Elektromobil VW Golf Blue-e-motionVOLKSWAGEN
Elektromobil VW Golf Blue-e-motion
Sportovní hybrid Porsche 918 RSRAUTO
Sportovní hybrid Porsche 918 RSR
Leaf po 4 letech v Jižní KorejiNISSAN
Leaf po 4 letech v Jižní Koreji
Twizy bude stát jen 6990 euroE-AUTO
Twizy bude stát jen 6990 euro

Modernizovaná Toyota Prius+ dorazila do ČR

redakce - 16 Leden 2015

Společnost Toyota Motor Czech uvádí na český trh modernizovanou verzi vozu Toyota Prius+ s plně hybridním pohonem, který reprezentuje ve výhradně v 7místné verzi tuto japonskou značku v segmentu MPV. Toyota Prius+

Nová Toyota Prius+ - výhradně sedmimístný model segmentu MPV s  plně hybridním pohonem a nově stylizovaným designem
foto: Toyota

Toyota Prius+ s plně hybridním pohonem v modelovém provedení pro rok 2015 nabízí nově stylizovaný design exteriéru především přední a zadní části. Vůz je osazen novými předními světlomety s Bi-LED technologií.

Nové jsou rovněž tvarované světlomety denního svícení. Vzhledem k použití plně hybridního systému Toyota nabízí Prius+ výhody automatické převodovky typu e-CVT.

V moderním  interiéru jsou aplikovány technologicky vylepšené systémy např. nový multimediální systém Toyota Touch® 2 komunikující v českém jazyce s obrazovkou 6,1“ a rozlišením 800x480 bodů. Systém je možný doplnit navigací Go nebo Go Plus

Toyota Prius+ je nabízena ve třech výbavách Power, Active a Style

Základní cena modernizovaného modelu Prius+ ve výbavě Power je 849 900,-Kč. Již v této základní verzi nabízí modernizovaný Prius+ mnoho nadstandardních prvků výbavy např. 16“ kola z lehkých slitin, Bi-LED technologii předních světel, zadní světla s LED technologií, mlhová světla, multimediální systém Toyota Touch® 2 komunikující v českém jazyce, Smart Entry & Start systém pro řidiče, automatickou klimatizaci a také všechny základní prvky aktivní a pasivní bezpečnosti – celkem 7 airbagů, brzdové systémy ABS s EBD a BA, asistent rozjezdu do kopce HAC a stabilizační systém s kontrolou trakce VSC a TRC.

Ve výbavě Active je model Prius+ nabízen za cenu 899 900,-Kč. S touto verzí získává zákazník navíc 17“ kola z lehkých slitin, senzory šera a deště, zadní parkovací kameru, projekční Head-up displej, vyhřívání předních sedadel s el. ovládanou bederní opěrkou řidiče, sluneční clony na oknech zadních dveří, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou nebo Smart Entry & Start systém také pro řidiče, spolujezdce a zavazadelník.

Nejvyšší výbava Style poskytne dále el. ovládaná přední sedadla, prémiový audio systém JBL, přednárazový bezpečnostní systém PCS, Inteligentní parkovací asistent IPA nebo adaptivní automat. Toyota Prius+ ve výbavě Style je nabízena za 1 024 900,-Kč

První vozy k dodání jsou již na skladě v ČR. Všechny ceny jsou uvedeny s DPH.

PODROBNOSTI O PRIUS+

Poprvé představený roku 2012, byl prvním sedmimístným vozem s plně hybridním pohonem prodávaným na evropských trzích. Nyní přichází modernizace tohoto modelu pro rok 2015.

Nově stylizované čelní partie nyní zaujmou dynamičtější variantou designového jazyka Toyoty 'Under Priority' se stylistickými prvky 'Keen Look’, které Prius+ opticky silně spojují s ostatními modely této značky.

Akcentem nové horní části masky chladiče je logo Toyota, vsazené do nápadnějšího trojrozměrného orámování na kapotě.

V nových LED světlometech ve stylu Keen Look najdeme jednu projektorovou čočku Bi-Beam určenou pro dálková i potkávací světla. Kontrast mezi tmavými a chromovými dekory propůjčuje vozu ostřejší vzhled. Přední sdružené světlomety dále zaujmou konstrukcí, jejíž součástí jsou i boční směrová světla a světlovody.

Stylistické provedení Under Priority, zdůrazňující rozkročený postoj vozu, se vyznačuje velkou spodní částí masky chladiče lichoběžníkového tvaru v leskle černém metalickém laku. Důraz na optickou šířku vozu se opakuje v rozích nárazníku v nové 3D formě, ubíhající od světlometů k novým přívodům vzduchu a nově tvarovaným LED světlům pro denní svícení.

Součástí konstrukce nových sdružených světel na zádi vozu jsou světlovody a červené vnitřní čočky, díky nimž lze tento model po setmění okamžitě rozpoznat. V návaznosti na nový design čelních partií byla modernizována i záď vozu, kde zaujmou přepracované dekory kolem registrační značky a nový nárazník se zabudovaným difuzorem.

Prius+ v modelovém provedení 2015 se bude nabízet ve dvou nových odstínech laku: tmavá metalická tmavá třešňová a černá klasická.

V modernizovaném interiéru Priusu+ 2015 se uplatňují nové kovové dekory v temně stříbrném tónu u kruhového ovladače klimatizace a ovládacích prvků řízení, stejně tak jako chromových vnitřních klik dveří.

Středová konzola působí propracovaněji díky dvojici štíhlých výdechů ventilace s chromovým dekorem.

Po změně rozložení přístrojového štítu jsou údaje přehlednější. Součástí kapličky před řidičem je nyní barevný multifunkční displej TFT 4,2", jenž lze ovládat prostřednictvím prvků na volantu.

Na displeji se kromě běžných informací (např. čas, ujetá vzdálenost, dojezdová vzdálenost nebo spotřeba paliva) zobrazuje i ukazatel hybridní soustavy a monitorování toků energie, podobně jako u všech modelů Toyota s plně hybridním pohonem.

Nová funkce 'Eco Judge' (posuzování ekologičnosti jízdy) pomáhá řidiči co nejlépe využívat hospodárný charakter plně hybridního pohonu udělováním bodového skóre v závislosti na schopnostech řidiče jet ekologicky.

Na displeji se rovněž zobrazuje nastavení adaptivního tempomatu (ACC), klimatizace a audio soustavy, aby všechny důležité údaje byly za jízdy k dispozici v zorném poli řidiče.

Prius+ 2015 je vybaven nejnovějšími multimediálními systémy Toyota Touch® 2. Nová konstrukce této jednotky se vyznačuje plochým lemováním displeje se zabudovanými dotykovými spínači; tyto kapacitní spínače umožňují rychlé a přesné ovládání, zaujmou atraktivnějším vzhledem a svým charakterem připomínají ovládání tabletu.

Modernizovaná dotyková obrazovka 6,1" nyní podporuje více barev a nabízí rozlišení 800 x 480 bodů s jasnějším a ostřejším obrazem. Rovněž podporuje intuitivní ovládání založené na tažení prstem.

Součástí soustavy Toyota Touch® 2 s navigací Go je vylepšená mapová navigace. Detailní informace o hustotě dopravy jsou součástí samotné mapy v podobě ‘sloupečku’, jenž zobrazuje případné dopravní zácpy a očekávanou dobu zpoždění. S využitím historie dopravních údajů je systém rovněž schopen doporučit alternativní trasy v závislosti na konkrétní denní době.

Prostřednictvím funkce Toyota Online pak tato multimediální soustava umožňuje palubní konektivitu pro širší spektrum služeb, jako je např. Toyota Real Time Traffic (hustota dopravy v reálném čase) od TomTom, Google Street View, Panoramio nebo Google Local Search – největší a nejaktuálnější vyhledávací databáze na světě.

Ve vyšší verzi označované Toyota Touch® 2 s navigací Go Plus disponuje multimediální soustava dotykovou obrazovkou s prostorovými grafickými modely měst a významnými body v okolní krajině, nebo schopností převádět přijaté zprávy z textu do hlasové podoby.

Po připojení kompatibilního telefonu přes Bluetooth pak soustava umožňuje zobrazovat e-maily a obsah kalendářů. K dispozici je i komfortní hudební funkce „přehrávej podobné skladby“. Tento inteligentní systém rozpoznávání hudebního žánru dokáže automaticky vytvářet playlisty v závislosti na momentální náladě uživatele; jde o ideální způsob jak snadno vybírat hudbu na cestách.

Soustava Touch 2 s navigací Go Plus podporuje připojení přes Wi-Fi. Uživatel nastaví svůj chytrý telefon jako Wi-Fi hotspot umožňující připojení k on-line funkcím soustavy.

Prius+ 2015 je nyní ve verzi Style vybaven inteligentním parkovacím asistentem. Systém používající zadní kameru a ultrazvukové senzory v předním nárazníku rozpozná použitelné parkovací místo, ať již pro podélné nebo příčné parkování. Parkovací asistent automaticky provede správnou posloupnost natočení volantu k zaparkování vozu na cílovém místě; jediným úkolem řidiče je ovládat rychlost vozidla.

Prius+ 2015 je dále vybaven elektrickým nastavováním sedadel. Interiér může být vyveden v černém nebo šedém tónu.

Prius+ v modelovém provedení 2015 rovněž nabízí lepší bezpečnostní výbavu. V případě náhlého brzdění se automaticky aktivuje signál nouzového brzdění (všechna směrová světla) s cílem varovat ostatní účastníky silničního provozu a zmírnit riziko nárazu do vozidla zezadu.

Přednárazový bezpečnostní systém PCS (ve výbavě Style) nyní vykazuje lepší brzdný výkon a je schopen automaticky snížit rychlost jízdy až o 60 km/h. Kromě toho může řidič ručně nastavit časovou prodlevu funkce varování, případně systém zcela vypnout.

Komfortní pomocník pro rozjezd v kopci HAC (od základní výbavy) se nyní automaticky aktivuje vždy, když systém rozpozná, že vůz stojí ve svahu.

Zlepšily se i jízdní schopnosti vozu. Konstruktéři optimalizovali tlumiče odpružení v zájmu co nejlepší ovladatelnosti a jízdního pohodlí. Instalace velmi účinného zvukově izolačního materiálu po stranách plata zavazadelníku přinesla účinnější utlumení ruchů a ještě vyšší pohodlí na palubě vozu.

Pohonná jednotka v Priusu+ 2015 po modernizaci splňuje požadavky emisní normy Euro 6.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektrické autá majú ale jenu obrovskú nevýhodu oproti plug in hybridu či hybridu.Je bežné že Tesla alebo spomínaný LEAF musia po dvoch rokoch meniť trakčné batérie kvôli ich znehodnoteniu neustálym nabíjaním a vybíjaním síce kontrolovaným počitačom ale v krízových situáciách ako sú maximálny výkon pri zrýchlení alebo prevádzka v zime a pri zapnutom kúrení proste batérie odrovná a nová batéria stojí do LEAF-u s dotovaním od Nissanu 5000€! To už nieje tak výhodné, však? Naopak pri toyote sa už dlhoročnou praxou overilo že trakčné betérie v prius-och či lexus-och bez problémov znesú cez 1000000km čo sa dá nájsť aj v článkoch na webe alebo toto presne rozoberali aj v teste hybridného modelu TOYOTA AURIS HYBRID TOURING SPORT na topspeed.sk že toyota (resp. LEXUS) na rozdiel od ostatných vedia robiť autá tak aby tieto batérie vydržali. Áno, sú chránené taktiež softom no v krízových situáciách sa pripojí spalovací motor v atkinsonovom cykle a auto má reálne nižšiu spotrebu aj keď sa full hybrid dlhšie zabeháva čo sa potvrdilo aj v dlhodobom teste s názvom "V znamení trojek" na auto.cz! Určite by som volil namiesto LEAF-u či iného čisto elektrického vozidla Prius Plug In Hybrid a nielen kvôli dobe nabíjania ale aj kvôli časovému obmedzeniu. Po meste, do práce, do obchodu, po deti pekne na elektriku a mimo mesta alebo na dovolenku v hybridnom móde..... ....aj keď vzhľadom na zaujímavý porovnávací test Rasťa Chválu s auto.sme.sk medzi hybridným a plugin hybridným priusom na ceste na dovolenku do chorvátska je rozdiel medzi nimi zanedbateľný no na krátkych cestách po meste je evidentne vo výhode Prius Plug in hybrid. Ja by som určite volil plug in hybrid namiesto čisto elektrického vozidla.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

troll. je dobre si zistit prakticke skusenosti nez zacnes mlatit slamu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fajn, som rád že už konečne prišla nová verzia prius+ len by som rád vedel viac info o pohone ktorý už spĺňa normu EURO6 (starý model spĺňal normu EURO5)Bol som si odskúšať starý prius+ a bol som milo prekvapený. Premýšlam vážne nad kúpov novej verzie

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

plně hybridním pohonem!
Jo tak to je v prvním odstavci... a jediný, co se dovídám z článku,kolik to má hračiček na hraní ale o " plně hybridním pohonu " ani " čárka " !!!
A komentáře dou zase od tématu do pr.de.le :-)
chápu,autor má rád novinky! Ups...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jde o hybridní pohon typu Hybrid Synergy Drive, který Toyota montuje do všech svých hybridů již od prvního Priusu.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmmm,tak to jo,ted uz toho vim víc...
Až sem spad ze židle,ale nic...
Těším se na další plnohodnotný hybridní článek :-)

Az z diskuse pod clankem jsem se musel dozvedet, ze to neni nove auto, ale jen takovy pofiderni facelift. Vybavene je to mini displejem s rozlisenim stareho mobilu a nabit ze zasuvky se to neda :/
Cena je trzni - trh je ale deformovan blazny, co si jsou na auto ochotni pujcit...

To je skutečně velké překvapení, že nový Prius+ není úplně nové auto, ale upgradovaná verze starého Priusu+. A jakou cenu byste čekal u poměrně luxusního sedmimístného auta vyšší střední třídy? Fabie HTP v základu?

Ten "upgrade" prodloužil tohle auto?
Protože ten předchozí jen o 16mm vyčuhoval z nižší střední třídy. Pokud ne, tak stále patří do střední třídy.
Nečekám nic. Jen jsem konstatoval, že cena odpovídá zdeformovanému trhu.

Aha, takže hybridní auto prémiové značky s cenou obdobnou nebo dokonce nižší než srovnatelná konkurence (Touran, Zafira, S-MAX apod..) vybavená tuctovými chrochtáky, je vlastně projev totální deformovanosti trhu?

Zafira Tourer na LPG stojí teď nová 500.000,- Já Toyotě fandím a myslím že i ta cena je odpovídající, ale je prostě "prémiová".

Sedmimístná verze Zafiry Tourer začíná nad 600k a s nějakou lepší motorizací (ani to nemusí být automat) kolem 700k.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nejak jsem v clanku nenalezl jakou ma akumulator kapacitu, dojezd a jaky vykon ma elektromotor. Urcite si nikdo nebude kupovat hybrida jen kvuli tomu ze ma LCD display a LED svetla a nejkrasnejsi logo na cumaku.

Obrázek uživatele Radovan

Nechci být zlý, ale musím být zlý. Protože prodej aut už dávno není o užitku a užitečnosti. Takže přesně v tomhle stylu je nový Prius. Místo slušného dojezdu jen na baterku alespoň denně po městě, snížení váhy, zvýšení vnitřního prostoru vzhledem k obestavěnému prostoru atd. atd.. Marketingové kecy, emoce a blbosti v podstatě k ničemu. Ale musíte to mít! Alespoň podle představ těch dementů z marketingu a kupodivu i dosti velkého zástupu ovčanů. Takže se to stále prodává a vyvíjí. Když nám to zákazník baští....

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 33 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano přesně jste to vystihl pane Radovane!!!! Ale doplnil by jsem to o toto - pokud na to občan kdekoli ve světě bude mít finance. A většina zákazníku nejen v ČR, o rozdílu mezi hybridem a elektromobilem nemá pojem auto jako auto, je to jako o těch holinkách a hodinkách. Je smutné, že výrobci všude utekli od jednoduchosti ke složitosti, a vývoj se neubírá v novinkách ale pouze v neprofesionálních nepodstatných maličkostech. I když toto platí u všech výrobku nejen automobilu!

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jde pouze o kosmetický update, tyto parametry jsou proto stejné jako v případě starší verze Prius+, viz. náš test nebo katalog aut.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dekuji za info.
Zde udaje z testu:
Ve městě Prius+ využívá elektrický pohon dokud může a vystačí obvykle až na 2-3 km.

Chapu to dobre, ze to stale neni plug-in hybrid?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jakej je v tom rozdil? Plug-in vs ne-plug-in?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hybrid jazdí na benzín(diesel) ale vdaka pomocnému elektromotoru žere menej, v prípade Toyoty treba uznat že výrazne menej (taká Hodna či mnoho iných sa k tomuto ani nepriblížila). Má to však maličkú baterku, ktorá ak sa ti aj doplna nabije pri ceste z kopca či brzdení, ti vydrží cca 2km a zasa ideš na benzín....proste šetrí ale závislosti na benzíne sa nezbavíš.

Plugin hybrid má omhovo väčšiu(ťažšiu) baterku a celý ten pohonný systém je neporovnatelne drahší. Baterku si ale nabiješ zo zástrčky a dojazd je od 25km (prius) až po 70km, podla výrobcu a hlavne baterky :) Je to ale super že denno denne dochádzaš do práce čisto na elektriku a tankuješ len na dlhých výletoch na lyžovačku, k moru či babičke ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky!

Obrázek uživatele Radovan

Plug-in hybrid znamená, že baterky můžete dobít zapojením auta do elektrické zásuvky. Můžete tedy jezdit na elektřinu více, než co si jen dobijete jízdou.
Hybrid pak je dobíjení baterií spalovacím motorem (např. při běhu na neutrál, snížené potřebě výkonu motoru) nebo rekuperací při brzdění elektromotorem.
Jinak v tom názvosloví je docela hokej, probíralo se to i zde na Hybridu. Třeba elektrické BMW má na přání Range extender, který má zvýšit dojezd. Malým spalovacím motorem dobíjí baterie. A jsou taky pohony kde kola pohání elektromotor a bere elektřinu z baterií, ale ty jsou dobíjeny spalovacím motorem. Prostě záleží na vkusu každého soudruha, jak říká hláška ze známého filmu.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 33 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky!

Docela by mě zajímalo jaký je technický rozdíl mezi plug-in hybridem a obyčejným hybridem. Jestli je to jen v přidané zásuvce na kabel a jiném řídícím softu, tak by to mohlo jít dodělat i do obyčejného hybridu.

Priusy se takto přestavují celkem běžně. Samozřejmě hlavní a nejdražší komponenta je přídavný akumulátor, který vystačí alespoň na několik desítek km, aby takováto úprava měla vůbec smysl.

Nedávno jsem zrovna viděl jednu pěkně udělanou, kdy se díky zmenšenému celkovému vnitřnímu odporu baterie díky přídavnému akumulátoru výrazně zintenzivnila rekuperace a jednoduchým trikem, kdy se jednotce vsugeruje, že máte prázdnou nádrž, můžete jezdit pořád čistě v EV režimu jakoukoli rychlostí s omezením pouze výkonem elektromotoru.

...zajímavé info....
Upravují se i ty "levnější" hybridy, jako Yaris, resp. Auris ? Resp. dokážou jet tyto hybridy na elektromotor alespoň 60km/h ?
dik, J.

Dobrá otázka. Pokud vím, tak Auris i Yaris má víceméně identický HSD systém jako Prius, respektive něco má z 2. generace a něco z 3., ale to na výsledek nemá vliv. Ta zmíněná přestavba má maximálku čistě v EV režimu 85km/h. Viz ecomodder.com.

Dik. Také jsem pohledal, strejda G. a hned první odkaz je
http://www.pluginsupply.com/
Jen moc nechápu, jak připojí to Lifepo4 sadu k sade Nimh, která by měla být v těch Yarisech a Aurisech. "Natvrdo" paralelně ? Jinak je to bezva nápad, za rok bude určitě nějaký "jarýsek" v bazaru a pak...... :)

Paralelně přes pojistku a nějaký odpojovač. Ta přídavná baterie musí mít rozsah napětí navržený tak, aby odpovídal rozsahu toho NiMH a samozřejmě ve chvíli propojení bylo napětí na obou stejné.

Ten váš link, na tu "přestavbu" Priuse je fakt "nářez". Naprostá bomba ta synergie Nimh a A123. Jsem modelář a dost jsem dělal modely s elektropohonem, jak Nimh tak A123 a... toto spojení řeší hlavní problém snižování životnosti Nimh při ohřívání při rychlejším nabíjení, přičemž A123 vydrží "všechno"... Byli "blázni" kteří 3S A123 nabíjeli direkt z automobilního aku přes 2m dlouhé kabely, vlastně zkrat, 1000cyklů ..... A to oblbnutí modů Priuse, jak jste zmínil.... super zábava... :)
dik, J.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Priebeh napatia pri vybijani a nabijani NiMH je diametralne odlisly od LiFePO, to musi robit riadne straty, ked sa rozne paralelne s casti vybite clanky zacnu navzajom samovolne vyrovnavat.

Uz len rovnaka technologia o roznej kapacite je precin proti ludskosti :) To vidam jedine ako docasne zapojenie len pri PB pocas roznych experintovani.

A keby len kapacita, staci rozna sarza / vek, a je po chlebe.

Preto sa vzdy ohromne cudujem vsetkym seriovo paralelnym zapojeniam clankov, ako je mozne ze im to pri tako mnozstve nerobi ziadnu paseku a v pohode im to drzi. Staci ze zblbne jeden jediny clanok v trvale zapojenom poli aby vznikol trebars poziar.

Neviděl bych to tak černě. Nabíjecí i vybíjecí proudy jsou nastavené s ohledem na ten malý NiMH akumulátor, takže když se rozdělí v poměru vnitřních odporů, tak se mu naopak odlehčí. A pokud odejde článek tak, že by tam měl téct velký proud napříč, tak od toho je tam to jištění a BMS, která to odpojí.

Obrázek uživatele ozana

Ano, kdysi byly firmičky, které to na Plug-in hybrid přestavovaly.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 34 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já měl dojem, že EVC to pořád nabízí?

Nie, už prestavby nerobia - pýtal som sa ich na to. Prestavbové sady sa dajú ale objednať zo zahraničia.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Toyota zatím nabízí pouze jeden plug-in hybrid, a to model Toyota Prius plug-in hybrid.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tá cena je fakt príšerná, auto super.

Cena je naprosto adekvátní dané třídě bez ohledu na to, jestli jde o hybrid nebo ne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena se dá smlouvat.
Musíte si uvědomit, kolik s takovým autem budete každý rok šetřit na PHM a servisu proti spalováku. A nejméně 15 let budete jezdit zadara a bez servisního zásahu, protože nebudete měnit ani brzdové destičky. A to je přece super a stojí za to si na takové auto snů i půjčit hotovost, a hned ho tak i mít. A splácet auto budete z těch úspor, které budete mít každý měsíc doma (kolem 10-ti tisíc Kč).
Navíc se i každému majiteli takového auta zvýší jeho ego.
Tak proč váhat! Jen se nebát dluhů!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No nevím. Moje náklady na měsíc jsou u spalováku asi 3000. Ušetřit 10k měsíčně znamená ze mi ještě budou 7k doplácet.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

n.j., len život je otázka priorít.
Mam dlh na dome (cca 50% z hodnoty domu) a ak pojdem do navysenia uveru na auto, tak hoci toyote fandím, radsej kupim Leafa za rovnaku cenu a budem jazdiť už úplne zadara (resp. takmer zadara), lebo siet CHAdeMO nabijaciek je tu uz dnes akceptovatelna a bude sa dalej rozsirovat.

Ojetý nejstarší ročník 2012 v rozumném stavu najdete na mobile.de od 450 tis. Kč....

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

TrendPark elektromobil Nissan Leaf

zajímavé články