (+
Evropské prodeje elektroprdítek v EU v červnu 2019 (+ meziroční srovnání):
BEVs: nárůst z 16.500 na 33.800
PHEVs: propad z 20.600 na 12,600
HEVs: nárůst z 53.300 na 62,400
Celkově minimální změna oproti roku 2018 a stále bezvýznamný tržní podíl, přestože někteří zde v dizkuzích označují rok 2019 za revoluční. Tak určitě 😀
To je jen úhel pohledu, pro tebe bude jakékoli procento jen
To je jen úhel pohledu, pro tebe bude jakékoli procento jen bezvýznamný tržní podíl. Není žádné číslo od 0,x do 99 aby sis něco nevymyslel a mohl tu bezvýznamně tlachat.
Po odečtení Norska lze bez přehánění konstatovat, že v
Po odečtení Norska lze bez přehánění konstatovat, že v tržním prostředí i v tomto elektromobilisty nazývaném „revolučním a zlomovém roce“, a přes všechnu německou mediální tlačenku, na elektromobily sere pes.
Protlačování elektromobilů silou je blbost, většinu
Protlačování elektromobilů silou je blbost, většinu lidí to naštve. Kdyby to nechaly na vývoji, tak časem EV vyhrajou, dle mne né kvůli škodlivinám, ale protože EV je daleko jednodušší konstrukčně = levnější na výrobu a provoz. Ale AŽ budou smysluplné baterie, což zatím nejsou (cena, kapacita). Prozatím ať se v EV autech prohání fandové a ty obory kde se to vyplatí. Tomu by odpovídalo současné rozšíření EV. Jakýkoliv fanatizmus je škodlivý.
Myslím si to samé. Vyhrát musí technologie, ta musí lidi
Myslím si to samé. Vyhrát musí technologie, ta musí lidi přesvědčit. Ne nějaké zvýhodnění nebo nátlak.
Když všechno necháš na lidech, tak to dopadá nejen jak u
Když všechno necháš na lidech, tak to dopadá nejen jak u nás, tedy vládnou pitomci.
A na kom to mám teda nechat když ne na lidech?
A na kom to mám teda nechat když ne na lidech?
Elektromobilita vykazuje veškeré znaky diktatury.
Elektromobilita vykazuje veškeré znaky diktatury.
Zazil jsem kuracke vlaky, driv se kourilo v kinech, apod. Neni
Zazil jsem kuracke vlaky, driv se kourilo v kinech, apod. Neni vymizeni techto moznosti taky diktatura?
Nic na nikom nenechàvej.
Nic na nikom nenechàvej.
„BEVs: nárůst z 16.500 na 33.800“
„Celkově minimální
„BEVs: nárůst z 16.500 na 33.800“
„Celkově minimální změna oproti roku 2018“
Naprostá hrůza :))))
Změna je procentuelně velká. Celkově to ale jistě hrůza
Změna je procentuelně velká. Celkově to ale jistě hrůza je.
Co považujete za významný tržní podíl? Stačí jen
Co považujete za významný tržní podíl? Stačí jen procenta.
Procentuální hodnocení není podstatné.
Podstatné je, jak
Procentuální hodnocení není podstatné.
Podstatné je, jak si tento podíl stojí vůči konkurenci a jak se vyvíjí.
Tržní podíl v desetinách procenta po 15 letech produkce, masivních investicích, dotacích a mediální propagandě je tristní výsledek.
A do pěti počítat umíš? Tržní podíl v Evropě už
A do pěti počítat umíš? Tržní podíl v Evropě už několik let není v desetinách procenta. Vůči konkurenci je vývoj luxusní, celkový trh je totiž už nějakou dobu klesající.
Jedna, dva, tři , čtyři, pět, šest, sedm, osm.
Já umím
Jedna, dva, tři , čtyři, pět, šest, sedm, osm.
Já umím počítat do osmi.
To sice jo, ale zase se neumíš podívat komu odpovídám
To sice jo, ale zase se neumíš podívat komu odpovídám 🙂
Edit: Já jsem vlastně zapomněl, že tu někdo psal, že hybrid6 je runner42, tak to se omlouvám, teď už to dává smysl 🙂
Kasparek se prosekl. 😀
Kasparek se prosekl. 😀
Mišelíne, jsi vážně trapný. Už mě ta hra že jsem
Mišelíne, jsi vážně trapný. Už mě ta hra že jsem runner a další jiné nicky nebaví. Prostě jak malý dítě. Malý hloupý dítě, který neumí přenést přes srdce, že jsem s ním možná jednou dvakrát někde nesouhlasil. ( a já si ani nepamatuju že bychom byli někdy v nějakém zásadním sporu ) A tak sis řekl: No ne, jak to že někdo nesouhlasí s velkým Mišelínem? To se přece nemohlo stát, já přece vím všechno a na vše mám správný názor. No jasně, už to mám. On to bude všechno jeden člověk.
Nejdřív vadilo že nemám Teslu dostatečně dlouho, pak že v ní nemám víc najeto. Teď zase prý píšu za někoho jiného. Fakt to z tvé strany nemá úroveň. Nebylo by ti líp třeba na mimibazaru?
Dobra.
Tak nam prosim poslete fotku displaye vasi Tesly, na
Dobra.
Tak nam prosim poslete fotku displaye vasi Tesly, na kterem bude videt odometr a vedle prilozte papirek s textem treba, ze zdravite Hybrid a dnesni datum.
Zabere vam to myslim mene casu nez panu Horcikovi dohledavat IP adresy, ze kterych nas tu obstastnujete (jak jste ho zadal) a ja se vam omluvim.
Myslim, ze pak uz nebude moc lidi pochybovat prinejmensim o vasem podpisu.
Tvl už zase IP adresy…
Hele Kefalín, a týká se to všech
Tvl už zase IP adresy…
Hele Kefalín, a týká se to všech co se domnívají, že lze jen tak z plezíru kontrolovat IP adresy, tak vězte, že pan Horčík nemůže kontolovat IP adresy. IP adresa ztotožnitelná se subjektem údajů je osobní údaj a na nakládání s osobními údaji máme dost strikní regulaci v podobě direktivy GDPR a návazného národního zákona 110/2019 Sb.
Jejich zaznamenávání je zcela v pořádku a pokud by nastal nějaký bezpečnostní či provozní problém, pak se jejich zpracování (i prohlížení je zpracování) vejde pod právní titul OPRÁVNĚNÝ ZÁJEM správce.
Ovšem vyhledávání, zda Michelin nebo hybrid6 je jedna a ta samá osoba, případně kdo to je apod. není oprávněným zájmem a pro takové zpracování je potřeba mít SOUHLAS subjektu údajů.
Protože správce takový souhlas nemá, analyzování logů za podobným účelem je protiprávní a subjekt údajů by mohl vznést zcela oprávněný podnět k ÚOOÚ, který by následně musel konat (na podnět musí konat vždy).
To jen pro upřesnění, protože tady spousta lidí žije ve fiktivním světě a představují si věci jak Hurvínek válku.
Proto se kloním k tomu, aby hybrid6 ukázal svoji Teslu, ať je tady od těch dementních nápadů konečně klid 😀
Tolik k právní stránce věci. Stranou nechávám technickou stránku věci, protože například já když cestuji, přistupuji k webu vždy přes českou proxy nebo pracovní VPN, jelikož mě opravdu nebaví italská a rakouská customizace obsahu na bázi GeoIP, vyhledáváním počínaje přes blokování TV vysílání až po mě nesrozumitelné reklamy.
A z jakého důvodu bych to měl dělat? A to že vám
A z jakého důvodu bych to měl dělat? A to že vám dokážu že mám teslu, tak to ze mě automaticky dělá morálního člověka co nepodvádí a nepíše z více nicků? Jednou jsem vám vytknul že na silnici závodí jen vymaštěnec a vy jste to prostě nezkous. A začalo toto opakující se kolečko. Buď prokažte že jsou fakt ty nicky všechny moje, nebo mě nechte být. Nikdo se tu fotkou auta s papírkem neprokazuje, takže ani já vám nebudu dělat cvičenou opičku. Pan Horčík na mě s ip kašle, takže to v tomhle směru považuji za vyřízené a žádné dohledávání neočekávám. Není to samozřejmě jeho povinnost.
A z jakeho duvodu by to mel delat pan Horcik?
To vam neprislo
A z jakeho duvodu by to mel delat pan Horcik?
To vam neprislo divne ho s tim opakovane otravovat, ale sam neinvestujete ani pet minut?
Kazdopadne dekuji, ja mam jasno.
No vždyť píšu jasně (v příspěvku na který reagujete)
No vždyť píšu jasně (v příspěvku na který reagujete) že to není jeho povinnost. Dvakrát jsem to napsal do diskuze. To není žádné otravování, ani to možná nečetl. Každopádně kdybyste mě s tím neotravoval, nebudu s tím otravovat nikoho já.
Křivě mě obviníte, místo omluvy mi zadáte domácí úkol a když ho nechci splnit tak máte jasno. Vy máte neuvěřitelné ego. A to ani nemluvím o tom že vlastnictví Tesly nijak nesouvisí s tím domnělým psaním z mnoha nicků.
Predne jsem to nebyl ja kdo vas z toho narkl, ale nekdo jiny,
Predne jsem to nebyl ja kdo vas z toho narkl, ale nekdo jiny, a ja jen potvrdil, ze mi to tak take pripada.
A pak jsem vas jiz jen ignoroval k cemuz se dnes vracim.
Vase zadosti na pana Horcika take nebyli v reakci na me…
Mejte pekny den at uz jste kdo jste, za muj cas nestojite.
O pár řádků výš mě nazýváš kašpárkem co se
O pár řádků výš mě nazýváš kašpárkem co se prosekl. Takže to psal za tebe někdo jiný?
Ignoruj mě, já budu jedině rád. Je vtipny psát, že za tvůj čas nestojím, po tom co jsi mi ho dobrovolně už dost věnoval.
Já přece nazývám kašpárkem runnera, takže jste to vy
Já přece nazývám kašpárkem runnera, takže jste to vy když se k tomu hlásíte. 🙂
Tvrdíte že jsme jeden a ten stejný člověk. Nechcete toho
Tvrdíte že jsme jeden a ten stejný člověk. Nechcete toho nechat? Je to čím dál trapnější, jste jak dítě ve školce. Pojďme od toho.
Prosím tě nech ho žít v jeho alternativním světě.
I
Prosím tě nech ho žít v jeho alternativním světě.
I dítě ze základní školy by z formy a obsahu našich příspěvků pochopilo, že nemůžeme být jedna a ta samá osoba. To nepochopí jen naprostý asociál.
Nemám pocit že by naše příspěvky byly podobné ani
Nemám pocit že by naše příspěvky byly podobné ani obsahově, ani slohově. Jediné co jsme si oba dovolili bylo nesouhlasit s Mišelínem. Já ho žít nechám, stačí když mi nebude pořád dokola psát že jsem ty. Protože já nejsem a nechci být ty 🙂
Souhlasím. Nápodobně. 🙂
Souhlasím. Nápodobně. 🙂
A nebo jste se prostě nechali vyprovokovat 😉
Jaké to je,
A nebo jste se prostě nechali vyprovokovat 😉
Jaké to je, když vás někdo hází do jednoho pytle a přitom vidíte jasné rozdíly ?
Nepříjemné.
Nepříjemné.
Já nic netvrdím. Já se přikláním k názoru, na kterém
Já nic netvrdím. Já se přikláním k názoru, na kterém se tady shodlo více lidí.
Vaše neochota to velmi jednoduše utnout, navzdory dřívějším výzvám na pana Horčíka, ze kterých je patrné, že vám na vyvrácení tohoto „omylu“ záleží, v mých očích jen přikládá další střípek do mozaiky vykreslující, že na tom něco opravdu bude.
Dost možná nejste jedna osoba. Každopádně vaše obhajoba jeho názorů nabývá na významu právě tím, že se vydáváte za majitele Tesly a to je věc, kterou primárně já rozporuji, protože jako skutečný majitel Tesly vím, že kdyby jste se chtěl (jakože je z vašich příspěvků patrné, že chcete) účastnit runnerovo diskuzí poškozujících elektromobilitu a zejména Teslu, pak by jste měl spoustu možností o čem se rozepsat.
Vy, ale jen hloupě sekundujete člověku, který nemá s elektroauty žádnou pořádnou zkušenost a bůhví proč se baví šířením dezinformací patrně v naivní snaze poškodit nebo zpomalit nástup technologie, která se provinila tím, že se až příliš zakusuje do zaběhnutých pořádků a hlavně byznysů mnohých, kterým se to samozřejmě nelíbí.
Kdyby jste skutečně vlastnil Teslu a měl s ní najeto 85tis.km jak tvrdíte, pak by vaše příspěvky vypadali úplně jinak.
A nemyslím tím, že by jste tu na ní musel pět ódy.
Možná se mýlím. Navzdory tomu jakého se tu ze mě snažíte vy i runner dělat egoistického chytráka umím přiznat, že se pletu, i se omluvit. Dokonce bych to moc rád udělal.
Bohužel k tomu zatím s ohledem na výše uvedené nemám důvod.
Znova vám opakuji, vyhledejte lékaře, a myslím to
Znova vám opakuji, vyhledejte lékaře, a myslím to smrtelně vážně.
Vaše představi o tom že někdo chce cíleně poškodit elektromobilitu, je ekonomicky zainteresován na starých pořádcích, možná dokonce placen za rozvratnou činnost, personifikace více lidí do jedné osoby virtuálního nepřítele – to jsou přímo ukázkové symptomy stihomamu.
Nemyslím to nijak zle, osobně vás neznám, ale pokud jste věkově k padesátce nebo přes ni, doporučil bych vám se nad tím vážně zamyslet.
Normální to opravdu není.
Pánové, prosím, zkusme se držet tématu a neodbočovat,
Pánové, prosím, zkusme se držet tématu a neodbočovat, neb pak budeme nuceni tato a podobná diskusní vlákna mazat. Děkuji.
Máte pravdu, omlouvám se. To že mě tu někdo obviňuje že
Máte pravdu, omlouvám se. To že mě tu někdo obviňuje že píšu z více nicků mě vadí a nechal jsem se unést. Už se k tomu dál nebudu vyjadřovat, ať to tu zbytečně neplevelím.
No mě skoro uráží, že si někdo myslí, že bych pod
No mě skoro uráží, že si někdo myslí, že bych pod jiným nickem předstíral vlastnictví podřadný Tesly 😀
Toho hnusnýho X-ka bych se nedotknul ani vidlema, jen jet za tou ohyzdnou prdelí tak hned nablejvám 😀
Jinak kolega chtěl objet klíčem S-ko parkující na chudníku před školkou a přechodem pro chodce. A pak říká „Když jsem viděl ten lak, tak jsem se na to vy***“. A já si hned vzpomněl na scénu s hadrákem s filmu Vrchni prchni. 😀 „Chudák“ 😀
Souhlasím, model X se mi taky moc nelíbí, hlavně zezadu je
Souhlasím, model X se mi taky moc nelíbí, hlavně zezadu je to takové krabicové, úzké a vysoké. Ale zřejmě to má svůj účel, vkus máme každý jiný. Hlavně v černé nebo tmavé to není nic moc, zrovna před pár dny jsem cestou z Neratovic jel za jednou tmavou Teslou X, resp. to byla „TESL1CKA“, doslova 🙂
Ale kolega hybrid6 mí Teslu S, to je klasický sedan (nebo lift?) a tam nemám vážnějších výhrad stran dizajnu.
S-ko byla jediná designově povedená Tesla.
Ale tyhle
S-ko byla jediná designově povedená Tesla.
Ale tyhle oblejší tvary rychle zastarávají a ten předek je dneska úplně mimo trendy a na svůj věk opravdu vypadá.
Ovšem trojka, X-ko (bleeee) i Y jsou hrůza.
Ten původní předek na S je opravdu divný, nelíbí se mi.
Ten původní předek na S je opravdu divný, nelíbí se mi. Pak to změnili někdy v 2016 nebo 2017 a to už je lepší.
Já klidně budu psát na jednom počítači z 5 IP adres
Já klidně budu psát na jednom počítači z 5 IP adres najednou, to vůbec není problém, proto tedy je nesmyslné něco dohledávat.
Samozrejme, ze je to nesmysl. Ja to uvedl jen jako priklad
Samozrejme, ze je to nesmysl. Ja to uvedl jen jako priklad toho, ze kdyz mu neni hloupe chtit po nekom (navic v podstate nezucastnenem) aby travil cas dohledavanim nesmyslneho dukazu tak by mohl spise on venovat mnohem mene casu vytvoreni dukazu mnohem smysluplnejsiho.
Kazdy normalni clovek, kteremu dle jeho predchozich prispevku na ocisteni-se tolik zalezelo by nevahal a udelal to. On voli vymluvy pripadne zdrzovaci taktiku aby ziskal cas nejakou fotku vygooglit a zfalsovat? Nevim a uz me to ani nezajima.
Jak jste mi jiz jednou spravne vysvetlil, jediny nejlepsi pristup je naprosta ignorace.
Já ti žádnou fotku fotit ani googlit nebudu. Svět se
Já ti žádnou fotku fotit ani googlit nebudu. Svět se netočí jen kolem tebe, abych ti plnil přáníčka. A nemám se z čeho očišťovat. Jen si mě křivě nařknul, já nic neudělal. Úplně bude stačit když nebudeš lhát a budem spolu v pohodě.
Budte tak hodny a podivejte se kdo vas z toho doopravdy narkl.
Budte tak hodny a podivejte se kdo vas z toho doopravdy narkl.
Nikdo mi netvrďte, že tohle nepsala ženská 😀
Nikdo mi netvrďte, že tohle nepsala ženská 😀
Už to tu pár lidí psalo Josefe, že prý je snadný měnit
Už to tu pár lidí psalo Josefe, že prý je snadný měnit ip. Já se v tomhle neorientuju a netušil jsem to. Hlavně nevím proč by to někdo dělal.
Všechny nicky který se ti nelíbí jsou moje, jak jinak.
Já
Všechny nicky který se ti nelíbí jsou moje, jak jinak.
Já se ti chlubím do kolika umím počítat a ty z toho vyvodíš takhle nesmyslný závěry. Ale už když jsem ten příspěvek psal, říkal jsem si, že se toho někdo chytí. To že si odpovídal někomu jinému samozřejmě vím, jen mi to vaše dohadování přišlo zábavný.
Tržní podíl BEV po odečtení Norska je v desetinách
Tržní podíl BEV po odečtení Norska je v desetinách procenta.
To je lež.
To je lež.
Prohlásil Švarc bez důkazů.
Celkové prodeje 1.75 mil, BEV
Prohlásil Švarc bez důkazů.
Celkové prodeje 1.75 mil, BEV bez Norska 25000. Je to přesně 1,43 procenta. Prostě deviace.
Zase opět typický runner, vymyslí si speciální podmínku
Zase opět typický runner, vymyslí si speciální podmínku vyřadit jeden stát s vysokým podílem prodejů, ale ani to nestačí a nemůže správně ani opsat dvě čísla, přidá celkovým prodejům 260 tisíc a BEV přes tisícovku ubere. Co k tomu říct, tragééééd 🙂
A příště si alespoň vymysli taková číslíčka, aby ti to vyšlo v těch tvejch desetinách procenta o kterých ses nás tu snažil přesvědčit.
Nevím na jaká čísla koukáš ty, ale je mi to šumák,
Nevím na jaká čísla koukáš ty, ale je mi to šumák, protože pokud jak navrhuješ uberu celkové prodeje a přidám BEV, rozdíl je asi půl procenta, tudíž absolutně marginální rozdíl a výsledek stále kulový, takže pointa nikde.
Už současný tržní podíl přes 3 % celého trhu považuji
Už současný tržní podíl přes 3 % celého trhu považuji za nezanedbatelný a pokud bych bral pouze cenový segment, ve kterém se pohybují současně prodávaná EV, pak je to okolo 10 % a to už považuji za významné 🙂
Dobrá, budu na tyto parametry myslet při budoucích
Dobrá, budu na tyto parametry myslet při budoucích diskuzích s vámi.
Tak co Kuku, kterým dieslem že to jezdíš?
Tak co Kuku, kterým dieslem že to jezdíš?
Opověď už dávno máš trolíku. Odumřeli ti pamětový
Opověď už dávno máš trolíku. Odumřeli ti pamětový buňky nebo si je nikdy neměl nebo tě to vlastně vůbec nezajímá?
Nevím o ní.
Nevím o ní.
Hledej šmudlo.
Hledej šmudlo.
Už jsem dohledal. Nikdy si mi na to neodpověděl.
Už jsem dohledal. Nikdy si mi na to neodpověděl.
off
Co se řídí líp BMW 3 330i nebo TM3? Na se nám snaží
off
Co se řídí líp BMW 3 330i nebo TM3? Na se nám snaží odpovědět Edmunds
https://youtu.be/xpFe8k1vjcg
To by mě zajímalo, jak Taycan zahýbá s globálními
To by mě zajímalo, jak Taycan zahýbá s globálními prodejními čísly značky.
V roce 2018 celosvětově to bylo 256,255 vozů.
38,443 Panamera; 35,573 911; 86,031 Macan, 71,458 Cayenne, zbytek modely 918 a 718
https://www.best-selling-cars.com/brands/2018-global-porsche-worldwide-car-sales/
Na papíře taky nevypadá moc dobře pokles prodejů EV za červenec 2019 v USA v porovnání s minulým rokem:
26,395 vs 29,598 – 1. pokles po 37 měsících
Meziročně 1-7 2019: 175,099 proti 153854 – aspoň nějaký pokrok
https://insideevs.com/news/362819/ev-sales-scorecard-july-2019/
Ostatní automobilky zatím vyvíjejí, vyčkávají. Jak už tu někdo říkal, tak modelová ofenzíva přijde 2020, prodejně pak hlavně 2021.
Těžba a hlavně extrakce lithia je zatím tou největší překážkou pro výrobu baterií v obřím měřítku.
Doufejme, že VW přestane s těmi televizními reklamami na neexistující modely a nabídne opravdu cenově dostupný vůz.
Tak ceny lithia spady na 1/3. Těžební společnosti
Tak ceny lithia spady na 1/3. Těžební společnosti zvýšily výrobu, ale odběratelé se nějak nedostavili…
Tak doufejme, že to bude stejná pecka jako
elektromobil
Tak doufejme, že to bude stejná pecka jako
elektromobil Phaeton z roku 1898
28. září 1899 vyhrál závod elektromobilů na 39 km. Se třemi pasažéry dokázal Ferdinand Porsche tento závod vyhrát s 18 minutovým náskokem před sokem na druhém místě.
Osobně doufám že Porsche zvedne pomyslnou latku o něco výše .
http://www.hybrid.cz/porsche-slavi-navrat-elektromobilu-p1-z-roku-1898
Dhruhej Phaeton byl ekonomický propadák a skočil v roce
Dhruhej Phaeton byl ekonomický propadák a skočil v roce 2016 v jeho továrně je nyní vyráběn e-Golf.
Třetí, tentokrát elektrický Phaeton co měl natrhnout zadek Tesle S skončil už v průběhu vývoje, protože VW dle slov svého šéfa Herberta Diesse nedokázal dosáhnout stejných parametrů jako Tesla S…
2015 Ženeva
CEO VW Herbert Diess v Ženevě přiznal, že Tesla S nastavila laťku tak vysoko, že se jim zhroutili plány na elektrický Phaeton, který měl přijít 2020 a měl nahradit jejich ukončenou spalovací verzi.
https://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-screwed-vw-phaeton/
“We were quite far advanced with the next Phaeton but it became clear it wasn’t enough of a leap forwards. A modern large saloon has to be competitive and have an advantage over the Tesla, which is the benchmark and in many regions dominates the segment. Now, if we go back there, we have to take Tesla seriously, and of course that is what we are doing with our electric strategy.”
Ač jen polofanda do elektroaut, nebot jsem si právě
Ač jen polofanda do elektroaut, nebot jsem si právě pořídil PHEV, tak každý navržený nebo vyrobený nebo prodavý EV je krok k elektromobilitě. A je dobře, že Tesla bude mít přímého konkurenta, až čas ukáže, jak kdo dopande.
Tohle nebude přímá konkurence Tesly. Ta nic v podobného
Tohle nebude přímá konkurence Tesly. Ta nic v podobného nenabízí. Nejblíže je tomu asi Model 3P, které stojí třetinu až polovinu, ale nenabízí takový luxus v interiéru jako Porsche.
Model 3 je spíše auto pro střední třídu (na západě)
Myslím, že v tak minimální nabídce EV jako je ted je
Myslím, že v tak minimální nabídce EV jako je ted je kažý každému konkurentem. A předci jen Tesla je méně slavné jméno než Porsche.
Všechna sláva polní tráva. Audi co má bejt „Náskok díky
Všechna sláva polní tráva. Audi co má bejt „Náskok díky technice“, ale doteď to byl spíš „Náskok díky podvodům“ zrovna v elektroautech zaostává za začátečníkem v dojezdu i ve spotřebě. Navíc nedokázali včas dodat autopilota pro Porsche takže Tajkan jde na trh bez autopilota a je z toho vnitrokoncernová přestřelka. Vypadá to že Porše pyšnící se sloganem „There is no substitute“ už je v lecčem nahraditelné. 😀
Automobilka Audi má problémy. Už není inovačním tygrem
https://www.peak.cz/automobilka-audi-ma-problemy-uz-neni-inovacnim-tygrem/14155/
Jestli také Porsche (Siemens) Postaví stovky nabijecí
Jestli také Porsche (Siemens) Postaví stovky nabijecí stanic na těch jejich slibovaných 800v
http://www.hybrid.cz/porsche-ma-prvni-350kw-nabijecku-pro-pripravovany-elektromobil-mission-e
Boží týpek, vidí to trochu jinak.
Při čtení toho jeho
Boží týpek, vidí to trochu jinak.
Při čtení toho jeho blábolu jsem si vzpomněl na některé statě z Marxova Kapitálu. Přitom je to zřejmě Klausův obdivovatel…:)
https://www.info.cz/nazory/pur-zacatek-konce-elektromobility-uspech-porsche-ukazuje-jeji-zvrhlost-vznika-ekoslechta-42465.html
Super blábol. Tohle možná šlo psát v roce 2009, kdy
Super blábol. Tohle možná šlo psát v roce 2009, kdy jediný reálně prodávaný EV byl Tesla Roadster, ale dneska?
Ono by to šlo i otočit: „Porsche dodneška prodávalo drahé luxusní auta se spalovacím motorem. Znamená to, že auto se spalovacím motorem jsou jen pro ropné šejky?“
Pro každého fandu EV by toto bylo dobrou zprávou. Ne ovšem
Pro každého fandu EV by toto bylo dobrou zprávou. Ne ovšem pro fandy na hybridu.
Tady je velká skupina zaslepených Tesla fanatiků. Pro ně,
Tady je velká skupina zaslepených Tesla fanatiků. Pro ně, co není Tesla je špatné a je to pro blbečky.
A čo si Kefalín predstavuje pod pojmom „velká skupina“ ?
A čo si Kefalín predstavuje pod pojmom „velká skupina“ ?
Tak velká, že je slyšet skoro u každého článku o EV,
Tak velká, že je slyšet skoro u každého článku o EV, které není Tesla.
ale takove jsou vesmes vsechny diskuze, je to koncentrace toho
ale takove jsou vesmes vsechny diskuze, je to koncentrace toho nejextremnejsiho, jsme proste vsichni taknejak fanatici, normalni clovek nema potrebu stracet cas diskutovanim o „nesmrtelnoisti chrousta“ coz diskuze z velke casti jsou 🙂
Ja myslim, ze ta skupina neni zase tak velka stejne jako
Ja myslim, ze ta skupina neni zase tak velka stejne jako skupina zdejsich hejteru.
Jen nadelaji hodne povyku.
Me to treba radost udelalo, ale po zklamani z eTrona uz nejasam predcasne.
ja se na Taycan tesim, a to jsem fanda Tesly 🙂
ja se na Taycan tesim, a to jsem fanda Tesly 🙂
Jestli ty k těm Tesla fanatikům nepatříš, protože Teslu
Jestli ty k těm Tesla fanatikům nepatříš, protože Teslu fanaticky nesnášíš.
Já to naopak kvituju a čím více podobných EVs bude existovat, tím lépe pro všechny.
Nevím jak to myslíš.
Já nemám rád fanatiky, ani EV ani
Nevím jak to myslíš.
Já nemám rád fanatiky, ani EV ani proti EV. Zajímám se o alektroauta, ale objektivně se všemi + a -. Zatím teda to pro mě není, ale to neznamená, že jinému to nemůže vyhovovat. Může a takových lidí je už dost… v ČR kolem 2000 registrací čistých EV.
Ale hlavně nemám rád, když tady někdo pořád u každého článku vyřvává, že jedině Tesla a ostatní je pro blbečky a podobné infantilní výkřiky 🙂
Podľa popisu to sedí len na jedného, to je ta „velká
Podľa popisu to sedí len na jedného, to je ta „velká skupina“ ?
Běž si ty svoje mindráčky co ti způsobuje Jenja, když
Běž si ty svoje mindráčky co ti způsobuje Jenja, když žačně blábolit o blbečcích řešit někam jinam, tady na to není nikdo zvědavej. Moc si to bereš.
Nezávazných rezervací na neexistující produkty má
Nezávazných rezervací na neexistující produkty má každá automobilka. Až to budou reálně prodané kusy, tak potom má cenu psát článek.
Pomalejší než Model S, menší, bez AP, dražší, bez
Pomalejší než Model S, menší, bez AP, dražší, bez „benzínek“ po celém světě. Prostě pro blbečky 🙂
+1 😀
+1 😀
Až se budou skutečně prodávat, tak si klidně tipnu, že
Až se budou skutečně prodávat, tak si klidně tipnu, že minimálně v Evropě se jich prodá víc než Tesla model S. A to je to, co se počítá 🙂 A ne kecy nějakého jenju.
„Benzinek“ Ionity už je v Evropě celkem dost a další přibývají, takže i cestování na dálku v pohodě, už skoro srovnatelné s Teslou.
Tak to se vsadím o 30 bodů IQ s tebou, že je to pěkný
Tak to se vsadím o 30 bodů IQ s tebou, že je to pěkný blábol. Takže třeba za 5 let? přijdeš o dalších 30 bodů IQ, když bude prodej MS stále vyšší 🙂
Ty ale nemáš co vsadit, jenjo 🙂
Ty ale nemáš co vsadit, jenjo 🙂
🙂
🙂
😀
😀
nemá, z +nekonečna totiž nic neubude 😀
nemá, z +nekonečna totiž nic neubude 😀
To je snad jasný, že se to bude prodávat v Evropě líp.
To je snad jasný, že se to bude prodávat v Evropě líp. Protože nefandů lidí, kteří se u auta za 2-3mio dokážou vzdát komfortu a luxusu vč. zpracování, je prostě málo. A jestli to má spotřebu o 2kWh + nebo – asi není třeba řešit. Dokonce ani nebudou vědět, zda to dokáže z jedné baterie vyždímat víc… Nejel jsem v Tycanu ani v e-tronu, ale neveřím, že to bude taková plečka jako je TMS s pružinovým podvozkem a 75kWh baterií, kterou jsem jezdil já.