Nový Renault Mégane plug-in hybrid už je v prodeji také v Česku, dojezd 50 km na elektřinu

Moderní design a kvalitnější materiály – nový Renault Megane s bohatší výbavou a multimediálním systémem Easy Link s aktualizacemi Over-The-Air je možné od srpna objednat v České republice.

Renault otevírá objednávky na nový Megane také v České republice
foto: Renault

Nový Renault Megane je vybaven optimalizovanými bezpečnostními systémy, včetně například Full LED světlometů, které jsou k dispozici již od první úrovně výbavy.

Pokročilé technologie na nejvyšší úrovni, nové asistenční systémy pro řidiče, včetně EASY PILOT – asistenta pro jízdu na dálnici a v dopravních kolonách, moderní pohonné jednotky: kromě benzínových a dieselových také nová technologie Renault E-TECH Plug-In Hybrid.

Nový Megane bude k dispozici ve čtyřech úrovních výbavy, včetně verze R.S. Line. Nový Renault Megane bude k dispozici ve verzích hatchback a kombi od srpna 2020, verze sedan pak od roku 2021.

Ceny nového Renaultu Megane začínají na 440 000 Kč za verzi se spalovacími motory a na 795 000 Kč za verzi E-TECH 160 Plug-In Hybrid. Objednávky na nový Renault Megane je možno podávat od 3. srpna 2020.

Všechna světla jsou vybavena LED technologií. Přední světla denního svícení ve tvaru písmene C ve stoprocentním LED provedení a světlomety Full LED PURE VISION jsou k dispozici ve standardním vybavení již od základní verze výbavy.

LED světlomety zajišťují o třicet procent větší dosah světelného paprsku a v kombinaci s mlhovými světly osvětlují zatáčky. Zadní světlomety, rovněž stoprocentně LED, upoutávají pozornost novými lištami s 3D efektem. Sekvenční zadní směrová světla poskytují high-tech efekt a upoutávají pohled.

Infotainment systém Easy Link je kompatibilní s Android Auto a Apple CarPlay, umožňuje personalizaci nastavení různých parametrů automobilu.

Nový Megane je vybaven nejnovějšími dostupnými technologiemi asistenčních systémů pro řidiče, které nás uvádějí do éry autonomních vozidel:

  • systém varování při nedodržení bezpečné vzdálenosti (DW)
  • systém varování před čelním nárazem (FCW)
  • systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (LDW)
  • systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)
  • systém sledování mrtvého úhlu (BSW)
  • systém rozpoznávání dopravních značek s varováním při překročení povolené rychlosti (OSP s TSR)
  • systém EASY PILOT – asistent pro jízdu na dálnici a v dopravních kolonách, sestávající ze systému pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LC) a adaptivního tempomatu s funkcí Stop&Go (ACC Stop& Go)
  • systém pro hlídání pozornosti řidiče (DAA)
  • systém autonomního nouzového brzdění s funkcí detekce chodců a cyklistů (AEBS)
  • systém upozornění na projíždějící vozidla při couvání (RCTA)

Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid

Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid
foto: Renault

Renaultu Megane s novým hybridním pohonem typu Plug-in E-TECH o výkonu 120 kW bude k dispozici ve verzi Megane Grandtour již během jeho debutu na trhu. Díky trakčnímu akumulátoru s kapacitou 9,8 kWh (400 V) nový Megane E-TECH Plug-In Hybrid disponuje dojezdem, který umožňuje v režimu stoprocentně elektrickém překonávání tras o délce až 50 km při rychlosti do 135 km/h v kombinovaném režimu (WLTP) a až 65 km v městském režimu (WLTP City).

Rozjezd auto vždy provádí v elektrickém režimu. Nový model umožňuje každodenní dojíždění bez spotřeby paliva a produkce emisí a o víkendu nebo v období dovolených se skvěle osvědčí i na delších trasách.

Díky této technologii se Megane E-TECH Plug-in Hybrid může pochlubit spotřebou paliva od 1,3 l/100 km a nízkými emisemi CO2 od 29 g/km v kombinovaném režimu (WLTP). Nový Renault Megane Grandtour E-TECH 160 Plug-In Hybrid je k dispozici ve třech úrovních výbavy: Zen, Intens a R.S. Line.

tisková zpráva

18 Comments on “Nový Renault Mégane plug-in hybrid už je v prodeji také v Česku, dojezd 50 km na elektřinu”

  1. už som zmienil i v iných diskusiách – riešim (asi)
    už som zmienil i v iných diskusiách – riešim (asi) posledné auto na desať rokov s minimom servisných/vynútených opráv. v tzv špičkovom autosalóne si nás s manželkou nevšimol personál, mali si čo povedať pri káve. písal som e-mail majiteľovi a odpoveď (večer po 18 hod) mi prišla obratom – poďakoval, vzal na vedomie, že u nich nekúpim a posťažoval si, že do personálu investujú a ako vidí, zrejme nesprávne.
    ten areál má veľkú ponuku značiek, každá má vlastnú budovu … a takýchto zamestnancov!

      1. Jo to byly sliby o aute za 35000 USD. (ano vim ze existuje na
        Jo to byly sliby o aute za 35000 USD. (ano vim ze existuje na telefonu… :-))
        Prave ze to stoji tolik tak me neprestava sokovat to mnozstvi slendrianu. Je to opravdu smutne.
        Navic ty videa delaji lidi kteri maji Teslu radi, dovedete si predstavit jak by vypadal rant kdyby tohle dorucili nekomu kdo se nechal ke koupi Tesly treba premluvit?

        1. Vtip je v tom, ze k porizeni Tesly nikdo nikoho
          Vtip je v tom, ze k porizeni Tesly nikdo nikoho nepremlouva.
          Kazdy kdo si ji kupuje si ji kupuje proto, ze se pro ni rozhodl na zaklade informaci, ktere o ni nasbiral, a to vcetne tech informaci o problemech, ktere se o Teslach siri mnohem ochotneji nez o kterekoli jine automobilce…

          1. Prave proto jsem pouzil sluvko kdyby :-). Me to spis strasne
            Prave proto jsem pouzil sluvko kdyby :-). Me to spis strasne mrzi ze to nejsou schopni ohlidat. Protoze treba japonsky narocny zakaznik kterej kupuje Lexusy si nekoupi Teslu po shlednuti rady podobnych videi. (jen muj nazor, pruzkum trhu jsem nedelal ale spatna povest se napravuje dlouho). Jak rikam, je to velka skoda.

            1. Skoda to urcite je a da se rict, ze jedina vada.
              Na druhou

              Skoda to urcite je a da se rict, ze jedina vada.
              Na druhou stranu kdyby nebylo ani tehle vady asi by ztratili zase vyhodu superchargeru, pro jejich totalni pretizeni…

              PS: Napada me v te souvislosti jedna myslenka. Kdyz prichazel na trh model 3, predpovidali vsichni pretizene az kolabujici servisy a uprimne i ja se toho trochu bal s ohledem na objednaci lhuty, ktere byli i pred trojkou kolem dvou tydnu a v servisech mumraj.
              Ve skutecnosti za posledni cca rok kdykoli objednavam servis mam termin nejpozdeji do tydne a v servisu panuje oproti drivejsku klid.
              Pri poslednich dvou objednavkach mi to dokonce nabidlo terminy jiz na druhy den, a nasledne pak v kazdem dalsim dni nejake casy.
              Tak nejak nevim. Nechci to urcite zlehcovat, ale ptam se “Ve kterem servisu jsou vsechny ty zmrvene trojky? Kolik procent z prodaneho mnozstvi ty problemy vlastne ma?”

                1. Za posledni rok to bylo loni v zari pravidelna prohlidka po
                  Za posledni rok to bylo loni v zari pravidelna prohlidka po 140tis.km, pak letos v unoru prohlidka po 160tis.km, pred dvema tydny obligatni vymena poloos, a dnes jsem byl poresit, ze mi zase za horka obcas neoteviraji prave falkonky. Pred rokem a neco mi v nich menili dve olejove vzpery, dnes mi objednali ty druhe dve (jsou tam ctyri).

                  Na zacatku dubna tomu byli tri roky, a aktualne mam najeto 171tis. km… Tak asi mam narok obcas neco resit.

                2. To určitě 🙂 Záruka do 80.000 km.
                  To určitě 🙂 Záruka do 80.000 km.

                3. Já mám s GS najeto 320 tisíc a řešil jsem jenom výměnu
                  Já mám s GS najeto 320 tisíc a řešil jsem jenom výměnu PP náboje kola, odešlo ložisko kvůli kvalitě silnic. Jinak nic a dle záznamů ani první majitel. Jediné co řešil v záruce bylo vrzání sedačky při posuvu.

                  A máte pravdu v tom, že jako majitel Lexusu bych si Teslu nekoupil, pokud je kvalita taková jaká je. To video je hrozne, ostuda. Já třeba kufr taky zavírá tlačítkem, stisknu a jdu pryč, nikdy mě nenapadlo kontrolovat jestli je zavřeno, beru to jako samozřejmost.

                4. Jenže vy máte hybrida to je defakto spalovák, kdežto
                  Jenže vy máte hybrida to je defakto spalovák, kdežto kolega má teslu elektromobil to je trochu něco jiného nová technologie. Kolik elektro vozidel má třeba v ČR tak velký nájezd ? Spočítáte je na prstech jední ruky.

                5. To má být omluva Tesly?
                  To má být omluva Tesly?

Napsat komentář