Opel představil v Boloni nový Opel Corsa ecoFLEX

Jan Horčík - 08 Prosinec 2010

Na v Boloni představila automobilka nový model Opel Corsa ecoFLEX. Ten se chlubí především papírovou od 3,5 l/100 km a systémem Stop&Start. Kromě toho uvedl Opel také další modely.   
auta Opel Corsa ecoFLEX

Nový Opel Corsa ecoFLEX 1.3 CDTI nabídne výkon 95 koní a technologii Stop & Start. Třídveřová verze si nejen díky tomu vystačí s pouze 3,5 l/100 km nafty při emisích 94 g/km. V současné době nabízejí technologii Stop & Start pouze modely Opel Corsa a . Do konce roku se bude montovat do všech modelů Opel.

V roce se model Corsa zásadně mění, od řízení až po design a motorizace. Oblíbené Opelu nyní nabízí kreativnější barvy a zákazníkům možnost přizpůsobit si auto vlastním požadavkům.

Světovou premiéru v Bologni zažil nový model SUV/CUV Opel Antara. Všechny motorizace nového vozu splňují emisní normu . K dispozici je se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou.

Objevil se také "kombík" , spojující praktičnost i moderní design. Celkem je k dispozici devět motorizací od 70 kW do 132 kW. Technologie bude v tomto modelu k dispozici s motorem 1.3 CDTI 70 kW příští rok. Výsledkem toho budou emise 109 g/km. Stejný nabídne Opel v pětidveřové sedanové verzi Opelu Astra semisemi 104 g/km.

Na autosalonu v Bologni zároveň Opel nezapomněl představit svůj plug-in hybrid .

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tyhle "eko" diesely od různých automobilek jsou sice pěkná věc, ale nic to nemění na faktu že když za nimi v koloně aut popojíždím tak smrdí pořád stejně. Pálení očí, dráždění v nosu, na menší přidušení už jsem si pomalu zvykl.
No a perlička, když Vám diesel v létě stojí v noci pod barákem s nastartovaným motorem, to je rachot.
Takže hluk a smrad tato auta bohužel neřeší, jen odsouvají starý problém na potom. Proč automobilky raději neinvestují do zemního plynu, když už chtějí za každou cenu využít spalovací motory?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No člověče budu s tebou souhlasit když se budeme bavit o starých dieslech (rv. někde kolem 98, možná i některé mladší). Ale u těchto nových bych to neviděl tak zle. Táta má třeba Hyundai Accent (rv.08) je to neskutečný tichošlápek (1,4 v naftě) a o nějakém smradu se také nedá mluvit. Je ale fakt, že ty starší diesly "voňavé" a hlučné jsou v značném zastoupení na našich silnicích - To souhlasím.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSKariéra EVC Group