Nový Nissan Leaf už má v Japonsku televizní reklamu

Jan Horčík - 09 Srpen 2017

Odhalení nového Nissanu Leaf se chystá na 6. září a zřejmě nedlouho poté půjde i do prodeje, minimálně doma v Japonsku. Už tam na něj vysílají reklamu.auto nový Nissan Leaf elektromobil

Zkoušeli jsme si k reklamě samozřejmě zapnout automatický překlad titulků přímo v YouTube, ale výsledek je spíš komediální než cokoliv jiného - ostatně, zkuste to sami.
foto: Nissan

Ačkoliv už unikly první parametry a ceny nové verze elektromobilu Nissan Leaf a víme toho spoustu i od samotného Nissanu, na finální odhalení si ještě necelý měsíc počkáme.

Doma v Japonsku už ale Nissan zákazníky připravuje novou televizní reklamou. V ní pomyslný japonský George Clooney cosi vzletného pronáší - nejspíš se to týká nových možností autonomního řízení, na které je v krátkém klipu i záběr.

Právě možnosti autonomního parkování a samostatného řízení na dálnici budou jedním z hlavních selling-pointů nového Leafu. Kvůli integraci technologie ProPilot bylo prý jeho uvedení dokonce o několik měsíců pozdrženo.

Nissan
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ó bóže tak tohodle sme se obávali ...

Nová hliníková slitina by mohla usnadnit využívání vodíkových paliv

vtm.zive.cz/bleskovky/nova-hlinikova-slitina-by-mohla-usnadnit-vyuzivani-vodikovych-paliv/sc-871-a-188921/default.aspx

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aspoň by to nevysávalo kyslík ze vzduchu (jako Mirai).

Obrázek uživatele Alien5

:DDDDDDD

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nissan prodává divizi na výrobu baterií čínské firmě

tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/nissan-prodava-divizi-na-vyrobu-baterii-cinske-firme_441413.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mna by skor zaujimalo ci uz konecne budu mat konecne poriadny tepelny managemet baterie ako to maju ostatny (Tesla,IONIQ,i3).
Aby sa v lete bateria zbytocne nepriehrievala a naopak v zime aby slo nabijat normalnou a rychlostou a nie 2x pomalsie ako v lete.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je zajímavá zpráva takže LEAF 1.14 24kWh se dobíjí na 80% Chademo 50kW při 0°C jak dlouho ??

Obrázek uživatele Josef

Z osobní zkušenosti, čekali jsme se slečnou u jejího zmrzlého Leafu až se nabije aspoň na 20 % asi 30 minut. Nakonec to při 16 % vzdala a já během 20 minut s i3 nabil a vyjel.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

wov tak to čumím. Načetl jsem toho hodně, ale takhle závažná info by měla být snad i v manuálu. Takže LEAF 1 2010-2016 má mizernou klimatizaci baterky... krom toho že LEAF 1 2010-2012 má i mizernou klimatizaci interiéru ....

+20°C LEAF 1.14 24kWh Chademo 50kW 80% 30 minut
0°C LEAF 1.14 24kWh Chademo 50kW 20% 30 minut

no to je mazec

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ono to je v namuale ale napisane diplomaticky pri popise zobrazovaca teploty kde je popisana menej ako 4dieliky teploty nabijanie bude trvat dlhsie ako 30mi 5 az 7 dielikov nabijanie trva priblizne 30min

Někdo radil prudkým rozjíždění a rekuperací trochu baterky před nabíjením nahřát.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

áha už to začínám chápat, takže baterie se zahřívá prudkým vybíjením a nabíjením. No dobrý ale jízdou 90kmh při 0C se zase zespoda chladí, to je nějak izolovaný a nebude ji to chladit??

Obrázek uživatele Radovan

Záleží i na jeho baterkách, zda je má Leaf úplně prázdné a promrzlé, protože právě vyjíždí po dlouhém stání nebo naopak teplé, protože právě je vyjel cestou po dálnici. Ale počítejte 40 minut a víc. Z vlastní zkušenosti.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no počítám prostě promrzlý LEAF z parkoviště a pojedu na nabíječku. Tomuhle moc nerozumím "teplé, protože právě je vyjel cestou po dálnici". Baterie se vybíjením zahřívá?? Vždyť jízdou při 0°C se podvozek-baterie právě že ještě navíc chladí? Má vůbec LEAF 1 nějakou klimatizaci baterky?? Ono není schopno palubní počítadlo baterku poslat trošku do zkratu aby se zahřála nebo tak něco???

Baterie ztrácí kapacitu když jsou nejen promrzlé, ale i když je příliš horké. Leaf má právě v létě problém s chlazením baterií. Zahřátím jsem měl namysli prudké rozjíždění na 50-70km za hod a zase prudká rekuperace (mírně stisknout brzdový pedál) a tohle udělat několikrát, dokud ukazatel teploty baterie neposkočí o nějakou čárku.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Jako ztrácím víru v Leafa. A to o něm uvažuji jako o lepším cíli nad iOnem...
Je pravda že kdesi tu byl odkaz porovnávající vyhřívání (a pranýřující Leafa) ale že je to až tak tragic...

Možná zainvestuji do vyhřívací dečky a ... :-D

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Radovan

Podle mne Leaf topí lépe než Ion, navíc má vyhřívaní všech 4 sedadel, u předních sedák i opěrka a hlavně vyhřívaný volant. Nezdá se to, ale je to hodně příjemné. Bohužel, úbytek při topení i klimatizaci je razantní, tady má na Kia Soul EV s tepelným čerpadlem co dohánět.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Tu dečku jsem myslel pro ty baterky :)
Pak ještě narvat na střechu a za zadní okénka další solární panely...

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Podle mě záleží, jak to auto člověk používá, kde nabíjí apod. Naše zimy jsou poměrně mírné, chce to si auto půjčit a vyzkoušet v horších podmínkách. Leaf má výhodu, že se prodává za velmi rozumné peníze a bude jich na trhu čím dál více, jakmile začnou uživatelé upgradovat zvláště 24 kWh verze.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Obrázek uživatele honYa

Mám dva rychlokurzy japonštiny a zbytek jde z videa jasně poznat- ten týpek se vrací z flámu, má nejistou chůzi a uculuje se - říká "propil jsem všechno a kdo mě teď odveze?" Nakonec řekne, že má naštěstí ten ProPilot a že až se prospí, zapíchne své auto do řady u místa s rychlonabíječkami...

---

honYa

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já si pustil titulky s automatickým překladem do češtiny a docela jsem se zasmál - pěknej chaos :) ("Tak dlouho, jak trvalé semeno Tučňáků stále chybí... :D ).
Sice v tom auto-překladu není nic o tom co říkáš, ale ten překlad je takový chaos, že to může být vlastně úplně o čemkoliv :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Díky, o těch rychlokurzech popřemýšlíme!

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Já jsem trochu počítal a přečetl pár studií a zjistil jsem, že nový Nissan Leaf s 40 kWh baterií (využ. kapacita 35,8 kWh) bude mít díky váze a lepšímu cx koeficientu skutečně jen o cca 50 km delší dojezd, než současná 30 kWh verze, takže zase zpět na stromy....

Mimochodem Tesla s 50 kWh baterií díky nižší váze na tom bude lépe, ale že by to byl nějaký zázrak, to se taky nedá předpokládat, takže Praha-Brno tam nabíjet a zpět, protože Praha-Brno-Vystrkov to nedá.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

LEAF 1.14 24kWh 100-130 km
LEAF 1.15 30kWh 120-150 km
LEAF 2.17 40kWh 160-200 km

realita dojezdu s klimou/topením 100kmh dálnice - do 90 kmh město ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/nissan-leaf/

Jaký smysl má takovýto výkřik do tmy?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cože to?? to je přehledná tabulka minimálních dojezdů ty výkřiku do tmy? jestli něco chceš tak specifikuj otázku :) Anebo mě radši řekni jak dlouho de dobíji na 80% na chademu Leaf 1.14 24kWh ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

při -10°C ;)

Na dojezd 200km nemusí nikdo čekat na nový Leaf, stačí si koupit Kia Soul nebo BMW i3 33 kWh :)

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Leaf 30kWh má údajnou spotřebu 15kWh/100km tak by těch 200... no skoro no :)

Jak tak čtu váš podpis, koukám na mobile.de na Amperu 1.4, 2012, najeto 50k za 16.700 EUR (jenom z toho nevidím jestli to je 60kWh baterka nebo jestli nejde o jiný typ). Nebo Leafy Accenta 13.500 EUR (11k EUR za volant na špatné straně :-D), oba 2014.

To už jsou zajímavá čísla ne ?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Z roku 2012 to urcite BEV s 60kWh baterkou za E16k nebude :)
Ampera je hybrid (jak uz ostatne napovida ten 1.4 motor).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

i3 a Soul ujedou 200km po dálnici normální rychlostí (+- 130 tachometrových) za jakéhokoli počasí a klimou/topením?

Mluvili jsme o dojezdu 200km v příměstské oblasti. BMW i3 na dalnici to ujede mimo zimu tak ve 110km/h, (v současné době době je i při 130km/h průměr 110 km/h díky uzavírkám), Soul určitě ne, ten dá tak 100 km. Samozřejmě verze REX to dá úplně s přehledem.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kdo si vás později čte tak ho leda zmátnete...
i3 2013 22kWh při 110kmh 110km dá myslím říkal pepa
i3 2016 33kWh při 110kmh kolik ???

a ještě nezapomeťe dodat při +20°C. A ted by čtenáře krom těch plků zajmalo jak to bude při -10°C? :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Nebo nový e-Golf ;)

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jojo. V Japonsku uz nejakej patek bydlim. Japonstina ma tak odlisnou gramatiku nez vetsina ostatnich jazyku (krome korejstiny), ze to bude jeste chvili trvat....

Jojo, "semeno tučňáka" mě vážně dostalo. Až jsem vybuchl smíchy :-D.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?