Peugeot představuje další hybrid 508 Hybrid4

Technologie dieselhybridního pohonu HYbrid4 se nyní objevuje v nabídce značky Peugeot již u třetího modelu. Po crossoveru a kombi typu allroad se funkce plně hybridního dieselu nabízejí i u sedanu. Peugeot 508 HYbrid4 představuje ve svém segmentu dosud nevídanou nabídku díky vysokému výkonu a nízkým emisím oxidu uhličitého – pouhých 95 g/km.

Po modelech Peugeot 3008 Hybrid4 a Peugeot 508 RXH je Peugoet 508 Hybrid4 už třetím hybridním vozem Peugeot na trhu
foto: Peugeot

Značka Peugeot je průkopníkem technologie „Full Hybrid Diesel“. Tato na trhu dosud nepřekonaná technologie byla vyvinuta tak, aby byla přizpůsobitelná jakékoliv platformě. Nyní se dostává i do sedanu 508. Peugeot HYbrid4 tak získává třetí rozměr.

Moderní pohon, vycházející ze spojení dieselového motoru 2.0 l HDi o výkonu 120 kW (163 k) a elektromotoru o výkonu 27 kW (37 k) získává nové příznivce a podíly na trhu, zejména v oblasti BtoB nebo v zemích, kde výše emisí CO2 podléhá vysokému zdanění.

Tato technologická novinka přinesla vynikající výsledky z hlediska výkonů i spotřeby paliva:

maximální výkon 147 kW (200 k)
pohon všech 4 kol
4 režimy řízení, z toho 1 plně elektrický
emise 95 g CO2 / km a kombinovaná spotřeba 3,6 l / 100 km

Nový model si pochopitelně zachoval všechny vlastnosti, které se setkaly s úspěchem u modelové řady 508. Verzi HYbrid4 charakterizuje monogram, diskrétně zasazený do přední masky chladiče.

Vůz si zachovává si čistý, elegantní a dynamický vzhled. Vysokou úroveň zpracování, která je charakteristická pro celou řadu 508, podtrhuje i ovladač umožňující zvolit jeden ze 4 režimů řízení (Auto, ZEV = nulové emise, Sport, 4WD), jenž je zabudován do středové konzoly.

Zavazadlový prostor s objemem 355 l (VDA 210) si zachovává praktičnost, zejména díky pravoúhlému tvaru. Zadní lavice je dělená v poměru 2/3 – 1/3 a pokud se využije celý prostor ve 2. řadě, může kapacita zavazadlového prostoru dosáhnout téměř 1 400 litrů.

A konečně uznávané dynamické kvality modelu 508 se zde znásobují díky technologii HYbrid4, která nabízí 4 různé režimy řízení a dokonale využívá know-how značky z hlediska nápravového systému (přední náprava pseudo McPherson, zadní víceramenná náprava).

Vůz 508 HYbrid4 se vyrábí ve francouzském městě Rennes a jeho prodej začne v Evropě v červnu. V České republice bude vůz uveden v září. Příjem objednávek začal předem v Nizozemsku, a do poloviny června 2012 jich bylo podáno již téměř 1600.

tisková zpráva

Napsat komentář