Volkswagen představuje ve světové premiéře nový model Arteon. Nově i v karosářské verzi Shooting Brake spolu s verzí R a plug-in hybridem.
Jedna modelová řada, dvě varianty. Volkswagen představuje ve světové premiéře nový model Arteon a současně prezentuje i druhou karosářskou verzi – nový Arteon Shooting Brake. Jedná se přitom o zcela novou interpretaci konceptu kombi Variant.
Arteon eHybrid
Všechny nové plody technického vývoje nalézají uplatnění u obou karosářských verzí. Mezi technické novinky patří také plug-in hybridní pohon, nabízený pro Arteon poprvé.
Dojezd v režimu výhradně elektrického pohonu je u této verze 55 km, takže mnozí řidiči modelů Arteon eHybrid a Arteon Shooting Brake eHybrid1 budou překonávat své obvyklé vzdálenosti v každodenním provozu s nulovými lokálními emisemi.
Arteon v obou verzích jako sedan se splývavou zádí nebo Shooting Brake patří mezi první modely svého druhu, které budou ve vyšší střední třídě k dispozici jako plug-in hybridy.
Za zadními sedadly modelu Arteon Shooting Brake je k dispozici objem zavazadlového prostoru 565 litrů (sedan se splývavou zádí: 563 litrů), pokud se zavazadla naloží jen do výšky opěradel zadních sedadel a krytu zavazadlového prostoru.
Při využití délky interiéru až k opěradlům předních sedadel vzroste objem zavazadlového prostoru na 1632 litrů (sedan se splývavou zádí: 1557 litrů). Ložná plocha má v obou případech maximální délku 2,09 m (až k předním sedadlům).
Spektrum technických novinek zahrnuje kromě oblasti pohonu také další asistenční systémy IQ.DRIVE. Novinkou v této modelové řadě je na přání dodávaný „Travel Assist“. Systém umožňuje částečně automatizovanou jízdu v rozsahu rychlostí od 0 km/h do 210 km/h (v rámci systémových limitů).
„Travel Assist“ znatelně zvyšuje komfort zejména při popojíždění v dopravních kolonách ve městě nebo při průjezdu staveništěm. Součástí asistenta „Travel Assist“ je adaptivní tempomat „ACC“ s předvídavou regulací rychlosti jízdy.
foto: Volkswagen
Automatické udržování bezpečného odstupu reaguje přiměřenou úpravou rychlosti jízdy na omezení rychlosti jízdy, hranice obcí, zatáčky, kruhové objezdy a křižovatky. Mezi funkce systému „Travel Assist“ patří rovněž asistent pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist“ s udržováním vozidla uprostřed jízdního pruhu a asistent pro nouzové brzdění „Front Assist“ s rozpoznáváním chodců.
Zdokonalena byla zadní kamera „Rear View“ (výbava na přání), která nyní poskytuje navíc mimo jiné „Cornerview“ (rozšíření obrazu z kamery na displeji informačního a zábavního systému z 90 stupňů na širokoúhlé snímání v rozsahu 170 stupňů) a speciální „náhled na přívěs“ (shora na oj pro snadnější připojení přívěsu).
VW Arteon to se ještě vyrábí? Kdyby ho neměl jeden ze
VW Arteon to se ještě vyrábí? Kdyby ho neměl jeden ze sousedů, tak bych ho neviděl víckrát než jednou za 5 let.
To vase zapati je nejake divne. 0,28 BTC je ca. 2316 EUR. To
To vase zapati je nejake divne. 0,28 BTC je ca. 2316 EUR. To ma jen 80 milionu lidi majetek >=2316 EUR?
Ve světě BTC, kde nikdy nebude více než 21milionů
Ve světě BTC, kde nikdy nebude více než 21milionů mincí….
https://youtu.be/TFkNLPvVZYQ
off
Ford je 155 miliard $ v mínusu.
off
Ford je 155 miliard $ v mínusu. Zbankrotuje?
https://youtu.be/mJFuNmEnpzw
Ono je to 53 miliard USD aktuální dluh (což je už více
Ono je to 53 miliard USD aktuální dluh (což je už více než tržní hodnota firmy) a 115 miliard dlouhodobé závazky. Ford už krachuje asi 13 let, tedy déle než Tesla 🙂
Ford nekrachne, toho ve Washingtonu podržej tučným
Ford nekrachne, toho ve Washingtonu podržej tučným polštářem jako podrželi GM.
Dluh vetsi nez hodnota firmy neni nic divneho ne?
Dluh vetsi nez hodnota firmy neni nic divneho ne?
No to je dost divný, protože když je firma kótována na
No to je dost divný, protože když je firma kótována na burze, pak to je hodně vypovídající, protože většinou je to obráceně. Ve světle obchodních výsledků firmy je to celkem tragické. Firma v Q1 2019 vydělala pouze 148 milionů dolarů oproti stejnému období 2018, kde to bylo 1,1 mld. USD a v Q2 2019 to nebylo o mnoho lepší a konec roku ztráta 1.7 mld. USD. Letošní výsledky jsou úplně tragické. Jestliže firma má tržby (opakuji tržby) výrazně nižší než dluhy, pak je to opravdu na pováženou, běžně by to bylo okamžitě na insolvenci. Dovedete si představit že Alza by měla s 30 mld. obratem celkový dluh 90 mld.? Takhle blbě na tom není ani Agrofert 🙂 a ten je na tom hodně blbě.
No jasne, kdyz ma firma trzby podstatne mensi nez dluhy, tak
No jasne, kdyz ma firma trzby podstatne mensi nez dluhy, tak je to na povazenou (pokud nejde o nejaky rychle rostouci startup, kde je to opet normalni), ale o trzbach jsem nerekl ani slovo…
Naopak dluhy vetsi nez trzni kapitalizace firmy neni nic proti nicemu…
Vem si treba kdyby CEZ sel stave nove jaderky – trzni kapitalizace (hodnota firmy na burze) je pod 300 miliard, kdyby stavel 2 bloky na uver, tak jen ten uver na jednu elektrarnu je vetsi nez trzni hodnota cele firmy….
To je v pořádku, však taky úvěr bez ručení státu
To je v pořádku, však taky úvěr bez ručení státu nedostane, kdyby měl tržní kapitalizaci 3 biliony, tak je to něco jiného. U nás se sledují tržby a míra zadlužení, max 70% vůči vlastnímu jmění, který má ČEZ 240 miliard, takže dostane odhadem celkem tak 200 mld. půjčku a za to postaví tak stavbu bez technologií 🙂
Nebudte tak pesimisticky, vzdyt odhady jsou 160 mld a co
Nebudte tak pesimisticky, vzdyt odhady jsou 160 mld a co sleduji diskuzi na Oenergetice.cz, tak zastanci jadra s ni pocitaji jako finalni cenou. Nebo se tu najde zastance JE< ktery rekne vyrazne (aspon o 30 %) vyssi cenu? 🙂
No já jsem četl odhady tedy opravdu reálné (jak to známe
No já jsem četl odhady tedy opravdu reálné (jak to známe z dob minulých) a mělo by to dosáhnout až 500 miliard Kč. Jednak samotná stavba 400 miliard (100 miliard se počítá, že se ukradne) a 100 miliard bude rozloženo do služeb a úložiště na ukládání vyhořelého paliva.
Jen 2 bloky VVER1200 (Ostrovec nebo Rooppur) stály cca 10 miliard EUR bez dalších věcí. Mimochodem tam spočítali, že se to nedá zaplatit ani za 60 let provozu, tedy není to investice ale jen nutně vyhozené peníze bez návratnosti.
A kdyz je to pouhe vyhozeni penez bez navratnosti, je to pak
A kdyz je to pouhe vyhozeni penez bez navratnosti, je to pak nutne?
Jinak tu cstku jsem tu hodne od oka odhadoval pred rokem taky. Zajimalo by me, jake budou zaruky, aby ta cena neprerostla treba o 20 % toho odhadu.
Je to nutné abychom zavřeli uhelné elektrárny a
Je to nutné abychom zavřeli uhelné elektrárny a připravili se na elektromobolita na příští desítky let.
Opravdu? S takovou bychom meli presunout do CR vyrobu uplne
Opravdu? S takovou bychom meli presunout do CR vyrobu uplne vseho, abychom se pripravili na poptsavku na pristi desitky let?
1) cozpak nemohou ceske podniky stavet elektrarny mimo uzemi CR?
2) cozpak nemohou ceske spolecnosti a domacnosti (zprostredkovane) nakupovat zahranicni elektrinu?
Navrhuju začít s pěstováním banánu a chovem tuňáků 🙂
Navrhuju začít s pěstováním banánu a chovem tuňáků 🙂
Zajimal by me nazor naseho neomylneho odbornika pres bankroty
Zajimal by me nazor naseho neomylneho odbornika pres bankroty a na analyzy ekonomickych vysledku, jak vidi budoucnost tohoto vyrobce aut. 🙂