Šéf značky Porsche (součást Volkswagen) Oliver Blume řekl německému magazínu Automobilwoche, že prozatím počítají s ročním prodejem 20 000 elektromobilů Porsche Mission E.
foto: Porsche
První elektromobil Porsche Mission E má přijít na trh v roce 2019 a nabídnout dojezd až 500 km na jedno nabití. Bude přímo stát proti Tesla, kterého se už celosvětově prodalo za necelých pět let přes 100 000 kusů a už dnes nabízí dojezd téměř 600 km.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektromobil Porsche Mission E má nejvyšší prioritu
Porsche Mission E: elektromobil, který má porazit Teslu
Rychlonabíječky Porsche budou umět nabít i elektromobily Tesla
Pro srovnání, v minulém roce Porsche prodalo globálně 31 350 kusů Porsche 911 či 15 055 modelů Panamera. Zástupci Porsche pro Automobilwoche také přiznali, že uvažují o elektrifikaci dalších modelů. Hodně se mluví o Porsche 718 Boxster.
ZAJÍMAVOSTI: Porsche Mission E, první elektromobil Porsche, se má začít vyrábět v továrně Zuffenhausen. Nabídne zrychlení 0-100 km/h během 3,5 vteřiny. Tesla Model S to už dnes zvládá pod tři vteřiny. Kvůli Mission E se Porsche a další automobilky chystají v Evropě vybudovat síť ultra-rychlých nabíječek.
Zatím ale není jasné, které modely budou čisté elektromobily a které plug-in hybridy. A kde bude i nadále nejvhodnější pouze spalovací motor. Šéf Porsche prý očekává, že vedle sebe budou existovat všechny tři typy pohonů.
Porsche Mission E se mi moc
Porsche Mission E se mi moc líbí a myslím, že bude v každém detailu super. To, že spousta diskutujících zde na něj nemá, ani mít nebude je prostě dané, tak nevím proč hned takové auto odsuzujete. Taková 911 se vyrábí již sakra dlouho, je to ikona a sama automobilka má úplně jiné zákazníky. Když jsou zákazníci Tesly schopni za auto utratit 4 miliony a to dílenské zpracování a kvalita velmi pokulhává na této cenové úrovni, tak nevidím důvod, proč by se toto auto nemohlo dobře prodávat. Akorát se to valné většiny z nás týkat nebude, ale proto nemusíme hned závidět.
Nemyslím, že by tu někdo
Nemyslím, že by tu někdo záviděl. Ano, zatím na něj nemám, ale mě se prostě opravdu nelíbí. Připadá mi to jako obluda. Ale mě se nelíbí ani Model 3… A v podstatě ani facelift Modelu S. Ale to bych asi překousl.
Tedle pekáč je z těch 3
Tedle pekáč je z těch 3 nejhezčí, asi bude i nejlíp vyrobenej a dost se těšim až fakt dorazí na trh a co se bude na trhu tou dobou dít. To bude moc zajímavý 🙂
Dobrý den Pepo, každá
Dobrý den Pepo, každá věc má svého příznivce i odpůrce. Jak se říká s ničím se nezavděčís všem. Jakým autem vlastně jezdíte Vy ?
Tak elektrickych sportaku na
Tak elektrickych sportaku na trhu moc zatim zda se nebude, podle me by to mohlo mit uspech…
Sporťák co má o vteřinu
Sporťák co má o vteřinu menší vodpich než rodinnej sedan??? 😀
od kdy je sportak o
od kdy je sportak o zrychleni v primce?
Od kdy je sporťák
Od kdy je sporťák pomalejší než sedmimístnej rodinej sedan? 😀
To sem nevěděl, že Tezla vyrábí sáňky :))))
sportak neni o sprintu na
sportak neni o sprintu na rovne draze, ale o mrstnosti a zabavnosti v zatackovitem profilu 😉 rychlym pohodlnym autum se rika GT 😉 Tesla ma v nabidce vykonny liftback vyssi stredni tridy a SUV, tedy konkurenci k autum jako Audi S6/RS6, M5, E-AMG a podobnym vykonnym SUV, jediny sportovni model ktery meli v nabidce jiz nevyrabej, byl jim Roadster
treba na Ringu by i nejsilnejsi Tesle P100D nacechral baterky i bezny Lotus Exige, a to v radu minuty i presto ze ma petinovej vykon a zrychleni dvojnasobne 😉 Tesla by mela problem i s beznym HH ktere davaji Ring za casy okolo 8 minut, Tesla S v tech vyssich specifikacich si ho dava okolo 10 minut a jedine kde ma navrch jsou kratsi rovinky, tedy prave to spominane sprintovani v primce na par set metru 😉
A teď mi vysvětli proč
A teď mi vysvětli proč lidi co měli v garáži 2 Ferári nabo Lamba + hromadu dalších auto hraček včetně různejch Porší apod. po 2 měsících od pořízení Tesly S všechno to harampádí prodali a nechali si jenom Teslu? 😀
Jejich přítelkyně a manželky byli poněkud zaskočené :)))
3. případ si svoje modrý Lambo zatím ponechal, ale vozí je už jen party pro postižené děti aby jim udělal radost.
Já vim prd co koho z nich na autech zrovna zajímalo a přitahovalo, ale todle docela výmluvné. Asi holt nelítaj každej den po ringu.
jo a takovejch lidi znas
jo a takovejch lidi znas tisice vid 😀 to ze to tak udelal nekdo kdo to musel hned ventilovat na netu je asi stejne podstatne jako ze na Mars dopadne nejakej malej meteorit
pokud ma nekdo v garazi 2 Ferrari + hromadu dalsich aut, tak to bud zbira a nebo si honi ego, proc se tech aut zbavovat kdys si poridim Teslu, beztak ty auta stali vetsinou jen v garazi i predtim nez si Teslu poridi, to jako potrebuje v te garazi ted tolik mista kvuli Tesle?
se sportakem tohle ale nema nic spolecneho, a je to asi stejne jako by nekdo tvrdil, prodal jsem Smarta protoze jsem si koupil Teslu, ta Tesla je totiz super mestske auticko 😀
Tvé apriorní soudy jsou
Tvé apriorní soudy jsou komické, z netu jsem se to dozvěděl, ale bylo to v soukromé diskuzi. Víš o těch lidech úplný hovno a hned máš o jejich životě jasno 🙂
Já o nich nevím o mnoho víc, ale vím, že dokážou ojezdit svoje „sportovní“ auta do mrtě narozdíl od kámoše, kterému BMW Z4 opravdu spíš jen stála v garáži a tak se jí radši zbavil. Akorát si nekoupil Tezlu, ale jen A5.
na diskuzi maj hned vsichni
na diskuzi maj hned vsichni cokoliv 😉 kor na tech anonymnich 😉 ale jako verim ti ze ty znas ty anonymni lidi uplne nejlip ze vsech, pocitam ze je znas lip nez oni znaj sami sebe 😀
Co to zase meleš, kdo ti
Co to zase meleš, kdo ti řekl že jsou anonymní? Jsou to veřejně známý osoby. Ty z těch svejch představ nikdy nevyrosteš :)))
takze par verejne znamych
takze par verejne znamych lidi napsalo ze se zbavili par aut na misto Tesly, a co jako? kolik tech lidi je? jednotky, desitky? tedy naprosto smesne cifry co zajimaj mozna tak nejaky garazovy automobilky co rocne produkuji jednotky nebo desitky aut 😉
automobilky vyrabejici supersporty a sportovni GT hlasi za 2016 rekordni prodeje, jen ty tu resis nejakych par lidi co meli potrebu svetu zdelit jak si vyluxovali garaz od jinych aut a zaparkovali do ni Teslu, WAU uzasne, z toho se Mars jiste zazelena a Martani zacnou pestovat konopi 😀
Ty ses zase přešnup 🙂
Ty ses zase přešnup 🙂
No rekl bych ze drtiva
No rekl bych ze drtiva vetsina sportaku je v akceleraci z nula na sto pomelejsi nez spickove sedany (at uz od telsy nebo treba BMW). Coz ovsem nic nemeni na tom, ze pri spotrovni jizde se ty bestialni sedany ani zdaleka nechytaji na nasobne slabsi sportovni auta…
hmm. zabalte mi troje 😉
hmm. zabalte mi troje 😉
Chtít prodávat může,
Chtít prodávat může, otázka je kolik se toho prodá.
o to ze by Porsche neprodalo
o to ze by Porsche neprodalo rocne 20 tisic kusu EV na urovni Audi A5 az Panamery se opravdu nebojim, a kor pokud bude po Evrope do te doby poradna sit „rychlonabijecek“ 😀
Také mám větší obavu o
Také mám větší obavu o tu jejich síť rychlodobíjecích stanic než o to vlastní auto.
tech 400 az 1000 nabijecek
tech 400 az 1000 nabijecek je pro 4 (koncernove beru jako jednu) automobilky celkem male sousto, kdys to zvlada radove mnohem mensi Tesla, proc by to nemeli zvladat 4 tak velke automobilky? ostatne ten format 350kW nabijecek se mam dojem jiz 2 roky testuje a od pristiho roku bylo ohlaseno testovani takoveho standardu jiz nekdy loni
vyhodou pro dane automobilky bude ten fakt, ze nez na trh dodaji dane elektromobily (2018-2019), tak jiz budou mit tu sit vpodstate pripravenou a oskousenou, zakazniky tedy budou moct lakat na podobnou featuru jako Tesla v pripade Superchargeru
trosku se bojim ze soucasna Tesla tam bude mit trosku problem kvuli konektoru, v EU pouziva Typ2 bez AC a ja si typuju ze ty zminene automobilky Mercedes, Audi, Ford, Porsche a BMW schvalne pouzijou konektor Typ1 ktery ma moznost i AC nabijeni, nevadilo by to vpodstate ani GM nebo Hyundai kteri maji tu samici AC jen zaslepenou, ale konektor maji celej, tedy tam pujde saunout i samec a tim konektorem co ma i moznost AC nabijeni, takze u Tesly bude treba redukce
CCS typ 2 (podle me se v EU
CCS typ 2 (podle me se v EU pouziva jen jeden) ma prece vzdycky AC i DC cast a pocitam ze vsechny nabijecky budou mit konektor stejny – nejak nechapu proc by tesla mela mit problem? Na dnesni CCSka normalne napichnout prece jde ne? (a ten konektor by mel snad uzstat stejny uz) nebo mi neco unika?
aha blbe jsem to napsal a
aha blbe jsem to napsal a pochopil, ja
proste oni pocitaji s tim konektorem ktery ma dole ty dva dalsi, tedy typ nazvany DC-High, Tesla pouziva jeden z tech 3 nahore
http://insideevs.com/wp-content/uploads/2013/08/3.png
No jasne – bude to ten typ
No jasne – bude to ten typ dole, ale to je standardni „kompletni“ CCS konektor, podle me maji mit tesly taky tento, ale nemuzu to nikde najit, prijde mi to jako blbost aby tesla montovala na auta polovicaty konektor bez plneho DC nabijeni…
Sice jsme to tu řešili už
Sice jsme to tu řešili už opravdu hodně krát, ale opakování matka moudrosti 🙂 Tesla v EU používá pouze upravený „mennekes“ konektor přes který táhne jak AC tak i DC dobíjení. (jedná se tak o kombinaci 1. a 3. obrázku). Z toho je pak patrné, že CCS konektor (4.obrázek) do Tesly fyzicky vrazit nejde.
Pokud by Tesla v EU začala do svých vozů montovat CCS zásuvku, tak ale může rovnou začít použivat CCS stanice, kde kompatibilita se stávajícím SC konektorem samozřejmě zůstane zachována. V současné době ale potřebujete pro Teslu CCS adaptér/redukci, kterou ale pokud vím stále ještě nikdo nenabízí..
A jak se nabíjí tesly na
A jak se nabíjí tesly na CEZ stanicích? Z AC?
Co jsem videl, tak pres
Co jsem videl, tak pres adapter z Chademo
Jo, to jsem si myslel. Díky
Jo, to jsem si myslel. Díky za info.
Přesně tak originál Tesla
Přesně tak originál Tesla Chademo redukcí. CCS redukce Tesla nedělá. Ale celkem to dává smysl, protože velká většina stanic jsou buď čistě Chademo, nebo pak rovnou multistandard.
…“kdys to zvlada radove
…“kdys to zvlada radove mnohem mensi Tesla, proc by to nemeli zvladat 4 tak velke automobilky“…. proc mam pocit deja vu 😀
vidím to podobně 🙂 Tady
vidím to podobně 🙂 Tady vůbec nejde o technologické problémy (ostatně o ty nešlo posledních cca 5let vlastně nikdy), ale čistě o rozhodnutí to opravdu udělat.
a kedy? v 2030? 😀
a kedy? v 2030? 😀
Pekna diskuze skoda ze z vas
Pekna diskuze skoda ze z vas nikdo netusi jaci jsou zakaznici porshe:)a uz laborujete 🙂
Sme svědky poslednich
Sme svědky poslednich výkřiků mnohých automobilek. Tohle je jeden z nich. Oni ví, že pokud jim toto nevyjde a nebude konkurence schopné, tak to mohou zabalit. Jejich ropne sracky budou za par let proste neprodejne a nic jineho na kramu nemaji, takze myslim že proto na toto vsazi vsechno. Správně tuší, že je to jejich posledni šance. Mnoho ostatnich automobilek je na tom podobne, jen jim to jeste nedochazi.
ciste prakticky proc by to
ciste prakticky proc by to mela bejt posledni sance? rocne se proda neco okolo 100 milionu novejch aut celosvetove, a prozatim takovou supu neni schopna zaplacnou zadna automobilka, z pohledu EV us vubec ne, takze jakekoliv teorie o tom jak „stare“ automobilky skonci jen proto ze Tesle se podarilo zaujmout par set tisic klientu je extremne naivni, automobilovej prumysl je dnes tak rozsahlej ze bez nej by ekonomicky krachlo spousta statu a bez nich by na pulce planety byla totalni ekonomicka a pracovni kryze, navic EV je relativne jednoduchej stroj, jen holt ma jednu hooodne drahou soucastku zvanou baterie, to je to cele okolo ceho se trh s EV toci, a ver ze pokud jakakoliv z „premiovych“ automobilek vyda kvalitne zpracovane EV co bude kvalitativne 100% lepsi nez soucasne Tesly ktere maji kvalitu strasnou, tak zakaznici od Tesly zacnou prechazet zase jinam, tak jako odesli k Tesle kdys „stare“ automobilky nemeli zadne poradne EV, Tesle nema a nebude mit zrejme nikdy cenove dostupne EV, jeji brand je postavenej na high-tech kde se vyvoj nesmi zastavit a na dobre zvladnutem PR 😉 rozhodne ale Tesla nema paky ani zivotaschopnost zaujmou zakazniky co nemaji na auto nad rekneme tech $35000 co slibujou pro Teslu model 3
Myslím, že EV je dobrá
Myslím, že EV je dobrá cesta jen jsme stále na jejím začátku i když už to možná dávno mohlo být jinde. Čtu tady ty názory EV nadšenců už asi rok a obcas se dost směju. Moooc děkuji za tento celkem rozumný názor a věřím, že většina majitélů/nadšenců do EV jsou rozumní a chápou, že EV v současné době opravdu není řešení pro každého, jen se svými názory neexhibují v těchto komentářích na Hybrid.CZ.
EV bych si rád koupil čistě jako podporu technologického rozvoje a možná jako pomoc snížení odbytu arabské ropy, ale urči ne jako něco čistého nebo ekonomického. Sám jezdím benzínovým autem se spotřebou 13l+ a nevěřím, že EV je ekonomičtější nebo ekologičtější než mých 210kW šestiválec. Navíc od auta čekám něco jiného než moderní palubná systém a totální konektivitu.
Nemyslím si, že můj názor tady někdo pochopí nebo se k němu dokonce připojí, ale po roce čtení jsem si řekl, že to sem napíšu.
Napsat pravdu se tu
Napsat pravdu se tu neodpouští 🙂
ja s tebou souhlasim, ja mam
ja s tebou souhlasim, ja mam na tu dobu mezi cistym benzinakem a cistym baterkovim EV proste hybrida, s benzinovym 6 valcem, a taky se na EV nekoukam jen z pohledu ekologie, ale hlavne z pohledu toho konceptu kterej me jakozto cloveku kteremu vyhovuje projev atmosferickeho benzinaku proste sedi i v pripade elektromotoru, EV ale koupim az to pro me bude mit smysl jak ekonomickej tak praktickej 🙂 auto je pro me svoboda a ne aby me svazovalo k necemu
Něco z historie
„Since
Něco z historie
„Since being engaged by the Nazi authorities in building the Volksauto, Porsche was praised as the Great German Engineer.[5] Hitler considered Czechs subhuman[10] and Porsche was in 1934 urged to apply for German citizenship.[5] A few days later, Porsche indeed filed a declaration giving up the Czechoslovak citizenship at a Czechoslovak consulate in Stuttgart.[17] In 1937, Porsche joined the National Socialist German Workers‘ Party[18] (becoming member no. 5,643,287[19]) as well as the SS.[20] By 1938, Porsche was using the SS as security members and drivers at his factory, and later set up a special unit called SS Sturmwerk Volkswagen.[19] In 1942, Porsche reached the rank of SS-Oberführer.[21] During the war, Porsche was further decorated with the SS-Ehrenring and awarded the War Merit Cross.[22] As the war progressed his proposed solutions to new developments became more complex and Ferdinand Porsche gained a reputation in certain circles as a „mad scientist“ especially with Albert Speer.[23]“
Porše je oslavován jako Veliký německý inženýr a jelikož Hitler prohlásil Čechy za podlidi tak si Ferdinad v roce 1934 změnil občanství na německé. 1937 se stal členem NSDAP a také SS. Dosáhl hodnosti SS-Oberfürera. Za války dostal 2. Nacistická vyznamenání.
1938 dostal náckovský medaile i starej pantáta Ford 😉 Kšeft je kšeft.
http://www.washingtonpost.com/wp-srv/national/daily/nov98/nazicars30.htm
Během války konstruoval Porše i tanky.
Pokud se ve svém Porše rádi proháníte ve svejch hadrech značky HUGO BOSS, tak ten zase dizajnoval všechny náckovský, SA, SS a wermachťácký uniformy. Ten vstoupil do NSDAP už v roce 1931, 2 roky před zvolením Adolfa.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ef/2a/9c/ef2a9cb3b195feedbaa16a1c8c712b99.jpg
Porsche nikdy nebyl Cech.
Porsche nikdy nebyl Cech. Mel ceskou statni prislusnost, protoze se po 1918 jako obcan Rakousko-Uherske Monarchie ocitl v CSR. Narodnost mel vzdy nemeckou. Cele pohranici neboli Sudety byly odjakziva obyvany prevazne nemeckym obyvatelstvem.
Porsche se narodil v Maffersdorf. V roce 1930 bylo 80% obyvatel nemecke a 17% ceske narodnosti. 11.prosince 1918 obsadili vojenske oddily Gablonz a nemecka Volkswehr nekladla odpor. Tak se rodina Porsche dostala (nechtene) do spojitosti s Ceskym statem.
Posmrtné „vymazání“ z
Posmrtné „vymazání“ z Vratislavic
Obyvatelé města Vratislavic si v roce 2013 vzpomněli, že Porsche byl v SS a NSDAP a proto se rozhodli peticí, že veškeré cedule připomínající rodáka odstraní.[4] Kvůli tomu automobilka Porsche odvezla 3 vozy, které zde byly vystavené na zdejší expozici. V tuto chvíli (20.12.2013) se spekuluje, že automobilka celou expozici zruší.[5]
Obyvatelé města si odhlasovali i zrušení podpory každoročních olav a setkání Porše nadšenců. Někteří z nich díky osudu jejich rodin a přibuzných z dob okupace.
V roce 2016 Skoda dokoncila
V roce 2016 Skoda dokoncila dokoncena rekonstrukci Porscheho rodneho domu a v listopadu tam bylo otevreno nove muzeum.
Porše je možná z
Porše je možná z českého Boreš
Tohle dinosauří chtění a
Tohle dinosauří chtění a puzení nemá cenu komentovat. Výsledek ZERO.
Aby ses nedivil. Nezapomen,
Aby ses nedivil. Nezapomen, ze ti dinosauri se z tisicovek elektromobilu nenaji a ten financuji za sve, na rozdil od jinych.
A proto si jejich dělníci
A proto si jejich dělníci utrhnou vod huby a podepsali nezvyšování platu na několik let! O utrhování si od huby managementu nikde ani slovo. Holt srdcaři :)))
Redukce managementu bude az
Redukce managementu bude az o 1/3. Co srdcar Mlask? Uz zacal simulovat zisk, nebo jede furt na dluh a za statni?
no zatim je to jen vo
no zatim je to jen vo trumpetě :)))
stopelonfromfailingagain.com
Za státní jede General
Za státní jede General Motors
Stát při záchraně automobilky přišel o více než 10 miliard dolarů.
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/zachrana-general-motors-je-u-konce-americka-vlada-prodala-posledni-akcie-1045526
a taky Ford
„…Ford, který získal $5,9 mld. (!) dosud údajně splatil pouze $450 000 a chystá se čtvrtletně platit $148 mil. Půjčku by tak teoreticky měl splatit v červnu 2022.“
http://www.hybrid.cz/tesla-splatila-vladni-pujcku-jako-jedina-americka-firma-navic-o-9-let-drive
Pak myslím že i americkej Nissan.
záchrana automobilky GM
záchrana automobilky GM stála 210 miliard
ekonomika.idnes.cz/krach-general-motors-0r3-/eko-zahranicni.aspx?c=A131210_001051_eko-zahranicni_hro
korun :))))
korun :))))
A kolik odvedli na danich
A kolik odvedli na danich predtim? Mlask dostal danove prazdniny,nikdy nic nevrati. GM plati na danich rocne 1.1 miliardy USD.
Sám si Mlask ty trotle
Sám si Mlask ty trotle
Pro pravdu se kazdy zlobi 🙂
Pro pravdu se kazdy zlobi 🙂
„Energetická agentura IEA
„Energetická agentura IEA vypočetla, že globální energetický byznys postavený na fosilních palivech (tj. “špinavá” energie) získává ročně stěží uvěřitelných 550 miliard státní pomoci, zatímco byznys postavený na čistých a obnovitelných zdrojích energie získává 120 miliard.
Musk k tomuto celkem trefně, i když lehce manipulativně poznamenává, že “kdyby mě tak moc zajímaly státní dotace, šel bych do naftového průmyslu”.“
Dotace fosilních paliv
Dotace fosilních paliv činí 10 mil $/min (dle IMF)
http://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/fossil-fuel-companies-getting-10m-a-minute-in-subsidies-says-imf
Takže u aut došly
Takže u aut došly argumenty, tak jsme skočili do energetiky, chápu. 🙂
Ty vaše komentáře mají dvě chyby.
1. Máte špaté informace, ty dotace do fosilů jsou dned poloviční, OZE je již téměř na stejné úrovni.
2. Chybí vám srovnání, kolik energie se z těchto zdrojů získá. Nemyslím instaluje, ale opravdu vyrobí. Je tam bohužel řádový rozdíl, budete muset zadotovat a spol podstatně víc. 🙂
Takovách „pravd“ je
Takovách „pravd“ je internet plný.
Říká se tomu pluralita
Říká se tomu pluralita názorů. Plně respektuji,že vám to vadí.
Uz to nebude dlouho trvat
Uz to nebude dlouho trvat 🙂
ht tps://electrek.co/2016/10/10/tesla-ceo-elon-musk-challenges-big-coal-toe-to-toe-without-subsidies-after-called-fraud/
A jeje, je to jeste horsi
w
A jeje, je to jeste horsi
w w w.wsj.com/articles/donald-trump-and-subsidies-new-wrinkle-for-elon-musks-tesla-solarcity-plans-1479394802
Když my konzerví keci už
Když my konzerví keci už dávno nežerem, co s tím? Spláchnout dohajzlu ten PR cár papíru, alespon bude kužitku ;))
Jestli bude vypadat stejně
Jestli bude vypadat stejně jako ta obluda na snímku, tak si to snad nikdo nemůže koupit.
to je asi individualní, mne
to je asi individualní, mne se docelá libí, ale má to spíš bliž k supersportu než klasické auto, takže tim bude člověk akorád budit pozornost..
… S odkazem na německý
… S odkazem na německý časopis Automobilwoche informuvala agentura Reuters :)) Supersport za 3.000.000 CZK ?? Ideální na cesty za nákupy i do práce a z5t. Eliminuje ranní problémy studeného startování i debilitu šautrpáky. Konzervu zaručeně do každé rodiny když už má na kapotě samolepku toho pána co se v mynulým století tak předvedl :))))))))))))DDDDDDD
Mě se tadle konzerva na
Mě se tadle konzerva na snímku líbí moc, akorát nechápu na co chtěj chytat zákazníky, když slibujou odpich o vteřinu kratší než rodinej povoz vod Tezly :))) Tím vypadli ze svého „sportovního“ segmentu kvůli kterýmu si to lidi kupujou. Zůstane jim jen kvalita a luxusnost provedení i když i to už stihli podělat.
Týpek co si celých 5 let šetřil na vysněnou novou 911 s ní měl tak neuvěřitelný problémy, že díky ignoranci vexkláckýho dýlera se rozhod podělit o svou neuvěřitelnou zkušenost na Youtube a když už sledovanost dosáhla asi 0,5 milionu tak se milostivě ozvala sama automobilka a začala ten jejich zmetek řešit. Původně sám dýler zvažoval dokonce žalobu na majitele!!! Jo jo to je ta přikladná auto vexlácká péče vo zákazníka. Co by ještě ty kavky za svoje miliony nechtěli.
https://www.carthrottle.com/post/this-hilarious-problems-with-my-porsche-video-is-a-must-watch/
Aspoň lepší než korejský majitel „luxusního“ Mercedesu, kterej se rozhodl svůj novej vůz za 500 000 $ demonstrativně rozmlátit golfovejma holema před dealerstvím za asistence kamer. To proto aby se v tom nikdo nezabil. Auto ve velkých rychlostech najednou samo zastavovalo a to se majiteli, který v tom vozil rodinu a děti vůbec nezamlouvalo. Dýler to nebyl schopen opravit.
http://www.ibtimes.co.uk/upset-about-poor-customer-service-watch-owner-destroy-luxury-mercedes-golf-club-protest-1519983
jj pěkná konzerva 😉 hle
jj pěkná konzerva 😉 hle na dízlpopelnici 999.999km :
youtube.com/watch?v=XVpIqH_NRbE
po mega povinně došrotu :)))
Tesla je excelentni v
Tesla je excelentni v rozjezdech a v zavodech na 1/4 mile, jinak ma velke rezervy. Casto se ji vytyka, ze neposkytuje dostatecnou zpetnou vazbu ridici nebo, ze ji brzy dojde dech. Pokud Porsche na techto vecech zapracuje, tak horsi odpich vem cert.
BMW, Mercedes, Audi,
BMW, Mercedes, Audi, Porsche, VW, ti všichni jsou schopný s přehledem vyrobit excelentní elektroauto… jenomže ho jaksi nevyrábí a ani ho vyrábět nechtěli.
Zde to pěkně ukázal Robert Llewellyn když se projel v moc fajnovým Mercedesu B250e, kterýmu ale přecijenom k dokonalosti chybí „pár drobností“ :))
To auto je už od výroby odsouzený k pojíždění kolem komína. Extrémně drahá srada.
https://www.youtube.com/watch?v=1WZF7HGkVTA&t=3s
jj casto si na to lidi
jj casto si na to lidi stezujou,clovek si takhle jede svych 230 po dalnici do prace a najednou autu zacne dochazet dech, nehorazne, nechapu jak to muzou prodavat.
Co treba na okruhu? Tam to
Co treba na okruhu? Tam to leckomu opravdu bude vadit.
TMS je sedan a ne okruhový
TMS je sedan a ne okruhový speciál.
Vsak to se snazim celou dobu
Vsak to se snazim celou dobu naznacit.
No ale rekl bych ze primarni
No ale rekl bych ze primarni zamereni sportaku od porsche neni cestovani po dalnici konstatni rychlosti nebo akcelerace v primem smeru.
Ono se prodava sousta sportaku s vyrazne horsim parametrem zrychleni z nuly na sto nez maji velke sedany se supervykonnymi motory…
Takove BMW 7 s top motorem ma treba tkay zruchleni podstatne lepsi nez porsche cayman, presto je to porsche mnohem lepsi sportak nez sedmickove bavo, a natrhne mu zadek pri jakemkoli pokusu o sportovni jizdu (krome akcelerace v primem smeru)…
No s temi zakazniky jak bych
No s temi zakazniky jak bych to rekl – sportovni auto neni o tom mit co nejkratsi zrychleni z nuly na sto s „launch control“…
Kdyz se s teslou pokusite o sportovni jizdu, tak si ji poda spousta vyrazne slabsich aut, po par minutach kdy se preherejou baterky si ji podaji i slabe „sportacky“….
Model S je paradni „raketovy“ rodinny sedan, jako sportovni auto stoji dost za houby (coz neni nic spatneho, protoze je to rodinny seda a ne sportovni auto ze).