Mazda3 se Stop&Start systémem v prodeji

V , ale také v se začala prodávat nová Mazda3 (v Japonsku Mazda Axela) se systémem . V nabíce jsou modely s benzinovými motory o zdvihovém objemu od 1.6l do 2.2l, v ČR je k dostání také 2.2l . Kombinovaná spotřeba se pohybuje od 4,5 l/100 km (1.6l motor) do 9,6 l/100 km u verze s 2.3l motorem. Významný podíl na relativně nízké hodnotě spotřeby má právě tecnologie Stop&Start, kterou nazývá „i-stop“. Cena základního modelu1,6 MZR začíná na 399 900 Kč, nejdražší verze Mazda3 2.3 MZR DISI stojí 694 000 Kč. Dostupnou výbavou je například šest airbagů, xenonové světlomety a monitorování tlaku v pneumatikách.

galerie: Mazda3

Mazda3 Mazda3 Mazda3

mazda

3 Comments on “Mazda3 se Stop&Start systémem v prodeji”

  1. Autor zase neví, co píše.
    Autor zase neví, co píše. Mazda3 nemá v motoru 1.6 systém i-stop, takovým systémem disponuje až 2.0MZR, který se zatím ještě u nás fyzicky neprodává – sice začně, ale ještě není fyzicky dostupný. Dieselový motor 2.2 MZ-CD navíc nedisponuje systémem i-stop. Nechápu tak, jak může autor napsat, že na snížení spotřeby se pozitivně podepsal i systém i-stop (tedy podle něj Stop&Go). A také nechápu, proč propaguje nový nesmyslný web http://www.mazda-3.cz, když existují klubové stránky http://www.mazda3.cz

      1. V pořádku, nemáte zač.
        V pořádku, nemáte zač. Pokud jste ale čerpal ze zdrojů, jaké uvádíte, pak by podle mého názoru bylo vhodné alespoň uvést zdroj přímo pod článkem, tím byste se částečně vyvinil. Ale jak se říká, neznalost neomlouvá, příště si to alespoň lépe prověříte. Jinak se omlouvám, že jsem byl tak tvrdý, ale vážně mě to nadzdvihlo. Čekal jsem, že se alespoň okrajově zmíníte i o rozdílech ve fungování i-stop oproti ostatním systémům jiných automobilek nebo alespoň zavadíte o podstatu fungování, protože i-stop není tak primitivní, jak to má třeba cee’d s ISG. Opravdu to za tu zmínku stálo. Zatím jsem nalezl jen něco málo obecností a ještě zavádějících nebo nepřesných. Škoda, třeba přístě. Mějte se.

Napsat komentář