Peugeot ve Francii zahajuje prodej elektromobilu e-208 i nových hybridů

redakce - 17 Červen 2019

Peugeot ve Francii spustil ofenzívu elektrifikace své modelové řady a zahájil příjem objednávek elektrických a hybridních vozů. Od 7. června je tak ve Francii možné objednat nový Peugeot e-208, Peugeot 3008 Hybrid/GT Hybrid 4 a Peugeot 508/508 SW Hybrid.auto elektromobil Peugeot e-208

Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen již od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým. Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec.

Značka Peugeot hodlá zákazníky při přechodu na nové energie doprovázet, a proto spouští souběžně s uvedením nového Peugeotu e-208 novou nabídku služeb seskupených do tří pilířů:

  • Easy-Charge neboli jak usnadnit přístup zákazníků k různým řešením dobíjení,
  • Easy-Move neboli jak zajistit mobilitu zákazníků za všech okolností,
  • Serenity neboli jak získat informace a praktické rady pro bezstarostné používání vozu

Nový Peugeot e-208 nabízí přístup k nové mobilitě s volností pohybu ve městech, a to i v zónách s omezeným provozem. Nový Peugeot e-208 je k dispozici s následujícími motory:

100% elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod), baterie s kapacitou 50 kWh a dojezdem až 340 km podle homologačního protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70 % dobíjecí kapacity.

Benzínové motory, tříválcové motory o objemu 1,2 l:

PureTech 75 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou MAN5,
PureTech 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6 nebo automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8,
PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.
Dieselový motor, čtyřválcový motor o objemu 1,5 l:
BlueHDi 100 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6.

Peugeot 3008 Hybrid a GT Hybrid4

SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k/132 kW s elektrickým motorem 110 k/80 kW a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 40 km podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km WLTP.

Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k/220 kW.

hybridy Peugeot

Nové hybridní a plug-in hybridní vozy Peugeot
foto: Peugeot

Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k / 147 kW a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z nichž každý dosahuje výkonu 110 k / 80 kW.

Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km podle homologačního protokolu WLTP. Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g CO2/km WLTP.

Peugeot 508 A 508 SW Hybrid

Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k/132 kW s elektromotorem 110 k/80 kW pro kombinovaný maximální výkon 225 k/165 kW.
Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení.

Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km2 u fastbacku a 43 g/km2 u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu. Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 45 km u fastabcku a 44 km u SW podle homologačního protokolu WLTP.

Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor. Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.

MODELOVÁ ŘADA A NABÍDKA

Nový Peugeot 208 nabízí základní verzi výbavy „Like“ s manuální klimatizací, autorádiem a mnoha asistenčními systémy řízení za cenu od 15 500 € včetně DPH. Elektrické verze Peugeot e-208 jsou k dispozici v celém rozsahu od úrovně výbavy Active, včetně řady Business: exkluzivní verze GT nabízí "dosud nevídanou" úroveň prvků výbavy a technologií.

Plug-in hybridní verze jsou k dispozici u modelů Peugeot 3008 a Peugeot 508 od úrovně výbavy Allure a jsou k dispozici také v řadě Business, s širokou škálou prvků výbavy zejména pro firemní zákazníky.

Značka Peugeot chce u těchto elektrických a hybridních verzí zajistit, aby provozní náklady a náklady na vlastnictví vozu byly srovnatelné s automobily vybavenými klasickými spalovacími motory.

U 100% elektrického motoru jsou celkové náklady na vlastnictví a uživatelské náklady porovnávány s motorem PureTech 100 EAT8. U plug-in hybridu jsou celkové náklady na vlastnictví a provozní náklady vypočítány z modelové situace zahrnující řízení ze 70 % se spalovacím motorem a z 30 % s elektromotorem, a tyto náklady jsou porovnávány s motorem BlueHDi 130 EAT8.

Nabídka Peugeot France platná od 7. června 2019:
Nový Peugeot 208 se spalovacím motorem od 129 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 48 měsíců s akontací 2 400 €)
Nový Peugeot e-208 od 199 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 48 měsíců s akontací 1 990 €)
Nový Peugeot 3008 Hybrid 225 e-EAT8 od 299 €/ měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 4 100 €)
Nový Peugeot 3008 Hybrid4 300 e-EAT8 od 399 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 3 370 €)
Nový Peugeot 508 Hybrid 225 e-EAT8 od 379 €/měsíčně včetně servisu
(operativní leasing 49 měsíců s akontací 3 840 €)
Nový Peugeot 508 SW Hybrid 225 e-EAT8 od 399 €/měsíčně včetně servisu (operativní leasing 49 měsíců s akontací 3 290 €).

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

"..e-208 elektrický motor: výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm (k dispozici již od 0 km/hod)..",

Mohli u toho krouťáku uvést celý rozsah, tj. i do kolika km/h je k dispozici. Že je plný od nuly není nc neobvyklého, takhle to má prakticky každý elektromobil

Obrázek uživatele Kuk

off

Hromada článků o elektromobiltě ve včerejších HN
17.6.
https://archiv.ihned.cz/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tak si jen říkám , co všechny tyto nové elektromobily udělají s prodejem Nissanu Leaf.

---

jirka17

Obrázek uživatele Anonym123

lautr ništ!
leafy so všetkými známymi nedostatkami SÚ NA PREDAJNIACH i v bazároch, všetky tie elektromobily sú dostupné vo VIRTUÁLNEJ REALITE.

Obrázek uživatele Kuk

off

Hustě hoříci Toyotě RAV exploduje benzínová nádrž hasičům přímo do ksichtu. Brrr Možná je to i hybrid, ale nevidím to přesně.
https://insideevs.com/news/355192/toyota-rav-4-fire-explosion-comedy/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Nemohu si pomoct, ale na videu mě zaujaly dvě věci:
1) auto si vesele plápolá, ale zadní stěrač se dobrou půlku videa poklidně motá sem a tam
2) dvojice hasičů u zásahu nemohla být odlišnější - hora a prcek :-).

---

2016 Fiat 500e
2013 KIA Ceed SW

Obrázek uživatele Kuk

1. Teď tam nikdo dovnitř nepoleze aby to vypnul
2. Té přece ta slavná dvojice komiků Pat a Patachon :)))
https://leporelo.info/pics/pic/pat_a_patachon.jpg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

1. No spíš mě zaujalo, že ani docela solidní požár nepřerušil dodávku elektřiny do motorku kdesi vzadu... jako je to logický, dokud se nějaký drát/kabel nepřepálí, není důvod, proč by to nemělo fungovat, ale pobavilo mě to :-)
2. :-D

---

2016 Fiat 500e
2013 KIA Ceed SW

Obrázek uživatele Kuk

Kdysi jsem vidět solidně zbořenou 1203 jejíž čelní sterač se stále tupě otáčel i když byl svůj pahýl jen zasouval do díry v karosérii. Byl to úděsný pohled na to zmrzačené auto v posledním tažení. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

No páráda, Peugeot že ve Francii ?? sme naprosto klidní :) a cože tam dělá stále ten dízl ???????????? :DDDD

---

podporujeme Greenpeace Deutschland a Písek fpřefodovce ;))
*TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin
3.liga AUTSAJDŘI : Tomáš
5.kolona ROPÁCI : runner42

Obrázek uživatele Marek_

No co tam asi tak dělá ten diesel, co? Zkus si tipnout Franto :-) Emise plní, zákazníci to chtějí (i když už méně než před léty), tak se prodává, no. I když, já bych diesel do takového malého auto do města nechtěl.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Obrázek uživatele Anonym123

ctrl c/v:
Priemyselný riaditeľ Peugeotu, Yann Vincent povedal, že v PSA očakávajú zvýšený dopyt po elektrických vozidlách a po vozidlách s automatickými prevodovkami. Taktiež predpokladá znížený dopyt po dieselových vozidlách a vozidlách s manuálnymi prevodovkami.
Produkcia dieselových motorov by mala z minuloročných 1,8 milióna kusov spadnúť na 1,7 milióna. Nie je to síce nijako markantný rozdiel, no predsalen nejaký pokles to je. V ďalších rokoch sa bude pravdepodobne toto číslo znižovať. Trend je jasný – dieselové motory strácajú dych, zatiaľ čo elektromobily sa dostávajú stále viac do popredia.

mojelektromobil.sk

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

No co tam Máro dízlpopelnice asi tak v roce 2019 dělá no přemejšlej, co by tam asi tak mohla hělat, no velký francouzký hounooo doparty přeci :) páč ten krám zachvíli v paříži ani nenakopneš

---

podporujeme Greenpeace Deutschland a Písek fpřefodovce ;))
*TESLA Model 3 má už konečně od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin
3.liga AUTSAJDŘI : Tomáš
5.kolona ROPÁCI : runner42

Obrázek uživatele Marek_

No co asi tak diesel v roce 2019 dělá? No... jezdí a slouží svému majiteli. Představ si, že má stejnou funkci jako v roce 1980, třeba :-)

Pokud v Paříži hrozí zákaz dieselů, tak asi je logické, že ten, kdo žije v Paříži, si dieselový P208 asi nekoupí, že? Ale svět není jenom Paříž, že Františku? :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Takže kolik to vlastně stojí ta 208e?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Cena elektromobilu Peugeot e-208 začíná v Německu na €30 450.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Anonym123

ako kedy, ako komu, ako kde.
f500e je horší iba v tom, že nerealizovali DC nabíjanie. inak za cca 100 USD na dva roky je niekde inde ako 200€ + akontácia 2k€.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol