Mitsubishi postaví novou továrnu na li-ion baterie

Jan Horčík - 20 Duben 2010

Japonská automobilka Mitsubishi zažívá se svým elektromobilem Mitsubishi iMiEV nečekaný úspěch. Už několikrát zvýšila plánovaný odhad produkce. Elektrické auto je postavené na lithium-iontových bateriích, a tak není divu, že se objevila potřeba vyrábět jich víc. Hybrid.cz obrázky Mitsubishi továrna na li-ion baterieMitsubishi a známý výrobce baterií, společnost GS Yuasa, založili společně joint-venture firmu Lithium Energy Japan. Ta vybuduje v Ritto City v Japonsku novou továrnu na výrobu lithium-iontových článků, který bude vyrábět ročně li-ion baterie až pro 50 000 automobilů.

Roční produkční kapacita továrny bude 4,4 mil. článků. Výroba má začít zkraje roku 2012. S takovou výrobní kapacitou bude Mitsubishi moct vyrábět až 100 000 elektrických aut iMiEV.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak rýchle to nebude, ale rýchlejšie, než si druhá strana myslí.
Ale boj sa vyostruje a aj klasické motory pôjdu so spotrebou rapídne dole. Predstavte si napríklad motor, ktorý nemá vačkovú hriadel na riadenie otvárania ventilov, ale elektromagnety, má malý objem cca 1 liter a je preplňovaný.
A čo keby mal tak okolo 100 koní?
No skrátka zákazník sa môže tešiť - ja predpovedám skôr väčšiu diverzifikáciu "palív" ako sme zvyknutí. Napriek tomu elektromobily budú poriadne tlačiť na pílu vývoja, čo je viac než zdravé.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Take motory, ako spominate su uz dneska celkom bezne. Pred dvoma tyzdnami som navstivil vystavu veteranov v jednom nemenovanom meste a na velke pocudovanie som zistil, ze auta maju yhruba rovnaku spotrebu uz priblizne 70 rokov a to bez ohladu na to, ci maju, alebo nemaju karburator, palivove cerpadlo, alebo samospad, kde maju umiestnene a ako maju pohanane ventily a ci su s variabilnym casovanim, alebo nie su a ich pocte. Rozdiely boli minimalne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je pravda, ale aká bola vtedajšia maximálna rýchlosť takýchto vozidiel a aký komfort a bezpečnosť pri tom poskytovali?.
Ja mám napríklad pri 130 km/h priemer cca 5,6 litra.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No na tu dobu poskytovali ten najlepsi komfort, aky si ludia dokazali predstavit. Ta rychlost sa pohybovala zhruba od 70 do 110km/h. Vynimkou tam boli len auta Triumph. Tie mali vyssiu rychlost. Tych 5,6 litra je zaujimava spotreba. Je to benzin, alebo nafta? Nemate nahodou nejake Mitsubishi?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No valte výrobu baterií pod tlakem!! Čím se jich více vyrobí, tím bude klesat jejich cena a finanční náklady na výrobu!!!! At už se zbavíme té závislosti na ropě. Šejci už si nahrabaly až moc a obyčejní lidi stále platí víc a víc!!!!!!


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon