Plug-in hybrid Audi Q7 e-tron quattro přichází na český trh

Audi uvádí na český trh dlouho očekávaný model Audi Q7 e-tron quattro, první vůz na světě vybavený hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení, vznětovým motorem a pohonem všech kol quattro.

S čistě elektrickým pohonem lze na jedno nabití akumulátorů ujet až 56 km a kombinovaná spotřeba činí pouhých 1,9 litru nafty na 100 kilometrů. Novou podobu náskoku díky technice si mohou zákazníci značky Audi dopřát za cenu od 2 251 900 Kč.
foto: Audi

VE ZKRATCE

• Hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení, turbodieselem a pohonem quattro
• Dojezd s elektrickým pohonem až 56 km, průměrná spotřeba 1,9 l/100 km
• Velmi bohatá sériová výbava, cena od 2 251 900 Kč včetně čtyřleté záruky výrobce, navíc s akčním paketem Lifestyle

TISKOVÁ ZPRÁVA

Audi Q7 e-tron quattro , nové luxusní plug-in hybridní SUV, nabízí suverénní jízdní dynamiku v kombinaci s příkladnou ohleduplností vůči životnímu prostředí.

„Druhá generace Audi Q7 se hned po uvedení na český trh v loňském roce zařadila mezi naše bestsellery, čímž navázala na úspěchy svého předchůdce. Nyní přichází dlouho očekávaná hybridní verze Audi Q7 e-tron quattro, která ještě umocní atraktivitu naší vlajkové lodi v segmentu SUV,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

„Verze e-tron umožňuje elektrickou jízdu po městě s nulovými emisemi, zatímco na delších cestách zajistí pohon osvědčený turbodiesel 3.0 TDI s mimořádně nízkou spotřebou paliva, který je v případě potřeby podporován elektromotorem. Výsledkem je skutečně působivá akcelerace v jakékoli jízdní situaci.“

Plug-in hybrid Audi Q7 e-tron quattro přichází na český trh

foto: Audi

Nové Audi Q7 e-tron quattro je prvním hybridním modelem Audi v segmentu SUV. Zdrojem hnací síly je nejen vidlicový šestiválec 3.0 TDI s nejvyšším výkonem 190 kW (258 k) a maximálním točivým momentem 600 N.m, ale také elektromotor o výkonu 94 kW a maximálním točivém momentu 350 N.m.

Hybridní systém s osmistupňovou samočinnou převodovkou tiptronic může k pohonu používat pouze spalovací motor, pouze elektromotor, nebo obě jednotky současně.

Řidič modelu Audi Q7 e-tron quattro má kdykoli k dispozici suverénní jízdní dynamiku, ilustrovanou zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,2 sekundy, ale kromě toho může cestovat také s mimořádně nízkou spotřebou paliva 1,9 l/100 km.

Plug-in hybrid Audi Q7 e-tron quattro nabíjení nabíjecí stanice sloupek kabel

foto: Audi

V čistě elektrickém režimu, v němž lze na jedno nabití akumulátorů ujet až 56 km, je spotřeba paliva dokonce nulová (a tím i emise). Sadu akumulátorů li-ion s kapacitou 17,3 kWh je možné nabít během 2,5 hodiny.

Zákazníci mohou objednávat nový model Audi Q7 e-tron quattro výhradně u prodejců Audi e-tron za ceny od 2 251 900 Kč s DPH.

 porovnání s konvenčními verzemi modelu Q7 zahrnuje sériová výbava navíc 19“ kola z lehké slitiny v pětipaprskovém designu Aero, panel přístrojů Audi virtual cockpit, systém MMI navigace plus s MMI touch, komfortní automatickou třízónovou klimatizaci, služby Audi connect e-tron a nabíjecí kabel se zásuvkou a příslušenstvím.

tisková zpráva

26 Comments on “Plug-in hybrid Audi Q7 e-tron quattro přichází na český trh”

  1. Ty nové Audiny se mi
    Ty nové Audiny se mi líbí, jak exteriér, tak interiér. Ale mohl to být spíš sériový hybrid s extenderem, než paralelní. Když už hybrid.
    Jo a taky mohla být ta Q7 větší. Doufám, že už plánují Q9 či Q11. Kéž by to bylo alespoň něco jako Mercedes G 63 AMG 6×6 (minimálně). V tom už bych se cítila dobře a už by mne netrápilo, že se na parkovišti někam nevejdu, prostě to případné překážející auto odstrčím. Je to auto, které by mi prominulo můj šoférský skill, no. Taky by se mi do něj v pohodě vešla kabelka. Mám také moc ráda panenskou přírodu a něco podobného by mne k ní dostalo mnohem blíže. Přes hory doly, louky, lesy, mělké rybníky a potoky, prostě cesty necesty (spíše necesty, jsem ráda, když ji cítím v rukách)… a co je důležité – šetrně, tiše a bez zplodin. Fujky. =]

            1. A super kapotovanou
              A super kapotovanou motokáru:
              Automatická převodovka, elektronická klimatizace, 6x airbag, ABS, brzdový asistent EVO, stabilizace podvozku ESP, protiprokluzový systém kol ASR, posilovač řízení, litá alu kola, palubní počítač, nastavitelný volant, deaktivace airbagu spolujezdce, elektricky ovládaná okna všech dveří s možností blokace od řidiče, elektricky ovládaná a sklopná vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, imobilizér, výškově nastavitelné a vyhřívané sedadlo řidiče, autorádio s CD přehrávačem, USB vstupem a zabudovaným Bluetooth handsfree, dělená zadní sedadla 50/50 s nezávisle polohovatelnými opěradly sklopná do rovné plochy se zavazadlovým prostorem, přední mlhová světla, automatické rozsvěcování potkávacích světel, automatické denní oddělené svícení, zadní světla LED, bezpečnostní úchyty dětské sedačky ISOFIX…….
              To většinou, když dám přečíst běžnému občanu stojícímu u mé kapotované motokáry, tak zvyklý na očesanou Fabku nebo Koktáfku neuvěří. Musím jít a prakticky fyzicky mu to vše ukázat 🙂

                1. Tak jsem na to hodil voko a
                  Tak jsem na to hodil voko a i přes 4 hvězdy na tom nejsou pasažéři vůbec dobře. Míra zranění stehen, chodidel a hrudníku řidiče je při čelňáku výrazná, vše je v oranžové a to není dobré. Stehna spolujezdce by to taky odnesla, předpokládám včetne kolen.
                  Při bočním naražení na sloup je hrudník řidiče dokonce červený!!! To je hodně moc špatné, jasná vstupenka na krchov. Ramenno by bylo 100% napadrť…
                  Takže ano máš vokapotovanou motokáru, sice obstojně, ale na dostatečnou pasivní bezpečnost to prostě nestačí.
                  http://www.euroncap.com/en/results/mitsubishi/i-miev/10986

                  Když vybírám káru jdu po užitnosti, ceně apod. Pak zkouknu pasivní bezpečnost a to mě vždycky vrátí nohama na zem a pak vím za co si mám připlatit a kdy jít o třídu vejš. To je to minimum co pro sebe a své milé můžu udělat. Jekmile je na pajďuláčkách něco voranžovýho tak vod toho dávám ruce pryč. K čemu mi bude, že jsem ušetřil když budu pod drnem?

                2. Na něco se umřít musí a
                  Na něco se umřít musí a každý zodpovědný občan umírá vždy před nárokem na starobní důchod 🙂

                3. Jen si to vomluv :)))
                  Ale

                  Jen si to vomluv :)))
                  Ale děti do toho laskavě netahej, ty maj na umírání času dost!

  2. Jedno je jasný, všichni
    Jedno je jasný, všichni pochopili, že je potřeba něco dělat. Otázka je jak moc vážně to myslí. Jestli je to jen “ Vydáme nějaký model aby to vypadalo, že se snažíme“ a nebo to myslí opravdu vážně a jsou přesvědčeni, že například pro přímestký provoz je elektřina výhledově perspektivní víc než cokoli jiného.

    Obávám se, že cesta typu Diesel s tím jejich super DPF filtrem a pár baterek s cenou kolem 2,5 milionů to nebude. Ale jak říkám, ledy se hnuly a zatímco před dvěma lety všichni říkali, že tudy cesta nevede a baterky nikdy do auta cpát nebudou, tak teď je postoj alespoň na oko opačný a i to se počítá.

    1. Teraz si pobavil, ale je to
      Teraz si pobavil, ale je to tak…každý deň vidím Q7 alebo X5, ženská vo vnútri s kačacím pyskom, ledva ju tam vidieť za volantom a potom zaparkuje cez 2 miesta lebo s tým ,mestským“ autom sa poriadne nezmestí + treba započítať šoférsky skill a aroganciu 😀 Moja žena je našťastie natoľko inteligentná, že keď som jej oznámil, že naše druhé auto bude menšie a elektromobil na jazdy do mesta a kratšie trasy tak sa len potešila 🙂

        1. Audi znám velmi dobře.
          Audi znám velmi dobře. Poslední vůz před moji první Teslou byla RS5. (A byla to láska). Když jsem začal pošilhávat po TMS, v Audi mi řekli abych vyčkal, že se chystá v roce 2013 uvedení R8 e-tron. Čekal jsem až dokud uvedení e-tronu Audi nezrušilo. Jakmile jsem TMS objednal, Audi znova oznámilo, že R8 e-tron bude, ale v omezené sérii a v ceně jen „pro vyvolené“… A následně zrušili i tento jejich záměr a aby nebyly za blbce, tak to ještě dvakrát přehodnotili 🙂
          Nedávno jsem TMS vyměnil za TMX a Audi opět avizuje uvedení EV… Nevím, kolikátou Teslu budu mít, až to bude pravda, ale právem se domnívám, že i tentokrát Audi zůstane opět jen u planých slibů:

          http://www.hybrid.cz/audi-r8-e-tron-se-nakonec-prodavat-nebude

          http://www.hybrid.cz/audi-r8-e-tron-tak-nakonec-preci-jen-do-vyroby

          http://www.hybrid.cz/potvrzeno-audi-r8-e-tron-uz-pristi-rok-dojezd-400-km

Napsat komentář