Nissan: během šesti let prodáme 1,5 milionu elektromobilů

se chce mermomocí prodrat mezi čtyřku největších na světě vedle , a . Klíčová pro něj bude v tomto boji , která je už dnes pro tuto automobilku největším trhem. Chce si tam ukousnout tržní podíl 10 %.   

foto: Nissan

, šéf automobilové aliance , aktuálně ohlásil nový program „Power 88“. Jde o střednědobý obchodní plán automobilky, který běží od letoška do roku 2016. Je postaven na čtyřech pilířích – zvýšení síly značky a zvýšení prodej, růst, udržitelná mobilita a mobilita pro všechny.

Cílem Nissanu je během tohoto období navýšit globální tržní podíl na 8 % a získat 8% podíl na ziscích. Carlo Ghosn mimo jiné řekl, že to bude znamenat vypuštění nového modelu každých šest týdnů po dobu dalších šesti let. Nissan tak chce pokrýt 92 % globálních tržních segmentů a spolu s tím vypustit na 90 zcela nových technologií.

ukazují, že do je dobré pro veřejnost a pro planetu je zároveň také dobrý byznys,“ řekl doslova Ghosn.

V roce 2012 bude mít Nissan v výrobní kapacitu 1,2 milionu vozů. Zároveň hodlá zlepšit svou přítomnost na trzích v , a , stejně jako dalších rychle se rozvíjejících trzích (předpokládáme, že půjde především o země jako Vietnam, Malajsie, Indonésie, ale co třeba i ČR?).

Do roku 2016 chce být Nissan také vedoucí automobilkou v oblasti lehkých . Už teď se Nissanu daří – jeho NV200 byl vybrán jako nové oficiální taxi pro město New York.

tisková zpráva

2 Comments on “Nissan: během šesti let prodáme 1,5 milionu elektromobilů”

  1. Nissan (Ranault) se mi jako
    Nissan (Ranault) se mi jako světová automobilka s eko pohledu (budoucí mobilita) líbí asi nejvíc. Narozdíl od němců, amíků se jí dá věřit že se „levných“ elektromobilů do budoucna nebojí.
    Vozoví park všeobecně taky není špatný, proto je škoda že v evropě? nebo jen čr? neprodává nižší a vyšší střední třídu která má velký podíl na trhu.

Napsat komentář