V polovině minulého roku představila Tesla upgrade Roadster 3.0. Svůj malý sporťáček tak povýšila na novou úroveň. Už delší dobu se ale ví, že chystá jeho úplně novou verzi.
foto: Tesla
Nový Tesla Roadster prý „posune hranice elektromobilů“, zaznělo z Tesly už v roce 2013. Dalších pár let už Elon Musk o Roadsteru jen trousil krátké zmínky.
Někteří hádají, že by se nový malý sporťák od Tesly, navazující na tradici jejich úplně prvního (malo)sériově vyráběného vozu, mohl jmenovat Model R a přijít na trh v roce 2017/2018/2019.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla propaguje elektromobily Model S v Číně
Tesla si pro výrobu Modelu 3 najala bývalého šéfa produkce Audi
Peter Bardenfleth-Hansen, šéf severských prodejů Tesly, nedávno ve Švédsku o novém Roadsteru prohlásil, že „bude vypadat jinak, bude o něco větší a rychlejší“. Čímž sice mnoho neodhalil, ale alespoň potvrdil, že projekt není u ledu.
Je velmi pravděpodobné, že podvozek pro nový Roadster už si Tesla Motors vyrobí sama. Původní Roadster totiž byla v podstatě důkladná elektrická přestavba Lotus Elise.
Tak nám to trochu kleslo
Tak nám to trochu kleslo 🙂
Tesla has 373,000 Model 3 reservations as of May 15, after 8k cancellations and 4k duplicates
https://www.youtube.com/watch
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=2g_cCKNxrdE
http://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2017-tesla-model-r/
Musíte mít Cabriolet
Musíte mít Cabriolet ?
https://www.youtube.com/watch?v=R_IhnRKiyic
https://www.youtube.com/watch?v=lK0e7oZ95aY
http://www.thecountrycaller.c
http://www.thecountrycaller.com/56159-tesla-motors-inc-tsla-colorado-buyers-can-get-up-to-12500-in-government-incentives/
Pamätá sa ešte niekto
Pamätá sa ešte niekto akú záruku dávali na batérie v roadsteri?
3-year, 36,000-mile (58,000
3-year, 36,000-mile (58,000 km) warranty
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster
„Původní Roadster totiž
„Původní Roadster totiž byla v podstatě důkladná elektrická přestavba Lotus Elise.“
sasi si od Lotusu muze poridit kdokoliv z nas a s Elisem to mas polecneho jen toliko ze to sasi z hlavni casti pouziva take 😉 o zadnou prestavbu Elise nejde a nikdy neslo, Lotus primo prodava i jen modifikovatelne hlinikove sasi + jeho nastavby, dalsi firma ktera od Lotusu kdusi takto brala je kuprikladu Renault, Opel nebo dnes Hennessey (ty berou tu nejvetsi respektive nejdesli a nejsirsi specifikaci ktera se spekulovala ze bude i v novem Espritu a pouziva se na Exige zavodni specifikace GTx) stredni kokpitovej zaklad je u vsech stejnej a ma ji tedy i Elise/Exige