Porsche ČR začíná v Česku nabízet nabíjecí infrastrukturu Moon

redakce - 19 Březen 2019

Porsche ČR představuje v české premiéře na veletrhu Ampér projekt Moon. Jeho cílem je nabídnout firmám i soukromým zákazníkům komplexní služby a zařízení pro nabíjení elektromobilů. Produktová řada MOON zahrnuje také systémy pro trvale udržitelnou výrobu elektrické energie a její uchovávání.

Produktová řada Moon zahrnuje také systémy pro trvale udržitelnou výrobu elektrické energie a její uchovávání.
foto: Porsche

V loňském roce nesl každý druhý nově registrovaný elektromobil v České republice značku Volkswagen. Její aktuální nabídka je tvořena modely e-Up! a Volkswagen e-Golf. V závěru loňského roku byl na český trh uveden lehký užitkový vůz Volkswagen e-Crafter a nedávno byl zahájen prodej prémiového SUV Audi e-tron.

Příští rok se ponese ve znamení modelové ofenzivy, jejímž nosným pilířem bude zcela nová rodina elektromobilů Volkswagen ID. dlouhým dojezdem a praktickou využitelností v každodenním provozu.

Porsche Česká republika hodlá ve spolupráci se svou prodejní a servisní sítí nabízet zákazníkům nejen elektromobily, ale také nejmodernější nabíjecí techniku a další související zařízení z širokého portfolia značky Moon. Specialisté značky Moon pomohou zákazníkovi vybrat nejvhodnější řešení na základě jeho požadavků již při objednání nového elektromobilu.

Projekt Moon se v české premiéře představuje na dnes zahájeném veletrhu Ampér v Brně, spolu s čistě elektrickými modely Audi e-tron, Volkswagen e-Golf a Volkswagen e-Crafter.

Projekt Moon se v české premiéře představuje na dnes zahájeném veletrhu Ampér v Brně, spolu s čistě elektrickými modely Audi e-tron, Volkswagen e-Golf a Volkswagen e-Crafter.
foto: Volkswagen

Komplexní nabídka značky Moon pro soukromé i veřejné využití bude sahat od elektronicky řízeného kabelu pro nabíjení střídavým proudem a výkonem až 22 kW přes nástěnné nabíječky, domácí akumulátorové systémy a fotovoltaické nabíjecí systémy až po zařízení pro rychlé nabíjení stejnosměrným proudem o výkonu až 300 kW. Sofistikovaná nabíjecí zařízení mohou být komfortně ovládána i na dálku prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu.

Produktová řada značky Moon zahrne nástěnné nabíječky Moon Wallbox ve třech různých variantách Basic, Connect a Community pro nabíjení střídavým proudem o výkonu 3,6 až 2x22kW. Pro domácí nabíjení i nabíjení na cestách je určena sada Moon2Go Complete Set AC 22 kW.

Především pro firmy jsou koncipovány nabíjecí stojany Moon AC Charger s nabíjecím výkonem až 2x22 kW. Segment rychlého nabíjení stejnosměrným proudem pokrývají produkty MOON Power Charger DC 24 a Moon Power Charger DC 75-300, u nichž číselná část označení udává nejvyšší výkon nabíjení.

Systémy Moon pracují s precizním elektronickým řízením, které optimalizuje spotřebu elektrické energie i dosahovaný nabíjecí výkon. Mezi jejich přednosti patří také kompaktní konstrukce, jednoduchá montáž a snadné ovládání.

Zákazník obdrží kompletní řešení z jedné ruky, které bude zahrnovat poradenství, kontrolu stavu elektrické sítě před montáží, přípravu infrastruktury na montáž, montáž a zprovoznění zařízení, servisní podporu a údržbu a také administrativní podporu.

Značku Moon vytvořila společnost ALLMOBIL, která je stejně jako Porsche Česká republika dceřinou firmou společnosti Porsche Holding Salzburg. Česká republika je jednou z pěti pilotních zemí, v níž je značka Moon uváděna na trh.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Muj favorit je nabijecka https://www.nic-e.shop/produkt/go-echarger-home-22kw-fixinstallation/
Cenove dobra a ma Wifi, Rfid, regulaci amper, timing a ruzne feacuriny. A je vhodna i na cestovzani.

edit: spousta wallboxu nema integrovany chranic na bludne DC proudy. Obycejny chranic je nefunkcni. V pripade poruchy bludny DC proud zablokuje domaci proudovy chranic a pri doteku hrozi nebezpeci zivota! Existuji specielni proudove chranice typ B a nebo A-EV. Takove stoji kolem 300 EUR. Vyse uvedeny wallbox ma integrovanou DC ochranu a neni potreba draheho chranice. Podobne reseni maji vsechny kabelove nabijecky dodavane od vyrobcu EV. Problematice se v CR skoro nikdo nevenuje. Simple EVSE jsou hazard se zivotem. V celem okruhu teda v celem dome je standardni chranic pri poruse nabijeni vyrazen z bezpecneho provozu! Pri volbe wallboxu by se kazdy mel zajimat o vyreseni bludnych DC proudu! Nektere to maji integrovane a nektere ne.

Proudový chránič typ A 300 € běžně nestojí, do svého wallboxu jsem kupoval Eaton PF7 typ A 4/40A/003 za cca 1500,-

Typ A je k nicemu. Musi byt A-EV, nebo B. Namatkou tento
https://www.schrack.cz/eshop/proudovy-chranic-40a-4-polovy-30ma-typ-ev-bdev4403.html nebo tento
https://www.emas.cz/dfs4-040-4-0-03-a-ev-proudovy-chranic
v CR absolutne predrazene jako vse ostatni.

Ne, stačí typ A.

Tak si o tom neco prectete.Description
Type A, EV-design residual current circuit-breakers (RCCB) detect non-auxil-
iary-dependent pulsating DC and AC residual currents at the rated frequency
in accordance with the requirements of IEC/EN 61008-1 for Type A RCCBs.
The integrated additional device, which depends on the auxiliary voltage, de-
tects smooth DC residual currents and triggers safe isolation of the downstream
faulty system part from the supplying mains if a value of 6 mA is exceeded.
All requirements set out in DIN V VDE V 0664-120 for RCCBs with additional
equipment have been meet. The RCCB is designed exclusively for use in equip-
ment which charges electric vehicles in charge operating mode 3 according
to IEC 61851-1 when smooth DC residual currents are to be expected while
charging electric vehicles. The FI-EV RCCB is therefore suitable for the protec-
tive measure 'Automatic switch-off of power supply', as required by HD 60364-
7-722 for each connection point when charging electric vehicles, when smooth
DC residual currents > 6 mA are to be expected in the event of a fault.

Mě to nemusíte popisovat. Já to znám. Proto tvrdím, že stačí typ A proti pulzujícímu stejnosměrnému reziduálnímu proudu (chráníme se především proti měniči v autě).
Ale jestli chcete, klidně si ty EV verze kupujte, jsou to vaše peníze, vymlouvat Vám to nebudu.

Problem vznikne v domacim okruhu. Domaci chranic prestane fungovat. Pri poruse s nabijenim EV se chyba prestehuje na predrazeny domaci chranic. Kdyz sahnete doma na fazy, tak domaci chranic nevypne. Samozrejme je to mala sance ze zrovna bude chyba u nabijeni EV a zaroven zavada u domaciho aparatu. Ale nic neni nemozne. Ne nadarmo je takovy chranic v DE predepsany v norme. Zadny elektrikar vam v DE nezapoji Wallbox bez toho specialniho chranice. Bez toho nemate revizni zpravu a mate pruser na krku.

Co to je za blbost? Pokud proudový chránič wallboxu je zapojen paralelně s ostatními proudovými chrániči na vaší přípojce, tak nic takového nemůže nastat.
To by pak jeden člověk v ulici mohl znefukčnit všechny proudové chrániče sousedů, kteří jsou paralelně připojeni ke stejné síti. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Moon2Go Complete Set me zaujal, ale kdyz se podivam na design tak nic moc. Adaptery se pripojujou na cerveny petikolik... a cena 1199€... At se inspiruji u JuiceBoosteru ze Svycarska...

Domaci nabijacka za 799€ taky moc design cen nevyhraje, porovnejte s Tesla Wall Chargerem za 600€ (ktery zvladne i 22kW mimochodem)

Je obrovsky potencial k vyrobe hezkych malych nabijecek do domu i na cesty, ale chce to mit dobry design a cenu.

Obrázek uživatele Kuk

Web zatím jen v němčině.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


veletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?