General Motors potvrzují Chevy Volt pro Evropu v roce 2011

Jan Horčík - 12 Září 2008

Už během náledujících tří let se v Evropě objeví hybridní vozy General Motors. Potvrdil to podle agentury Reuters šéf GM Europe Carl-Peter Forster. Především se jedná o model , jehož oficiální fotografie nedávno z GM "lidskou chybou" unikly. Volt je hybridní automobil poháněný bateriemi, které dobíjí malý spalovací nebo dieselový motor. Pokud se baterie vybijí, může auto jet na klasické fosilní palivo - například při výletech na dlouhé vzdálenosti. Ve městě pak bude jezdit na baterie. "Investujeme do toho obrovské peníze. Uvedeme tato auta i v Evropě, a to pod značkami i , zhruba do tří let," řekl Forster. General Motors se ale nevdávají ani nápadu vyrábět jako čistý elektromobil - do konce roku 2008 chtějí mít na silnicích 50 těchto prototypů.
Chevrolet Volt

reuters, foto: GM
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

NO COMMENT
dobíjí malý spalovací nebo dieselový motor
NO COMMENT
Má někdo z hybrid.cz nějaké technické(automobilní) vzdělání? Tohle už je opravdu moc.......

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasim s Macem, chybicka se obcas vloudi. Jinak je tento server velmi cenny hlavne proto, ze prinasi informace o EV v cestine. Zatim jen predklada preklady z renomovanych serveru, ale casem by se mohl stat platformou o EV v Ceske republice.
A k Chevy Voltu...
V clanku se pise: Volt je hybridní automobil poháněný bateriemi, které dobíjí malý spalovací nebo dieselový motor. Pokud se baterie vybijí, může auto jet na klasické fosilní palivo - například při výletech na dlouhé vzdálenosti. Ve městě pak bude jezdit na baterie.
Co ja vim, tak ma byt Volt klasicky seriovy hybrid, tzn. ze spalovaci motor pouze krz generator dobiji baterii, tedy neni mechanicky napojen na nahon kol. Volt tedy jezdi FURT na baterie. Kdyz se baterie vystavi, naskoci spalovaci motor (vyladen na optimalni chod, minimalni emise, maximalni ucinnost), dobije baterii a auticko muze zase jet.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No, to se občas stane...sám si asi odvodíš, že tam mělo být napsáno zážehový.. Ale kvůli tomu tyhle stránky asi nenavštěvujeme, že? Mě spíš čílí to, jak pomalu se dostávají elektromobily a nové verze hybridů do provozu... 2009(nový Prius s li-ion), 2011 Volt.... Než si je koupí první zákazníci, než v ně lidé najdou důvěru, než bude na základě zkušeností připravená další generace, než se sníží cena baterií..............

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mno, tyhle stránky nenavštěvují jenom fandové elektro, ale i normální lidi co tomu rozumí tak napůl a berou všechno s elektromotorem jako sci-fi. Pokud si přečtou tenhle článek tak mu v lepším případě nebudou rozumět- v tom horším si řeknou - aha tak lidi co píšou o alternativních pohonech jsou diletanti co nemají technické vzdělání a tudíž jejich posouzení situace ala "elektromobily jsou už teď reálné" je zcestné, protože tomu nerozumí.
Jinak k tvému pesimusmu. V ropě a spalovacích motorech je hodně peněz a tak se brzdí vývoj, ale na druhou stranu jsou elektromobily cool, in atd. prostě v módě (mám pocit, že poprvé je v módě něco co je "správné a lepší než to staré").Rok 2009 je za humny, vývoj akumulátorů rychlý, Čína a Indii se topí v emisích a zároveň nemají ropná naleziště. Pístový spalovací motor je za zenitem a i kdyby bylo ropy dost tak elektromotory jej překonávají o tolik, že se prostě prosadí.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil