Nissan představil sdílené vlastnictví aut

redakce - 14 Listopad 2016

Výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn představil na konferenci Web Summit v Lisabonu novou službu Nissan Intelligent Get & Go Micra. Zákazníci sdílejí vlastnictví prostřednictvím finančního podílu na novém vozu.auto Nissan Micra sdílené vlastnictví aut

Koncepce sdílení vozů se 100% digitálním pojetím, přístupem z chytrého telefonu a geolokalizací vozů.
foto: Nissan

Nissan oznámil novou průkopnickou službu sdílení vozů, poprvé plně založenou na digitálním přístupu, která zcela promění odvětví tradičního sdílení vozů.

Služba Nissan Intelligent Get & Go Micra, kterou předseda a výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn představil na konferenci Web Summit v portugalském Lisabonu, poskytne lidem možnost spoluvlastnit zcela nový Nissan Micra.

Jádrem tohoto plánu jsou sociální sítě, neboť Nissan dokáže spárováním profilů zákazníků vytvářet komunity sdílení vozů nové generace v plně digitálním pojetí.

Služba bude spuštěna zpočátku pro okolí Paříže ke konci letošního roku a na silnicích by se pak vozy měly objevit do dubna 2017.

Tato služba, založená na unikátním algoritmu využívajícím sociální profily a technologii geolokalizace, spáruje vlastníky se vzájemně se doplňujícími potřebami jízdy a vytvoří 100% digitální komunitu spoluvlastníků. S na míru přizpůsobenou měsíční fakturací podle využívání vozu nebudou členy čekat žádná překvapení.

Carlos Ghosn při představení služby uvedl: „Nyní vstupujeme do budoucnosti, kdy používání vozů může být flexibilnější, společenské a sdílené. V Nissanu jsme průkopníky nových cest, které řidičům přinesou výhody svobody a finančních přínosů spoluvlastnictví vozů. Pro spuštění tohoto programu si nelze vybrat lepší vůz, než je zbrusu nový model Micra ztělesňující vizi Inteligentní mobility společnosti Nissan.”

Tato nová služba vychází z vize Inteligentní mobility společnosti Nissan, která určuje rámec toho, jak mají být automobily poháněny a ovládány a jaké bude jejich místo ve společnosti.

To vše, aniž by byla jakkoli opomenuta snaha zprostředkovat řidičům větší potěšení z jízdy. Vzhledem k rozmachu modelu sdílené ekonomiky zahrnujícího vše, od automobilů, přes potraviny, až po domácnosti, je dnešní oznámení dalším krokem k realizaci tohoto cíle Inteligentní mobility.

Služba NISSAN INTELLIGENT GET & GO MICRA využívá nový Nissan Micra Acenta 0.9 MT s audiosystémem Bose Personal Audio (uvedeném zde poprvé na světě) a bude zahrnovat pojištění, servis, přístup k internetovému párovacímu nástroji, aplikaci pro chytré telefony a palubní technologie. Komunity se budou muset zavázat k maximálnímu ročnímu nájezdu 15 000 km.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Tak mě napadá, že by to chtělo vytvořit novou hodnotu. Pořizovací cena vozu (základní výbava)/ dojezd = "nová hodnota"

Když třeba Hyundaii stojí asi 900.000 Kč a ujede v reálném světe 175 km = 5143

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Takze TESLA RULEZ model S 5212Kc/km, cili stejna jak ten Ioniq (a to jsem ji dopral luxusu, ze "realny" dojezd jsem vzal NEDC). TESLA RULEZ model X 6695Kc/km, o 30% horsi.

Takze co chtel autor touhle metrikou rict? Predem dik za odpoved.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tupí lidé nedokážou pochopit i luxus či další technologie, tak upřímnou soustrast s nízkým prahem chápání :)

Ahoj, jenom si říkám, že by to mohl být zajímavý údaj pro případné kupce EVs. :) Údaj pro rychlejší orientaci co trh nabízí a kdo ti dá co za kolik. :)

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Obrázek uživatele Kuk

off

Ioniq reálnej dojezd
Results of real world range test today:
Speed 100km/h (cruise control, real speed 96km/h according to GPS), Outside temperature -2'C, inside temperature 20'C,
Total range 175km (we arrived at the charger with 0 km)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

taky parodie, za takovou cenu si lidi raději připlatí M3, nebo fosil za mnohem nižší cenu s lepší výbavou
hlavně, že na to budou dotace, aby na tom fosilní teroristi ještě vydělali

Obrázek uživatele Josef

Jo, to jde. To je pěkná hodnota.

Obrázek uživatele Kuk

off

Výroba iMiev
How a Mitsubishi iMiev Electric Car is made
https://www.youtube.com/watch?v=AFXgtc2ZMNA

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jediný big přínos u sebe vidím jako levnější alternativu při cestách po Evropě kdy na potřebuju odvoz z Letiště a mít auto na 3-7dní klidně s delšíma přestávkama. Ale furt nevíme cenu na kolik by to vyšlo aby to bylo o dost levnější než normální půjčovné.

Obrázek uživatele PaRi

S tím bych problémy neměl, ale oni by asi měli problémy se mnou. A mým psem 8-)

Na mieste Nissanu by som to pojal ako požičovňu.
Po podpísaní zmluvy zobrazí klient dostupné autá v okolí, k nejakému príde, odomkne si appkou, dostane sa kam potrebuje, zamkne appkou a Nissan si naúčtuje kilometre/hodiny.
Obmedzenie na 15 000 km je divné. Malo by im predsa ísť o čo najväčšie používanie áut a tým aj čo najčastejšiu obmenu vozového parku.

Obrázek uživatele Josef

Dovedu si představit, že toto bude fungovat v masivním měřítku. Nevěřím, že bude fungovat nějaké adresní sdílení s několika rodinami. I když se třeba potřeby těch rodin budou doplňovat, bude to problém a bude to skřípat. Naopak carsharing v masovém pojetí je už něco trochu jiného. Představte so třeba carsharing půlky Prahy... To by bylo teprve to správné ořechové.

Porad mi uplne neni jasne, jak by to sdileni realne fungovalo. Rano lidi (potencialni zakaznici sharingu) bud (brzy rano) jedou z Prahy do ruznych skladovych a prumyslovych center kolem mesta (kolem kterych zase skoro nikdo nebydli) a nebo o neco pozdeji zase z "lezatych panelaku" do Prahy do office center. Takze neni moc misto, kde by si ta auta predali. To same odpoledne, navic auta by byla na "spatnem konci trasy".

To same potencialne pro manzelky navazejici deti do skol/skolek - taky ta auta potrebuji vsechny plus minus ve stejny cas.

Ale treba neco prehlizim...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Josef

Zapomněl jsem tam dodat, že by to měly být autonomní vozidla. Takže by nasbíraly své čtyři pasažéry po cestě. Nebylo by jich tedy třeba tolik.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To už existuje dneska. Odveze to asi 50 lidí a říká se tomu autobus. Pak je ještě jedna varianta, luxusní, pro 3-4 lidi. Nazýváme to taxík.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, jenže v buse platíš řidiče a odbory a v taxále drbana co Tě chce jen okrást. Tohle by mělo být po zajetí levnější a přes apku i flexibilnější (jinými slovy bude to drahé jako prase).

Obrázek uživatele Josef

No a bez řidiče to bude co?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uber

Obrázek uživatele Kuk

To měl už můj děda v 60. letech Fiátka na půlku s jinou rodinou, ale stejně to moc nefungovalo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dám Sumnon a je jedno co mi přijede pod nos:).

Obrázek uživatele Roman

No nevím, nějak mě to neoslovilo. Jak se řeší, když potřebuje vůz více lidí na jednou, se nedoctu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

keby radšej predstavili Leaf so 40+ kWh baterkou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo Leaf s 40kW by to už chtělo a tyhle blbosti ať nechaj Tesle co to se Summonem dotáhne do konce:).


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon