ČEZ zahajuj postupně proces náběhu nového zákaznického systému spojeného se zavedením nových tarifů. Dosavadní aplikace Polyfazer direct již nebude funkční.
foto: ČEZ
V průběhu první asi dvoutýdenní fáze budou stanice postupně přepínány do nového systému, testovány a dojde na nich k výměně samolepek s návodem na obsluhu a QR kódem pro jednorázové dobíjení.
– stanice budu přístupny bez omezení jak pro registrované, tak i neregistrované zákazníky
– dosavadní aplikace Polyfazer direct již nebude funkční
– rychlodobíjecí stanice budou zákazníci ovládat pomocí dotykové obrazovky
– ovládání stanic normálního dobíjení vyžaduje použití jakékoli RFID čipové karty (např. platební karty, vstupní zaměstnanecké karty, stravovací karty nebo jiného čipu)
– u stanic se mohou objevit krátkodobé výpadky v komunikaci nebo dobíjení způsobené přechodem na nový řídící systém
– stanice zůstanou nastaveny v režimu přístupu bez omezení do doby, než budou přepnuty všechny stanice.
Pokud se na postupně přepínaných stanicích objeví nové samolepky a QR kódy, stojany nemusí být ještě funkční. Systém začne naplno fungovat až přepnutím do live režimu, o kterém bude ČEZ informovat.
Registrace bude spuštěna během několika dnů nezávisle na fázi 1, tj. na přepínání sítě. Zákazníci i ostatní uživatelé dostanou srozumitelné instrukce jak mají registraci provést. Registrovat se bude možné jak s pomocí mobilní aplikace, tak webového portálu např. na stolním PC.
Pro registraci řidičů – která má být velmi intuitivní, jednoduchá a rychlá – bude ponechán dostatečný časový prostor v řádu několika týdnů. Řidiče bude ČEZ kontaktovat a vyzývat k provedení registrace několika různými kanály.
Platby podle nových tarifů vstoupí v platnost a budou účtovány až po ukončení přechodného období pro registraci. Až do okamžiku ukončení registrací bude možnost dobíjet za stávajících podmínek. Na registraci bude vyhrazen dostatečný časový prostor v řádu týdnů.
No, pokud prijde neco lepsiho ne Polyfyzer, budu jenom rad.
No, pokud prijde neco lepsiho ne Polyfyzer, budu jenom rad. Tuhletu sracku nam byl cert dluzen.
Off.
Tak někdo tu psal jak vypnuly ve Francii nabíječky,
Off.
Tak někdo tu psal jak vypnuly ve Francii nabíječky, tak ať se podívá co bude u nás.
https://zpravy.denikplus.cz/1559-blizi-se-krachy-cerpacich-stanic.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Skoda ze nezminili ubytek ropnych PHM diky EV. Ale i to prijde.
Skoda ze nezminili ubytek ropnych PHM diky EV. Ale i to prijde.
v CR as tak ne, tohle je narazovej sok, kdesto EV budou
v CR as tak ne, tohle je narazovej sok, kdesto EV budou postupna krivka rozlozena treba do 2-3 desetileti, takze majitele cerpacek budou mit dostatek casu sve podnikani pretransformovat jinam, treba prave k elektromobilite, tedy samozrejme pokud to nejsou hlupaci co bezmezne veri treba mudrci a vedme z ropneho skraloupu Loulovi 😀
Vsadil bych se, ze za 20 let bude stale jeste podil
Vsadil bych se, ze za 20 let bude stale jeste podil konvencnich motoru vetsi nez 50%
i pokles o 40% klientely by znamenal pro spousty cerpadlaru
i pokles o 40% klientely by znamenal pro spousty cerpadlaru problem se uzivit cerpanim paliva a prodejem predrazeneho sortimentu, mensi cerpacky navic na ten pridruzeny prodej moc spolehat nemohou
a samozrejme pri prumernem stari vozoveho parku v CR se da ocekavat ze to opravdu nebude ani tech 50% za 20 let, ale mohl by se k tomu blizit
No tak ono zalezi jak ktera cerpacka. Nektere co jsou zivy z
No tak ono zalezi jak ktera cerpacka. Nektere co jsou zivy z rychlootackovych doplnovani nafty pro nakladni auta asi pojedou dlouho. Stejne jich mame zbytecne moc
Bude spíše 70%.
Bude spíše 70%.
U mě přišly benzínky o cca 12000kč měsíčně.
U mě přišly benzínky o cca 12000kč měsíčně.
Tady v ČR je nejhustší síť benzinek v Evropě, takže je
Tady v ČR je nejhustší síť benzinek v Evropě, takže je velký prostor na to, aby některé zmizely z trhu a nebude to na dostupnosti PHM vůbec poznat. I kdyby najednou „odešly“ všechny čerpačky z jedné sítě, nic se nestane. To u nabíječek ve Francii poznat bylo, bych si tipnul.