Audi investuje miliardu do dealerů

Jan Horčík - 08 Květen 2009

Jak prodávat velká luxusní nebo i menší sportovní auta v době, kdy je nikdo nechce kupovat? Jednoduše, udělejte z prodejen svých dealerů "zelená království". Tak to alespoň vidí Audi, které se chystá do třicítky nových prodejen v USA investovat miliardu dolarů. Mají v sobě spojovat témata "úspornosti, sportovního vyžití, luxusu a enviromentální uvědomělosti". Renomovaná architektonická kancelář Allmann Sattler Wappner z Mnichova navrhla proto showroomy, které efektivně využívají prostor, přirozené osvětlení a celkově snižují náklady o 30-40%, zejména na vytápění a osvětlení. Všechny mají být otevřeny do roku 2010, mimo jiné v Atlantě či Los Angeles. Audi se nicméně nezabývá pouze redesignem svých prodejních míst, připravuje "čisté" TDI diesely a především elektromobily v čele s Audi E1. Otázka však zní: ublížilo by nějak koncernu Volkswagen, který značku Audi vlastní, kdyby svým dealerům k té miliardě přidal ještě pár desítek milionů na solární panely nebo menší větrné elektrárny a ukázal tak široké veřejnosti jak se doopravdy dají měnit města?
Audi showroom

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Solární panely nebo větrníky by určitě neublížily,byla by to fajn ukázka že se tak dají ušetřit nejen peníze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím, že Volkswagen je pomerne stabilný, a investícia do nástrojov na získavanie energie z obnoviteľných zdrojov by mu priniesla mnoho priazne nielen u zákazníkov.


veletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?