Dlouho očekávaný refresh dnes již letitých elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X je konečně tady. Budete zírat, co mají umět!
foto: Tesla
Nová verze elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X je tu! Hlavní změny proběhly především v interiéru.
Jeho proměna stojí za to. Zbrusu nový volant je hranatý a ještě k tomu poloviční než jsme zvyklí! Připomíná volant, který Tesla představila v konceptu nového Roadsteru v roce 2017.
foto: Tesla
Zcela zmizela také páčka pod volantem pro volbu jízdního režimu (dopředu, dozadu, parking, neutrál). Auto totiž údajně s pomocí technologie Tesla Autopilot dokáže samo poznat, co chcete právě dělat! A kdyby na to přeci jen došlo, jsou tlačítka pro volbu jízdního režimu umístěna uprostřed nad nabíječkou mobilů.
Obě tyto změny vypadají na první pohled značně neprakticky. Uvidíme, jak se ukáží v reálném provozu. Kromě toho ale oba elektromobily přinášejí i spoustu dalších změn, které vycházejí primárně z novějších vozů Tesla Model Y a Tesla Model 3.
Hlavní ovládací displej je položený na ležato. Přístrojový panel zůstal (narozdíl od M3 a MY) zachován, ale je menší, takže i díky menšímu volantu je přes něj lepší výhled. Pro zadní sedadla přibyl nový prostřední displej, např. pro hraní her.
foto: Tesla
Novinkou v Modelu S je celoskleněná střecha. Další novinky: prémiové audio s 22 reproduktory, vyhřívané sedačky (všechny), vyhřívaný volant, vyhřívané přední sklo, ventilované přední sedačky a samozřejmě tepelné čerpadlo.
Upravila se i nabídka. Tesla Model S Long Range s dojezdem 663 km (Dual Motor All-Wheel Drive) vyjde na $79 990. Třímotorové verze Plaid a Plaid+ jsou za $119 990, resp. $139 990. Plaid+ údajně nabídne dojezd přes 830 km.
Výroba nových elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model Y začně v prvním čtvrtletí tohoto roku. Kdy začnou dodávky zákazníkům Tesla neupřesnila.
foto: Tesla
V případě Tesla Model X je interiér takřka stejný jako u Modelu S, ale Tesla ukázala také exteriér. Zmizelo chromované lemování, podobně jako u Modelu 3. Model X trochu víc připomíná protáhlé vejce.
foto: Tesla
Elektromobil Tesla Model X Long Range s dojezdem 576 km začíná na ceně $89 990. Verze Plaid vyjde na $119 990, Plaid+ k dispozici není.
foto: Tesla
foto: Tesla
Neuveriteľne krásny interiér hlavne vpredu. Ten tablet
Neuveriteľne krásny interiér hlavne vpredu. Ten tablet zapustený tak elegantne krásne. Volant geniálny niečo ako formula F1. Parametre aj základnej ale hlavne Plaid a Plaid+ sú neskutočné. Z môjho pohľadu im to úžasne vyšlo.
DAS AUTO A ŇIE TA KŮPELNA AKO V TESLE … :))) dnes
DAS AUTO A ŇIE TA KŮPELNA AKO V TESLE … :))) dnes nebuděme jezdit na autě lebo buděme létat na ufě, opustíme touto planétu a nasadněme do tohto nádherného stoja… kdě máme 700 koní :)))
https://www.youtube.com/watch?v=8pC8TvqV8BI
TEZLÁÁÁ ÚHLAVNÝ NEPRIAŤĚL
TEZLÁÁÁ ÚHLAVNÝ NEPRIAŤĚL :))))
https://youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220
Takže kerý ročník TMS (2012-2020) byl tedy ten
Takže kerý ročník TMS (2012-2020) byl tedy ten nejlepší/nejpovedenější ?? když už to tak zkopce … ;))
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-s/
tak přeci jenom se několika fanouškům v teslích
tak přeci jenom se několika fanouškům v teslích neodvětrávaných sedačkách potí pldel a stěžovali si ;))
https://youtu.be/uxoWKgmUaP8?t=399
MLASK dneska podpořil BTC černou
MLASK dneska podpořil BTC černou „měnu“…
https://finance.yahoo.com/quote/BTC-USD/chart?p=BTC-USD
protože devalvací USD při převodu na BTC chce docílit toho aby lidé měli na jeho přepálený elektroauta. Je to další spolupráce s pevninskýma čínanama kerý jedou v BTC už vod nepaměti 2009+ 😉
Rozvor BMW 7 = 307 cm
Rozvor BMW 7 = 307 cm
Cry me a river , haters 😀 tesla vam nakopava prdele co se do
Cry me a river , haters 😀 tesla vam nakopava prdele co se do vas vejde :))
jj a pak bude zůčtování
jj a pak bude zůčtování 😉
https://www.worldometers.info/coronavirus/
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
Ano ano cipe, hyperbitcoinizace se blizi. Musk uz ma
Ano ano cipe, hyperbitcoinizace se blizi. Musk uz ma nakoupeno, neboj. Jen jestli mas uz ty.
tak samozřejně, já jen kontroloval víšli co svět za tu
tak samozřejně, já jen kontroloval víšli co svět za tu teslí cenu pak čeká PO MLASKOVĚ DNEŠNÍ PODPOŘE BTC 😉
https://finance.yahoo.com/quote/BTC-USD/chart?p=BTC-USD
v čem ty joudo? 😀 myslíš ten volant co vypadá jak od
v čem ty joudo? 😀 myslíš ten volant co vypadá jak od nějakého simulátoru koupeného u Vietnamců?
Have fun staying poor
Have fun staying poor
no další omezenec 😀
zajímavé je, že jakákoliv
no další omezenec 😀
zajímavé je, že jakákoliv počítačová vizualizace třeba u VW je ubohost a zoufalost, když to udělá Tesla tak si z toho okamžitě stříknete do trenek 😀
Cry me a river
Cry me a river
Těmihle výlevy mu jenom dáváš za pravdu.
Těmihle výlevy mu jenom dáváš za pravdu.
hele mě je to jedno co si tenhle ňouma myslí 😀 i Tesla je
hele mě je to jedno co si tenhle ňouma myslí 😀 i Tesla je mi jedno, mě jen dráždí omezenci co mají klapky na očích a vidí jen Teslu a na cokoliv jiného plivou, nikomu to neberu at si uznává koho chce, ale at to tu necpe jiným co o to nestojí
Cry more
Cry more
Áááá, Vandrák se naučil až 5 anglických slovíček?
Áááá, Vandrák se naučil až 5 anglických slovíček? Oslnil jsi nás…
MORE!
MORE!
pokud na to nemáš co říct tak nepiš nic, tohle je akorát
pokud na to nemáš co říct tak nepiš nic, tohle je akorát trapný, bud nad věcí 😀
MORE!
MORE!
Tady s cikánštinou neuspěješ.
Tady s cikánštinou neuspěješ.
dalsi muskova devka se ozvala. Cry more bitch 🙂
dalsi muskova devka se ozvala. Cry more bitch 🙂
pořád lepší než být muskův oddaný ovčáček 🙂
pořád lepší než být muskův oddaný ovčáček 🙂
Tebe bych na to tipoval. Ty budes radsi chuda devka, ja radeji
Tebe bych na to tipoval. Ty budes radsi chuda devka, ja radeji bohaty ovcak 😀
no jako ovce z ČR právě moc bohatý nebudeš ty troubo 😀
no jako ovce z ČR právě moc bohatý nebudeš ty troubo 😀 😀
hele jako konečně s tebou začínala být sranda, ale musím tu pro dnešek končit tak zase někdy u Tesla vision
delej nakupuj btc jak voživot američani se jeste neprobudili
delej nakupuj btc jak voživot američani se jeste neprobudili
Cipe, dobre rano, vitej mezi nas. Ja mam nakoupeno uz z roku
Cipe, dobre rano, vitej mezi nas. Ja mam nakoupeno uz z roku 2011. Blik, blik budicek :)) 😀 😀 muhahaha
pridej zradce dolaru americani jeste chrapou krom mlaska toi
pridej zradce dolaru americani jeste chrapou krom mlaska toi je jihoafričan přivandrovalec nakupuj další btc je potřeba víc podpořit žlutý myši
ale je fakt že českou rezprcliku taky podpořil pár šprdlýkama nebo spíš mu dali „cenu“ aby nešel jinam…
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/muskova-raketa-vynesla-do-vesmiru-druzici-s-ceskou-bombou-139654
hele mužeš si na darknetu rovnou koupit vakcínu za
hele mužeš si na darknetu rovnou koupit vakcínu za bitkojny…:))
https://www.novinky.cz/internet-a-pc/bezpecnost/clanek/koronavirove-vakciny-se-prodavaji-na-darknetu-ve-velkem-jedna-davka-az-za-21-500-kc-40349394
když už frčí to zrádcovství, tak ve velkým :))
Cipe, neni rok 2012, na darknetu se plati Monerem, Bitcoin by
Cipe, neni rok 2012, na darknetu se plati Monerem, Bitcoin by pouzil jen sebvrah. Svet se meni rychleji nez tvuj Boomer mozek dokaze zpracovat, co:)
to není pravda, jsi zaostalý, jde to stále a je to
to není pravda, jsi zaostalý, jde to stále a je to výhodnější to sou věci co, nestíháš hochu :))
A v cem je to vyhodnejsi? Povidej cipe, nauc nas neco o
A v cem je to vyhodnejsi? Povidej cipe, nauc nas neco o Bitcoinu 🙂
proc ja? zadarmo? nasrrrr :)) nemam
proc ja? zadarmo? nasrrrr :)) nemam cas
https://finance.yahoo.com/quote/GME/chart?p=GME
co dal?
Kolik si uctujes za crypto poradenstvi, cipe?:)
Kolik si uctujes za crypto poradenstvi, cipe?:)
nedělam pro tvoji černou komoušskou měnu to přeci víš
nedělam pro tvoji černou komoušskou měnu to přeci víš ;))
https://finance.yahoo.com/quote/AMC/chart?p=AMC
Skoda talentu, cipe, takovy znalec na bitcoin se jen tak
Skoda talentu, cipe, takovy znalec na bitcoin se jen tak nevidi:)
hlavně ať si těmi úspěšnými spekulacemi moc
hlavně ať si těmi úspěšnými spekulacemi moc nepohnojíš karmu..
co ty víš, třeba už máš na svědomí pár neúspěšných cipisku co se pak museli kvůli finanční ztrátě (tvému zisku) oběsit..
Jeste ze na takove pitchoviny neverim 🙂
Jeste ze na takove pitchoviny neverim 🙂
věř si na co chceš ale hlavně si dej pozor na žlutý
věř si na co chceš ale hlavně si dej pozor na žlutý myši ;))
https://finance.yahoo.com/quote/WDI.BE/chart?p=WDI.BE
hele když si tak dobrej v tom google překladači dej si tam
hele když si tak dobrej v tom google překladači dej si tam tohle slovíčko – clown
Mě zasse dráždí omezenci, co mají klapky na očích a
Mě zasse dráždí omezenci, co mají klapky na očích a jenom plyvou na Teslu. Vždy a všude a za všech okolností.
To budou mít asi v Porsche mrzení.
To budou mít asi v Porsche mrzení.
Kdyz vidim pocet komentaru pitomcu kteri Teslu nenavidi, tak
Kdyz vidim pocet komentaru pitomcu kteri Teslu nenavidi, tak to bude dost povedeny refresh. U nejakeho bmw nebo DB by nesteknul ani pes. Je videt, ze Tesla je hodne oblibena.
ale líp se přes ty beranidla kouká do kapličky že jo 🙂
ale líp se přes ty beranidla kouká do kapličky že jo 🙂
Jeste jsem v tom nesedel, tak nevim.
Jeste jsem v tom nesedel, tak nevim.
Do diskuze zatím napsalo jen dvacet lidí, včetně mě,
Do diskuze zatím napsalo jen dvacet lidí, včetně mě, tebe, Horčíka a Cipíska.
A to je na místní poměry spíš nižší průměr, takže na nějakou ultra velkou oblíbenost bych to neviděl, spíš naopak, na to že se jedná o článek k novým Teslám je zájem minimální.
Psal jsem o poctu komentaru vas a jinych P. Uspesne jste tu
Psal jsem o poctu komentaru vas a jinych P. Uspesne jste tu diskuzi zaplevelil a sam to zde ovladate. Je videt, ze vam Tesla neda spat. Citite se byt ohrozen, nebo jste fascinovan?
A co mame pisat? Tesle sa dari a inovuje. Zatial vyraba malo
A co mame pisat? Tesle sa dari a inovuje. Zatial vyraba malo aut a chyba mi MPV/VAN si 7 miestami. Co sa tyka noviniek tak Tesla je ako apple, cize za rok dva to budu mat aj ine automobilky
Tak doufám, že s tím volantem se ostatní inspirovat
Tak doufám, že s tím volantem se ostatní inspirovat nebudou 🙂
Víš co mě udivuje? Nikdo z vás to neřídil, ale už víte
Víš co mě udivuje? Nikdo z vás to neřídil, ale už víte jak strašně to bude špatné. Nikdo z vás netuší jaká je dynamika zatáčení. Pořád tady mluvíte o nějakém ručkování, ale doba kdy si každý ručkoval v každé zatáčce jak řidič kamionu je snad už dávno pryč. Proto bych ocenil, kdybychom počkali až na skutečné zkušenosti z provozu.
Je to něco nového a lidi se bojí novot. To chápu. Stejně jako si pamatuju jak každému bylo hned jasné, že dotykové mobily jsou absolutně k ničemu když přišly na trh a jak se lidi zapřísahali, že si nikdy matlací telefon nepořídí. A dneska je mají skoro všichni.
Bude to option. tesla to vytáhla schválně, aby upoutala
Bude to option. tesla to vytáhla schválně, aby upoutala pozornost a to se ji povedlo, to je vše. Jistě, počkám si na první testy od nezávislých novinářů, nebo od toho Nora a uvidíme, co na to řeknou.
Přesně tak. Bude to jako se CyberTruckem. Sice se po
Přesně tak. Bude to jako se CyberTruckem. Sice se po uvedení vyrojily tuny negativců, kteří tvrdili že to je hnusné a nikdo to nebude chtít, ale všude se o tom mluvilo a lidi to chtěli.
To samé s tím volantem. Všude se o tom bude mluvit jak je to nepraktické a přitom to budou statisíce lidí chtít. Reklama zadarmo. A je dost možné, že Tesla uvede klasickou alternativu až emoce utichnou.
Mě osobně by mi více než ten tvar vadily ty dotykové tlačítka. Nemám s tím dobré zkušenosti. Uvidíme jak to bude v reálu fungovat.
jak špatné to bude, ví každý kdo trochu jezdí autem,
jak špatné to bude, ví každý kdo trochu jezdí autem, není ani jisté že to vůbec povolí, zejména tady u nás v evropě
problém je ten že Tesla si jede arogantně po své koleji, nejspíš to řízení bude mít nějak softwarově řešené to jo, ale jestli je to v souladu s předpisy neřeší, navíc počítá, že auta budou řídit sama, jenže než se tak stane, tyto v současnosti vyrobená auta už budou někde na vrakovišti
Ne. Nevíš jaké to bude. Jenom hádáš na základě svých
Ne. Nevíš jaké to bude. Jenom hádáš na základě svých omezených zkušeností, ale chytrý jsi jak rádio.
Jasně. Tesla vůbec neřeší předpisy a vůbec je nezajímá jestli dostane povolení k prodeji nebo jestli se to bude lidem dobře řídit. Probuď se už.
A to je nejvíce štve. Oni ví, že to bude prodejní hit a
A to je nejvíce štve. Oni ví, že to bude prodejní hit a proto jsou nasraní 🙂
Božínku, jak je možné, že jedna a tatáž osoba tu
Božínku, jak je možné, že jedna a tatáž osoba tu vystupuje jako Dr. Jekyll a Mr. Hyde? V otázce elektrifikace celkem realista a v otázce teslích eMrdek úplný pošuk?
Zato ty držíš svůj nízký standard a negatismus
Zato ty držíš svůj nízký standard a negatismus permanentně. Tesla už prostě prokázala že umí a že dělá to, co lidé chcou. A vůbec nezáleží jak moc se tady hateři budou kroutit vztekem.
Druhej omezenec který vidí budoucnost jen jako Teslu a
Druhej omezenec který vidí budoucnost jen jako Teslu a třepe se u každé nové informace 😀
Nikdo nevidí budoucnost jenom jako Teslu. možná tak ve tvé
Nikdo nevidí budoucnost jenom jako Teslu. možná tak ve tvé hlavě. Narozdíl od tebe, ale vidíme budoucnost s Teslou, zatímco ty si sníš svůj malý sen o bankrotu.
Já třeba vidím budoucnost v elektromobilitě, v postupném
Já třeba vidím budoucnost v elektromobilitě, v postupném přechodu na EV. A jestli tam za X let bude i Tesla nebo neustojí konkurenci, se dnes dá těžko říct. Ale Tesla to vše rozběhla, to jo.
Tesla snad bude pořád…
Na druhou stranu si myslím, že
Tesla snad bude pořád…
Na druhou stranu si myslím, že postupně budou přibývat další a další země kde jí prodejemi zválcují dinosauři…
Důležité je, že z toho budou profitovat jak zákazníci tak příroda..
To, že ji ostatní (někteří) převálcují, je jisté a
To, že ji ostatní (někteří) převálcují, je jisté a už se to pomalu děje, v Evropě už prodává více EV VW koncern. Ale je to očekávatelné a přirozené, taky mají nesrovnatelně větší kapacity.
V celkových počtech EV máte určitě pravdu. V cenových a
V celkových počtech EV máte určitě pravdu. V cenových a velikostních segmentech, kde Tesla nabízí nebo bude nabízet své modely to tak spíše nebude.
V delším horizontu bude záležet do jakých všech segmentů se vlastně Tesla pustí a jestli bude každý další model v daném cenovém segmentu dominovat jako doposud všechny dosavadní modely.
Zatím je problém v absenci přímých konkurentů mezi modely EV obecně. To se však změní s příchodem TMY do Evropy a počátkem výroby BMW i4. Pak nastane konečně pořádná přetahovaná o zákazníky. 🙂
Tesla 3 je sedan střední třídy a ten, pokud se nepletu,
Tesla 3 je sedan střední třídy a ten, pokud se nepletu, nikdo zatím jako EV nenabízí. V Evropě moc sedany neletí, i ve spalovácích je od nich odklon, vyjma prémiových značek. A ty se zatím jenom chystají, i4, Audi bude mít něco.
Pro teslu Y bude konkurent něco jako ID.4 a určitě na té platformě vzniknou i další EV.
A klidně bych se vsadil, že i v těch segmentech, kde bude Tesla svoje EV nabízet, bude časem převálcována konkurencí, třeba tím VW.
Na některých trzích určitě. Například v Německu.
Na některých trzích určitě. Například v Německu. Celkově se to takhle nedá říct. VW tahá v EVs spíše za ten kratší kousek lana. Kromě tradice nemá moc co navíc nabídnout. Ani ty produkční kapacity nebudou dlouho pravdou s tím jak Tesla otvírá jednu fabriku vedle druhé a EVs potřebujou nové linky, takže nemůžou těžit tak moc ze stávající produkce. A co hůř, jsou silně závislí na tom jaké baterie jim někdo vyrobí. Tesla má vlastní vývoj a už i vlastní výrobu.
No uvidíme. VW už teď na celoevropském trhu (nejen v DE)
No uvidíme. VW už teď na celoevropském trhu (nejen v DE) prodává víc EV než Tesla. A to ještě ani nezačal, prakticky se v 2020 jednalo jenom o starý eGolf, na podzim nastupující ID.3 a drahý eTron. Letos přijde na trh Enyaq, ID.4 hatch plus kupě, eTron GT (nebo ten už se prodává?), atd., atd… skoro bych se u Tesly bál, jestli těch plánovaných 500 tis. EV vyráběných v Berlíně prodá na evropském trhu.
Samozřejmě, u VW bude záležet na dodávkách bterií. Ale myslím, že i tam něco investují, kupují, nevím teď přesně. Stejně jako skeptici měli obavy, jestli VW začne vůbec EV vyrábět ve velkém, stejně tak teď mají obavy, jestli bude mít baterky. A ostatní to samé… BMW a Mercedes ještě ani pořádně nezačaly.
VW těží na Evropském trhu z několika věcí:
1) Tesla
VW těží na Evropském trhu z několika věcí:
1) Tesla nemá v Evropě továrnu
2) Kvůli Covidu stály americké továrny a do Evropy se první půlrok moc nedováželo
3) VW naskladňoval auta skoro třičtvrtě roku než je uvedl na trh.
Až Tesla letos dostaví v Evropě továrnu, tak se změní hodně věcí, protože Tesla v Evropě není limitovaná poptávkou, ale tím kolik aut je schopná dovézt.
Koncern VW měl problém s bateriema. Proto se zařízlo několik modelů hluboko pod poptávkou (například Citigo-e), aby byly baterky pro ID.3.
VW investuje do NortVoltu, ale bude jenom investor. Jeden z mnoha investorů. Tedy o baterky se bude dělit a nebude mít domácí knowhow. Bude jenom závislá na dalším dodavateli.
Uvidíme za pár let 🙂
Uvidíme za pár let 🙂
Ano přesně o tom mluvím. TM3 nemá zatím přímého
Ano přesně o tom mluvím. TM3 nemá zatím přímého konkurenta a čeká na i4 nebo nějakou tu Audinu.
Proti Y bude Etron, ix3 a vrcholné verze ID4 a Enyaqu a možná i další.
No to se uvidí už s příchodem TMY. To bude jeden z prvních přímých střetů. 🙂
Myslím, že dneska už není zapotřebí hádat jestli v
Myslím, že dneska už není zapotřebí hádat jestli v budoucnu bude Tesla existovat nebo ne. Prostě proto že neexistuje jediný důvod proč by neměla. Už to není žádná malá automobilka. Už nebalancuje na hranici neexistence. Tesla rychle roste a má tolik peněz že neví co s tím. A jako snad jediná automobilka má v hotovosti více peněz než dluhů. A myslím že ještě pěkných pár let bude rychle růst. Model Y se teprve rozjíždí. V Číně se můžou po Tesle utlouct a teď přijde na trh refresh S a X a v náledujících letech další modely, včetně vyhlíženého CyberTrucku.
Spíše bych se bál o budoucnost jiných automobilek než Tesly.
kam na tyhle hlouposti chodíš? hlavní zdroj peněz má z
kam na tyhle hlouposti chodíš? hlavní zdroj peněz má z prodeje emisních povolenek, jinak její fungování je težce ztrátové, pokud se ostatní automobilky vrhnou na EV tak už Tesle cpát peníze nebudou muset,
celej váš vysněnej EV svět stojí na prodejích spalováků, jen díky spalovákům váš EV svět existuje to si už konečně uvědomte
na cokoliv spalovacího tu jen plivete, já netvrdím, že budoucnost není v EV, ale trochu soudnosti by neškodilo
Vážně je hlavní zdroj peněz prodej emisních povolenek?
Vážně je hlavní zdroj peněz prodej emisních povolenek? Za letošek má Tesla z povolenek něco přes 1.5 miliardy dolarů, ale přijmy jsou 31,5 miliardy dolarů. Tedy povolenky tvoří méně než 5% jejich příjmů.
Meziroční nárůst příjmů o 29% a to mluvíme o Covid roce, kdy většina automobilek byla ztrátová a jejich přijmy se propadly.
A možná tě to překvapí, ale Tesla by byla v zisku i bez těchhle emisních povolenek a to má v nákladech 900 miliónů dolarů pro Muska jako bonus za extrémní růst akcií. A to všechno během Covid roku.
A ještě čísla o hotovosti na účtě koncem roku:
2016: 3 393 miliónů dolarů
2017: 3 368 miliónů dolarů
2018: 3 686 miliónů dolarů
2019: 6 268 miliónů dolarů
2020: 19 384 miliónů dolarů
máš pravdu hlavní zdroj penež to nebyl to jsem se špatně
máš pravdu hlavní zdroj penež to nebyl to jsem se špatně vyjádřil, omlouvám se
myšleno to bylo na zisk
kolik by byl zisk za celý rok bez těchto povolenek?
Zisk by byl necelá miliarda dolarů. Poprvé v historii
Zisk by byl necelá miliarda dolarů. Poprvé v historii celoroční zisk a to během Covid roku.
A i já tam mám chybu. Náklady pro Muska nebyly 900 miliónů, ale 1,4 miliardy. Jedná se o jednorázové výdaje na základě toho enormního růstu a nejedná se o běžné hospodaření.
Takže si to zase připočti a byl bys tam kde jsi s povolenkama, protože co získali na povolenkách, to zaplatili Muskovi na bonusech. Musk si nic z těch peněz nevzal (respektive akcií, protože bonusy jsou vypláceny v akciích firmy), ale firma je musí uvést v nákladech protože pro něj jsou povinni ty akcie držet.
bankrot? na to si přišel jak ty vševěde?
bankrot? na to si přišel jak ty vševěde?
Jak definujete prodejní hit? Kolik těchto pofacelift modelů
Jak definujete prodejní hit? Kolik těchto pofacelift modelů S a X se, podle vás, prodá celosvětově a kolik v Evropě? Já myslím, že zlaté časy už mají tyto modely za sebou. V Evropě se určitě už ta čísla z vrcholu prodejů nevrátí a ani se k nim nepřiblíží… myslím.
Tesla je obecně prodejní hit. Firma která se dostala za 9
Tesla je obecně prodejní hit. Firma která se dostala za 9 let produkční výroby na 500.000 kusů ročně a plánuje nadále 50% roční růst. Za úspěch Tesly mluví čísla, kdežto vy jenom spekulujete. O vrcholu prodejů se mluvilo už v roce 2017 a skutečnost byla velmi vzdálená těmto předpovědím.
Já nemyslím obecně Teslu, ta produkcu navyšuje, to víme
Já nemyslím obecně Teslu, ta produkcu navyšuje, to víme všichni, to je OK. Já myslím modely S a X. Když jste psal, že to bude prodejní hit…
No povedenej určitě 😀 proto si z toho dělá každý prdel
No povedenej určitě 😀 proto si z toho dělá každý prdel 😀
Vy jste opravdu omezení tou Teslou to se jen tak nevidí 😀
u BMW probíhají refreshe neustále tak je jasný, že u toho nikdo nepláče štěstím 😀
Ne, nepláče – zívá nudou.
Ne, nepláče – zívá nudou.
Rád jsem četl diskuse na Hybridu. Bohužel je tu několik
Rád jsem četl diskuse na Hybridu. Bohužel je tu několik pacientů, kteří by se měli vrátit na léčení a měli by přestat zaplevelovat diskuse.
no to bohužel již neplatí, protože je tu několik
no to bohužel již neplatí, protože je tu několik spisovatelů fantazi žánru, kteří jisté americké automobilce přisuzují až nadpřirozené schopnosti 😀 pár jednotlivců kteří si dovolí s těmito pohádkami nesouhlasit jsou tu napadáni, ale toto se děje po celém světě, fanoušci Tesly jsou jako sekta a žádný argument nejsou schopni přijmout, takže je to tu spíš už jen taková prdel 😀 😀
Bohužel to ale vede k tomu mimo ty aktuálně diskutující
Bohužel to ale vede k tomu mimo ty aktuálně diskutující nedává ostatním žádný smysl tyto diskuse číst. Stávají se z toho takové úzce zaměřené novinky.cz
Naprostý souhlas, ten plevel co tady je už ani nečtu, kdysi
Naprostý souhlas, ten plevel co tady je už ani nečtu, kdysi se v něm dalo najít dost odkazů a zajímavostí. 🙁 Teď se sem chodí mnozí jen vyzvracet.
já říkám furt dodávejte dodávejta a dodávejte ať to
já říkám furt dodávejte dodávejta a dodávejte ať to šlape. To néé, třeba TakychtrákMartin nebo Lentylka furt jen plácají bez podkladu bez odkazu jak dyby sežrali rádyjo 😉
Hmm a nie je to skor naopak. Je tu kopec hejterov ktorym sa
Hmm a nie je to skor naopak. Je tu kopec hejterov ktorym sa nevyplnili predpovede a vybijaju si svoje mindraky na ostatnych.
https://mlvfz6em53anouzztmwxfrbcn4–www-fool-com.translate.goog
https://mlvfz6em53anouzztmwxfrbcn4–www-fool-com.translate.goog/earnings/call-transcripts/2021/01/27/tesla-tsla-q4-2020-earnings-call-transcript/
pro úplnost dodejme :))
Kirkhorn Zachary Chief Financial
pro úplnost dodejme :))
Kirkhorn Zachary Chief Financial Officer Jan 19 Sale 837.74 1,250 1,047,175 56,257 Jan 21 08:43 PM
Guillen Jerome M President, Automative Jan 11 Sale 833.75 10,000 8,337,533 49,959 Jan 14 07:30 PM
Taneja Vaibhav Chief Accounting Officer Jan 06 Sale 762.99 4,463 3,405,242 16,315 Jan 08 09:56 PM
Wilson-Thompson Kathleen Director Dec 31 Sale 697.57 13,885 9,685,703 1,800 Jan 05 08:49 PM
….;)) https://finviz.com/quote.ashx?t=TSLA
Tak už se to dá objednat u nás:
Long Range – 663km – 2 449
Tak už se to dá objednat u nás:
Long Range – 663km – 2 449 900,-
Plaid – 628km – 3 304 900,-
Plaid+ – 840km – 3 789 900,-
Dodávky od Září
:))))) nj vážně, za ty prachy to ted už dá na celý 2,5
:))))) nj vážně, za ty prachy to ted už dá na celý 2,5 báwa fčetne paliva a servisu na 20 let no nekupto ;)))
Tak mi ukaž jak za tuhle cenu postavíš sedmičkového
Tak mi ukaž jak za tuhle cenu postavíš sedmičkového bavoráka včetně paliva na 20 let.
sedmičkovýho?? TMS defakto kupé na zadních furt
sedmičkovýho?? TMS defakto kupé na zadních furt kebulebouch vo strop se nedá se sedmičkou co se týče komfortu vůbec srovnávat. Sice je to amerycká kráva jakalifornyje dokonce i raketovým vodkrvovacím zdraví prospěšným zrychlením dysponuje, ale co se týče komfortu nejedevlak 😉 Takže ekvivalentem je 5ka, lépe ve městě parkující a …. vo polovinu levnější?? ne vo 60% :))
Samozřejmě že sedmičkového.
Samozřejmě že sedmičkového.
Naprostý nesmyl. To nemůže nikdo střízlivý tvrdit.
Naprostý nesmyl. To nemůže nikdo střízlivý tvrdit.
Samozřejmě že sedmičkového.
Samozřejmě že sedmičkového.
To už jsme zde řešili víc než jednou, ty stále tvrdíš,
To už jsme zde řešili víc než jednou, ty stále tvrdíš, že Model S je ve stejné třídě, jako auta skoro o metr delší. To fakt nemá cenu, běž si někdy do sedmičky alespoň sednout.
Jasně. O dva metry 😀
Jasně. O dva metry 😀
BMW 7 je o 281mm delsi. Vas metr je ponekud divny.
BMW 7 je o 281mm delsi. Vas metr je ponekud divny.
Tak znova kopie z minulé diskuze, ale fakt
Tak znova kopie z minulé diskuze, ale fakt naposledy…
Střední třída:
Rozvor Suberbu je 284cm
Rozvor Modelu S je 296cm
Luxury:
Rozvor BMW 7 je 321cm
Tady fakt není o čem…
Tak ty už víš jaké jsou rozměry refreshe?
Tak ty už víš jaké jsou rozměry refreshe?
To je naprosto jedno, pár centimetrů sem nebo tam nehraje
To je naprosto jedno, pár centimetrů sem nebo tam nehraje roli.
Luxury class na rozměrech krátké sedmičky začíná. Třeba Pulmann má 6,5 metru délky. Tak se nám tady s pětimetrovým kašpárkem vyšší střední Modelu S nesnažte hrát divadlo.
No budiž. Řekněme, že je to ekvivalent BMW M5. Souhlas?
No budiž. Řekněme, že je to ekvivalent BMW M5. Souhlas? Ten začíná na 3,3 mega.
Souhlasím s tím, že rozměrově a třídou to s BMW 5
Souhlasím s tím, že rozměrově a třídou to s BMW 5 odpovídá.
Ekvivalent to bohužel není, tedy pokud nepovažujete za ekvivalent 3+1 v paneláku na sídlišti v Ostravě s 3+1 v luxusním condu na Bahamách.
Náhodou zase tak špatné to BMW není.
Náhodou zase tak špatné to BMW není.
Ale sociální interiér Modelu S ano.
Ale sociální interiér Modelu S ano.
Někdo má rád moderní minimalistické vily a někdo miluje
Někdo má rád moderní minimalistické vily a někdo miluje přeplácané viktoriánské usedlosti se spoustou cimbuří a věžiček. Prostě jenom otázka vkusu.
Minimalismus určitě stárne pomaleji.
Design interiéru musí být UCD.
Samoúčelný minimalismus
Design interiéru musí být UCD.
Samoúčelný minimalismus na úkor funkčnosti není design, ale paskvil.
Jako sorry, ale umístit obrazovku do výšky 15 cm od bot je designová obludnost.
Ty musíš mít teda boty.
Ty musíš mít teda boty.
Zřejmě je myšlena ta zadní obrazovka, ne přední tablet.
Zřejmě je myšlena ta zadní obrazovka, ne přední tablet. Taky jsem na to koukal, že je to pěkně debilně. Ale jak tady čtu od fanatiků, je to úplně v pořádku a všichni co dávají displej doprostřed pod střechu nebo do opěrek předních sedadel, to vlastně dělají blbě 🙂 Já měl v S80 kdysi právě taky displeje pro zadí pasažéry, v opěrkách předních sedadel. A koukalo se na to dětem dobře. Nevím, jak by koukali na film někam do země a ještě šikmo, to je teda ergonomicky opravdu úlet…
Tesla jen už neví čím zaujmout, nový model není schopna
Tesla jen už neví čím zaujmout, nový model není schopna připravit ani po devíti letech, tak uřízne volant a otočí display,
měnit nějaké díly karoserie se vůbec neodvážili když se to po tolika letech jaktakž naučili montovat, tak to přece nebudou zase měnit 😀
tento volant ukázala Tesla zcela záměrně a především proto, aby se o Tesle zase psalo i přes to, že není vůbec jisté, že takový volant projde schválením
Ten volant/knypl z Boeingu je dle amerických zdrojů pouze
Ten volant/knypl z Boeingu je dle amerických zdrojů pouze „option“.
no tak sklo na střeše taky nakonec demogratycky zpovinnili
no tak sklo na střeše taky nakonec demogratycky zpovinnili 😉 Každopádně rozum do hrsti, kdo by si taky při autopajlotoj chtěl těma berákama vybodnout vobě voči že 😉
Neodvážím se to soudit na základě obrázků, ale
Neodvážím se to soudit na základě obrázků, ale předpokládám, že je to trochu něco jiného sledovat monitor v úrovni kolen na velkých zadních sedadlech než když si Runner v Dacii kontroluje ponožky.
To se uvidí až naživo. Každopádně, ideálně je mít
To se uvidí až naživo. Každopádně, ideálně je mít monitor cca. ve výšce oči. Proč vymýšlet za každou cenu odlišnost? Ale nějaký důvod asi k tomu mají, že to dávají tak blbě, jen nevím jaký…
Tak třeba první věc co mě napadne – náklady. Jeden
Tak třeba první věc co mě napadne – náklady. Jeden dotykový panel pro nastavení vyhřívání sedadel a multimédií. Lepší než se snažit zabudovat obrazovky do sedadel. A pak taky bezpečnost. Není nad to mít skleněnou tabuli před obličejem v případě nehody.
Navíc pro děcka to možná bude lepší než display v úrovní očí dospělého. Na občasné zahrání hry nebo puštění seriálu to stačí. Asi nebudeš chodit do auta sledovat televizi.
Displeje v sedačkách mělo Volvo, takže tam bych se nebál
Displeje v sedačkách mělo Volvo, takže tam bych se nebál bezpečnosti. Zřejmě náklady a fakt, že to zřejmě bude spíš ovládací displej než na nějaké dlouhé koukání na seriály.
Jo a to Volvo to mělo právě cca v úrovni oči děti, počítalo se asi s tím, že to bude pro děti.
to se ti tu musí pořád dokola vysvětlovat stejné
to se ti tu musí pořád dokola vysvětlovat stejné věci?
model S můžeš srovnávat se superbem, passatem nesnaž se povyšovat Teslu někam kam nepatří, v mnoha parametrech bude ten superb i lepší
https://configure.bmw.cz/cs_CZ/configid/i9f0n6r4
Celková cena
https://configure.bmw.cz/cs_CZ/configid/i9f0n6r4
Celková cena včetně DPH 2 573 454 Kč
Palivo na 300 tisíc km – 18 tisíc litrů nafty – 522 tisíc Kč včetně DPH
Celkem 3,1 milionu Kč.
A to je BMW7 o třídu výš než Model S.
No vidíš a Model S začíná na nižší ceně než BMW 7 a
No vidíš a Model S začíná na nižší ceně než BMW 7 a přitom je to stejná třída
Model S je vyšší střední až executive. Tady není o čem
Model S je vyšší střední až executive. Tady není o čem diskutovat.
Model S je Full-size / Luxury Car
Model S je Full-size / Luxury Car
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
:)))) wiki :DD
:)))) wiki :DD
Jen sny.
Jen sny.
Je to stejná kategorie. Je sice o trochu menší, ale to
Je to stejná kategorie. Je sice o trochu menší, ale to bývají běžně auta ve stejné třídě. Je sice trochu menší, ale taky je levnější a mnohem výkonější.
Ale řekněme, že je to ekvivalent BMW M5. Ten začíná na 3,3 mega.
Marťo, trochu soudnosti. Někteří tu diskutující v tom
Marťo, trochu soudnosti. Někteří tu diskutující v tom novém BMW už seděli a v té Tesle S taky. Tam přece ani Tesla nemíří. Tesla je konkurence pro BMW5 ale věř mi, že není moc zdatná. Tesla S je konkurence spíš pro Superb/Mondeo – protože jak píšeš některá auta jsou menší a větší. Ale komfortem, výbavou, individualizací a výběrem pohonu je to prostě holý fakt.
Jo Mondeo těchhle rozměrů a výkonu by jsi fakt chtěl mít
Jo Mondeo těchhle rozměrů a výkonu by jsi fakt chtěl mít 😀
Prosím tě na ten výkon už se vybodni…Ford Mustang taky
Prosím tě na ten výkon už se vybodni…Ford Mustang taky není sporťák a má mraky koní.. tesla s není sportovní auto, určitě nemá nic společnýho s M5…a zrychlení 0-100 na tom nic nezmění. Tesla S není ani luxusní auto typu MB-S nebo BMW7. ID.3 taky není Passat i když mají stejný rozvor.
Proč bych se měl vybodnout na výkon, když to je věc za
Proč bych se měl vybodnout na výkon, když to je věc za kterou se u aut nejvíce připlácí :-O
Ale neurčuje jestli je auto sporťák nebo luxusní limuzína.
Ale neurčuje jestli je auto sporťák nebo luxusní limuzína.
Kategoricky je Model S mezi luxusníma autama ať se ti to
Kategoricky je Model S mezi luxusníma autama ať se ti to líbí nebo ne, ale jinak je to spíše subjektivní otázka a pak nemá smysl se o tom hádat.
😀 Je to zasazeno do ekonomického rámce této planety, nebo
😀 Je to zasazeno do ekonomického rámce této planety, nebo se už počítá s exportem na Mars?
jj aby mlask donutil obyvatele planety kupovat jeho zatím
jj aby mlask donutil obyvatele planety kupovat jeho zatím předražený teslakáry, musel donutit vůdčí představitele státu řádně devalvovat, neboli naředit měnu tak, aby peníze jež ztratí hodnotu byli sosialistyckodemogratycky namnoženy obyvatelstvu pak do výplaty to aby 4 mega za teslakáru nebylo pak už zas tak moc 😉
ps: anebo donutil někoho kdo je donutí ?? …. 😉
Auto pozna samo kdy chci couvat? No tak to bych chtel vedet
Auto pozna samo kdy chci couvat? No tak to bych chtel vedet jak, kdyz sedim, koukam na displej a snazim se vyjet ze zaparkovane rady aut.
Treba vnitrni kamera rozpozna vase chovani a ze koukate do
Treba vnitrni kamera rozpozna vase chovani a ze koukate do zrcatek a jine typicke pohyby pri couvani. Ja bych tam pro jistotu dal jeste hlasovy povel. Jako kdysi u kone „hot“ a „cehy“, tak neco v tom smyslu.
do zrcatek prave vubec nekoukam.
Hlasove povely jsou uplne na
do zrcatek prave vubec nekoukam.
Hlasove povely jsou uplne na hovno, to jsem v car play musel hned vypnout, kdyz to zjistili deti, furt se prervavali, kdo da lepsi povel
aha nj řazení kvaltů ftesle je veledůležitý apgrejd, no
aha nj řazení kvaltů ftesle je veledůležitý apgrejd, no a co to zadní kebulebouch? furt ta nízká povinná a skleněná?? at žije demográcije 🙂
Já se těšil, že Vám tam daj ještě protikliky, ale
Já se těšil, že Vám tam daj ještě protikliky, ale škoda no.
na dveře tms klasika, ale netřeba zoufat, nikdy není tak
na dveře tms klasika, ale netřeba zoufat, nikdy není tak špatně aby nemohlo být ještě hůř 😉
https://html2-f.scribdassets.com/6d8sym3pds8e67kh/images/15-10fc8e3a3e.jpg
Ne, myslím, že jsou pořád stejné. Jen nechápu, proč
Ne, myslím, že jsou pořád stejné. Jen nechápu, proč když tedy chrome-delete, tak proč nejsou v barvě vozu.
linka je dělá jednotně pochromovaný. kdyby měli být v
linka je dělá jednotně pochromovaný. kdyby měli být v barvách vozu museli by upravit výrobu a ztížilo by ji to a prodražilo = proti teslí filo. Kliky si každý majitel může ízy přestříkat sám za pár stovek: voblepí vysunutou kliku na dveřích, benzinem ve speji vodmastí, do spreje nechá si namíchat barvu za pětikilo, stříkne to a přestříkne lakem ve spreji za kilo. Kreativní činnost aby teslí prdele nezlenivěli. Pro líný lemry samolepící kyt:
https://www.youtube.com/watch?v=3J0vqcIDIhg
To bychom chtěli vědět všichni.
To bychom chtěli vědět všichni.
bude to fungovat úplně jednoduše, na základě teplotního
bude to fungovat úplně jednoduše, na základě teplotního čidla v sedačce, Teslu si kupují moulové co neumějí řídit a každý řidičský manévr, který není jízda rovně vpřed je velký stres a podle intenzity stresu se mění teplota sedáku řidiče, auto tak přesně pozná co má udělat 😀
To by mohlo fungovat.
Má to navíc tu výhodu, že až
To by mohlo fungovat.
Má to navíc tu výhodu, že až autopilot zase popraví dalšího spícího vlastníka, po vystydnutí jeho těla to samo zařadí zpátečku.
jo to je takový malý bonus pro odtahové služby no, to jsem
jo to je takový malý bonus pro odtahové služby no, to jsem zapoměl zmínit 😀 ono se to auto pak lépe sundavá z betonového pilíře 😀
Pro milovníky starého volantu je tu
Pro milovníky starého volantu je tu tohle:
https://twitter.com/WholeMarsBlog/status/1354729200020676611?s=20
alespoň že kapličku tam zachovali, jinak tablet model s jak
alespoň že kapličku tam zachovali, jinak tablet model s jak vyšitej
Tablet tam byl vždycky. Jenom teď je na ležato, což je
Tablet tam byl vždycky. Jenom teď je na ležato, což je praktičtější pro multimédia.
no tak to je pěkná blbost, dotykový tablet na palubovce je
no tak to je pěkná blbost, dotykový tablet na palubovce je dobrej leda tak na lepší pohled do navigace, ale zase horší na matlání zvednutou neopřenou unavenou třepající se teslí prackou 😉 narozdíl vod 17″cky naštorc 2012-2020 😉
PS: To je tesla tak chudá že furt nemá na HUD ?? nj mlasketa na Mars něco stojí že
Si zajdi k doktorovi, pokud neudržíš ruku
Si zajdi k doktorovi, pokud neudržíš ruku
:)) na co držet ruku když bych nemusel ?? pro mlasketu na
:)) na co držet ruku když bych nemusel ?? pro mlasketu na marz??? si zajdi kdoktoroj dřív než ti bude 40 ;)))
Nic nového, jen pokračování frikulínství za každou
Nic nového, jen pokračování frikulínství za každou cenu.
Vlastně tím už nudí.
Tak to jsem rád, že tě nezklamali.
Tak to jsem rád, že tě nezklamali.
Ne nezklamali.
Ergonomické peklo na kolech.
Berany co se
Ne nezklamali.
Ergonomické peklo na kolech.
Berany co se hodí na otáčení o max 90 stupňů místo volantu, nastavování jízdních parametrů na tabletu mimo zorné pole a přes několik kliků, displej „na filmy“ u kolen…
To navrhoval někdo s mozkem velikosti lískového oříšku.
displej na filmy je úplně v pohodě, na zadních sedačkách
displej na filmy je úplně v pohodě, na zadních sedačkách sedíš stejně ohnutej s hlavou sklopenou, takže naprosto geniálně ergonomicky vymyšleno a dětem to nevadí, ty raději koukají z okna než na filmy na nějakém tabletu 😀
Interier je velmi pekný, volant do toho úplne zapadá.
Interier je velmi pekný, volant do toho úplne zapadá. Škoda že neurobili vyraznejšiu zmenu na exterieri. Ešte som zvedavý, či to bude mať CCS port.
na ten volant bych si asi musel zvikat, ale jinak za me posun
na ten volant bych si asi musel zvikat, ale jinak za me posun k vyrazne lepsimu vizualnimu dojmu, ano takto se me interier Tesel zacina libit, hodne libit, takze posledni co zbejva je kombik, proste jsem kombikovej a MPVckovej a prez to nejede vlak
Líbí se mi nový interiér. Doufám, že EU Model Y z toho
Líbí se mi nový interiér. Doufám, že EU Model Y z toho něco vezme.
Tak to jsem zvědavý jestli tento dizajn interiéru osloví
Tak to jsem zvědavý jestli tento dizajn interiéru osloví zákazníky a nakopne skomírající poptávku po modelech S a X 🙂
Ta poptávka skomírala už jenom proto, že lidi čekali na
Ta poptávka skomírala už jenom proto, že lidi čekali na refresh. Už jenom ty výkony a dojezdy to nakopnou. 830km EPA je už solid, ne?
nj 830km na jeden zátah bude ted nutně počebovak každej
nj 830km na jeden zátah bude ted nutně počebovak každej nezaměstnanej američan na cesty na pracák a z5t to je jasny
TO JE DĚS, zlej sen, boháč mlask krom bourani zavedenych
TO JE DĚS, zlej sen, boháč mlask krom bourani zavedenych ekoporadku sigl gme vir a kolaborace s nepřítelem, pouzil z trhu podojeny milijardy na dluh státu tj chudýho obyvatelstva k takovymu hnusu jako s/x 2021. to vsichni jiste potrebujou na cestu na pracák a z5t. Bude stačit ukřižování?? 😉
https://www.youtube.com/watch?v=VtvjbmoDx-I
pakuž zbejvá fakt jen se na to vysrrr a … ;))
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jak-zmizel-hledany-financnik-jan-marsalek/r~f1a5affc608211eb95caac1f6b220ee8/
https://finance.yahoo.com/quote/WDI.BE/chart?p=WDI.BE
Franzhauzen je prostě IDIOT. Tohle koupí jen infantilní
Franzhauzen je prostě IDIOT. Tohle koupí jen infantilní fanoušek. Prodá se toho ještě míň…
Hm. Volant jak do formule, vlastně se to výkonově blíží,
Hm. Volant jak do formule, vlastně se to výkonově blíží, tak proč ne. Je to divné, ale kupců si to jistě najde dost.
M.I.T.T.T.O. – ještě, že to nemá taky vepředu ten
M.I.T.T.T.O. – ještě, že to nemá taky vepředu ten jezdící červenej proužek..
Tesla Model S KITT
Tesla Model S KITT
Jo parafráze, včetně toho extrémně nepraktického volantu
Jo parafráze, včetně toho extrémně nepraktického volantu – pokud to nemá tak strmé řízení, že plný plný rejd je max 200°, tak je to špatně navržené, protože to neumožňuje stabilní a správný úchop volantu při průjezdu náročnější zatáčkou a při parkování
Ano, s takovými berany se ručkovat nedá. Strmé řízení
Ano, s takovými berany se ručkovat nedá. Strmé řízení je jedna možnost. Ta druhá je plynulá změna strmosti dle rychlosti, tedy bez mechanické vazby volant-kola. Ride-by-wire se tomu říká? Ani jsem nevěděl, že už to není tabu…
plynulá změna strmosti je víc než nutná a pokud vím tak
plynulá změna strmosti je víc než nutná a pokud vím tak už model S to má dávno, nenajezdil jsem toho moc s eskem tak už přesně nevím, ale každopádně i toto je málo na takový volant, pro nějaké parkování nebo vracečky bude nutný zásah systému, který strmost ještě výrazně upraví, at už na základe kamer, nebo mapy, protože s tímto volantem prostě dokola točit nelze
Bude tam klasický volant, zbytočne tu o tom polemizujete.
Bude tam klasický volant, zbytočne tu o tom polemizujete.
Bude tam tohle. Toto jsou hotová auta, žádné „vision“
Bude tam tohle. Toto jsou hotová auta, žádné „vision“
Nebudem sa s vami prieť, čas ukáže kto mal pravdu.
Nebudem sa s vami prieť, čas ukáže kto mal pravdu.
toto je právě vision a také bych se přikláněl spíš k
toto je právě vision a také bych se přikláněl spíš k tomu klasickému volantu, minimálně pro evropu, ale pokud to takto Tesla zveřejnila, myslím, že na tom pracuje a na některé trhy to bude časem nabízet aby mohla dělat pokusy na lidech, jako obvikle 😀
https://www.mojelektromobil.sk/nova-tesla-model-s-v-predajniach
https://www.mojelektromobil.sk/nova-tesla-model-s-v-predajniach-nema-yoke-volant/
našel jsem, že to má 2 otáčky rejd rejd…takže je to
našel jsem, že to má 2 otáčky rejd rejd…takže je to úlet.. ride by wire je patnáct let a čekalo se na zrušení povinnosti mechanické vazby volant kola