Z japonského letiště Narita vás odveze auto na vodík

Jan Horčík - 27 Leden 2011

nehodlá v oblasti vývoje ztrácet čas. Příští týden začne své vozy testovat na letišti Narita. Test je součástí rozsáhlého projektu Vodíkové dálnice japonského ministerstva , obchodu a průmyslu. To chce v budovat .   
auta na vodík Toyota FCHV-adv

Auta na vodík od Toyoty budou vozit především pasažéry přilétající z a .

Na stejném principu automobilka už v prosinci 2010 poskytla také hybridní , který je využíván na komerční lince mezi centrálním a Tokyo International Airport (Haneda).

Nasbíraná data automobilka využije k dalšímu zlepšování svých automobilů. Toyota hodlá uvést auta na vodík na trh ještě před rokem 2015 v cenách, které budou jen o málo vyšší než ceny běžných nebo .

Celé se pak intenzivně připravuje na budování . Jde totiž o zemi, která je prakticky 100% závislá na dovozu .

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

snazim si to predstavit ako aktivnu politiku tu na SR a v CR. Budovanie alterropy v tomto momente a vymena aut za rozumne riesenia uz vlastne sucastnosti. Je to nepredstavitelne. Nielen na CR a SR, ale tu na vokol je taka masa ropostrojov a tak mocny mechanizmus, ze pokial im neprislubite rovnake zisky a najlepsie bez namahy, nehnu prstom a ani nepustia nic nove. Stacil by pritom jeden zakon, Povinna nahrada a vyradenie vozidiel do 3,5t s pohonom za alernativne priamo neropne produkty do roku 2012. Mozno by nastal humbuk, a hlavne by zrazu vsetci nadavali boli nuteny jazdit na e-skutroch, bol by mensi poprask a chaos, ale keby videli ze vlada nepolavi, nikomu neustupi, z bolestneho by zrazu nastal rozkvet, nieco by sa dialo, ekonomike by prospelo nove tocenie penazi. A riesilo by sa inak, ze vypadli statu prijmi za spotrebne dane z povodnych paliv. Okrem ineho spalovak po uprave predzapalu bezi bez problemov aj na /tkzv.mokry/vodik - HHO2 /treba menit potrubie za nerez/.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol