Peugeot 208 BlueHDi ujel 2152 km na jednu nádrž, spotřeba 2,0 l/100 km

redakce - 05 Květen 2015

Nový Peugeot 208 1.6 BlueHDi vytvořil rekord spotřeby a vzdálenosti ujeté na jednu nádrž. Na ujetí vzdálenosti 2152 km vozu Peugeot 208 stačilo jen 43 l nafty, což znamená průměrnou spotřebu pouze 2,0 l/100 km.auto Peugeot 208 rekord

Peugeot významně a rychle snižuje emise CO2 u všech svých vozů. Díky urychlenému rozšíření benzínových tříválcových motorů PureTech a dieselových motorů BlueHDi, novým benzínovým motorům 1.6 THP a převodovkám EAT6 nyní patří 20 vozů Peugeot mezi nejúspornější vozy ve své výkonové třídě z hlediska emisí CO2 (5 motorů PureTech, 3 motory 1.6 THP a 12 motorů BlueHDi).
foto: Peugeot

Rekordního výkonu bylo dosaženo na konci dubna na zkušebním okruhu Peugeot v Belchamp ve Francii pod dohledem francouzské zkušebny UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle).

Sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDi 100 k S&S a manuální pětistupňovou převodovkou ujel během 38 hodin 2152 kilometrů a spotřeboval jen 43 litrů paliva.

V rámci sériově vyráběných vozů tak nový Peugeot 208 vytvořil absolutní rekord ve spotřebě na dlouhou vzdálenost. Pro dosažení tohoto výsledku se během testu za volantem střídalo několik řidičů po 3–4 hodinách.

Testovaný Peugeot 208 byl ve verzi označené jako „Velmi nízká spotřeba“. Tato verze bude zanedlouho k dispozici v prodejní síti Peugeot. S homologovanou průměrnou spotřebou ve smíšeném režimu 3,0 l/100 km a emisemi 79 g CO2/km je tento model světovým měřítkem v rámci sériových vozů se spalovacím motorem.

Pro tuto verzi je charakteristický aerodynamický zadní spojler a pneumatiky Michelin Energy Saver + s ultra nízkým valivým odporem. Technologie BlueHDI, která exkluzivním způsobem spojuje SCR (selektivní katalytická redukce) a filtr pevných částic s aditivem, opět dokazuje, že jde o nejúčinnější a nejvýkonnější systém pro odstraňování škodlivin u naftových motorů.

Nový Peugeot 208, který bude od června v prodeji na evropském trhu, nabízí řadu výjimečně úsporných a výkonných benzínových a dieselových motorů. Z hlediska emisí CO2 vykazují benzínové motory mimořádně nízké emise od 97 g CO2 / km, zatímco u naftových motorů je kompletní řada BlueHDi pod hranicí 95 g CO2/ km.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toto auto vlastnim, sice s motorem 1,4 HDI a dlouhodoba spotreba je 4,1 l/100km, jezdim 40% mesto 60% dalnice a okresky ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se nebojíte tu psát o dieselu? Někteří místní diskutující by chtěli všechny majitele dieselu pověsit :-)
Jinak výsledek je to pěkný, problém je, že většina z lidí, co si to koupí jsou polovodiči s volšovýma nohama, co s tím budou jezdit za 6.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S mojou benzinovou V6 IS250, pri ustalenej rychlosti na rovinke, zapnuty tempomat za 5,5l/100km. A ani tam nemusim mat motor z hracky.

Na okruhu se to dělá spotřeba při necelých 60km/h. Ať to udělají v běžném provozu a pak dají vědět. U Octavie taky píšou kombinovaně 4,5l/100km, ale na tuto hranici se dostanu jen na okresce stabilní jízdou do 100km/h. Tak pokud bude mít certifikovanou spotřebu 3,0 na sto, tak reálně to bude min. 4,0-5,5l. Město pro které bude takovýto "prcek" primárně určen přes 5 určitě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdá se to jenom mě, nebo je to velmi kostrbatý překlad reklamního článku automobilky? :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nezdá, bohužel takovejhle amaterrizmus tady na hybridu není vyjímkou = článek zplácanej z oficiální tiskový zprávy, no fuj.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Groupe-Salon

Newsletter