Na český trh vstupuje zcela nový Hyundai Kona Hybrid, cena od 559 990 Kč

redakce - 03 Červenec 2019

Nabídka značky Hyundai se na českém trhu rozrůstá o další model v hybridní verzi. Nový Hyundai Kona Hybrid je dostupný již od 559 990 Kč.auto Hyundai Kona Hybrid

Hyundai Kona Hybrid
foto: Hyundai

Hyundai Kona Hybrid vybaven zážehovým čtyřválcem Kappa GDI 1,6 litru s přímým vstřikováním, který poskytuje nejvyšší výkon 77 kW a maximální točivý moment 147 Nm. Elektromotor s permanentním magnetem dosahuje nejvyššího výkonu 32 kW.

Řidiči si mohou užívat výjimečné úrovně jízdní dynamiky, ke které přispívají vynikající provozní vlastnosti a pohotové řazení 6stupňové dvouspojkové převodovky.

Součástí hybridního pohonu je sada lithium-polymerových akumulátorů s kapacitou 1,56 kWh Vysokonapěťové akumulátory poskytují optimalizovaný výkon a umožňují rychlou rekuperaci kinetické energie. Nový Hyundai Hybrid nabízí celkový nejvyšší výkon hybridní soustavy 103,6 kW a točivý moment až 265 Nm.

Auto je vybaveno systémem Blue Link pro síťové propojení vozidla. Telematický systém umožňuje řidičům na dálku zamykat a odemykat vozidlo prostřednictvím aplikace pro chytré telefony. Na českém trhu budou služby Blue Link v plném rozsahu uvedeny v průběhu roku 2020.

Velký displej nabízí také specifické informace o hybridním systému v názorných grafických zobrazeních. Nabídku v oblasti konektivity završuje na přání dodávaný průhledový displej, který promítá důležité provozní informace přímo do zorného pole řidiče. To umožňuje ještě rychlejší zpracování informací, aniž by řidič musel odvracet pozornost od řízení.

Ke všem novým vozům Hyundai navíc zdarma poskytuje celou řadu benefitů. Jedná se např. o pětiletou komplexní záruku bez omezení počtu km, pětileté asistenční služby, sadu zimních kol, tankovací kartu, která majitele v České republice opravňuje k získání slevy 0,40 Kč za každý natankovaný litr paliva bez omezení km a mnoho dalších benefitů.

K dispozici je také několik způsobů financování s nulovým úrokem a zákazník tak nepřeplatí ani korunu navíc. Zároveň je možné před poslední splátkou vyměnit stávající vůz Hyundai za nový. Zákazník může využít také produkt Hyundai Finance Pětinky, který nabízí variabilitu splácení.

Může si tak zvolit, zda bude hradit splátky v intervalu 6, 9 nebo 12 měsíců od uzavření smlouvy. V případě, že se zákazník nebude chtít potýkat se starostmi spojenými se servisem vozu či jeho následným prodejem, může využít zvýhodněný operativní leasing, který Hyundai nabídne jak pro soukromé osoby, tak podnikatele a firmy.

Modelová řada Kona byla pojmenována podle okresu Kona na ostrově Havaj a na trh byla uvedena v roce 2017 jako první kompaktní SUV značky Hyundai v Evropě. Loni představil korejský výrobce automobilů své první zcela elektricky poháněné SUV, Hyundai Kona Electric.

Od uvedení modelové řady Kona na trh v říjnu 2017 bylo v Evropě prodáno již téměř 120 000 těchto vozů. Během prvního roku prodeje oslovil model nové skupiny zákazníků a výrazně přispěl k dalšímu posílení postavení značky Hyundai ve velmi módním segmentu kompaktních SUV.

Globální poptávka, zejména po oblíbené verzi Kona Electric s výkonným pohonem a dlouhým dojezdem, dokonce překonala původní plány společnosti Hyundai.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Opět elektrifikace namísto elektromobility. Ty investice do spalovacích fabriku se prostě musejí vrátit. Ach jo.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Rozmlatis panely na strese, kdyz soused rekne, ze se mu na nich nelibi xyz (treba ze siri elektromagneticke vlny, ktere ublizuji jeho detem) nebo budes bojovat za to, aby se ti investice vratila? Tak proc by se mely automobilky chovat jinak?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Píšete nesmysly. Pokud staví provozy na spalováky v době, kdy je jasné, že limity se neustále zpřísňují a řešením je elektromobilita, tak to není o návratnosti investice, to je o blbosti vedení.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

No ja nevim, me prijde "jasne", ze at je elektromobilni budoucnost jak chce jasna, tak minimalne jeste jeden cyklus zivotnosti vyrobnich linek (10-20 let?) se ty spalovaky budou prodavat docela dobre. Naopak zatim nikdo nenabidnul EV s cenou akceptovatelnou "masami", natoz aby byl (jakekoliv EV) schopen vyrabet v mnozstvich, ktere by uspokojilo spotrebu novych aut pro alespon jeden stredne velky stat.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Masy žádný nový auta nekupujou, jen ojetiny.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Dokonce existuje docela velká skupina tzv. dojížděčů, co si kupují auto v ceně kolem 20 tisíc Kč i níže, co má těsně po STK. I když při pohledu na něj nechápete, jak jí mohlo projít. Pak v něm ty 2 roky do další STK jezdí a pokud není šance, že by prošlo další STK, jde do ekologického výkupu na likvidaci za pár tisíc (doslova). A dotyčný/á dojížděč/ka jde vybrat další ojetinu v předsmrtné křeči. Jsou to takoví supi automobilismu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Znám lidi co si kupují auta na poměrně dlouhou dobu za 50 tis Kč, opravuje jim to místní servis ze součástek z vrakoviště, tohle nikdy nebudou kupci EV.

Tak kona uz je elektrifikovana nejakou dobu ne? Holt porad si ne uplne kazdy muze dovolit EV konu za 1,2 mega a da tak prednost treba hybridu za 0,5 mega .....

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

OT: RapidGate i u nového Nissanu 62 kWh

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Ostuda elektromobility nesklamala.
Gratulujem Nissanu :-))

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltický ohrev vody, 72tis. km v TMS

To je zklamání, viděl jsem jsem jiný test kde to vypadalo naopak nadějně... : https://youtu.be/G4BWU72eA0Y

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Mírně zlevnila Kona Electric z 924 990 Kč na 899 990 Kč (samozřejmě nezapomněli na typicky české zdražení před slevou a uvádějí původní 939 990 Kč), ale i tak je ten příplatek za BEV extrémní.
Kona základ: 369 990 Kč
Kona Hybrid: 559 990 Kč (+190 000 Kč)
Kona Electric: 899 990 Kč (+530 000 Kč oproti základu, +340 000 oproti hybridu)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele UDA

Pred mesicem jsme spolu resili cenu kony hybrid typoval jste pres 800 tis. Pamatujete? A je to tady za cenu kterou jsem ocekaval. Oni ty EV chteji opravdu hybridama pribrzdit. KONU ev ma smysl koupit jen na dotaci a jezdit kolem komina, protoze rychlonabijeni ten provoz prodrazi.

Mohu se zeptat na to, co tím myslíte že "jezdit kolem komína, protože rychlonabíjení ten provoz prodraží"?

---

BMW i3 60Ah REX

Obrázek uživatele UDA

Jak musite pouzit rychlonabijecku , ktera neni zadarmo, tak jste skoro na stejne cene za km jako u tohodle hybridu. Vy mate rexe tak kdyz Vam dojde stava tak taky prece dojedete na benzin tedy pokud nemate pausal cezu, ktery bude stejne koncit.

Rychlonabíjení používám primárně od eonu, kde je cena 3Kč/kWh, což je velmi dobrá cena, jen minimálně navýšená oproti ceně při domácím nabíjení (s nočním tarifem).
Navíc stále je možnost si třeba při nákupu dobít na DC nabíječce zadarmo u některých řetězců...
REX mám pouze jako rezervu pro případ nouze pro delší cesty, zatím nevyužit :-) (i když elektromobil mám jen krátce)

---

BMW i3 60Ah REX

Obrázek uživatele UDA

Ok ale to jezdite kolem komina. Ja psal nekam dal.

Jestli se nepletu, tak Vaším argumentem bylo že se konou electric dá jezdit kolem komína, protože nabíjení DC se nevyplatí. S cenou 3Kč/kwh se naopak vyplatí pro někoho kdo chce jezdit i dál (nebo i když si dobijete na DC zdarma)
A jestli jezdím s autem s 1/3 dojezdem co Kona EV kolem komína či ne, je snad na každém... a navíc většina cest v měsíci se kromě pár delších víkendů vejde do těch 100km za nabití. Případně se nechá dobít na té rychlonabíječce za 1/2 hoďky a pokračovat...

---

BMW i3 60Ah REX

Obrázek uživatele UDA

Psal jsem ze DC nabijeni to prodrazi, kolik DC stanic v Evrope ma cenu 3 kc/ kw. ?

Tak to jsem ale z Vaší první reakce vůbec nepostřehl, že DC nabíjení myslíte DC nabíjení v Evropě. Dobrá tedy
Za ty 3Kč je to u cca 90% nabíječek eonu, ostatní jsou u eonu zdarma. Zdarma také nabíječky u Lidl (CZ, AU) či u jiných řetězců.

Ale ani nepředpokládám, že ten kdo si kupuje konu EV chce brázdit Evropu křížem krážem. To už by si asi případný zájemce pokukoval po Tesle, která má dojezd i nabíjení lépe pořešené s nabíjením na SuperCharger

---

BMW i3 60Ah REX

Obrázek uživatele UDA

Proto jsem psal kolem komina, nechtel jsem tim nikoho urazit ja take jezdim elektromibilem kolem komina. I konu ev bych si koupil na cesty kolem komina tj. Do 200 km. Vzdyt jsem to psal ze kolem komina je vyhodna. Ale na dealsi trasu je lepsu ten hybrid.

Obrázek uživatele Radovan

Je fakt, že si to každý musí vyřešit sám individuálně. Zda se mu vyplatí čip ČEZu nebo alespoň neprodělá tak, že by ho 1 kWh stála na dlší 10,- a více Kč, nebo zda dokáže své dlouhé cesty jezdit přes EON a PRE, Lidly, evmapu se slušnými cenami, prostě nelze zde generalizovat. Pokud ovšem pojedu 1-2 ročně a bude mne to stát více, tak to řešit nebudu.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Jj, vzpomínám, byl jsem vedle jak ta jedle :-D

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele UDA

Taky nechapu ze umeji ten spalovaci system vyrobit tak levne vcetne hybridniho systemu. Myslim ze i ev ceka zlevneni jen musime trochu pockat.

Také jsme si dříve myslely, že EV musí časem zlevnit, ale opak je pravdou, zdražují se (mají ale větší baterie).
Naopak ceny spalováků budou růst rychle nahoru...

Obrázek uživatele UDA

Ale pokud se maji evcka dostat masivne do provozu tak musi zlevnit jinak je prosty lid kupovat nebude

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Myslíte prostý lid České republiky :)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Kuk

Protý lid nekupuje nový auta, ani ty nový levnější spalováky, prostý lid kupuje ojetiny.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Je to potřeba lidem stále dokola opakovat, že v ČR je to prostě 80% nových aut firmy, 20% občani. Takže jejich kecy, že elektromobil není cenově nic pro masy, obvykle lehce odpálkuji otázkou: "Kdy jste si Vy sám naposledy koupil/a nové auto velikosti Hyundai Ioniq v plné výbavě s nejvyšším výkonem motoru?" Odpovědí bývá ticho.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

A flotily u nas se strhnou v kupovani aut za mega?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Už to začalo. Třeba Moneta bank má do 3 let jet pouze elektricky, první rok už mají za sebou a každý vyřazený spalovák nahrazují elektrikou. Další firmy se přidávají. Jde to pomalu, největší překážkou je nedostatek elektromobilů v autosalonech, výrobci nestíhají poptávku, druhou pak šíře nabídky, kdy hodně segmentů chybí.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Škoda už má tisícový flotilový předobjednávky na el. citigo. Sice to není EV za milijon a pro ilustraci to stačí.

Otázka na jakou cenu se firma dostane při nákupu milionýho EV při koupi 100, 500 či 1000 kusů? O kolik % menší?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Dnes firmy jdou často cestou operáku takže finální cenu neřeší, zajímá je pouze měsíční paušál a ten bude u takového auta cca 5000 bez DPH měsíčně.

To je jasné a nejen nám :)

Obrázek uživatele Radovan

Ony zlevňují. Ale právě jen tím, že za stejné nebo jen o něco málo větší peníze, dostanete daleko větší baterii a výbavu.
Lidi rádi zapomínají, že to není tak dávno, kdy obyčejný spalovací Opel Corsa bez výbavy stál od půl milionu výše. Pak přišel zlom a od té doby spalováky zlevňují relativně (větší výbava, motor, barvy za stejnou cenu) nebo absolutně (nižší cena za totéž než byla loni).

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Také jsme si dříve myslely, že EV musí časem zlevnit, ale opak je pravdou, zdražují se (mají ale větší baterie).
Naopak ceny spalováků budou růst rychle nahoru...

Tak u EV je problem porad v tom, ze vyrobni/nakupni naklad na samotnou baterku je vyssi nez vyrobni naklady na cele podobne auto se spalovacim motorem... to proste s cenou toho EV zamava....
A automotive je sektor prumyslu, kde je prakticky dotazena kk dokonalosti maximlani efektivita vsech vyrobnich procesu, diky tomu jsou dneska spalovaci auta v zasade za pakatel, na to o jake velke a slozite stroje jde...

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Spíš bych řekl, že větší problém je objem výroby, než cena baterie. Až se budou dělat EV ve větších stovkách tisíc kusů ročně na jedné platformě, tak se bude moct plně projevit jak píšete ta efektivita všech výrobních procesů a bude i EV za pakatel (tedy cena spalováku v základu + 200 tisíc vč. DPH za cca 50 kWh baterii).

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

V konfigurátoru mi vyšel rozdíl hybridní a příplatkové 1.6 motorizace (ať už benzín nebo dehet) 60 tisíc. To není špatné, pokud by ten hybrid kvalitativně odpovídal Toyotímu HSD.

Obrázek uživatele UDA

Je to stejny hybridni system jako ma niro,nebo ioniq. Takze se toyotimu minimalne vyrovna i dle ruznych testu predci.

Ale co do spolehlivosti se Toyotímu určitě nevyrovná. Přeci jen dvě spojky oproti Toyotě, která tam nemá žádnou na spolehlivosti nepřidá.

Obrázek uživatele UDA

Moc o tom nevite,ze? ma to tri spojky . Spolehlivost je otazka je na to zaruka 7 let nebo 150 tis Km coz toyota rozhodne nenabidne.

Obrázek uživatele Kuk

2 spojky? To znamená že se tam mění dvoje obložení?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele UDA

Je to stejny druh prevodovky jako dsg, ale ma to velky rozdil v tom ze se to na ty spojky nerozjizdi tj. Nedochazi k opotrebeni prokluzem, protoze se to rozjizdi na el. Motor a spojka je sepnuta. Na elektrinu se to rozjizdi vzdy i kdyz spalavak bezi a je odpojen tou treti spojkou. Funguje to pri rozjezdu jako dieseleletricka lokomotiva.

Obrázek uživatele Kuk

Aha ok, díky vy vysvětlení.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles Worldwideveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil