Peugeot představil elektrickou koloběžku e-Kick

redakce - 30 Květen 2016

Společnosti Peugeot a Micro společně vyvinuly koloběžku s elektromotorem pojmenovanou e-Kick. Novinka byla odhalena 23. května společně s novým SUV Peugeot 3008.auto elektrická koloběžka elektrokoloběžka eKick Peugeot

Koloběžka e-Kick je určena pro zákazníky, kteří hledají doplňková řešení mobility ke svému vozu.
foto: Peugeot

Peugeot a Micro zahájí prodej elekrokoloběžky eKick v posledním čtvrtletí roku 2016. Pro značku Peugeot byla mobilita vždy v centru zájmu: jde o jednu z mála značek na světě, které vedle škály osobních a užitkových vozidel nabízí i jízdní kola a skútry se dvěma či třemi koly.

Společnost Micro, která je mezinárodní referencí ve světě koloběžek, nabízí již 20 let řešení mobility. Výsledkem jejich spolupráce je koloběžka e-Kick s elektromotorem, která nabízí aktivní, plynulé a snadné používání a umožňuje optimalizovat cestování ve městě.

Kompaktní e-Kick vážící pouhých 8,5 kg nabízí výrazné inovace. Například:

zařízení zajišťující elektropohon „Motion Control“, které vyvinula společnost Micro. Tento systém, který je zabudovaný do platformy (lithium-iontová baterie) a k  zadnímu kolu (motor), optimalizuje elektropohon podle požadavků uživatele a nabízí dojezd 12 km. Dosahuje rychlosti až 25 km/hod a pro větší bezpečnost používá vedle klasické brzdy i motorovou brzdu, která dobíjí baterii.

ramenová řídítka jsou dílem designérského centra Peugeot Design Lab a představují spojení krásy s praktičností. Jejich mechanismus umožňuje koloběžku během několika vteřin snadno složit a přepravovat ji za pomoci jednoho kola, takže není nutné ji nosit v ruce.

Díky dokovací stanici je možné uložit koloběžku e-Kick do zavazadlového prostoru nového SUV Peugeot 3008, kde se současně při jízdě vozu nabíjí její baterie. Mimo vůz je možné baterii dobít během přibližně jedné hodiny přes klasickou elektrickou zásuvku.

„Koloběžka e-Kick je multimodální předmět s třemi možnými způsoby využití: jízda, transport a uložení. Dvě řídítka používaná při jízdě se složí a vytvoří jednu rukojeť pro přepravu koloběžky na jednom kole, která tak zabírá minimální prostor při cestování veřejnou dopravou,“ vysvětlil Cathal Loughnane, vedoucí představitel centra Peugeot Design Lab.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

konečne niečo ine ako iba TESLA

Obrázek uživatele Radovan

Nějak jsem nepochopil zda je SUV Peugeot 3008 jako bonus při koupi koloběžky nebo naopak :-)
Jinak akce 2 Peugeoty za cenu jednoho už tu byla. K autu jste dostali skútr nebo kolo.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

co sa babe chcelo to sa babe prisnilo: youtu.be/MqYHzMZWR_M
40 az 60 km radius podla pouzitej baterie
cena 600 Eur

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavé do města jako pohodlnější přibližovadlo, proč ne že.. Spíš by mne ale zajímala cena, pokud to pujde samostatně koupit a ne jen s autem. Snad to nebude stát jako půl auta :)

ta bez loga Peugeot od firmy co to vyrabi je za $999 , tedy totalne prestrelena cena, e-kolobezky s podobnejma parametrama stojej tretinu tehle, a to pocitamz e si Peugeot taky neco navic nakostuje za to logo


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrole-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.