Nový Nissan Leaf už má v Japonsku televizní reklamu

Odhalení nového Nissanu Leaf se chystá na 6. září a zřejmě nedlouho poté půjde i do prodeje, minimálně doma v Japonsku. Už tam na něj vysílají reklamu.

Zkoušeli jsme si k reklamě samozřejmě zapnout automatický překlad titulků přímo v YouTube, ale výsledek je spíš komediální než cokoliv jiného – ostatně, zkuste to sami.
foto: Nissan

Ačkoliv už unikly první parametry a ceny nové verze elektromobilu Nissan Leaf a víme toho spoustu i od samotného Nissanu, na finální odhalení si ještě necelý měsíc počkáme.

Doma v Japonsku už ale Nissan zákazníky připravuje novou televizní reklamou. V ní pomyslný japonský George Clooney cosi vzletného pronáší – nejspíš se to týká nových možností autonomního řízení, na které je v krátkém klipu i záběr.

Právě možnosti autonomního parkování a samostatného řízení na dálnici budou jedním z hlavních selling-pointů nového Leafu. Kvůli integraci technologie ProPilot bylo prý jeho uvedení dokonce o několik měsíců pozdrženo.

Nissan

35 Comments on “Nový Nissan Leaf už má v Japonsku televizní reklamu”

  1. ó bóže tak tohodle sme se obávali …
    Nová hliníková

    ó bóže tak tohodle sme se obávali …

    Nová hliníková slitina by mohla usnadnit využívání vodíkových paliv

    vtm.zive.cz/bleskovky/nova-hlinikova-slitina-by-mohla-usnadnit-vyuzivani-vodikovych-paliv/sc-871-a-188921/default.aspx

  2. Mna by skor zaujimalo ci uz konecne budu mat konecne poriadny
    Mna by skor zaujimalo ci uz konecne budu mat konecne poriadny tepelny managemet baterie ako to maju ostatny (Tesla,IONIQ,i3).
    Aby sa v lete bateria zbytocne nepriehrievala a naopak v zime aby slo nabijat normalnou a rychlostou a nie 2x pomalsie ako v lete.

      1. Záleží i na jeho baterkách, zda je má Leaf úplně
        Záleží i na jeho baterkách, zda je má Leaf úplně prázdné a promrzlé, protože právě vyjíždí po dlouhém stání nebo naopak teplé, protože právě je vyjel cestou po dálnici. Ale počítejte 40 minut a víc. Z vlastní zkušenosti.

        1. no počítám prostě promrzlý LEAF z parkoviště a pojedu
          no počítám prostě promrzlý LEAF z parkoviště a pojedu na nabíječku. Tomuhle moc nerozumím „teplé, protože právě je vyjel cestou po dálnici“. Baterie se vybíjením zahřívá?? Vždyť jízdou při 0°C se podvozek-baterie právě že ještě navíc chladí? Má vůbec LEAF 1 nějakou klimatizaci baterky?? Ono není schopno palubní počítadlo baterku poslat trošku do zkratu aby se zahřála nebo tak něco???

          1. Baterie ztrácí kapacitu když jsou nejen promrzlé, ale i
            Baterie ztrácí kapacitu když jsou nejen promrzlé, ale i když je příliš horké. Leaf má právě v létě problém s chlazením baterií. Zahřátím jsem měl namysli prudké rozjíždění na 50-70km za hod a zase prudká rekuperace (mírně stisknout brzdový pedál) a tohle udělat několikrát, dokud ukazatel teploty baterie neposkočí o nějakou čárku.

            1. Jako ztrácím víru v Leafa. A to o něm uvažuji jako o
              Jako ztrácím víru v Leafa. A to o něm uvažuji jako o lepším cíli nad iOnem…
              Je pravda že kdesi tu byl odkaz porovnávající vyhřívání (a pranýřující Leafa) ale že je to až tak tragic…

              Možná zainvestuji do vyhřívací dečky a … 😀

              1. Podle mě záleží, jak to auto člověk používá, kde
                Podle mě záleží, jak to auto člověk používá, kde nabíjí apod. Naše zimy jsou poměrně mírné, chce to si auto půjčit a vyzkoušet v horších podmínkách. Leaf má výhodu, že se prodává za velmi rozumné peníze a bude jich na trhu čím dál více, jakmile začnou uživatelé upgradovat zvláště 24 kWh verze.

              2. Podle mne Leaf topí lépe než Ion, navíc má vyhřívaní
                Podle mne Leaf topí lépe než Ion, navíc má vyhřívaní všech 4 sedadel, u předních sedák i opěrka a hlavně vyhřívaný volant. Nezdá se to, ale je to hodně příjemné. Bohužel, úbytek při topení i klimatizaci je razantní, tady má na Kia Soul EV s tepelným čerpadlem co dohánět.

                1. Tu dečku jsem myslel pro ty baterky 🙂
                  Pak ještě narvat na

                  Tu dečku jsem myslel pro ty baterky 🙂
                  Pak ještě narvat na střechu a za zadní okénka další solární panely…

        1. wov tak to čumím. Načetl jsem toho hodně, ale takhle
          wov tak to čumím. Načetl jsem toho hodně, ale takhle závažná info by měla být snad i v manuálu. Takže LEAF 1 2010-2016 má mizernou klimatizaci baterky… krom toho že LEAF 1 2010-2012 má i mizernou klimatizaci interiéru ….

          +20°C LEAF 1.14 24kWh Chademo 50kW 80% 30 minut
          0°C LEAF 1.14 24kWh Chademo 50kW 20% 30 minut

          no to je mazec

  3. Mám dva rychlokurzy japonštiny a zbytek jde z videa jasně
    Mám dva rychlokurzy japonštiny a zbytek jde z videa jasně poznat- ten týpek se vrací z flámu, má nejistou chůzi a uculuje se – říká „propil jsem všechno a kdo mě teď odveze?“ Nakonec řekne, že má naštěstí ten ProPilot a že až se prospí, zapíchne své auto do řady u místa s rychlonabíječkami…

    1. Já si pustil titulky s automatickým překladem do češtiny
      Já si pustil titulky s automatickým překladem do češtiny a docela jsem se zasmál – pěknej chaos 🙂 („Tak dlouho, jak trvalé semeno Tučňáků stále chybí… 😀 ).
      Sice v tom auto-překladu není nic o tom co říkáš, ale ten překlad je takový chaos, že to může být vlastně úplně o čemkoliv 🙂

  4. Já jsem trochu počítal a přečetl pár studií a zjistil
    Já jsem trochu počítal a přečetl pár studií a zjistil jsem, že nový Nissan Leaf s 40 kWh baterií (využ. kapacita 35,8 kWh) bude mít díky váze a lepšímu cx koeficientu skutečně jen o cca 50 km delší dojezd, než současná 30 kWh verze, takže zase zpět na stromy….

    Mimochodem Tesla s 50 kWh baterií díky nižší váze na tom bude lépe, ale že by to byl nějaký zázrak, to se taky nedá předpokládat, takže Praha-Brno tam nabíjet a zpět, protože Praha-Brno-Vystrkov to nedá.

          1. Mluvili jsme o dojezdu 200km v příměstské oblasti. BMW i3
            Mluvili jsme o dojezdu 200km v příměstské oblasti. BMW i3 na dalnici to ujede mimo zimu tak ve 110km/h, (v současné době době je i při 130km/h průměr 110 km/h díky uzavírkám), Soul určitě ne, ten dá tak 100 km. Samozřejmě verze REX to dá úplně s přehledem.

            1. kdo si vás později čte tak ho leda zmátnete…
              i3 2013

              kdo si vás později čte tak ho leda zmátnete…
              i3 2013 22kWh při 110kmh 110km dá myslím říkal pepa
              i3 2016 33kWh při 110kmh kolik ???

              a ještě nezapomeťe dodat při +20°C. A ted by čtenáře krom těch plků zajmalo jak to bude při -10°C? 🙂

        1. Leaf 30kWh má údajnou spotřebu 15kWh/100km tak by těch
          Leaf 30kWh má údajnou spotřebu 15kWh/100km tak by těch 200… no skoro no 🙂

          Jak tak čtu váš podpis, koukám na mobile.de na Amperu 1.4, 2012, najeto 50k za 16.700 EUR (jenom z toho nevidím jestli to je 60kWh baterka nebo jestli nejde o jiný typ). Nebo Leafy Accenta 13.500 EUR (11k EUR za volant na špatné straně :-D), oba 2014.

          To už jsou zajímavá čísla ne ?

Napsat komentář