Peugeot otevřel novou továrnu v čínském městě Čheng-tu

redakce - 08 Září 2016

Továrna Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) otevřená v rámci strategického plánu ziskového růstu Push to Pass, který do roku 2021 počítá s uvedením 20 nových vozů na čínský trh a na trhy jihovýchodní Asie.auto továrna PSA

Tato čtvrtá továrna DPCA bude na platformě EMP2 skupiny PSA vyrábět vozy značek Dongfeng Peugeot, Dongfeng Citroën a Dongfeng Fengshen. Bude se jednat zejména o vozy segmentu SUV.
foto: PSA

Podnik DPCA dnes v rámci realizace plánu Push to Pass a za účelem podpory cíle prodat v roce 2018 v Číně a v jihovýchodní Asii 1 milion vozů otevřel v Čcheng-tu svůj čtvrtý montážní závod v Číně.

Do roku 2021 chce skupina PSA v jihovýchodní Asii uvést na trh 20 nových produktů, včetně tří plug-in hybridů a dvou elektromobilů.

Jako první se v nové továrně bude vyrábět nové SUV Peugeot 4008, jehož uvedení na čínský trh je naplánováno na listopad 2016. Segment SUV zaznamenal v roce 2015 nárůst o 53 % a v prvním pololetí 2016 dál rychle rostl, a to o 44 %. V současné době představuje 38,8 % čínského trhu.

Čínský automobilový trh nabízí jako celek obrovský potenciál, v současné době zde připadá 75 aut na 1000 obyvatel. Čínská střední třída v nedávné době předstihla Spojené státy a obsadila první místo na světě, zahrnuje dnes 110 milionů osob. Tento údaj by se měl do 10 let zdvojnásobit na 220 milionů.

Podnik DPCA využil při výstavbě továrny osvědčené postupy skupin PSA a Dongfeng Motor (DFM) a během 2 let vybudoval továrnu splňující nejnáročnější kritéria, a získal tak výrobní zařízení na špičkové světové úrovni: flexibilní výrobu umožňující úzkou spolupráci s dodavateli a přitom dodržující nejpřísnější ekologické požadavky.

Výrobní základnu DPCA nyní vedle továrny CAPSA v Šen-čenu, která vyrábí modely DS, tvoří čtyři montážní závody: tři ve Wu-chanu v provincii Chu-pej a jeden ve městě Čcheng-tu v provincii S'-čchuan.

Skupiny PSA a DFM se s touto novou továrnou a novým střednědobým plánem „5A+“, který byl představen 11. května, zavazují k posílení svého strategického partnerství s cílem uspokojit potřeby čínského trhu.

Oba partneři hodlají rovněž zlepšit finanční výkonnost společného podniku. Stanovili si proto tyto tři cíle:

• Dosáhnout výrazného zvýšení spokojenosti zákazníků s produkty a službami. Zařadit se tak do roku 2018 mezi tři nejlepší firmy v tomto odvětví a do roku 2020 obsadit první místo;
• Dosáhnout do roku 2020 příjmů přesahujících 100 miliard RMB;
• Dosáhnout do roku 2020 ziskového a udržitelného růstu podpořeného zvýšením produktivity o 30 %.

Carlos Tavares, předseda představenstva skupiny PSA, během slavnostního otevření uvedl: „Tento nový závod nám pomůže rozšířit naši nabídku vozů v rychle rostoucím segmentu SUV a uspokojit potřeby našich čínských zákazníků. Jde o důležitý krok nutný pro realizaci našeho plánu Push to Pass a pro dosažení cíle uvést do roku 2021 na čínský trh 20 nových modelů a do roku 2018 prodat v tomto regionu více než milion automobilů.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

No vida, tak kluci a holky čínský se do 4 let možná dostanou i ke třem plug-in hybridům a dvou elektromobilům Peugeot. Ovšem mezitím se zde bude chrlit 15 typů nafťáků a benzíňáků. Holt jak si kdo ustele, tak si lehne.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanice-SalonProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUS

Newsletter