Nový Hyundai i10 vstupuje na český trh, včetně LPG verze

Nový model i10, který v České republice plní funkci rodinného vozu, přichází na trh s vyspělými prvky v oblastech aktivní bezpečnosti a konektivity z vyšších segmentů.

Nová verze Hyundai i10 vstupuje na český trh, už z továrny je auto k dispozici také ve verzi LPG
foto: Hyundai

TISKOVÁ ZPRÁVA

Nový Hyundai i10 nabídne svěží a moderní úpravy designu, včetně nové charakteristické kaskádovité masky chladiče, která umocňuje emocionální přitažlivost vozu.

„Nový i10 je názornou ukázkou toho, jak Hyundai Motor využívá vyspělou techniku nejmodernějších prvků výbavy v oblastech bezpečnosti a konektivity z vyšších segmentů a reaguje tak na potřeby současných zákazníků,“ řekl Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.

„Hyundai i10 patří mezi nejprodávanější a nejoblíbenější vozy ve své třídě mezi zákazníky po celé Evropě, a to díky vynikající úrovni své konstrukce a nejlepšímu poměru cena/výkon. Nový i10 hodlá na tento úspěch navázat,“ dodal s tím, že model i10 je od svého představení v roce 2008 pro společnost Hyundai Motor významným úspěchem.

Vzhled nového modelu doznal oproti předchůdci několik změn. Nová kaskádovitá maska chladiče modelu i10 vznikla dalším vývojem charakteristické šestiúhelníkové masky chladiče vozů Hyundai.

Příď zdobí nový nárazník a nové kruhové světlomety pro denní svícení, které jsou umístěny na okrajích masky chladiče. Také záď nového modelu i10 došla vylepšení prostřednictvím nového nárazníku s černým ozdobným prvkem a kruhovým mlhovým světlometem v kombinaci s přepracovanými zadními svítilnami s tmavšími kryty. Výsledkem je sportovnější vzhled.

V interiéru nabízí vůz čalounění tkaninou v novém elegantním červeném odstínu. Zákazníci si nyní mohou jako barvu interiéru vybrat pro všechny stupně výbavy navíc také odstíny modré, oranžové, béžové a černé.

Z hlediska bezpečnosti bude od ledna 2017 nový i10 vybaven dvěma novými vyspělými funkcemi, systémem pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu FCWS (Front Collision Warning System) a asistentem pro jízdu v jízdním pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), které aktivně pomáhají zabraňovat nehodám. V obou případech je jejich základem nová multifunkční kamera.

Nový i10 bude stejně jako předchůdce k dispozici s výběrem dvou osvědčených zážehových motorů se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,25 litru, pohánějících přední kola, prostřednictvím standardně dodávané pětistupňové mechanické převodovky, nebo na přání nabízené čtyřstupňové samočinné převodovky.

Nový i10 má v nabídce přímo z výroby také verzi motoru 1,0 litru, který je připravený na pohon plynem a ve verzi BlueDrive™ se zážehovým motorem 1.0, která zahrnuje řadu prvků pro snižování spotřeby paliva a emisí CO2.

Nový Hyundai i10 bude ve výbavě Family s motorem 1,0i o výkonu 66 kW s pětistupňovou manuální převodovkou k dispozici za cenu 219 990 korun.

Verze Family+ pak nabídne vůz za 239 990 s manuální převodovkou nebo za 259 990 korun s automatickou převodovkou. Stejně jako všechny vozy Hyundai bude nový model i10 v nabídce s pětiletou zárukou bez omezení kilometrů.

tisková zpráva

6 Comments on “Nový Hyundai i10 vstupuje na český trh, včetně LPG verze”

  1. Jo hundaj ma zase motor co
    Jo hundaj ma zase motor co nikdo nechce tak se ho snaží nas** kde to jde. Proč nepředělaji svuj „supermotor“ 1.0 T-GDI nebo 1.6 T-GDI…. že by to pro ně bylo moc náročný???? Tendenční článek o neprodejné srač***. Jinak je třeba autora pochválit počet slov je splněn a doufám, že odměna byla adekvátní.

    1. Citace z webu výrobce na
      Citace z webu výrobce na SVK:

      Prečo sa rozhodnúť pre vozidlo LPG priamo od spoločnosti Hyundai?

      Úprava motora – v modeloch Hyundai je upravený motor z výroby, ktorý je prispôsobený na spaľovanie LPG. V motore sú upravené všetky komponenty, ktoré sú náchylné na poškodenie pri dlhodobom jazdení na palivo LPG. Úprava sa týka najmä ventilov, sedliel ventilov, tesnení ventilov, piestov, piestnych krúžkov a pod..

      Jiná ventilová sedla pro LPG dělá i např. Opel (nebo dělal), byla to příplatková položka „příprava na LPG“. Ale kdo používá přimazávání Flashlube/Gaslube apod. s elektronickou distribucí do sání, nepotřebuje žádné úpravy motoru.

Napsat komentář