Panasonic zvýší výrobu li-ion baterií pro automobilový průmysl

Jan Horčík - 17 Říjen 2017

Poptávka po lithium-iontových bateriích stále roste, a tak Panasonic zvyšuje doma v Japonsku výrobu.auto Panasonic lithium-iontová baterie

Lithium-iontová baterie Panasonic
foto: Panasonic

Stoupající prodeje elektromobilů a plug-in hybridů s sebou nesou poptávku po rostoucím množství baterií. Těch je spíše nedostatek, a tak není divu, že kde kdo dnes plánuje stavbu továren na baterie.

Panasonic, vedle LG Chem dnes jeden z největších výrobců baterií, má štěstí v tom, že má k dispozici továrny, které může na výrobu baterií přeměnit. Jako je třeba ta v Himedži.

Původně se tam vyráběly LCD displeje, nyní se tam budou vyrábět prismatické bateriové články. Vedle domácího Japonska má Panasonic továrny také v Číně a USA (gigatovárna Tesla).

Zatím není jasné, kdo bude hlavním odběratelem nově vyráběných článků. Magazín InsideEVs spekuluje, že by to mohla být Toyota díky úspěchu nového plug-in hybridu Toyota Prius PHV/Prime.

V továrně Himedži bude instalována nová vertikálně integrovaná výrobní linka na prismatické bateriové články (výroba článku od smíchání jednotlivých složek po hotový článek). Výroba má začít příští rok. Výroba LCD displejů zůstane zachována.

Zpět na HybridPřidat komentář

OT: Jaguar-Land Rover uz stavia v Nitre aj svoju baterkaren.

Zaroven tam maju vyrabat aj svoje EV.

---

4000 km s Ioniq Electric

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

HE3DA?
To je přece úchvatný projekt slavného českého vynálezce.
Byl oceněn stříbrnou pamětní medailní senátu:

he3da.cz/single-post/2017/10/01/Sen%C3%A1t-ud%C4%9Bloval-st%C5%99%C3%ADbrn%C3%A9-pam%C4%9Btn%C3%AD-medaile-Ocenil-i-Jana-Proch%C3%A1zku-%C5%99editele-firmy-specializuj%C3%ADc%C3%AD-se-na-v%C3%BDvoj-revolu%C4%8Dn%C3%AD-lithiov%C3%A9-baterie

Ano, medailistka v běhu na lyžích, historik, amerikanista, předseda Klubu českých turistů, tajně vysvěcený kněz a jezuita, bývalý partyzán, válečný veterán — Procházka je v dobré a pro svět přínosné společnosti.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

static.wixstatic.com/media/b38ea5_097901c3a07c46b583b2e89039063418~mv2.jpg/v1/fill/w_560,h_838,al_c,lg_1,q_85/b38ea5_097901c3a07c46b583b2e89039063418~mv2.webp

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

odkaz nefunguje ;(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

áá když se ručně přidá http(s)://ww(w) tak už jo ;)

Hmm, a k čemu je to trápení se dobré?
Obrázek je z článku na který sem dal odkaz
Vložil/a prozíravý člověk (bez ověření), Út, 2017-10-17 10:48

Obrázek sám o sobě je nicneříkající a dle mne zbytečný.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nj musíš myslet ve vyšší dimenzi, s třetí přesmyčkou abys věděl :) Ale já ti to povím: Pro další čtenáře co přijdou dnes nebo za 2 roky převážně blbce a dízlfanatiky sotva s výučákem z auto.cz by mohl být tůze přéééétěžký úklol vložit tam do toho tvýho odkazu kerej díky blbosti he3dy automaticky nefachá ty kouzelný předpísmenka http(s)://ww(w) a úúúúúž vůůůbec by debily nemuselo napadnout odmazat (kvůli hybridu) ty pitomí závorky co tam samozřejmě nesmějí být ;) A proto jsem pro jistotu vložil do diskuze ještě jeden odkaz na obrázek kerej je z jinýho serveru kde automatický doplnování domén civilizovaně funguje a kde se nic doplnovat nemusí :) A obrázek to je výstižnej víc než dost dle gusta každého soudruha ;)

Pane cipísku, už vícekrát jsem si všiml že vaše příspěvky jsou z nějaké "vyšší (jiné) dimenze", běžným lidem nedostupné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ale klidně mě můžes tykat, jsme přeci jedna rodina :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: HE3DA - by me zajimalo, co z toho fakt vyleze. ;o) Oni fakt uz stavi tovarnu. Bud pak budou vyrabet klasicke baterie srovnatelnych parametru s konkurenci, ANEBO fakt nekdo prelstil fyzikalni zakony, ma to fakt patentovany a baterie budou revoluci ne jen evoluci. Nevite o nekom, kdo by mel jejich baterie na testovani. Vsude v propagaci se totiz pise, ze je jiz vyrabi a je mozne si je poridit na interni testovani. Grafy, videa, propagacni materialy, ... jsou porad jen nejakou simulaci vlastnika HE3DA. Jestli fakt staci pripichnout baterii k FVE panelu bez elektroniky a ono se to nejak samo ridi, tak kloboucek. ;o) Pri prichodu ruznych patentovanych novinek, take nejdrive nikdo neveril, ze to muze fungovat. Ale tohle mi zatim prijde fakt moc. ;o)

HE3DA skonci stejne jako H-System.

Obrázek uživatele Josef

Připíchnout baterii přímo na FVE panel není žádný problém. Ideální je je sladit tak, aby pracovní napětí FVE panelu bylo jenom o málo vyšší než napětí baterií a srovnalo se při nabitých bateriích. Pak to bude fungovat docela dost dobře. Přijdete sice asi o 30–50% energie ve srovnání se systémem s regulátorem, ale fungovat to bude.

Vaporware.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tj víš kolik je potřeba v ČEZku vyměnit olověných autobaterií za lehčí HE3DA ??

youtube.com/watch?v=4dqa8R8kPAI

5 MEGA popelnic !! :))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC Group
185.66.36.26