Novému Nissanu Leaf se prodejně daří, má už i první ocenění

Jan Horčík - 13 Listopad 2017

Podle nejnovějších zpráv listu Daily Kanban si za říjen 2017 v Japonsku objednali zákazníci 9600 nových elektromobilů Nissan Leaf. Z toho 3629 objednávek se podařilo automobilce doručit.auto elektromobil nový Nissan Leaf ocenění

Nový Nissan Leaf, který díky 40kWh baterii ujede na elektřinu až 378 km, se zákazníkům líbí.
foto: Nissan

Další zhruba 4000 kusů nového Leafu již Nissan údajně prodal v Evropě. A podle jiných zpráv si celkově za první měsíc prodejů v Evropě a Japonsku auto objednalo asi 23 000 zájemců.

Nový Nissan Leaf tak má za sebou zjevně skvělý start. Podtrhuje to i vyhlašování vítězů cen Best of Innovation pro rok 2018 v rámci veletrhu CES, jež se odehrávalo v New Yorku před zraky celé řady technických odborníků.

Nový Nissan Leaf obdržel svou první významnou mezinárodní cenu. A společnost Nissan má v plánu tuto sbírku do budoucna výrazně rozšířit.

Nissan Leaf s čistě elektrickým pohonem a technologiemi ProPILOT (v Severní Americe nazývána ProPILOT Assist) a e-Pedal si vysloužil následující ocenění a potvrdil tak přední postavení společnosti Nissan v oblasti investic do inovací:

  • Vítěz ceny CES Best of Innovation v kategorii Vehicle Intelligence and Self-Driving Technology
  • Nominace na ocenění CES v kategorii Tech for a Better World

Asociace Consumer Technology Association každoročně vyhlašuje vítěze ocenění CES Best of Innovation v rámci události předcházející lednovému veletrhu CES v Las Vegas. Společnost Nissan ve spolupráci s touto asociací připraví na veletrhu v roce 2018 speciální představení nového Nissanu Leaf.

Nový Nissan Leaf

Nový Nissan Leaf
foto: Nissan

Nový Nissan Leaf je v prodeji v Japonsku a během příštích dvou měsíců bude k dispozici i u dealerů společnosti Nissan v USA a Kanadě.

V západní Evropě bude jeho výroba zahájena v prosinci 2017 a do prodeje se dostane na začátku února 2018.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Ještě že Tesla nedělá žádný inovace, to by pak taky dostávali nějaký ty trapný ceny, aby si tim mohli pomáhat v propagaci :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na německých stránkách Nissanu je ke stažení pdf se specifikací i výbavou základní verze a té limitky ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, no ceníková cena od 990 tisíc ....

Ceníková cena speciální zaváděcí edice 2.zero je 990 tisíc.
_Od_ kolika budou verze s nižší výbavou asi není ještě známo?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

at žije NISSAN LEAF 2

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/nissan-leaf/

Nabijecka 3F/22kW je spekulace, nebo to je potvrzene?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nevím, ale je to v zelený barvě a ta bývá potvrzená

Na barvičky bych se nespoléhal. Co jsem dosud vydoloval z různých spekulací a českého Nissanu, tak by tam měla být bohužel klasika Typ1+CHAdeMO. Takže max. 1 fáze 32A. :-(
EDIT: Tak beru zpět. Na tom videu v odkazu výše je vidět Typ2+CHAdeMO. Tak teď jen doufat, že využijí všechny 3 fáze (ne jako nový eGolf) a na maximum 32A. 22 kW by bylo moc krásný. Škoda jen toho CHAdeMO, taky už by mohli pochopit, že v Evropě máme standard CCS2. :-) Ale chápu je, když CHAdeMO je jejich dítě...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No možná by spíš Evropa mohla pochopit a vykašlat se na CCS2. By mě zajímlao, jeslti náhodou nakonec není v Evropě víc instalací CHAdeMO a tam kde jsou CCS2 se staví obojí. Takový plejtvání mědí... Jo a nedej bože, až ty kabely začnou krást sběrači kovů :-(

Tak NMT tady bylo taky dřív a rozšířenější než GSM a kde je NMT teď...
CHAdeMO bylo první, tomu nemohu upřít, ale z dnešního pohledu nevidím pro něj jedinou výhodu oproti CCS2.

Po technické/kontrukční stránce je CCS2 jednodušší, lehčí, odolnější, levnější, součástí konstrukce CCS2 je zároveň i Typ2 (resp. CCS2 je pouze rozšířením Typ2 zásuvky), takže to uspoří i místo na kapotě/v autě.

Po právní stránce není CCS2 ve vlastnictví žádné organizace, je to otevřený standard, může ho kdokoliv použít, není zatížený licencemi, patenty, atd.

Souhlasím s Vámi, že instalací CHAdeMO je v EU více než CCS2, protože když někdo postaví DC stojan s CCS2, tak tam dá i CHAdeMO, ale přitom lze najít i hromadu stojanů, kde je jen CHAdeMO. Ale to bych nebral jako výhodu pro CHAdeMO, ale že majitelé DC stojanů s CCS2 myslí i na CHAdeMO uživatele. A obráceně, majitelé pouze CHAdeMO nabíječek nemyslí na majitele CCS2. :-)

Jedina informace kterou jsem videl mimo cipisuv fujtajblweb (vcetne teslabjorna zpovidajiciho nekoho od Nissanu) je, ze nabijecka zustava stejna jako u predchoziho modelu . Takze bych si moc nadeji nedelal.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Mrkněte na ten link výše od Krucipíska. Je tam video z představení evropského Leafa s detailním záběrem na nabíjecí konektory. Je tam Type 2 a CHAdeMO.

Ze je tam jiny konektor (na Evropa-kompatibilnejsi) prece vubec neznamena, ze zmenili i nabijecku pod kapotou. No uvidime, v Japonsku uz se prodava (nebo brzy zacne), tak urcite nejaka recenze bude.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

To sice neznamená, ale berte to ekonomicky. Proč předělávat Typ1 na Typ2, pokud bych měl zůstat u 1 fáze. To už mohu zůstat u původního Typ1 a ušetřím si náklady, protože uživatelé už jsou na Typ1 zvyklí z předchozí generace auta.
Takže se mi to jeví jako velmi pravděpodobné, že když už to překopali z Typ1 na Typ2 a dali si s tím práci, tak to mělo nějaký pragmatický důvod a ne že by to dělali jen tak z plezíru.

Obrázek uživatele ozana

Typ2 má výhodu u rychlonabíjecích stojanů s kabelem - stačí jen zastrčit.

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

To už platilo i pro předchozí generaci a stejně tam dali Typ1.

Obrázek uživatele ozana

Udělali alespoň něco pro Evropu ...

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

Pak je škoda, že to nedotáhli až do konce. :-(

Kez by se v korporacich delala jen racionalni rozhodnuti ;)
Ale fakt pochybuju, ze by se veci jako trikrat rychlejsi nabijeni zapomeli pochlubit... Uvidime.

EDIT: na UK strankach Nissanu se pise:
SEMI-FAST CHARGING (HOME AND PUBLIC)
CHARGING TIME TO 100% = 8 HOURS***
*** Charging time depends on conditions and is shown for a 40kW battery. Indicated semi-fast charging time requires use of a 32A / 6.6kW wall box.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Hmm, jestli to tak je, tak to fakt nepotěšili... Blbci...

Nemecky Nissan to tam dokonce ma explicitne: ZUHAUSE ODER AN ÖFFENTLICHEN AC-LADESTATIONEN MIT SERIENMÄSSIGEM 6,6 KW AC ONBOARD-LADEGERÄT LADEN

Nicmene, pokud to ctu spravne, vypada to, ze 6.6kW nabijecka je ve standardu.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

A když jsem prošel ceník, tak vícefázové nabíjení nemají ani za příplatek. Takhle do*urvit hezký auto... :-(

Co bys čekal od Leafu 1.5 na který se čekalo 3 nebo kolik roků? :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

"Další zhruba 4000 kusů nového Leafu již Nissan údajně prodal v Evropě."

vs

"V západní Evropě bude jeho výroba zahájena v prosinci 2017 a do prodeje se dostane na začátku února 2018."

Takže buď "údajně" je vlhký sen nebo je prodali ve východní a střední Evropě..
Přehlédl jsem něco ?

---

Boo

V Nemecku muzete udelat predbeznou objednavku s terminem dodani 2.unora 2018. V jinych statech Evropy nevim, ale treba je to mozne i jinde.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kecy v kleci a malá baterka bez maximalky.
Pro pilot assist:)))).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fakt auto na hovno.
Dobré jen pro stamilióny lidí, kteří jezdí denně z rodinného domku do práce a cestou i nakupují.

Zkuste dát na konec odstavce smajlíka, bude jasné, jakým směrem míříte. ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no a to je většina :) 1.000km do Chorvatska se každý netáhne že ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A pak jsou borci co na dovolenou létají. Nebo jiní jedou na chalupu do Krkonoš a to v klidu zvládnou v EV. V klidu zvládnou i to Chorvatsko, protože jsou na dovolené, tak to v KLIDU dají i se zastávkou třeba ve Slovinsku.
No a ti nejlepší to vezmou kolem Evropy až do Asie..... ....

plugmeinproject.com

Kde vas boli, sverte se svemu psychiatrovi

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je naposto nomání, Uďo!!

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily
185.66.36.26