Tata v Evropě - místo Nano bude PixelMALÁ AUTA
Tata v Evropě - místo Nano bude Pixel
Elektrická bugina na Rallye DakarRALLYE
Elektrická bugina na Rallye Dakar
Mercedes ukázal robotické autoROBOTI
Mercedes ukázal robotické auto
Elektro auto z roku 1967E-AUTO
Elektro auto z roku 1967

Nissan představil sedmimístný elektromobil e-NV200

Jan Horčík - 15 Červen 2015

Ještě donedávna byl elektromobil Tesla Model S jediným sedmimístným elektromobilem na trhu. Ale i u našeho testu Nissan e-NV200 jste si bezesporu říkali: 'Proč tohle auto nemá třetí řadu sedadel?'. Teď už má.auto elektromobily Nissan e-NV200 elektrická dodávka sedmimístná

Sedmimístná verze elektrické dodávky Nissan e-NV200 bude k dostání od července 2015
foto: Nissan

Nissan představil sedmimístnou verzi elektrické dodávky Nissan e-NV200 právě před týdnem. Do prodeje půjde během července letošního roku. Půjde o světově první skutečně sedmimístné MPV.

Tesla Model S je totiž sedmimístná pouze "napůl", když na zadní otočené sedačky v kufru lze posadit pouze děti. Kromě sedmimístné verze elektromobilu Nissan e-NV200 se u tohoto vozu konečně dočkáme také plně vybavené verze Evalia.

Sedmimístná verze začíná v Británii na ceně £19 895 (v přepočtu 751 000 Kč, ovšem zahrnuta je i vládní dotace £5000) pokud si pronajmete baterii, případně za cenu £23 400 (884 000 Kč) pokud si auto koupíte "komplet".

Auto bylo uvedeno na trh minulý rok a podle Nissanu je poptávka obrovská. Ostatně, i sedmimístná verze je odpovědí na poptávku zákazníků. Vůz využívá stejného typu elektrického pohonu jako nejprodávanější elektromobil na světě, Nissan Leaf.

tisková zpráva
 
Obrázek uživatele Aas

Ach to je zase len na smiech.
A kde si tych sedem cestujucich odlozi kabelky? Ci to bude len pre muzov, co vsetko potrebne nosia po vreckach?
Radsej si pockame na Model X. Ten ma Ten ma aj kufor.

Na fotce je tam těch kufrů v kufru celkem dost. V Tesle vám při vyklopení zadních sedaček zbude pouze relativně malý přední kufr a taky je to za třetinu její ceny. Spíš by to chtělo tak alespoň 50kWh akumulátor.

Obrázek uživatele Aas

Na to aka je to krabica, je tam tych kufrov celkom malo.

Obrázek uživatele Radovan

Přesně tak jak píšete, větší baterka by se hodila. Mezi zadními koly a směrem k zadnímu nárazníku je místa dole v eNV200 dost.
Průběžně dobíjet při stání a čekání se sice dá dost rychle (nabíječka palubní je 6,6 kW nebo se dá použít rychlonabíječka 50 kW), ale to opravdu znamená na taková místa zajíždět a chvíli na nich trávit, když bude denní nájezd v tak vysokém zatížení nad 100 km.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 38 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 5 tis. km

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články