Twizy bude stát jen 6990 euroE-AUTO
Twizy bude stát jen 6990 euro
Leaf po 4 letech v Jižní KorejiNISSAN
Leaf po 4 letech v Jižní Koreji
Křemíkové baterie s 10x vyšší kapacitouOBJEV
Křemíkové baterie s 10x vyšší kapacitou
Vypěstujte si nový Mercedes!VĚDA
Vypěstujte si nový Mercedes!

Nissan v Sunderlandu vyrobí baterie pro příští generace elektromobilů

Jan Horčík - 25 Leden 2016

Nissan oznámil, že baterie pro příští generace elektromobilů se budou vyrábět v britském Sunderlandu. Oznámení přichází v době, kdy Nissan uvádí na trh třetí generaci elektromobilu Nissan Leaf s dojezdem až 250 km.Nissan hodlá své snahy o realizaci myšlenky společnosti s nulovými emisemi dále zintenzivnit, a to dalším vývojem a popularizací elektromobilů i zaváděním inovací využívajících technologie a činnosti spojené s elektromobily.

Nissan hodlá své snahy o realizaci myšlenky společnosti s nulovými emisemi dále zintenzivnit, a to dalším vývojem a popularizací elektromobilů i zaváděním inovací využívajících technologie a činnosti spojené s elektromobily.
foto: Nissan

TISKOVÁ ZPRÁVA

Závazek spojený s investicemi ve výši 26,5 milionu liber by měl závodu na výrobu vyspělých lithium-iontových baterií v Sunderlandu, který je největším svého druhu v Evropě, zajistit 300 vysoce kvalifikovaných pracovních míst v úsecích výroby, údržby a konstrukce.

V globálním měřítku patří tento závod mezi trojici továren na baterie společnosti Nissan. Zajišťuje moduly baterie pro plně elektrický Nissan Leaf a pro elektrickou dodávku Nissan e-NV200, kterou vyrábí závod společnosti Nissan ve španělské Barceloně.

známení je dalším krokem potvrzujícím úsilí Nissanu o dosažení plně elektrické budoucnosti. Nissan je v segmentu elektromobilů již nyní globálním lídrem a více než 200 000 vozů Nissan LEAF dosud po silnicích celého světa najezdilo dvě miliardy mil. Jen v roce 2015 prodal Nissan po celém světě 43 651 vozů LEAF, z toho 15 630 v Evropě.

Předseda představenstva společnosti Nissan Europe Paul Willcox uvedl: „Nissan LEAF změnil jízdní výkon elektromobilů i jejich vnímání a přinesl společnosti Nissan pozici nesporného lídra v oblasti těchto technologií. Dnešní oznámení odráží záměr společnosti Nissan udržet si vedoucí pozici v segmentu elektromobilů po řadu dalších let. Centrem budoucích inovací by se pak měly stát naše evropské provozovny.“

Od roku 2013, kdy byla v Sunderlandu díky investicím ve výši 420 milionů liber zahájena výroba elektromobilů, přispěl závod na výrobu baterií společně s výrobou modelu Nissan LEAF k vytvoření než 2000 pracovních míst v rámci společnosti Nissan i v dodavatelském řetězci.

auto továrna Nissan Sunderland Británie výroba elektromobilů Nissan Leaf a baterií li-ion

Továrna Nissan Sunderland v Británii.
foto: Nissan

Willcox dodal: „Od zahájení výroby baterií v Sunderlandu dosáhl Nissan bezkonkurenční kvality. Zajištění této budoucí výrobní zakázky zásadního významu je důkazem našeho úspěchu. Souběžně se zveřejněním této zprávy byl na trh uveden Nissan LEAF s dojezdem 250 km. I ve své třetí generaci jde model LEAF stále od úspěchu k úspěchu a zosobňuje naplnění naší vize elektrické dopravy.“

Oznámení přichází na počátku významného roku, v němž Nissan oslaví 30 let fungování svého závodu v Sunderlandu (který je dnes největším závodem v historii automobilového průmyslu ve Spojeném království) a 10 let činnosti závodu v ruském Petrohradu.

V petrohradském závodě oslavili v roce 2015 vyrobení 200 000. vozu, díky němuž se mohou pyšnit titulem nejrychleji rostoucího závodu v Rusku.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

inde nez tu, diskutujuci vidia zmienky o Tesle S, a vseobecne BEV, realnejsie, teda panuje dost velka skepsa. tak hlavne ze maju zakaznikov aj bez regulacii, inak je to stale v realnom svete o nicom.

ludia chcu nizke ceny a este vyssi dojazd a menej cakania. najviac sa obavaju odvety statu ktory si zacne vyberat peniaze inde, aby ich skasol, a tak vo vsetkom vidia, z kaluze do blata.

nechcel by nissan skusit vodne baterie s hlinikom ?

Obrázek uživatele Radovan

Chápu Vaši skepsi, sám jsem dodneška nezjistil, jak se z obyčejného občana stává po zvolení nenažraná svině politik. Nějaké geny nebo jim něco přidávají do pití, těžko říci. Každopádně co rozhodnutí, to omezení svobody nebo ruka v cizí kapse, o tom žádná.
Teslu nelze hodnotit očima běžného občana, ten taky nejezdí v sedmičkovém BMW či osmičkové Audi. Každé zboží si najde svého zákazníka.
Co lidé chtějí u elektromobilů, to všichni dobře vědí. Akorát se ta cesta v sériovém provedení nesmírně vleče. Pokud přistoupíte na svépomoc a spokojíte se se staršími vozy a přestavbou, máte možnost používat BEV za malé peníze už nyní. Staré originál elektrická Berlinga, P106 atp..

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 36 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 3 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stane se to naprosto jednoduše - z mého okolí se stali politiky lidé, kteří sice dosáhli Vš vzdělání, ale rozhodně nebyli špičkovými, možná ani ne průměrnými odborníky a uměli dobře a přesvědčivě mluvit a především argumentovat tak, aby svoji"pravdu" prosadili, byť to byla defacto demagogie nebo nepravda... takže podle mě se člověk s geny politika rodí a nezíská je...pokud si někdo naivně myslí, že v žumpě politika něco změní a je to člověk poctivý, tak je zakrátko vyštípán...ostatně ono politici se kvalitních lidí bojí (cítí se právem ohroženi...)

Jak to vlastne je s legalitou takove prestavby (vestavby jinych aku nez se kterymi bylo auto homologovano)?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.

Obrázek uživatele Radovan

Podle toho co vím, tak jde v podstatě jen o výměnu náhradního dílu, jedněch baterií za druhé. Jen jich bývá buď méně (při stejné kapacitě) nebo více (ale prostorově stejně a při větší kapacitě). Více by Vám asi řekli v EVC group Hulín nebo pan Vegr. Ten si třeba zastavěl původní elektrický P106 ve verzi Cargo (pro 2) novými bateriemi (menšími s větší kapacitou) a dojezd 500 km pro něj není problémem.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 36 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 3 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ak by to pre politika bola skutocne vizia, ktora by ho presvedcila o moznej pravde, ze spasa je v elektromobilite. najskor sa uvolnia prostriedky aby malo kazde parkovisko v kazdom meste 230V zasuvku na kazdom parkovacom mieste, ktora sa zopne spolocne s nocnym prudom.

to by viedlo ku kradnutiu elektriny, takze bud drahy variant ktory by nepresiel hromadne, alebo ine "stale drahe" monetovanie pripojenia ci uz by slo o 230V alebo nieco ine.

k tomu oslobodenie od dane pri kupe BEV.

auta by sa takto vymenili v priebehu 15r, pokial by ovsem nezacali medzi tym robit danove cari-mari.

to sa ale nikdy nestane. BEV auta su preto v horizonte aspon mojeho zivota utopia.

"Nissan pozici nesporného lídra v oblasti těchto technologií. Dnešní oznámení odráží záměr společnosti Nissan udržet si vedoucí pozici v segmentu elektromobilů po řadu dalších let."

to je hodne vtipne prohlaseni :D aby ta rada neznamenala nakonec jen dalsi 2 roky vcetne roku 2015, tedy jen 2015 a 2016, ale tak rada to je :D

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.
Ekologický oskar - hlasování
EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články