Nissan uvádí elektrododávku e-NV200 se 40kWh baterií

Jan Horčík - 24 Duben 2018

Nový Nissan Leaf je, navzdory problémům s rychlonabíjením, celosvětový hit. Japonská automobilka obnovuje i svůj druhý elektromobil, elektrododávku e-NV200.auto elektromobily elektrická dodávka Nissan e-NV200

Elektrická dodávka Nissan e-NV200 je venku stejná, ale uvnitř přichází zásadní vylepšení - 40kWh baterie.
foto: Nissan

Nová verze elektrické dodávky Nissan e-NV200 se stejnou 40kWh baterií, kterou má i nový Nissan Leaf, je v Evropě k objednání už od letošního ledna. První zákazníci mají auto dostat už během jarních měsíců.

Nissan e-NV200

Nissan e-NV200
foto: Nissan

V Japonsku se první zákazníci dočkají až v prosinci. Nová verze e-NV200 nabízí především větší baterii. Proti původní 24kWh nabízí nová 40kWh baterie dojezd až 280 km NEDC.

Nissan nově prodloužil také záruku na baterii, a to z pěti let a 100 000 km na osm let a 160 000 km. Japonská verze auta má standardně k dispozici dvě zásuvky dohromady s výkonem až 1500 W.

Nissan e-NV200

Nissan e-NV200
foto: Nissan

Ceny nové verze e-NV200 v Německu začínají na €34 105. Standardním vybavením je 6,6kW palubní nabíječka, couvací kamera, navigace, mlhovky, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, tempomat.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Ja by som trochu skresal to nadsenie z vacsej baterky v NVčku.
Problem je, ze Nissan vobec, ale absolutne nezvlada vyrobu. Nova verzia sa mala dat objednat od zimy 2017/18. Nedala sa. Na Slovensku ani v sucastnosti neviete objednat auto. A ak by sa toto uz v tychto tyzdnoch menilo, tak pride problem cislo 2. Termin dodania. CR a SK trh je tak nezaujimavy, ze vam ziadny predajca nevie vobec povedat predpokladany termin dodania. Neoficialne je to o rok !!!!!
Nissan obetoval dodavku v prospech Leafa.... presne ako tusite - nestiha vyrabat baterie, ktore su pre novsiu NV a noveho Leafa rovnake.
Nech mi este niekto skusi tvrdit, ze automobilky umelo neutlmuju vyrobu a rozvoj EV.
Aby mal najvacsi koncern s EV na svete vacsie problemy s nabehom vyroby ako Tesla ? blud !

---

always full never fuel

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na spalovaku maj profit 30-50%, na EV 5%, pro Nissan je to okrajova zalezitost, ty baterie opravdu stoji 2/3 ceny auta (baterie sezere profit), takze pro tu automobilku to ma super nizkou prioritu. Taky 40 kWh baterka neni zadna vyhra, kdyz tato jedna komponenta stoji 20000 EUR. Obecne cim vetsi baterka, tim horsi skoro vse, 1 kWh = 500 EUR = 10 kg, tezsi baterie snizuje efektivitu, jizdni vlastnosti, vozite stovky KG navic v aute. Ve spalovaku zadny nahradni dil nestoji vic jak 1000 EUR a kazdy automechanik to rad vymeni, nehrozi mu, ze ho baci 400V a 100A - to vas opravdu zabije. Taky si predem overte, jestli vam to bude mistni servis/dealer mit ochotu opravovat (radeji od vicero lidi ze servisu).

40Wh baterie Leafa a ENV nie su rovnake: ENV ma aktivne chladenie baterie klimatizaciou, Leaf nema ziadne chladenie baterie. Rovnako to bolo na 24kWh.

nemyslis, ze jeden vyduch v okoli baterie/alebo aj priamo na nu je stale rovnaka bateria? bavime sa o chemii, tvare.....a to je zhodne.

---

always full never fuel

Aktivne chladenie vyparnikom klimatizacie vnutri baterie a nutena cirkulacia schladeneho vzduchu vnutri baterie env versus nic z toho v baterii leafa je podstatny rozdiel aj ked su clanky rovnake.

prosim ta odkial cerpas tieto info?
Ja som sa vsade docital len o ofukovani vonkajsim vzduchom a nejakym vyduchom z klimatizovaneho vzduchu z kabiny... ale nikde to nikto este asi nevidel :)
Druha vec- mozno som ta len zle pochopil, ale vyparnik mas pod pristrojovkou...ako s nimm chces chladit vnutro baterie? :)

---

always full never fuel

kto hlada, ten najde, viac postuduj a menej arogancie ti prospeje. vyparnik baterie env je v baterii, dieru do baterie maju trojcata, leaf nema nic.

studujem,studujem, ale nic som o tom nepocul/necital.
Poprosil som ta o zdroj tvojich informacii, ale ak to povazujes za aroganciu, tak som asi fakt arogantny :)
tak som sa zasa raz nic overene nedozvedel.

---

always full never fuel

https://evobsession.com/nissan-e-nv200-uses-air-conditioning-cool-battery/

nova 40kWh pre env detto

vdaka. zaujimava fotka aj koment. Preco je to ale take tabu a nie je to sucastou viacero materialov od vyrobcu, testerov alebo uzivatelov?
A preco to nepouziva aj leaf? pisu tam o komercnej prevadzke dodavky a jej vyssom namahani atd... ale myslim si, ze tie dve hadicky navyse, ventilator a druhy vyparnik by v globale mohli cenu navysit o 150€ a mali by o opodstatnenu starost menej.
Zaujimave je, ze pisu, ze si to riadi auto samo. Ale podla mna to je zle napisane. Chapem to tak, ze iba ak mas automatiku na klime, resp. zapnutu klimu, v lete chladis a v zime ohrievas. Ked si na NVčku v zime podrzi majitel tlacitko ventilatora na kluci od auta, zopne vyhrievanie a rozsvieti sa kontrolka "heat" pricom AC nezapne. Zeby vtedy zoplo aj nejaku druhu spiralu na vyhrev a ventilator rozprudil v baterii teply vzduch?

---

always full never fuel

Obrázek uživatele honza.t

Že si dali na čas. Jaký zájem by asi byl o Plug in Hybridní verzi

https://www.youtube.com/watch?v=UMyKgyHKgJ8

Obrázek uživatele Radovan

Škoda té 6,6 kW palubní nabíječky v eNV200. Už v novém Leafu se 40 kWh baterkou je to nonsens. Ano, nabít 24 kwh baterkou 6,6 kW palubní nabíječkou z nuly do plna za 4 hodiny, půlku běžné směny, je fajn. Ale u 40 kWh se bavíme o 7 hodinách, a to už je celou noc. Pokud nemáte po cestě k dispozici CHAdeMO, tak s velkobaterkáčem moc nepojezdíte.
Sám z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, jaký je to rozdíl používat na nabíjení Peugeotu Ion 16 kWh baterie s 3,6 kW palubní nabíječkou v průběhu dne kabel 10A nebo 16A, který dokáže možnosti palubní nabíječky plně využít. Tím "pomalým" nabíjíme přes noc, ten rychlý vozíme sebou. Za hodinku na obědě máte k dobru skoro 1/4 kapacity baterky.
Oběma Nissanům 40 kWh by tak slušela alespoň 11 kW palubní nabíječka, plně využívající možností malého červeného pětikolíku a z poloviny i velkého nebo Mennekesu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Máte pravdu , že by se tam 3 fázová nabíječka jistě hodila.
Ale nesouhlasím, se srovnáním výkonu nabíječky a velikosti baterky, to nemá přece žádnou souvislost.

Důležitá je rychlost dobíjení v Km dojezdu za hodinu a zde velikost baterky nemá žádný vliv. Stačí když bezpečně dobiju vybitou baterku za noc do plna.

NA ionu 14 A nabíječkou dáte za hodinku 1/4 baterky to sice jo,ale je to cca 25 km dojezdu.

Zde 32A dáte za hodinu nějakých 18% baterky, ale cca 46 Km dojezdu.

Osobně si myslím , že tam ta nabíječka 3F není z důvodu ,aby to "EV nadšenci" jak jim říkám neždímali na doraz a nepoužívalo se to auto na dlouhé cesty mimo město, kam evidentně zatím nepatří. viz. zde článek na hybridu jak s tím někdo jel přes půl republiky a ještě v zimě.

Na pravidelné cesty třeba vozit lidi někam na směnu do práce to je super s reálným dojezdem 200 Km můžete s tím najet 60 tis. Km za rok jen s nočním dobíjením.

Obrázek uživatele Ivo

To je bohužel nešvar všech importovaných EV nepřizpůsobených evropským podmínkám. Nissan zopakoval u Leafu 2 stejný nesmysl jaký byl u prvních BMW i3 a to přesto, že je vybaven konektorem Type 2. Nabíječka sice 6,6 kW (7,2 kW u i3), ale na jedné fázi. Pokud bych chtěl využít plný nabíjecí výkon, musel bych domovní jistič navýšit ze stávajících 20 A na 40 A, tak abych měl 32 A pro připojení takovéhoto wallboxu. Moc by se mi nechtělo platit za tak velký rezervovaný příkon na RD...
Wallbox mám doma omezen na 3x16A. Pro starou i3 to znamenalo nabíjecí výkon max. 3,6 kW, pro novou pak již 11 kW. Ale ta používá právě L1+L2+L3. Mimochodem na stejném wallboxu jsem za noc v garáži (cca 9 h) dobil z 5 km dojezdu na 100% i Teslu X90. Prostě, když se výrobci EV chce, tak to jde...

Nemůžu pochopit výrobce co to řeší jednofázově !!!! Jsou s takovými příkony jen a jen problémy, spálené dráty, koncovky, zástrčky a zásuvky...

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Přesně tak. Až teprve po koupi i3 jsem pochopil, jak je dobré mít 3x16A. Jednak na baráku jsem nemusel jistič zvedat ani o ampér a 11 kW je relativně rychlé i na obědě v OC, kde jsou jen wallboxy.
Modlím se za novou 120Ah verzi i3, aby měla k dispozici 3x32A, pak už bych ani moc nepotřeboval DC nabíječky.

Obrázek uživatele Radovan

Nejvtipnější na tom je, že se tím pak nejmodernější elektromobil prémiové automobilky BMWS dostane sotva na letitou úroveň Renaultu ZOE :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Mě zase přišlo vtipné, jak jeden novinář při testování Zoe hledal port na rychlonabíjení. Ujistil jsem ho, že tam prostě není.
BMW se aspoň vyvíjí správným směrem, kdežto Renault by takto mohl mít u příštího modelu 11kW nabíječku a rychlou vůbec.

To jo, Zoe asi bude dlouho držet rekord s 3x63A. :-) (ale zase nemá DC port, takže reálně nabíjíte jen 22 kW, kdežto s BMW 50 kW na DC, když je k dispozici)
Drtivá většina veřejných AC wallboxů má maximum 3x32A, tak si vystačím s tímto.
Audi to třeba už také pochopilo, takže bude možné mít na podzim u jejich etronu za příplatek 3x32A. My co bydlíme v krajinách s řídce osazenými DC nabíječkami to dokážeme ocenit. :-)

Obrázek uživatele Teq

Bude mat aj silnejsi motor z noveho leafa ci len bateriu...? Bude bateria vzduchom (z klimy) chladena tak isto ako v starej env200?

No když už nic tak mohli dát aspoň do háje ty ohavný hnusný bambalce na tapecírunku dveří, tu volovinu s vypínačama vod voken od kterých po hodině jízdy bolí otlačený kolena !!
Krom baterky nějak neudělali nic, to je celkem ostuda.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak je na tom baterka Vašeho eNV200 po těch skoro 100tis km? Je na ní znatelná ztráta kapacity (pokud to sledujete) tak jako u Leafů nebo je na tom eNV lépe díky aktivnímu chlazení?

Baterka 3 roky denně v provozu najeto 97.tis km nepozoruji žádnou změnu. Čárky na přístrojovce pořád všech 12.
Leaf spy nepoužívám, baterii nijak nešetřím.
Závěrečné shrnutí- Nemůžu proti eNV-200 říct jediné špatné slovo. To aktivní chlazení opravdu funguje, když jsem neměl chladivo v klimatizaci (uteklo prodřenou trubkou mojí chybou při montáži bufíku) pociťoval jsem delší dobu nabíjení, po naplnění klimatizace jsem okamžitě pocítil změnu. Auto nabíjeno na šílených tripech v hrozných vedrech (Itálie, Francie) i 12x za den a baterie se nikdy výrazně nezahřála
Budu hanit servis, šílím z cen náhradních dílů, ale auto je to dobrý a ještě před pár týdny jsem si ho chtěl koupit znova. L.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Obrázek uživatele Michelin

A co se za tech par tydnu zmenilo?

---

To Tesla dává křídla. 76tis. elektrizujících km.

Změnilo se to, že vozidlo jsem odebral ze servisu kde stálo odstavené 2 měsíce a nikdo na něm nepracoval a jen hledali důvody jak neuznat záruku a zbavit se zodpovědnosti za špatně odvedenou práci. Už jsem nedoufal, že auto ještě někdy pojede a tak jsem se začal poohlížet po jiném. Auto mne živí a nemohl jsem zůstat bez auta. Rozhodl jsem se pro značku co má Supercharger, službu k nezaplacení nicméně bylo to nad moje finanční možnosti. Uvažoval jsem o koupi eNV-200 první generace a očekával výraznou slevu výběhového modelu.
Nakonec jsem si opravil auto sám, Nissan opět věrně slouží k práci i potěšení celé rodiny, děti jsou šťastné že mají zpět jejich autíčko, které je po dlouhé odstávce dovezlo do Vídně na kolotoče i do Dvora králové do ZOO.
Nissan je členem naší rodiny, máme ho velmi rádi, na léto už pro něj máme připravenou spoustu cest a děti mu večer dělají v garáží pápá. Z pořízení jiného auta tímto sešlo.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Obrázek uživatele Michelin

Tak to je super, že to alespoň tak nakonec dopadlo.
Co se děje v našich servisech je fakt k pláči, a tím spíše alespoň u mě vyhrává argument, že čím méně se do těch servisů musí tím lépe a tedy už jedině ev.

Přeju hodně spokojených elektrických kilometrů.

---

To Tesla dává křídla. 76tis. elektrizujících km.

Shorelo diky peci servisu? To duvere ve znacku neprida.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Shořela část kabeláže v motorovém prostoru, hlavní kabelový svazek u baterie. Výrobce závadu posoudil tak, že byla způsobena chybějícím držákem reléového boxu, který po klempířské opravě ve značkovém servise Nissan zůstal viset na drátech a tím se poškodila kabeláž.
Kam se držák vypařil NIKDO neví, servis se tváří že jsem si ho vymontoval z auta sám, šéf servisu tvrdí že v autě chyběl a oni měnili jen díly poškozené při bouračce, Japonec tvrdí že bez držáku auto neopustilo továrnu.
Ten kus plechu jsem si v servisu objednal, bylo mi však řečeno že nikde není skladem a bude se na něj čekat velmi dlouho a cena neznámá.
Držák jsem koupil na Ebay z bouračky. Držák stál 5 USD a poštovné z Ameriky 33 USD, za 3 týdny jsem vázací drát vyměnil za originální díl a auto je zase jak má být.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Obrázek uživatele Radovan

Pecka a gratulace k opět funkčnímu EV. Jinak mi to připomenulo moji potíž s nesklápějícím se pravým opěradlem zadního sedadla. Jen Peugeot Auto Tichý v Ostravě jsou frajeři a opravili to za pár stovek v rámci garančky teď sami. Z legrace si pak našli francouzský přístup k závadě - výměna zadního sedadla 14 tisíc Kč.....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

ve Philcu nám pořád opakovali - neopravujte ty elektroniky a dávejte nový.
Jenže velkoobchodní nákup pro dovozce je 300,- Kč ale zákazník zaplatí 3.500,- Kč když jsem párkrát cvaknul trafopájkou tak vlastně zaměstnavatele připravil o 3.200 Kč. Devět z deseti opavovaných jelo než se pečka potento celá ty 2 pálil vadný motor
A tak je to se vším, samý drahý dreky plný kurvítek.
Díky za gratulaci.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Obrázek uživatele Michelin

Jo to je ten shořelej jak jsem tu četl.
To je fakt škoda.

---

To Tesla dává křídla. 76tis. elektrizujících km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jestli tohle je ta evropská verze, tak udělali někde chybu :-)

Obrázek uživatele spetak

I ty puntíčkáři !!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Chlapi! Kdo z vás včera montoval volanty?"
"Já".
" Zvedni levou ruku!"
.
"Debile, koukej to předělat!"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Japonská verze má ... 1500W. To jako palubní zásuvky AC např pro fén?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

EV mají obecně silný DC-DC měnič na 12V, většinou tak můžete vytáhnout z 12V třeba 1kw AC přes měnič 12/220V, který si někde koupíte.

Strašně rád bych viděl cigareťák, přes kterej taháte přes 80 ampér... Taky musíte trochu přemýšlet, než zahýkáte na každou blbost...

A pokud tam opravdu budete mít zásuvku 230V/1500W, tak to nebudete honit přes dvojí konverzi 400(?)V->12V->230V, ale vynecháte těch 12V.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A vy myslíte,že se 12V v autě musí připojovat vždy na cigareťák?Když připojím měnič na dostatečně dimenzované vedení a najdu,nebo přidám vhodnou pojistku,není zas takový problém odebírat 12V/80A.

Jasně, to už je ale bastlení a výrobce to těžko bude inzerovat. Pokud nemáte v autě rozhraní pro zástavbáře, tak "oficiálně" další elektropříslušenství připojíte jen přes cigareťák nebo Schoko zásuvku.

Mne řekli v Nissan čr na technickém oddělení, že i montáží neoriginální autozahrádky padá záruka na celé auto, že i ta zahrádka by musela být originál a namontovaná v servisu Nissan.
U Nissanu po té co si u nich koupíte auto už pak nejsou moc vstřícní.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

To je samozřejmě nesmysl. Museli by prokázat, že třeba porucha motoru, který reklamujete, přímo souvisí s montáží zahrádky.
Jen to na vás zkouší, pochybuji, že jsou blbí, ale jen vychcaní, kdy využívají neznalosti svých zákazníků.

Obrázek uživatele Radovan

Pak jsem podle Nissanu ČR naprosto v pérdeli pane hrábě. Já si do auta přicucnul na sklo držák na mobil. Sice je to origoš Samsung a nebyl nijak levný, ale teď zjišťuji, že jsem se asi měl obrátit na Peugeot, že mi asi padla záruka na celé auto :-)))))

Co český autoservis nevymyslí, to je fakt bomba.....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Mám v EV zásuvku 12V/180A z výroby.

Na 180Watů né ampér !! :) cigareťáky co se prodávají jako příslušenství se vyrábějí na 120-250watů a ty 250w mají pořádně silný dráty a nejsou zcela běžně k sehnání. Ty co mají plastovou krytku-víčko, tak na tom víčku bývá ten max. příkon uveden.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Samozřejmě máte pravdu, je to moje chyba. Ve voze jsou dvě 12V zásuvky, jedna 120W, druhá 180W.

Přes cigareťák, který je konstruován na 150W max? :-)
Tak si zkuste připojit přes cigareťák připojit těch 180A a uvidíte, jak rychle vám ta zásuvka shoří...

cigareťák je u většiny aut jištěný pojistkou 20A to je max. příkon 250W. Některé čínské měniče mají jako příslušenství zástrčku do cigareťáku, ale málokdy dodají slibovaný výkon a často časem vypálí pojistkový sokl i cigareťák.
Měniče by se měli vždy připojovat co nejkratšími vodiči s dostatečným průřezem přímo na svorky baterie.
Já zapojuji do cigareťáku měnič Mastervolt 250W a žádný problém.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Tak 250W bych ještě věřil, to by chvíli mohlo vydržet. Ale 180A už konstrukce cigareťáku nedá, tomu nevěřím. To už musíte obejít přímo na baterii.

Těch 250W jsem pravděpodobně na maximum ještě nikdy nevyužil.
Do měniče často zapojuji nabíječky pro akunářadí, NB a led reflektor. Často kempuju a těch 250W bohatě stačí a ten měnič častěji než do cigareťáku zapojuji na samostatnou 12V baterii, kterou dobíjím ze solárního panelu na střeše auta.
Na větší žrouty spotřebiče -Flexa 230mm, vrt. kladivo , vrtačka apd. mám generátor Honda.

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

180 A je naprostý nesmysl. Lidi si často pletou ampéry s wattama....

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na tesle mám 10A, aspoň čo som si prečítal. Nikdy som to neskúšal.

Je to tam uvedeno od výrobce.

Možná je to myšleno jako veškerý maximální odběr celé elektroinstalace, která je připojena na 12V rozvodnou síť. Ale určitě ne přes zásuvku cigaretového zapalovače, který je konstruován na nějakých 12A max.

Dodám foto

By me zajimalo, jakou tam maji pojisku. 180A v auto velikosti snad ani neexistuje a nejistene to doufam nemaji.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Tesla ma na vystupe menica 400V->12V poistku 250A.

Jak vypadá, je někde její foto?
Takhle?
https://www.aliexpress.com/item/CNL-ANL-250A-Auto-Fuse-Bakelite-Fuse-Bolt-On-Fuse-81-22-mm-For-Golf-Cart/32629550592.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

hadam, ze neco takoveho, podobnou mam v bodovacce.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Někdy tyto pojistky bývají i v osobních autech, vždy jsou součástí pluskontaktu baterie nebo nejbližší,,krabičky,, a bývá přes ně napojen startér, okna, klimatizace, žhavení, alternátor, ale myslím max. tak 150A. v eNV-200 jich je několik, ale v hodnotách 60-100A

---

Nissan eNV-200 60tis km po Čr 30tis. po Evropě, domácí FVE, sol. kolektory, slabost pro obnov. zdroje.

ano tu je
https://i.ytimg.com/vi/qjyWRDQGh0Y/maxresdefault.jpg

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V českém ceníku jsem si ale informace o 240V zásuvce nevšiml.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter