Nová reklama na elektromobil Mercedes-Benz nepotřebuje slova

Jan Horčík - 23 Říjen 2013

Uvedení elektromobilu Mercedes-Benz třídy B ED na evropský a americký trh se kvapem blíží. Automobilka aktuálně představila už i reklamní spot. Je beze slov, hraje v něm jen příjemná hudba, která je doplněna o bezstarostné záběry.auto Mercedes-benz B Class třída B ED elektromobil

Elektromobil Mercedes-Benz třídy B ED se začne prodávat nejprve v USA, teprve poté v Evropě
foto: Mercedes-Benz/Daimler

Nová reklama Daimleru na elektromobil Mercedes-Benz třídy B ED nemá nejen žádné mluvené slovo, ale ani žádné výrazné titulky. Prostě jen s pomocí spousty usmívajících se užívajících si lidí prezentuje životní styl, který si kupujete společně s tímto novým autem. Tak trochu jako Apple.

Nějaké ty specifikace by ale přeci jen nebyly na škodu, a tady je máte. Třída B ED je pětimístný pětidveřový elektromobil. Zvládá zrychlení z 0 na 100 km/h během 7,9 vteřiny, je vybaven 28kWh baterií a elektrickým pohonem značky Tesla. Dojezd na jedno nabití? Asi 144 km.

Elektromobil Mercedes-Benz třídy B ED bude v prodeji nejprve v , a to od jara 2014. Cena zatím nebyla upřesněna.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fakt moc pěkná reklama. To se Mercedesu povedlo. Dobrý nápad předělat třídu B na elektromobil a navíc když bere komponenty od Tesly tak i ten dojezd může být časem mnohem větší. Záleží jen na na tom o jak velký dojezd bude mezi zákazníky poptávka za pár let.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Koukám, že elektrombily nastupují rychleji, nežli jsem čekal. Ono asi to vypadá, že kdo má peníze už nechce smrduté a hlučné auto. Za tichou jízdu beze smradu si lidi rádi připlatí. Tesla, BMW, Mercedes, Nissan, Renault ... To už přestává kapat a začíná pršet. Snad se i já dočkám svého elektromobilu...

Kdyby to fakticky bylo tak jak říkáte tak by to byla paráda. Realita je bohužel dost pokřivená vládními dotacemi. V některých zemích jsou ty dotace tak vysoké, že elektromobil pořídíte za stejné peníze jako nový spalovák. A za to člověk dokáže elektromobilu odpustit současné nedostatky, obzvlášť když mu vláda nenařizuje, že za tu dotaci dá svůj starý spalovák "do šrotu".

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Každý se stále pozastavuje, či spíše kritizuje dotace do elektromobility.
Že se léta dotovali žraví spalovací dinosauři nikomu nevadilo.
Na imitace osobních aut typu Hummer se dalo odečíst $100.000 z daní a nikoho to nepohoršovalo.
Dnešní dotace elektromobility jsou proti tomu malicherné.
Jistě, veškeré dotace do čehokoli deformují svým způsobem trh.
Nicméně pokud budou nápomocny něčemu užitečného a prospěšnému (což např. právě elektromobilita beze sporu je), říkám proč ne?

Tak ono je také potřeba rozlišovat dotace a dotace, dnešní dotace na nákup elektromobilu mi spíše připomínají "šrotovné", tj. sice podpoří prodej elektromobilů, ale vůbec nic nenutí výrobce dále investovat do jejich vylepšování, naopak to výrobcům akorát pomůže zbavit se vozidel, o které oprávněně nebyl zájem kvůli jejich parametrům a hlavně těmto parametrům neúměrně vysoké ceně.

Stačí se podívat jaký je odbyt v zemích poskytujících dotace a zemí, kde dotace nejsou. Podobnou analogii pamatujeme právě u již zmíněného šrotovného.

Obrázek uživatele honza.t

Univerzální reklama pro všechny trhy.Gesta jsou dostatečně výmluvná. Kde není mluvené slovo není potřeba řešit překlad.
Ten předpokládaný Dojezd Mercedes-Benz B ED zrovna neoslní.
Tak to vypadá že se Německu do elektro mobility pěkně obuli.
SLS AMG Electric Drive ► Lap Record on the Nürburgring
http://www.youtube.com/watch?v=Ki_m4ia9xDE

Však oni na to také dostali dost štědrou vládní dotaci, která je zavazuje k tomu, že do konce roku 2013 mělo být na trhu asi 15 modelů elektromobilů a do roku 2020 má jezdit v Německu 1 milión elektromobilů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Reklama je jedna věc a skutečnost druhá. Přejme si aby elektromobilita v osobní dopravě v ČR byla více vidět i třeba v podání zahraničních elektromobilů, když se do tohoto segmentu Boleslavské Škodovce nechce vstupovat a čeká až to udělá velký německý majitel!

Obrázek uživatele honza.t

Osobně bych spíše tvrdil ze to bude přesně obráceně. Škoda auto si vždy musí získat povolení pro vývoj a výrobu. Od velké sestry WV než se může do něčeho pustit a když velká sestra řekne NE tak to platí . Takhle to Funguje u většiny nadnárodních společností že mají někde centrálu kde se hlídá tok financi a dělají klíčová rozhodnutí.
Přednost pro demonstraci nové technologie má WV před Škoda auto. Vždyt elektrická ŠKODA OCTAVIA má použitou techniku s e-Golfu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já myslím, že se rozhoduje někde na vyšších místech co bude Škoda montovat. Řekl bych, že to bude někde v Porsche Automobil Holding, Qatar Holding a pak možná někde až na posledním místě ve Škodovce rozhodnou jak to budou montovat. :-)


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon