O nové řadě motorů od BMW využívající dvojitého přeplňování Twin-Turbo jsme již informovali u modelu 123d. Nyní technologie dorazila do luxusního a rozlehlého kupé 635d, které má opravdu zajímavé parametry.
Témeř dvoutunový kolos potřebuje pouhé 6,3 sekundy pro zrychlení na 100 km/h. O pohon se totiž stará nový dieselový šestiválec o objemu 3 l disponující výkonem 286 k a točivým momentem 580 Nm. To vše však při kombinované spotřebě 6,9 l/100km!
zdroj: BMW
Auto je pecka, není co
Auto je pecka, není co vytknout ani motoru, ani podvozku, dokonce jízda na ledu a sněhu je ok, jen je třeba držet nohu zlehka. Výkon a dopal je velmi dobrý.
Ale ……, první vada je na světě.
Mám první závadu modelu 635d facelift 2008, jinou jsem dosud nenanšel. Zcela chybí ohřev komponent a štěrbiny pro stahování bezrámového okna, po výjezdu do zimní krajiny mi na parkovišti přimrzlo sklo na bezrámovém oknu a stahovačka lehla, nemaká. Dva servisy koukaly jen do země. Jedu reklamovat do místa koupě. Okno řidiče nefunguje, ovládání nereaguje, okno zůstalo v poloze cca 2cm od dojezdového dovření skla, ochrana proti překážce též nemaká. Máte podobný problém ?
*sproste* na takový auto
*sproste* na takový auto nemate tak se *sproste*
No nevím jestli zrovna
No nevím jestli zrovna tahle obluda patří na tenhle server…navíc nic moc inovativního ani aktuálního. A předně, papírově udávané údaje (obzvláště u vozidel německé výroby) se čim dál tím víc rozcházejí od reality. Jedna věc jsou přísně laboratorní podmínky a a druhá realita u tohoto „sportovního“ vozu.
Pravda, taky jsem se
Pravda, taky jsem se zařazením váhal. Ale spíše než pobídka k nákupu takové „obludy“ by mohla novinka posloužit jako důkaz, že spotřeba začíná být důležitá i v segmentu luxusních a sportovních vozů.
Navíc podle mého názoru zdůrazňuje rezervy v efektivitě mnohem menších modelů jiných výrobců.
Co se spotřeby týče, určitě nebude možné jezdit sportovně a ekonomicky zároveň, to zřejmě máte pravdu.