Majitel elektromobilu Tesla Model S najel téměř 200 000 km

Jan Horčík - 27 Duben 2015

Dante Richardson je doktor z Washingtonu DC. Dlouho se zajímá o elektromobily. V roce 2009 uvažoval o přestavbě svého spalovacího auta. Místo toho si o tři roky později koupil Tesla Model S.auto elektromobily Dante Richardson elektromobil Tesla Model S 200 000 km

Dante Richardson, lékař z Washingtonu D.C., u svého elektromobilu Tesla Model S
foto: Dante Richardson

Už když Dante Richardson přemýšlel o konverzi spalováku na elektromobil, přidal se k místnímu klubu elektromobilistů. Tam si vyzkoušel , tehdy jeden z mála dostupných elektromobilů na světě.

Na jeho potřeby šlo o příliš malé auto, ale značku Tesla sledovat nepřestal. Když pak ohlásila luxusní elegantní pětidveřový sedan v podobě Tesla Model S, nezaváhal. Auto mu bylo doručeno v prosinci 2012.

Od té doby Dante Richardson najezdil téměř 200 000 km. To znamená kolem 80 000 km za rok! Auto ho stále nepřestává udivovat. "Je neuvěřitelné, jak moc se věci změnily," řekl doslova pro blog automobilky Tesla Motors.

Když se v roce 2012 hned po převzetí auta vydal na 1600 km dlouhou cestu z Washingtonu na Floridu, trvalo to týden a vyžadovalo značné plánování. Dnes má v celé Severní Americe k dispozici 190 rychlonabíječek Tesla Supercharger, kde může nabít své auto zcela zdarma a během zhruba 40 minut opět vyrazit na cestu.

Kromě Modelu S má Richardson také kabriolet . Jezdí s ním ale jen výjimečně. Zápach výfukových plynů už mu totiž nevoní. A navíc, musí s ním jezdit k čerpací stanici. "Z dlouhodobého pohledu je opravdu příjemné každý den se vzbudit a mít k dispozici auto s plnou nádrží," říká s odkazem na fakt, že elektromobil je možné dobíjet doma a výrazně levněji.

Tesla Motors
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

škoda, že to nerozepsal trošku víc.. Zajímaly by mě poruchy, kolik stojí vyměnit kdejaký uložení, nebo ložisko... Věřim, že to je kvalitou někde jinde, ale stejně se to za čas vyměnit musí

Obrázek uživatele Radovan

Chtělo by to daleko více, protože majitelů s tak velkým nájezdem není mnoho. Tak jako se třeba majitel Peugeotu Ion rozepisuje na svém blogu nebo majitel P206 zde . I mne jako majitele malého městského elektromobilu by to zajímalo, uvažuji do budoucna o koupi některého většího modelu.
Moje zkušenosti zde na hybridu http://www.hybrid.cz/maly-mestsky-elektromobil-najezdil-za-rok-15-000-km-za-pouhych-2184-kc, http://www.hybrid.cz/elektricka-dovolena-aneb-1179-km-za-pul-euro-dil-1, http://www.hybrid.cz/elektricka-dovolena-aneb-1179-km-za-pul-euro-dil-2, http://www.hybrid.cz/elektricka-dovolena-aneb-1179-km-za-pul-euro-dil-3, http://www.hybrid.cz/tyden-s-nissanem-leaf-prevozy-praha-ostrava-zpet.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je skoro masochismus s takovým dojezdem, ale za tu cenu "za nádrž" bych to asi taky bral :)

každopádně ta poruchovost mě taky zajímá
velmi rád bych slyšel opět potvrzení, že elektro auta mají jen zlomek servisních nákladů

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter


185.66.36.26