Nová Škoda Fabia se představí na autosalonu v Ženevě, tentokrát už bez dieselu

Jan Horčík - 08 Únor 2018

Populární malý vůz z Mladé Boleslavi se brzy pochlubí novou přídí a novou zádí, LED-předními světlomety, LED-zadními skupinovými svítilnami a vylepšeným interiérem. auto nová Škoda Fabia autosalon Ženeva 2018

Upravený design přídě vozu Škoda Fabia vystavuje na odiv novou masku chladiče a modifikovaný nárazník, na přání jsou dodávány LED-světlomety.
foto: Škoda

Na autosalonu v Ženevě 2018 se během března představí nový facelift Škoda Fabia. Auto se bude prodávat už jen s úspornými tříválcovými benzinovými motory se zdvihovým objemem 1.0 l. Dieselová verze 1.4 TDI již k dispozici nebude. Přibudou také nové asistenční systémy.

Nová Škoda Fabia se představí v Ženevě

Nová Škoda Fabia se představí v Ženevě
foto: Škoda Auto

Podle Aktuálně.cz se Škoda chystá dříve či později eliminovat nabídku dieselových motorů také u Rapidu.

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi
foto: Škoda Auto

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi
foto: Škoda Auto
Škoda AUto
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

se podívejte jaký sračky stále vyrábějí :))))

auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291

Další článek o hromadě nových srachkometů, který budem dejchat.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mohl bych se zeptat na důvod, proč s tímto opruzujete normální lidi? Zrovna na tomto serveru?

Obrázek uživatele Radovan

Klid, to je jen labutí píseň ve stylu - my už jsme hodní, zlé nafťáky už neprodáváme, kupte si voňavoučký benzíňáček. A se slevou!

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Benzinové motory dnes špiní víc než diesely. Řešení je chabé a opožděné

auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv

Co se da cekat od firmy, kterou vlastni ze 17% Katar. Spalovaky za kazdou cenu a elektro jen pres jejich mrtvolu. Muslimsky Katar vlasni 17% VW a tim i Skodoffky. Ropna mafie vlastni skrze ruzne projenene firmy efektivne jeste vic nez 17%. Muslimove jsou vlastne nejvetsi zamestnavatel v CR a prispivaji nejvic na obzivu Cechu. Muslim tvuj chlebodarce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Katar, největší světový vývozce LNG, hodlá zvýšit produkci zemního plynu

oenergetice.cz/plyn/katar-nejvetsi-svetovy-vyvozce-lng-hodla-zvysit-produkci-zemniho-plynu/

Obrázek uživatele Radovan

Velbloud do každé rodiny, módní pytel pro manželku a bohatého manžela pro ještě nenarozenou dceru. K tomu Tatra písku jako bonus :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Kuš ty starej xenofobe :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Radovan

V tom mám teď s tím památníkem v Letech u Písku a mediální vřavou kolem trochu hokej. Nějaký vrchní Cikán totiž v tisku prohlásil, že Češi nejsou rasisti, ale xenofobové. Sice mi tím potvrdil odvěký fakt, že když Cikán není jiná rasa, tak nemůže být běloch rasista, ale s tím vymezením xenofoba, koho všeho musíme my různě bílí nesnášet, mám potíž. Je to tak trochu jako v elektromobilitě s hybridy. Je hezké být proti splavákům nebo proti elektrikám, ale co s těmi hybridy? A ještě navíc, co pak dělat s plugin hybridy? To je úplně úchylné... :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zvlásťní že máš potřebu mluvit o rasismu, když je řec o xenofobii což je strach z cizinců a všeho cizího a nemusí nutně jít o jinou rasu. Nojo asi na to furt myslíš...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Radovan

Potřebu nemám, jen reaguji v kontextu toho, co proběhlo aktuálně médii a pobavilo - Češi nejsou rasisti, ale xenofobové, řekl romský aktivista v Rozstřelu - https://zpravy.idnes.cz/tabor-v-letech-tomio-okamura-rozstrel-cenek-ruzicka-lety-romove-p87-/domaci.aspx?c=A180207_144624_domaci_fer . A tak koukám, že to není vrchní Cikán, ale rovnou předseda výboru pro odškodnění romského holokaustu Čeněk Růžička. Jinak poslouchaje pána - předtím jsem zachytil jen titulek, tam musí souhlasit s názorem, že pojem "xenofobie" znamená strach z něčeho neznámého. Strach z něčeho už velmi dobře známého se nazývá "zkušenost" ...

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo jo, to je pravda a ještě k tomu, xenofobie je nemoc, stejně jako klaustrofobie, arachnofobie a jiné fobie. Ti neomarxiste jsou ale pěkný k...y, když odsuzují nemocné lidi.

Obrázek uživatele Radovan

Úplně nejhorší je klausofobie - strach z prázdné peněženky :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Trivalec, ani omylem. Mam fabku deisel a jsem s nim maximalne spokojeny. Jen jsem si nechal vymontovat ten debilni filtr a inteligentne precipovat, at to min zere, ale nekouri.Idealni auto.

Vy jste to, čemu se říká exemplární případ. Na druhou stranu, čím víc vás bude, tím dřív ty diesely ve městech zakážou, protože emisní stanice jsou už i pojízdné a dost přesně dokáží detekovat složení. Když se zjistí, že emisní limity EURO nepomáhají z důvodu ignorace některých řidičů, přijde další restrikce. To zas bude křiku. Jak se to říká? Kdo s čím schází, tím zachází.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Emisni limity EURO odrazeji jen miru idiocie ekovypatlancu, kteri nechapu, ze energie vznika oxidaci uhliku (take vodiku) a idealne tim vznikne CO2, pripadne H2O. A protoze CO2 byl nesmyslne oznacen jako verejny nepritel, tak misto vyrabeni atmosferickych dvoulitru, ktere nejsou pretezovany a ujedou spoustu km, jsou produkovany VW trivalcove nesmysly, ktere se brzy pokazi. A nez se tak stane, tak vyprodukuji jeste spoustu oxidu dusiku, protoze pracuji s vyssimi tlaky a teplotami. Typicky priklad toho, ze ze cela ta eko chamrad, je jen hloucek neomarxistu, kteri ve jmenu cehokoliv jen chteji zakazovat a ovladat lidi. A vy svym komentarem jste toho jasnym dukazem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neboj. aj na takých ako si ty sa raz príde, len dúfam , že to bude pekne mastné. Aspoň 3x tolko, čo si za tu dobu ušetril. Smrad jeden :(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se mate cim chlubit. Stydte se.

To se máte čím chlubit, inteligente. Hlavně že to jede a nesmrdí. Střílel bych.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když vezmete na kolik vyjdou úplatky na STK, nebo dočasné uvedení do korektního stavu, tak věřím, že brzy lidem dojde, že je lepší koupit nové auto a přestat cpát peníze do těchto blbostí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No, to nevim, tady na ulici mi to kamos dela za 500 CZK a flasku slivovice. A rovnou mi to protahne pres STK. Takze z ekonomickeho hlediska se to urcite nevyplati. Mene spotrebovaneho paliva = mene CO2 nebo nee?

Na to, ze lidem neco dojde, bych moc nesazel. Lidem dojdou cigarety, alkohol, penize. Ale v hlave to u vetsiny nehledejte.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

plasták Fobie dízl šmarja tu českou ostudu ani nevyslovujte nahlas :)))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud dostupná zúžená motorizace znamená to, že ušetřené výrobní prostory budou moci být využity na elektropohony do BEV, bude to jen dobře.

Obrázek uživatele Radovan

Že Vy budete naivní náctiletá blondýna, když si to myslíte :-)))

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 60 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 20 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Náhodou má naprostou pravdu ty trumbero, Škoda bude vyrábět baterky pro VW v hale staré motorárny. Konkrétně hala M6 po motoru EA 111.
Vodteď ti budu říkat "ty stará naivní blondýno" ;P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uz stejne jako citigo v nabidce jen jeden objem ve dvou SW rozdilnych verzich vykonu ? To ma ted drive nejpopularnejsi auto stredni tridy kupovat kazdy bez moznosti volby motoru ? Ne to uz si fakt ti nemci delaj p***el, skodovka ovecka wagnu a lidi ovecky skodovky ? Todle prehanej.. Muzu mit na EV pohled jakej chcu (optimistickej) ale stejne todle auto "chce" stale velka skupina lidi v cr.. toto je cesta jak je, potazmo skodovku akorat dusit. Nove SUV skoda si vazne duchodce z uspor nebo mladi po skole nemuzou dovolit a prece uz jen proto ze neni volba nechcu mit to co ma kazdej.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fabia není auto střední třídy je to malé auto do města, motory má pořád dva MPi a TSi, motor je drahé vyvinout či homologovat = bude jich méně a méně...jako u motorek svého času (dneska to nesleduju), jeden motor x typů a to velmi rozdílných... ono to tak bude i u elektromobilů - jeden motor a různé výzbroje

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chcu? Nechcu? Zustan na Morave, vesnicaku.

Hele ho ynteligenta.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

a razystu!

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter