Nový Nissan Leaf 2018: další špionské fotky, představí se 5. září v Tokiu

Magazínu InsideEVs se podařilo získat další fotografie kamuflované nové generace elektromobilu Nissan Leaf. Auto podle nejnovějších informací nabídne autonomní jízdu po dálnici.

Nová generace elektromobilu Nissan Leaf pod polepovou kamufláží
foto: InsideEVs

Nová generace elektromobilu Nissan Leaf bude civilnější, ale zároveň agresivnější, víme už z dřívějších špionských fotek. Představení v Tokiu 5. září 2017 už se kvapem blíží a magazín InsideEVs nafotil auto pod kamufláží, ale i zevnitř.

De-facto potvzena je kromě 40kWh také 60kWh baterie, ale nejspíš až pro rok 2018. Díky ní nabídne auto reálný dojezd ke 400 km.

Nová generace Leafu se začne v USA dodávat už letos v prosinci, v Evropě pak začátkem roku 2018. Očekává se startovací cena kolem $30 000. Hlavními konkurenty budou Opel Ampera-e/Chevrolet Bolt EV a pochopitelně Tesla Model 3.

16 Comments on “Nový Nissan Leaf 2018: další špionské fotky, představí se 5. září v Tokiu”

  1. cena je daná na 42.000 Eur a po necelom roku (po navýšení
    cena je daná na 42.000 Eur a po necelom roku (po navýšení kapacity baterky) bude cena ešte o 1500 vyššia.

    Som rád že som si objedna M3, toto mu fakt bude konkurovať „iba“ dostupnosťou, teda pre štátne inštitúcie a podnikatelov to bude predajné. EV fanatik by toto kupovať fakt, nemal.

    Za mna veliké mínus celý LEAF 2.gen. 🙁

    1. Proc myslite? Odchazejici model, ktery je na trhu jiz docela
      Proc myslite? Odchazejici model, ktery je na trhu jiz docela dlouho ma cenovku vyssi (730.000 Kc za slabsi baterii, 810.000 Kc za silnejsi) a prodeje si drzi pomerne vysoke. Tohle ma mit o 1/3 silnejsi baterii, pokud se podari i z pohledu designu a nebude mit tragickou aerodynamiku, tak i s cenovkou k milionu bude konkurenceschopny.

      1. Odpoved je snadna TM3.
        Prodeje stavajiciho leafu updaji a to

        Odpoved je snadna TM3.

        Prodeje stavajiciho leafu updaji a to jeste neni na trhu TM3. V dobe kdy se tenhle novy leaf dostane na trh, bude jiz TM3 v prodeji, nejaky leaf s 40kWh baterii s cenou k milionu se muze jit zahrabat, kdyz si muzu koupit TM3 za temer stejnou cenu, ktery ma o 20%-30% vetsi baterii a 30%-40% vetsi dojezd + asi milion dlasich bonusu vcetne site superchargeru. Snad jen clovek po lobotomii by mohl dat treba 900k za toto, kdyz muze mit za 990k TM3.
        Nehlede na to, ze tu kdosi psal ze cena ma byt 42k eur….coz, pokud je pravda, tak je to totalni vysmech. Takze se vrat nozickama zpatky na zem a plakej ze sis TM3 nerezervoval, protoze v cervenci na trh prichazi „only game in town“

        1. Každému sa TM3 asi nebude páčiť, aj keď bude podobná
          Každému sa TM3 asi nebude páčiť, aj keď bude podobná cena. Je to vec osobného vkusu. Napr. mne sa leaf nepáči ani trochu, ale za 600 000Kč by sa nad ním dalo uvažovať (predpokladám, že nový leaf sa od starého veľmi odlišovať nebude)…
          A ešte môže zamiešať karty aj prípadná štátna podpora, keďže TM3 na ňu zatial nedosahuje a Nissan ano. U nás je to zatiaľ 5000€.

        2. Z vami odhadovane ceny za TM3 chapu, ze jste mel v predchozim
          Z vami odhadovane ceny za TM3 chapu, ze jste mel v predchozim prispevku namysli cenu bez DPH, v takovem pripade doslo k mensimu nedorozumeni, mnou uvazovana konkurenceschopnost s cenovkou do milionu uvazovala s cenou vcetne DPH.
          U 42.000 EUR bez dane bych se o jeho uspech docela obaval. V takovem pripade asi nelze realne ocekavat velike prodeje.

          Dle meho nazoru bude konkurenceschopny s cenovkami nekde v okoli e-Golfu nebo BMW i3, ktere ma v mnoha parametrech prekonavat.

          Rekneme, ze clovek, ktery by o Leafu uvazoval jeste nema TM3 objednany, pokud tak ucini az nyni nebo v blizke budoucnosti, tak nemuze ocekavat dodani drive nez v prubehu roku 2019 a to jeste pouze za predpokladu, ze vyroba nabehne dle planu a nedojde k zadnym komplikacim. Je otazkou, zda bude pripadny zajemce ochoten tak dlouho cekat, myslim, ze se najdou taci, kteri radeji poridi Leaf. Nemluve o tom, ze mnoha lidem muze z ruznych duvodu Leaf vyhovovat vice nez TM3 i v pripade srovnatelne dostupnosti, osobne se mi ze zatim uniklych fotografii a dohadu Leaf libi vice, pripada mi, ze se Nissan narozdil od Tesly nerozhodl uplne ignorovat ridice a alespon trosicku myslel na ergonomii.

Napsat komentář