Nová síť rychlých dobíječek E.ON spojí Norsko s Itálií

Jan Horčík - 13 Listopad 2017

E.ON nedávno spustil globální elektromobilní kampaň a ohlásil, že chce mít v Evropě 10 000 nabíjecích stanic. Pomalu na tom začíná pracovat.auto Clever síť dobíjecích stanic E.ON evropa

E.ON a Clever plánují mít v Evropě robustní síť dobíjecích stanic jako přípravu pro masový rozvoj elektromobility
foto: E.ON

Společnost E.ON a nizozemský Clever hodlají v první fázi projektu podpořeného 10 mil. eur z Evropské unie vybudovat celkem 180 nabíjecích stanic. A to v následujících zemích: Norsko, Švédsko, Dánsko, Německo, Velká Británie, Francie a Itálie.

První stanice už se staví v Německu a Dánsku. Nabídnou výkon až 150 kW s možností upgradu na 350 kW. Průměrná vzdálenost mezi dvěma stanicemi bude 120 km až 180 km a budou umístěny především podél dálnic.

Každá jednotlivá stanice bude vybavena 2-6 dobíječkami, a to primárně evropského standardu CCS. Hotovo má být do roku 2020. Cílem je připravit se na masové rozšíření elektromobilů a umožnění cestování po celé Evropě.

Podobné plány ale mají i mnozí další. Třeba koalice automobilek Volkswagen, BMW a Daimler chce vybudovat podobnou síť 400 ultra-rychlých nabíječek po celé Evropě.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

200 mega Čistého za 20 let čutálismu = 10mega ročně ;)

super.cz/536994-ta-castka-vas-polozi-vime-kolik-si-tomas-repka-za-zivot-vydelal-penez.html

... a pak se divte kolik stojí žiletka nebo boty :)))

zavidim.cz

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

az žije americká TESLA s hotovou sítí Supercharger v Evropě ;))

supercharge.info

Jednoznačný souhlas! To je cesta k úspěchu každé automobilky... :)

Obrázek uživatele Josef.

To je pravda, bude ideální, když každá automobilka bude mít svoji vlastní síť.....

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Co jim zbejvá, když to za ně nikdo jinej nepostaví a ty co by to mohli postavit radši cěkaj na dotace a maj to jako píár a ne službu :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Josef.

Nějak si to nedovedu představit, že tady bude 10 tisíc nabíjecích stojanů a člověk nabije pouze u 100, protože bude mít třeba Mazdu. Kdyby měl VW tak nabije u 160, kdyby měl Audi tak u 80 a podobný nesmysl u ostatních značek.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Nemyslel jsem, že to bude pro zákazníky jen jedné značky. Samozřejmě nabíjení pro všechny bez nějakých speciálních karet! Prostě za peníze, což je univerzální platidlo. ;)

Obrázek uživatele Josef.

Bohužel, Tesla to chce využít jinak, jako nástroj konkurenčního boje, ostatní výrobci rozdíly nedělají. Kdyby to takhle dělali všichni, tak by to byl nesmysl.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Slovensko je ve hře o další elektromobilku, český zemák vostrouhá ;)

novinky.cz/ekonomika/454801-slovensko-je-ve-hre-o-dalsi-automobilku.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Česko už automobilku nepotřebuje ani náhodou, a Slovensko jedině v Košicích ovšem je to už šílená specializace celého státu na jedno do budoucna rizikové odvětví, jinak podle mě stejně skončí v Polsku nebo Maďarsku, kde jedině to má větší smysl.

Pro Česko už by byla lepší i ta čínská pneumatikárna v Ostravské oblasti s jedinou zbývající větší nezaměstnaností při končícím černém uhlí, protože pneumatiky budou potřeba i když se bude vyrábět 10x méně vozů, převážně hlavně v podobě robotických taxíků.

Zasadni na te zprave je, ze se jedna o cinskou automobilku. To bude budicek pro nase spici manazery.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zhi Dou patří do skupiny Zhejiang Geely Holding Group

investicniweb.cz/news-slovensko-je-udajne-ve-hre-o-zavod-na-vyrobu-elektromobilu/

Jo, koupili i svedske Volvo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to je sqele, nejezdim tudy sice denne, ale bude to parada.

Konecne nekdo udela malou strisku nad nabijeckou. Ale zastrkavat konektor se musi porad bez pristresku. No nic, za 10 let to mozna bude lepsi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo .... postavit nad stojanem střechu ze solárních panelů je asi mimo běžné chápání projektanta....
( Zapojit je to primitivní a aspoň z malé části by to odlehčilo síť)
Elektromoblista by nemusel moknout a auto ve stínu.... asi sci-fi.

Solarni strecha za ucelem odlehceni site je nesmysl. Spocitejte si vykon solarnich panelu na takove strisce versus brutalni nabijeci vykon tech stanic. Bylo by to spis symbolicke gesto, ktere by udelalo realizaci stanice slozitejsi a drazsi.

Obrázek uživatele Joe

Každý kilowat se počítá.... Jasně, v pohodě - výkon panelů není zásadní, ale při dnešní stále klesající ceně za fotovoltiku by to asi měl být standard...

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

My co máme vstup do e-nádrže vepředu, se trochu schováme a záda nemoknou.

To malovalo nějaký jelito.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily
185.66.36.26