Toyota Highlander Hybrid 2011 - 280 koní, 8,4 l/100 km

Jan Horčík - 05 Říjen 2010

připravila fanouškům třídy na letošek malé překvapení. Tím je nová verze oblíbeného . Automobilka inovovala kde mohla - vevnitř a venku. Novinky se samozřejmě týkají i benzinové verze.   
Toyota Highlander Hybrid 2011

Toyota Highlander Hybrid 2011 Toyota Highlander Hybrid 2011 Toyota Highlander Hybrid 2011

Po designové stránce se výrazně změnila přední maska Highlanderu, blatníky i kapota. Změn doznal také přední nárazník, který se liší od benzinové verze. Hlavní novinka se ale skrývá pod kapotou.

Hybridní pohonný systém je totiž nově poháněn 3.5l šestiválcem, který nahrazuje původní 3.3l motor. Celkový výkon systému je tak 280 koní. Na přání se může Highlander Hybrid proměnit také ve čtyřkolku díky druhému motoru vzadu.

Samozřejmě jako u všech aut s HSD platí, že i v novém Highlander Hybridu najdeme tlačítko pro přenutí do čistě elektrického módu pohonu. Ten lze využít především při popojíždění v kolonách. Nový mód ECON aktivuje program pro kontrolu plynu - sníží jeho odezvu při zrychlování, čímž má . Ta se papírově pohybuje na hodnotě 8,4 l/100 km pro město i dálnici.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den, zajímalo by mě jaký je dojezd Toyoty Highlander na elektřinu. Snad prý pouze 2 km? Co se stane v obci dlouhé 5 km, pokud dojdou baterie? Motor se sám zapne?
Díky.
TS.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně tak.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Děkuji, domníváte se, že by bylo reálné u tohoto vozu snížit náklady na provoz přestavěním na E85, případně jiné alternativní palivo? TS

Obrázek uživatele Jan Horčík

To si nemyslím. Přestavbou na E85 určitě mnoho neušetříte (viz. náš test Škoda Octavia s pohonem na E85). Přestavba na by nicméně nejspíš možná byla.

---

šéfredaktor Hybrid.cz


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon