Novému Nissanu Leaf se prodejně daří, má už i první ocenění

Podle nejnovějších zpráv listu Daily Kanban si za říjen 2017 v Japonsku objednali zákazníci 9600 nových elektromobilů Nissan Leaf. Z toho 3629 objednávek se podařilo automobilce doručit.

Nový Nissan Leaf, který díky 40kWh baterii ujede na elektřinu až 378 km, se zákazníkům líbí.
foto: Nissan

Další zhruba 4000 kusů nového Leafu již Nissan údajně prodal v Evropě. A podle jiných zpráv si celkově za první měsíc prodejů v Evropě a Japonsku auto objednalo asi 23 000 zájemců.

Nový Nissan Leaf tak má za sebou zjevně skvělý start. Podtrhuje to i vyhlašování vítězů cen Best of Innovation pro rok 2018 v rámci veletrhu CES, jež se odehrávalo v New Yorku před zraky celé řady technických odborníků.

Nový Nissan Leaf obdržel svou první významnou mezinárodní cenu. A společnost Nissan má v plánu tuto sbírku do budoucna výrazně rozšířit.

Nissan Leaf s čistě elektrickým pohonem a technologiemi ProPILOT (v Severní Americe nazývána ProPILOT Assist) a e-Pedal si vysloužil následující ocenění a potvrdil tak přední postavení společnosti Nissan v oblasti investic do inovací:

  • Vítěz ceny CES Best of Innovation v kategorii Vehicle Intelligence and Self-Driving Technology
  • Nominace na ocenění CES v kategorii Tech for a Better World

Asociace Consumer Technology Association každoročně vyhlašuje vítěze ocenění CES Best of Innovation v rámci události předcházející lednovému veletrhu CES v Las Vegas. Společnost Nissan ve spolupráci s touto asociací připraví na veletrhu v roce 2018 speciální představení nového Nissanu Leaf.

Nový Nissan Leaf

Nový Nissan Leaf
foto: Nissan

Nový Nissan Leaf je v prodeji v Japonsku a během příštích dvou měsíců bude k dispozici i u dealerů společnosti Nissan v USA a Kanadě.

V západní Evropě bude jeho výroba zahájena v prosinci 2017 a do prodeje se dostane na začátku února 2018.

tisková zpráva

32 Comments on “Novému Nissanu Leaf se prodejně daří, má už i první ocenění”

        1. Na barvičky bych se nespoléhal. Co jsem dosud vydoloval z
          Na barvičky bych se nespoléhal. Co jsem dosud vydoloval z různých spekulací a českého Nissanu, tak by tam měla být bohužel klasika Typ1+CHAdeMO. Takže max. 1 fáze 32A. 🙁
          EDIT: Tak beru zpět. Na tom videu v odkazu výše je vidět Typ2+CHAdeMO. Tak teď jen doufat, že využijí všechny 3 fáze (ne jako nový eGolf) a na maximum 32A. 22 kW by bylo moc krásný. Škoda jen toho CHAdeMO, taky už by mohli pochopit, že v Evropě máme standard CCS2. 🙂 Ale chápu je, když CHAdeMO je jejich dítě…

                1. To sice neznamená, ale berte to ekonomicky. Proč
                  To sice neznamená, ale berte to ekonomicky. Proč předělávat Typ1 na Typ2, pokud bych měl zůstat u 1 fáze. To už mohu zůstat u původního Typ1 a ušetřím si náklady, protože uživatelé už jsou na Typ1 zvyklí z předchozí generace auta.
                  Takže se mi to jeví jako velmi pravděpodobné, že když už to překopali z Typ1 na Typ2 a dali si s tím práci, tak to mělo nějaký pragmatický důvod a ne že by to dělali jen tak z plezíru.

                2. Kez by se v korporacich delala jen racionalni rozhodnuti
                  Kez by se v korporacich delala jen racionalni rozhodnuti 😉
                  Ale fakt pochybuju, ze by se veci jako trikrat rychlejsi nabijeni zapomeli pochlubit… Uvidime.

                  EDIT: na UK strankach Nissanu se pise:
                  SEMI-FAST CHARGING (HOME AND PUBLIC)
                  CHARGING TIME TO 100% = 8 HOURS***
                  *** Charging time depends on conditions and is shown for a 40kW battery. Indicated semi-fast charging time requires use of a 32A / 6.6kW wall box.

                3. Hmm, jestli to tak je, tak to fakt nepotěšili… Blbci…
                  Hmm, jestli to tak je, tak to fakt nepotěšili… Blbci…

                4. Nemecky Nissan to tam dokonce ma explicitne: ZUHAUSE ODER AN
                  Nemecky Nissan to tam dokonce ma explicitne: ZUHAUSE ODER AN ÖFFENTLICHEN AC-LADESTATIONEN MIT SERIENMÄSSIGEM 6,6 KW AC ONBOARD-LADEGERÄT LADEN

                  Nicmene, pokud to ctu spravne, vypada to, ze 6.6kW nabijecka je ve standardu.

                5. A když jsem prošel ceník, tak vícefázové nabíjení
                  A když jsem prošel ceník, tak vícefázové nabíjení nemají ani za příplatek. Takhle do*urvit hezký auto… 🙁

                6. Co bys čekal od Leafu 1.5 na který se čekalo 3 nebo kolik
                  Co bys čekal od Leafu 1.5 na který se čekalo 3 nebo kolik roků? :))))

                7. Typ2 má výhodu u rychlonabíjecích stojanů s kabelem –
                  Typ2 má výhodu u rychlonabíjecích stojanů s kabelem – stačí jen zastrčit.

                8. To už platilo i pro předchozí generaci a stejně tam dali
                  To už platilo i pro předchozí generaci a stejně tam dali Typ1.

                9. Udělali alespoň něco pro Evropu …
                  Udělali alespoň něco pro Evropu …

                10. Pak je škoda, že to nedotáhli až do konce. 🙁
                  Pak je škoda, že to nedotáhli až do konce. 🙁

          1. No možná by spíš Evropa mohla pochopit a vykašlat se na
            No možná by spíš Evropa mohla pochopit a vykašlat se na CCS2. By mě zajímlao, jeslti náhodou nakonec není v Evropě víc instalací CHAdeMO a tam kde jsou CCS2 se staví obojí. Takový plejtvání mědí… Jo a nedej bože, až ty kabely začnou krást sběrači kovů 🙁

            1. Tak NMT tady bylo taky dřív a rozšířenější než GSM a
              Tak NMT tady bylo taky dřív a rozšířenější než GSM a kde je NMT teď…
              CHAdeMO bylo první, tomu nemohu upřít, ale z dnešního pohledu nevidím pro něj jedinou výhodu oproti CCS2.

              Po technické/kontrukční stránce je CCS2 jednodušší, lehčí, odolnější, levnější, součástí konstrukce CCS2 je zároveň i Typ2 (resp. CCS2 je pouze rozšířením Typ2 zásuvky), takže to uspoří i místo na kapotě/v autě.

              Po právní stránce není CCS2 ve vlastnictví žádné organizace, je to otevřený standard, může ho kdokoliv použít, není zatížený licencemi, patenty, atd.

              Souhlasím s Vámi, že instalací CHAdeMO je v EU více než CCS2, protože když někdo postaví DC stojan s CCS2, tak tam dá i CHAdeMO, ale přitom lze najít i hromadu stojanů, kde je jen CHAdeMO. Ale to bych nebral jako výhodu pro CHAdeMO, ale že majitelé DC stojanů s CCS2 myslí i na CHAdeMO uživatele. A obráceně, majitelé pouze CHAdeMO nabíječek nemyslí na majitele CCS2. 🙂

  1. „Další zhruba 4000 kusů nového Leafu již Nissan údajně
    „Další zhruba 4000 kusů nového Leafu již Nissan údajně prodal v Evropě.“

    vs

    „V západní Evropě bude jeho výroba zahájena v prosinci 2017 a do prodeje se dostane na začátku února 2018.“

    Takže buď „údajně“ je vlhký sen nebo je prodali ve východní a střední Evropě..
    Přehlédl jsem něco ?

        1. A pak jsou borci co na dovolenou létají. Nebo jiní jedou na
          A pak jsou borci co na dovolenou létají. Nebo jiní jedou na chalupu do Krkonoš a to v klidu zvládnou v EV. V klidu zvládnou i to Chorvatsko, protože jsou na dovolené, tak to v KLIDU dají i se zastávkou třeba ve Slovinsku.
          No a ti nejlepší to vezmou kolem Evropy až do Asie….. ….

          plugmeinproject.com

Napsat komentář