Mercedes-Benz elektrifikuje všechny dodávky, nabídne elektrické Vito s dojezdem 150 km

Jan Horčík - 21 Listopad 2017

Daimler ohlásil další fázi plánu elektrifikace. Značka Mercedes-Benz nabídne všechny své dodávky také v plně elektrické verzi.auto elektromobil Daimler Mercedes-Benz eVito eCell Vito

Nová plně elektrická verze dodávky Mercedes-Benz Vito půjde na trh už příští rok.
foto: Daimler/Mercedes-Benz

První na řadě je Mercedes-Benz Vito. Ne že by už nějakou dobu v elektřině k dispozici nebyla - sami jsme ji zkoušeli už před pěti lety! Nová verze je ale vybavena 41,4kWh baterií a nabídne dojezd 150 km.

Auto je vybaveno 84kW elektromotorem, který má povolenu max. rychlost 120 km/h. Daimler už teď přijímá objednávky, které ale začne plnit až ve druhé polovině roku 2018.

V letech 2018-19 by měla na trh také přijít nová verze Sprinteru, a to plně elektrická s označením Mercedes-Benz eSprinter. Ta uveze max. 1250 kg a nabídne několik konfigurací baterie s min. dojezdem 110 km.

Velký zálusk na tyto elektrické dodávky má logistická společnost Hermes. Ta chce do roku 2020 nakoupit 1500 kusů eVito a eSprinter. Hermes už si nějakou dobu elektrická auta testuje.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

Mercedes EQ
Auto vypadá ůžasně, Ale
ten zvuk ( motoru trolejbusu ?) od 4:12 min mi tam prostě nesedí

Should I Sell my Tesla Model X for this Mercedes?
https://www.youtube.com/watch?v=vYZGKHc2zdY

Obrázek uživatele ozana

Celé to nějak skřípe. K hotovému autu k prodeji to má hodně daleko.

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

Obrázek uživatele Josef

No tak kdyby tam bylo aspoň 60 kWh, myslel bych si, že to za stávající situace s těmi dodávkami myslí vážně. I kdyby to cenovku zdrahlo o 50 tisíc, zvýšilo by to užitnou hodnotu auta o mnohem více.

Obrázek uživatele Radovan

To si dělaj k..y nebo co? Vždyť to má už roky Nissan eNV200 s baterkou 24 kWh, takový směšný dojezd. To jako budou v roce 2018 nově dodávat věc z roku 2013? A na copak se využije těch 17 kWh rozdílu v baterkách mezi eNV200 a MB? To tam budou na palubě grilovat, péct prase za jízdy nebo co? Tohle člověku hlava nebere. Nedávno stáhli elektrické B, místo aby ho vybavili Twin chargerem 22 kW a redukcí na CHAdeMO, když už to má vnitřnosti od Tesly, teď nabízejí novinku z elektropravěku.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak zaprvé to má nesrovnatelně větší nákladní prostor než Nissan eNV200, a za druhé nejspíš udávají pro firmy reálný dojezd i s těžkým nákladem, a jedná se o údaje pro skutečné uživatele a ne číslíčka z reklamky pro zelené ideology na které jste vy zvyklý.

Vy pracujete v Mercedesu, že víte, jaký dojezd to má při jakém zatížení?
Spíš jenom další chytrolín.

---

Elektrokolo
2x Kia Soul EV
Elektrokoloběžka

Obrázek uživatele Radovan

Nissan eNV200 přichází v roce 2018 se 40 kWh baterkou a dojezdem 200-300. S elektrickým Mercedesem Vito jsme měli špatnou zkušenost už minule. Kolega s cukrárnami, co právě má ty jasné a stálé trasy, zjistil, že když zapne vzadu chlaďák, aby dovezl náklad v pořádku z výrobny do cukrárny nebo mezi nimi, tak jednoduše nikam nedojede.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

proč by co nejvíc nepodojili skalní příznivce značky MB :-))

S ohledem na představení Tesla Semi a jeho parametru, jsou tyto hodnoty, co prezentuje na příští rok, no jak to říct, 100 let za opicemi. Vypadá to jako by vylezli včera z jeskyně a vytáhli s sebou svoje káry s tím, že to je výkvět techniky.

Něco jako reklama na Audi "Náskok díky technice" :-))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No semi je o rad tezsi a vukonnejsi auto pro naprosto odlisne pouziti.... srovnani je tedy naprosto mimo misu...

To je samozřejmě jasné. Mě šlo o technicky/technologický stav věci. A ten je minimálně 10 let pozadu o proti tomu co teď nabízí konkurence.

To je stejné jako ta pitomá reklama na Audi "náskok díky technice". Ten měli před 10 lety, ale ne dnes.

Dneska je Mercedes, Audi přesně díky své technice o 10 let pozadu. Proto si musí pomáhat pitomou lživou reklamou.

A představení tohodle náklaďáku moje slova jen potvrzuje. Ostatně se to dočtete i od jiných lidí v této diskusi, že je to starý.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm a kdo teda nabizi lepsi a modernejsi elektricke dodavky?

Obrázek uživatele Radovan

Třeba Voltia, v reálu, už to dávno jezdí. https://voltia.com/en

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A muzu se zeptat v cem je podle vas dodavka od voltie lepsi a modernejsi nez planovane mercedesy?

Obrázek uživatele Radovan

Existuje. Je prověřená. Veliká. S podporou firmy, co to myslí vážně a dělá to. Ty Mercedesy už diskvalifikuje jen to slovo plánované.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

najmä má gigatováreň. a nemci nie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesle vyrábí elektro články japonský Panasonic, a Mercedesu to bude vyrábět korejský LG nebo Samsung, moc velký rozdíl ve schopnostech západních automobilek tam teda nevidím.

Tesla si určuje chemii baterek. Panasonic bude dělat i pro Toyotu, ale taky dle jejich receptu. Stejně tak LG vyrábí pro GM baterky dle jejich know-how a plánů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

150km je obcas malo.
chcelo by to extender.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak takové náklaďáky dopředu znají svou trasu, takže prasácký extender by to fakt nechtělo a ani k dostatečnnému prodeji podle plánů nepotřebovalo.

off

Jak funguje prodej aut v USA a proč jsou dýleři tak oblíbený.
https://www.youtube.com/watch?v=3IuTyl-cMBk

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Proboha, hlavně do toho nedávejte víc baterek, protože jinak už ty spalováky nikdo nekoupí! :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hlavně zbytečně velké množství těžkých baterií snižuje reálně užitečnou použitelnost a hmotnost samotného nákladu, za jehož přepravu jsou v logistice peníze, a né za každodenní převážení baterek tam a zpět.

Toho jsou si vědomi v Tesle a proto do svého kamionu radši žádné baterky nedali :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to si vystihol presne.
Tragédi...

+ 10000000000000000000

Obrázek uživatele honza.t
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sehr wenig.
Das ist schreklich...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no že by konečně ta germánská brzda překonala teslamindrák a nabídla lidem něco smysluplnějšího než přepal B-éčko kolem komína Made in Germányja :)))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/mercedes-benz-b-electric/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter


185.66.36.26