Mercedes-Benz elektrifikuje všechny dodávky, nabídne elektrické Vito s dojezdem 150 km

Daimler ohlásil další fázi plánu elektrifikace. Značka Mercedes-Benz nabídne všechny své dodávky také v plně elektrické verzi.

Nová plně elektrická verze dodávky Mercedes-Benz Vito půjde na trh už příští rok.
foto: Daimler/Mercedes-Benz

První na řadě je Mercedes-Benz Vito. Ne že by už nějakou dobu v elektřině k dispozici nebyla – sami jsme ji zkoušeli už před pěti lety! Nová verze je ale vybavena 41,4kWh baterií a nabídne dojezd 150 km.

Auto je vybaveno 84kW elektromotorem, který má povolenu max. rychlost 120 km/h. Daimler už teď přijímá objednávky, které ale začne plnit až ve druhé polovině roku 2018.

V letech 2018-19 by měla na trh také přijít nová verze Sprinteru, a to plně elektrická s označením Mercedes-Benz eSprinter. Ta uveze max. 1250 kg a nabídne několik konfigurací baterie s min. dojezdem 110 km.

Velký zálusk na tyto elektrické dodávky má logistická společnost Hermes. Ta chce do roku 2020 nakoupit 1500 kusů eVito a eSprinter. Hermes už si nějakou dobu elektrická auta testuje.

29 Comments on “Mercedes-Benz elektrifikuje všechny dodávky, nabídne elektrické Vito s dojezdem 150 km”

  1. To si dělaj k..y nebo co? Vždyť to má už roky Nissan
    To si dělaj k..y nebo co? Vždyť to má už roky Nissan eNV200 s baterkou 24 kWh, takový směšný dojezd. To jako budou v roce 2018 nově dodávat věc z roku 2013? A na copak se využije těch 17 kWh rozdílu v baterkách mezi eNV200 a MB? To tam budou na palubě grilovat, péct prase za jízdy nebo co? Tohle člověku hlava nebere. Nedávno stáhli elektrické B, místo aby ho vybavili Twin chargerem 22 kW a redukcí na CHAdeMO, když už to má vnitřnosti od Tesly, teď nabízejí novinku z elektropravěku.

    1. Tak zaprvé to má nesrovnatelně větší nákladní prostor
      Tak zaprvé to má nesrovnatelně větší nákladní prostor než Nissan eNV200, a za druhé nejspíš udávají pro firmy reálný dojezd i s těžkým nákladem, a jedná se o údaje pro skutečné uživatele a ne číslíčka z reklamky pro zelené ideology na které jste vy zvyklý.

      1. Nissan eNV200 přichází v roce 2018 se 40 kWh baterkou a
        Nissan eNV200 přichází v roce 2018 se 40 kWh baterkou a dojezdem 200-300. S elektrickým Mercedesem Vito jsme měli špatnou zkušenost už minule. Kolega s cukrárnami, co právě má ty jasné a stálé trasy, zjistil, že když zapne vzadu chlaďák, aby dovezl náklad v pořádku z výrobny do cukrárny nebo mezi nimi, tak jednoduše nikam nedojede.

  2. S ohledem na představení Tesla Semi a jeho parametru, jsou
    S ohledem na představení Tesla Semi a jeho parametru, jsou tyto hodnoty, co prezentuje na příští rok, no jak to říct, 100 let za opicemi. Vypadá to jako by vylezli včera z jeskyně a vytáhli s sebou svoje káry s tím, že to je výkvět techniky.

    Něco jako reklama na Audi „Náskok díky technice“ :-))))))))))))

      1. To je samozřejmě jasné. Mě šlo o technicky/technologický
        To je samozřejmě jasné. Mě šlo o technicky/technologický stav věci. A ten je minimálně 10 let pozadu o proti tomu co teď nabízí konkurence.

        To je stejné jako ta pitomá reklama na Audi „náskok díky technice“. Ten měli před 10 lety, ale ne dnes.

        Dneska je Mercedes, Audi přesně díky své technice o 10 let pozadu. Proto si musí pomáhat pitomou lživou reklamou.

        A představení tohodle náklaďáku moje slova jen potvrzuje. Ostatně se to dočtete i od jiných lidí v této diskusi, že je to starý.

Napsat komentář