Nový Peugeot 208 1.6 BlueHDi vytvořil rekord spotřeby a vzdálenosti ujeté na jednu nádrž. Na ujetí vzdálenosti 2152 km vozu Peugeot 208 stačilo jen 43 l nafty, což znamená průměrnou spotřebu pouze 2,0 l/100 km.
foto: Peugeot
Rekordního výkonu bylo dosaženo na konci dubna na zkušebním okruhu Peugeot v Belchamp ve Francii pod dohledem francouzské zkušebny UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle).
Sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDi 100 k S&S a manuální pětistupňovou převodovkou ujel během 38 hodin 2152 kilometrů a spotřeboval jen 43 litrů paliva.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Ženeva 2015: nový Peugeot 208 má spotřebu 3 l/100 km
V rámci sériově vyráběných vozů tak nový Peugeot 208 vytvořil absolutní rekord ve spotřebě na dlouhou vzdálenost. Pro dosažení tohoto výsledku se během testu za volantem střídalo několik řidičů po 3–4 hodinách.
Testovaný Peugeot 208 byl ve verzi označené jako „Velmi nízká spotřeba“. Tato verze bude zanedlouho k dispozici v prodejní síti Peugeot. S homologovanou průměrnou spotřebou ve smíšeném režimu 3,0 l/100 km a emisemi 79 g CO2/km je tento model světovým měřítkem v rámci sériových vozů se spalovacím motorem.
Pro tuto verzi je charakteristický aerodynamický zadní spojler a pneumatiky Michelin Energy Saver + s ultra nízkým valivým odporem. Technologie BlueHDI, která exkluzivním způsobem spojuje SCR (selektivní katalytická redukce) a filtr pevných částic s aditivem, opět dokazuje, že jde o nejúčinnější a nejvýkonnější systém pro odstraňování škodlivin u naftových motorů.
Nový Peugeot 208, který bude od června v prodeji na evropském trhu, nabízí řadu výjimečně úsporných a výkonných benzínových a dieselových motorů. Z hlediska emisí CO2 vykazují benzínové motory mimořádně nízké emise od 97 g CO2 / km, zatímco u naftových motorů je kompletní řada BlueHDi pod hranicí 95 g CO2/ km.
Toto auto vlastnim, sice s
Toto auto vlastnim, sice s motorem 1,4 HDI a dlouhodoba spotreba je 4,1 l/100km, jezdim 40% mesto 60% dalnice a okresky …
To se nebojíte tu psát o
To se nebojíte tu psát o dieselu? Někteří místní diskutující by chtěli všechny majitele dieselu pověsit 🙂
Jinak výsledek je to pěkný, problém je, že většina z lidí, co si to koupí jsou polovodiči s volšovýma nohama, co s tím budou jezdit za 6.
S mojou benzinovou V6 IS250,
S mojou benzinovou V6 IS250, pri ustalenej rychlosti na rovinke, zapnuty tempomat za 5,5l/100km. A ani tam nemusim mat motor z hracky.
Na okruhu se to dělá
Na okruhu se to dělá spotřeba při necelých 60km/h. Ať to udělají v běžném provozu a pak dají vědět. U Octavie taky píšou kombinovaně 4,5l/100km, ale na tuto hranici se dostanu jen na okresce stabilní jízdou do 100km/h. Tak pokud bude mít certifikovanou spotřebu 3,0 na sto, tak reálně to bude min. 4,0-5,5l. Město pro které bude takovýto „prcek“ primárně určen přes 5 určitě.
Zdá se to jenom mě, nebo
Zdá se to jenom mě, nebo je to velmi kostrbatý překlad reklamního článku automobilky? 😀
Nezdá, bohužel takovejhle
Nezdá, bohužel takovejhle amaterrizmus tady na hybridu není vyjímkou = článek zplácanej z oficiální tiskový zprávy, no fuj.