Nový Nissan Leaf: kapacita baterie až 42kWh

František Kubiš ml. - 18 Červenec 2016

Nová verze elektromobilu Nissan Leaf pro rok 2017 by měla projít zásadní proměnou. Nepůjde jen o větší baterii, ale také kompletně nový vzhled. Po pěti letech přišel čas pro zásadnější facelift.Nissan Leaf 2017

Bude takhle nějak vypadat nový Nissan Leaf 2017?
foto: goingelectric.de

Nová baterie pro inovovaný Nissan Leaf má mít kapacitu 40 kWh nebo 42 kWh. Bude tak ale zřejmě zaostávat za konkurencí typu Opel Ampera-e/Chevrolet Bolt (60 kWh) a později také Tesla Model 3 (cca 50-55 kWh). Dojezd by mohl sahat ke 300 km na jedno nabití.

Můžeme se ale těšit na nový, více mainstreamový design. Ten je silně inspirován konceptem Nissan IDS, ovšem i nadále se podobá aktuálnímu Nissanu Leaf.

Nissan Leaf 2017

Bude takhle nějak vypadat nový Nissan Leaf 2017?
foto: goingelectric.de

Některé spekulace tvrdí, že pro rok 2018 pak můžeme očekávat další navýšení kapacity baterii až do oblasti 50-60 kWh, ale na to bychom v tuto chvíli raději neměli spoléhat.

Ani o ceně nové verze elektromobilu Nissan Leaf bohužel zatím nejsou žádne informace. Můžeme o ní ale vesele spekulavat v komentářích!

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ponúkame úver s nízkou úrokovou sadzbou 3%. Požiadať o rýchly a pohodlný úver na splácanie účtov a začatie nového podnikania alebo refinancovanie svojich projektov za nižšiu úrokovú sadzbu vo výške 3%. Máte nízke kreditné skóre a ťažko získavate kapitálový úver od miestnych banky a iné finančné inštitúcie? Tu je vaša šanca získať pôžičku od našej organizácie. Ponúkame úvery jednotlivcom na nasledujúce účely a oveľa viac. Osobné pôžičky, obchodné rozširovanie, začínajúce firmy, vzdelávanie, konsolidácia dlhu, pôžičky s pevnými peniazmi. Kontaktujte nás dnes e-mailom: kate_solution@outlook.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ponúkame úvery na všetky účely.
Požiadať a získať finančnú podporu do 2 pracovných dní.
- Minimálna výška úveru: 6 000,00 €
- Maximálna výška úveru: 70 000 000,00 €
- Úroková sadzba: 2% ročne
medzinárodná pôžička
* Úver investora
* Konsolidácia dlhu
* Druhá hypotéka
* Podnikové úvery
* Osobné pôžičky
* Vianočný úver
Pre ďalšie informácie nám pošlite e-mail:
Názov spoločnosti: BETTER WAY COMPANY
E-mailová adresa spoločnosti betterwaycompany234@gmail.com
Spoločnosť NMLS ID: 3142798.

Poznámka: Všetky odpovede zasielajte len na túto e-mailovú adresu: betterwaycompany234@gmail.com
S pozdravom,
spoločnosť lepšieho spôsobu

Obrázek uživatele Kuk

60 kWh 200 mil Leaf povtrzen

http://www.greencarreports.com/news/1104610_next-nissan-leaf-confirmed-for-60-kwh-battery-200-miles-of-range

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Leaf pickup truck :D

http://www.greencarreports.com/news/1094509_worlds-first-nissan-leaf-electric-pickup-truck-for-shop-use-only

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zamestnanci sobe ;-) Leaf 48kWh

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Paráda, díky za odkaz.

Mne by 42kWh stačilo.. Dokonca aj 36-38.. Ale cena.. Cena to určite zabije. Potrebujem e-auto 36+kWh a cenou 20000 eur a menej.. A na to si ešte počkám..
Nissan by sa mal poponáhľať lebo o rok už bude neskoro.. Už by mal na výstavách ukazovať Leaf 2 a sľubovať ze v druhej polovici roka 2017 je na trhu.
Som zvedavý kam padnú ceny Leaf1 30kWh na konci roka 2017. Dúfam že pod 20 000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tady jsem si koupil baterie,4ks,10kWh,mělo by mi to stačit na 50 km
celý odkaz nelze vložit,tak místo x dejte w
háttétépé lomítko lomítko xxx.ebay.com/itm/252404762857

Nechci malovat čerta na zeď, ale pokud by se měl opakovat zcela nepochopitelný scénář, jako při uvedení Leafa 30kWh, tak by při uvedení Leafa 42kWh došlo u Leafa 30kWh nikoli ke snížení ceny, ale naopak k jejímu zvýšení. Takže od toho bych si nic nesliboval.

---

Nissan Leaf 24kWh, 250.900 km
Nissan Leaf 40kWh, 27.100 km

Obrázek uživatele Alien5

Mam to stejne. +1

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele Kuk

Bolt se ve větších objemech bude nabízet možná až tak v roce 2018, takže času maj habaděj.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Žádná zpráva, ale jenom SPEKULACE.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Škoda, že článek jsou zatím jen spekulace... chce to fakta a to si počkáme až to půjde vůbec koupit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pekne sa nám to rozrastá. Mám radosť z každého nového EV. Každý nahradený spalovák sa počíta.
Dôležitá bude určite cena ale aj tak pôjdu ceny starších modelov dolu. Jednoznačne palec hore ;)

ojetiny Ev klesaj krasne jiz dnes :)

Obrázek uživatele Radovan

Přesně tak. Aktuálně na sauto.cz 57 elektromobilů. Peugeot Ion od 280 tis. Kč s DPH. Obrovská spousta BMW i3 a 8 Tesel Model S k tomu.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

ja koukam spis na Nemecko, tam je precijen vetsi vyber a hlavne priznivejsi ceny :) Leaf s najezdem do 50 tisic a starim 3-4 let se da poridit v prepoctu okolo 320-330 tisic

Ion pak od cca 220 tisic

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky tak, Leaf 2013 tam mají za cenu kolem 400t kč, je to pořád dost peněz.
Furt je to ale dilema jestli nejít radši do nového za 550t(jenže to už je zase oproti spalováku většinou nerentabilní), nějaká dotace by to jednoznačně rozhodla ve prospěch nového.

Obrázek uživatele Jolinar

s dotaci by klesly i ceny ojetych, takze by jste mel zase to same dilema...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Logiku by to mělo, ale to by musely být dotace celoevropské. Dotace jsou záležitostí jednotlivých regionů. Teoreticky až se začne uplatňovat dotace v Německu, by se ceny mohly hýbat i na mobile.de. Jsem zvědav zda se konkrétně německá dotace nějak projeví na poklesu cen jetých EV prodávaných v Německu na mobile.de.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Že by v Trendpark konečně pochopili, že nemůžou prodávat(neprodají) ojetinu za stejnou cenu jako jiní novou předváděčku?
Ale 400t za Leaf z roku 2012 je pořád hodně.

Obrázek uživatele jurazhor

až daj takovou aku do e-NV 200,tak mi můžou poslat mejla

---

jurazhor

Obrázek uživatele Jolinar

Odhadovany dojezd jsem nekde videl 140 mil EPA. To by 220-250km realnych klidne mohlo dat.

Zajímá mne cena hlavně v souvislosti s konkurencí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Za zprávu +++1!
Jdu jej předobjednat, záloha 10k€ snad bude stačit. Ta kapacita je úplně to pravé pro česko. Když dnes s 24kWh nalítám na jedno nabití 150km jako p.d, tak s tím to bude 300km bez problémů.
Apropó, i po 40tis.km a 2 letech s Leaf1 stále nevím, jak želva funguje (leč jsem to četl v tej brožuře), popište tu někdo pls. vlastní zkušenost hooodně dopodrobna bo vím(e) co od toho čekat.

Obrázek uživatele Kuk

Nepleťe si zprávu s čirou spekulací.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Osobně nevidím jediný důvod, aby to nebyla pravda.
Nissan dělá vše pro to, aby ta auta na trh dal. Musí to být před TM3, jinak by to byla velká obchodní chyba.
A až tu bude TM3, přijde na trh s vyšším dojezdem, jak se již psalo.
Předpokládám, že další výrobci nespí a vývoj jede a tutlají to.

Obrázek uživatele Radovan

U Nissanů (Leafu i eNV-200) nejprve kolem dojezdu +-12 km z ničeho nic dojezd zcela zmizí a objeví se čárky (na rozdíl od Peugeotu Ion, kde to poctivě dopočítává až k 1). Pak už se člověk musí řídit jen dílky baterie, tedy tím jedním, co mu tam zůstal. A běžným počítadlem ujetých kilometrů. Když zmizí i ten poslední dílek, obvykle vzápětí oranžově svítí symbol želvy. Rychlost se sníží na 50 max., vypne klima či topení. Je žádoucí nepokoušet osud a co nejdříve dát auto na zásuvku nabít. Ale pokud jste v obci a na rovině, kolem je spousta domů, čili zásuvek, čili nabíjecích míst (nebo máte kamaráda, co Vás odtáhne), pak lze pokračovat dále a zjišťovat maximum dojezdu. Vždy jsem vyměkl a tak ho neznám :-)

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Jolinar

Nemyslim, ze kdyz se zvetsi baterie o 75%, ze by se dojezd zvetsil o 100%...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já bych zas tomu věřil, že když se o 75% zvětší baterie, že bude dojezd o 100% vyšší. Zvýšením baterie právě o těch 75% nedojde ke zvýšení hmotnosti celého vozidla o 75%, ale jen třeba o 20%. Tedy dojezd by mohl být klidně vyšší o těch 100%.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já bych zas tomu věřil, že když se o 75% zvětší baterie, že bude dojezd o 100% vyšší. Zvýšením baterie právě o těch 75% nedojde ke zvýšení hmotnosti celého vozidla o 75%, ale jen třeba o 20%. Tedy dojezd by mohl být klidně vyšší o těch 100%.

predpokaldal bych ze v novejsim Leafu jiz budou mit jinak nastavene rekuperace a mody jizdy, proto to co se ucili na tech 200 tisicich prodanych Leafech

Obrázek uživatele ePavel

Tak to kazdopadne. Jezdil jsem ted cca 14 dni s leafem 2013. A moje eNV 2015 to má už daleko lépe nastaveno. Při puštění pedálu brzdí mnohem více.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Obrázek uživatele ePavel

Ze zkušenosti u baterií tomu tak bývá. Pokud je baterie zatěžovaná menším proudem, lze z ní dostat větší procento jmenovité kapacity. Navíc z nich člověk lépe dostane kapacitu ze spodní části, kdy u menší baterie při stejné zátěží dříve dojde k poklesu pod mezní hodnotu, kde ji nelze provozovat.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není to JEN o matematice. Bavíme se o reálných číslech, normy jsou pro úředníky. Vemte si Lefa 24 & 30kWh (+25%) a dojezdy: 150 verzus 200 (+33%)... Je to i o technologii a SW.

Obrázek uživatele Alien5

JJ to je pravda sice to nezni logicky na prvni pohled, ale nejen baterie se vylepsuji i vyuziti energie SW aerodynamika a analiza jizd majitelu atd.. Nisan ma u leafu na 2 roky sbirani dat o zakaznikovi pokud k tomu da majitel souhlas ze ?

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Z čehož předevšim plyne, že dojezdy BEV budou vždy relativní nikoliv absolutní.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle mne je rozdil mezi Leafem 24 a 30 jiz dnes markantni.
Jeden priklad - nedavno prede mnou nabijel 30kovy model a na DBT stojanu to ukazovalo pri 95% pres 40A, to jsem u 24tky nikdy nevidel.

Obrázek uživatele Alien5

Hm kdo me sveze abych si nemusel pujcovat leafa na tyden za 5000 ? nekdo kolem prahy a Mlade bolky ? :)

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmmm proc ne, ale byla by to jen 24ka.

Obrázek uživatele Alien5

Je to bych byl happy, zaplatim vam nabijeni 400V v baraku u me nebo jinde v pohode ok. kontakt alien5@seznam.cz dekuji :)

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Klíčová bude cena... ta pak určí poměr cena / výkon.
Pokud bude za stejnou cenu auto s delším dojezdem (Bolt, TM3), tak bude mít Nissan smůlu... Ale to dneska nevíme.
Pokud bude mít menší dojez a bude levnější, tak je otázka, jestli dojezd 200 km nebude řadě zákazníků stačit, aneb proč si kupovat auto s delším dojezdem, ale dražší, když ten dojezd nutně nepotřebuju.
V závěru to nemusí být jenom stíhání Tesly v dojezdu, ale nabídka se může rozložit tak, aby nabízela různé kombinace...
Vizuálně se mi facelift hodně líbí, otázka je jak to bude vypadat naživo...za mě zatím palec nahoru

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak a je to tu. Tusil som, ze Leaf bude sklamanie. Nech sa nehnevaju ale 300km dojazd s takou baterkou bude mat iba v NDEC norme a to este ked pojde dolu kopcom. Realny dojazd pocitam niekde okolo 200-220km.

Je vidiet, ze konkurencia pre Bolt a Teslu je vzdialena roky. Takze zbytocne sa tu niektory rozculuju, ze sa pise iba o Tesle. Bude sa max. o Bolte. Ostatny nebudu mat co ponuknut. Cenu predpokladam porovnatelnu s Boltom a TM3.

Nech sa nehnevaju, ale 300km to dá se 42kWh jako prd..
S Amperou jezdím 8km na 1kWh, to samé s Leafy, s i3 cca 9km, s Teslou cca 6,5km... "soused" pan Janda, který tu již prezentoval zkušenosti se svým Soulem dlouhodobě najede taky 9km na 1kWh...
U novýho Leafa se dá očekávat pár kg navíc, možná 50kg, pokud se auto celkově trochu zvětší, jinak zůstane hmotnost cca stejná.. Takže si to laskavě vynásobte, odečtěte 50km Vašeho "reálného dojezdu" a máte tak jako tak 300km.. ;)

---

Tesla Model S/X - >250 tis km
Opel Ampera - >100 tis km (spotřeba 0,7l/100km)
ostatní EV - > 50tis km

www.teslicka.cz
Tesla Referral code: https://ts.la/ondrej87331

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja sa nehnevam ale neopisal ste ako jazdite? Podla spotreby pocitam, ze po okreskach a hlavne v meste, takze dialnice vidite len z velkej vzdialenosti. Taktiez asi setrite na klime a vykurovani.
Ale aj tak nechapem ako s Teslou dokazete jazdit priemernych cca 15kW/100km, to by ste patril medzi tych najsetrnejsich vodicov. Realne treba uvazovat skor s cislami 22-25kW/100km (to su hodnoty, ktore ludia uvadzaju po roznych forach). To budu cisla pre bezneho vodica pre Teslu S a aj to je este optimisticke. Cele mi toto auto pride ako mackopes ani do mesta (zbytocne velka kapacita) ani univerzal (zasa mala kapacita). Skor sa tu vsetci tesia ako pojdu dolu ceny starsich leafov s mensou kapacitou aby si mohli kupit druhe auto. Ja si taky luxus nemozem dovolit rovnako ako vacsina ludi.

Taktiez treba brat do uvahy to, ze nie je dobre baterku vybijat na 100% ale max. na 80% koli zivotnosti (myslim, ze nejaky limit plati aj pre nabijanie, cize nabitie by malo byt drzane cca 10-90%. Teda realne vyuzitelna kapacita moze byt tych 75-80% a teda bezne vyuzitelna kapacita je 42*0.8=cca 33kW. To mi dava realny dojazd okolo tych 200 km pri aute velkosti a hmotnosti Leafu. Som zvedavy hlavne na normu podla EPA, ktora ukazuje realne dojazdy ale kedze to bude davat velmi male cisla tak sa marketing rozhodne ukazovat dojazd v NEDC co bude tych 300km ale bude to bluf, nepouzitelny pre ludi.

Zcela upřímně - Ano, šetřím na klimě i topení a jezdím celkem úsporně (kombinace město, okresky, minimum dálnic). Proto jsem psal, ať si odečtete 50km, a dostanete se na hodnoty "běžného řidiče".
S Teslou je celkem normální jezdit i za 25kWh/100km, ale s 85kWh mi při normálním stylu jízdy vždy vycházel dojezd na +-500km s tím, že reálně využitelných je max 80kWh, takže 6,5km/1kwh opravdu nebyl problém..
Souhlasim, že není ideální cyklovat baterii 0-100% a taky to běžně nedělám, ale pro výpočet dojezdu je to nutné brát takto.
A těžko říct, jestli bude 42kWh u nového Leafu celková kapacita nebo ta využitelná. Podle dosavadního stylu Nissanu spíše ta celková (narozdíl třeba od Kie), ale využitelných by bylo i tak jistě víc než jen 33kWh...

---

Tesla Model S/X - >250 tis km
Opel Ampera - >100 tis km (spotřeba 0,7l/100km)
ostatní EV - > 50tis km

www.teslicka.cz
Tesla Referral code: https://ts.la/ondrej87331

25kWh je po dalnici, v prumeru za 104.000km to vychazi nize - u nas na 21kWh.

Obrázek uživatele Alien5

Diky za info z provozu;)

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No nevim, to mi prijde jako zbozne prani, nebo data z nejakych eko runu, neco jako bych ja trvrdil, ze v pohode jezdim svym spalovakem za 3l na 100.... lidi co tu maji EV auta z bezneho provozu davaji udavaji spotrebu kolem 20kWh (leaf a podobne velka auta)...

Pro někoho zbožné přání, pro mě již přes 50tis km realita ;)
A myslíte, že mám (mimojiné) jako řidič taxíku prostor na "eko runy"? :P
20kWh/100km je v téhle třídě, podle mě, zbytečné plýtvání energie, nebo následek "náročnějšího terénu".. Ale nic proti tomu, jezdit se dá i za 30kWh/100.. ;)

---

Tesla Model S/X - >250 tis km
Opel Ampera - >100 tis km (spotřeba 0,7l/100km)
ostatní EV - > 50tis km

www.teslicka.cz
Tesla Referral code: https://ts.la/ondrej87331

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No problem bude mozna ve vasem predpokladu ceny podobne s TM3 - dneska strartuje leaf na nejakych 700 tis, fakt si mysli ze po faceliftu zdrazi o pul mega?
Ceny zatim nevime, ale rekl bych ze tu mensi baterku tam maji i kvuli tomu aby mohli nadale prodavat leaf relativne levne...

no vemte za kolik je verze s 30kWh...
a tady se bude navyšovat o dalších 12kWh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ale taky ceny baterek sly dolu, prodeje rostou pri zanedbatelnych dalsich vyvojovych nakladech apod...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím, že skúsený elektromobilista s tým hravo spraví tých 300km.
S 30kWh baterkou sa tých 200km dá urobiť.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslim, ze je na case zabudnut pojem typu "skuseny elektromobilista" a uvazovat iba s terminom "bezny vodic". Ja uvazujem s autami pouzitelnymi pre bezneho vodica. Podla mna je na case posunut sa dalej k realnym EV a opustit hracky. Predsalen sme uz starsi ;)

Obrázek uživatele ozana

Včera jsem udělal 145km s 19kWh aku. Kdybych jel opravdu úsporně tak i 160.

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Jenže zkušený elektromobilista nejezdí denně do práce 130km/h po dálnici.

Proč by nemohl? Klidně 150km/h. A pokud to má tak daleko, že to s rezervou nenajede na jednu 24kWh baterii tam i zpět, tak bych mu spíš doporučil změnu zaměstnání nebo bydliště.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kľko km ?

65. Ale musíte vzít v potaz, že občas si zajedete do obchodu, k lékaři a pod.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Idem si kúpiť 24kWh leaf-a. A budem to testovať ale verím, že to dá :-))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No já chci mít jistotu. Tu mi nedá ani 30kWh verze a navíc je za hrozný peníze. Cena jeté 24kWh verze je skoro ok, ale ten dojezd je malý i s ohledem na to, že ojetina nedá to co nové auto. A po dalších 8 letech už bude tak 50% ...

Pobóchat trochu plechy ok beru, každopádně doufám že vylepší mimozemsko-japonskou palubovku :)) a z kokpitu stihačky LEAF-1 bude fajne kára LEAF-2 ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nech tie hnusne predne svetlomety zmenia a hned to bude pekne auticko. s vacsou baterkou to uz bude jasna volba ;)

Obrázek uživatele Alien5

No tak jeste uvidime je to muj favorit na prvni EV diky za clanek.
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/novy-nissan-serena-propilot-zvladne-jizdu-na-dalnici-sam_391225.html

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol